Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
I dag
kl. 11:31:04
NAsMaR
Blogs
Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37
Broen13
Blogs
Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56
simka
Omklædning...
Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08
szukizek
Blogkonkur...
Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43
valverde4ever
Pro Cyclin...
Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere:
23579
1 Bruger, 611 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
geowalker
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andre Managerspil
Kategori: Nostalgi
Crewe -> FCK -> Newcastle/Danmark
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Afstemning
Spørgsmål:
Skal bloggen startes op igen?
Ja, den er da for fed!
32 (71,1%)
Nej, det er jo lamt og taberagtigt
2 (4,4%)
Nej, start en ny!
8 (17,8%)
Jeg er sgudda ligeglad!
3 (6,7%)
Antal Stemmer: 45
Sider:
1
...
8
9
[
10
]
11
12
...
28
Forfatter
Emne: Crewe -> FCK -> Newcastle/Danmark (Læst 67816 gange)
Hawkins
FmFreaks' Venner
Sv: Crewe Alexandra...
«
Svar #135:
08 Dec 2005, 15:11 »
Citat af: JosepGuardiola 08 Dec 2005, 15:00
Han ser da udemærket ud, ham Basheer. Bliver spændene at se hvad han kan gøre i klubben. Igen en rigtig god opdatering
Ja, jeg skal bare arbejde lidt med ham, så han bliver bedre fysisk... Han er ikke ret stærk, og hans balance er heller ikke ret god, hvilket kan gøre det rigtigt svært i Premier League
Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.
Thorøe
Reserveholdsspiller
«
Svar #136:
08 Dec 2005, 16:06 »
Du skriver jo nogen fantastiske opdateringer
HVER
gang!! Dejligt at dine spiller ikke lod sig slå ud af at dit spil gik ned
og at du stadig er nr. 1!!
One of the Dons - siger farvel
Mads
Ynglingespiller
«
Svar #137:
08 Dec 2005, 17:27 »
Basheer ligner en rigtig god erstatning og han har jo også alderen med sig, han kan nok godt udvikle sig til en fremragende spiller.
Endnu engang en rigtig god opdatering, med masser af point til yndlings Crewe
Location: Grand Bay, Mauritius, Indian Ocean, Africa, The Planet Earth, The Universe
Hawkins
FmFreaks' Venner
«
Svar #138:
08 Dec 2005, 17:37 »
Citat af: Mads 08 Dec 2005, 17:27
Basheer ligner en rigtig god erstatning og han har jo også alderen med sig, han kan nok godt udvikle sig til en fremragende spiller.
Endnu engang en rigtig god opdatering, med masser af point til yndlings Crewe
Tak for rosen
Efter vores seneste mange point, er Torghelle dog blevet i tvivl om han vil forlade Crewe, og jeg tror måske at der snart kommer en besked om at han gerne vil blive, hvis vi fortsætter med at ligge nr 1! Hvis det bliver tilfældet, ryger Suhaj ud til højre, da han slet ikke har klassen til at spille på Premier League niveau. Men nu må vi se, det bliver i hvert fald spændende at se udviklingen af Basheer, og hvis han kan tilpasse sig det engelske spil, bliver han rigtig god!
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.
Hawkins
FmFreaks' Venner
«
Svar #139:
08 Dec 2005, 20:10 »
20/10-07
The Championship 15. runde
Crewe (1. plads) – Southampton (18. plads)
Bookmakers odds:
1
2.63
X
3.00
2
2.50
De tror åbenbart ikke at vi kan blive ved med at vinde, for endnu engang er vi underdogs, selvom vi tager imod Southampton, som præsterer under normalen i år, og lige har fyret deres træner. Vi har desuden C. Hill tilbage fra skade, men han spiller på reserveholdet i et par kampe, før han får chancen igen.. Ellers er León tilbage, men hans kondition er ikke god nok til at han er med i dag.
1-1
Crewe: Torghelle (39)
Southampton: Bendtner (42)
Brændt straffe:
Devaux
(Crewe, 12)
Igen brændte vi et straffe, og det kostede os sejren. Devaux er ellers 17 i penalty taking, men det er åbenbart ikke godt nok! Han bliver efter i dag, frataget retten til at sparke… Sejren burde have været der, men Niemi stod en flot kamp, og forhindrede os i at score yderligere, og så fik de deres mål på noget der lignede deres eneste chance. Ærgerligt at vi skal smide point på hjemmebane på den måde! Men i det mindste har vi ikke tabt i 13 kampe nu, og er stadig 2 point foran Birmingham på 2. pladsen
Kampens spiller:
Niemi
(GK, Southampton)
24/10-07
Carling Cup 3. runde
Bolton (Premier League 9. plads) – Crewe (The Championship 1. plads)
Bookmakers odds:
1
2.00
X
3.25
2
3.25
Kevin Davies er eneste oversidder i denne cup kamp, som bliver en meget svær affære! León er tilbage i startopstillingen på venstre fløj, så Nani er på bænken. Og så prøver jeg lige Szélesi på højre back. Desuden byder kampen på et venligt gensyn med Christie, som jo blev solgt til Bolton. Lad os håbe at han ikke rammer formen mod os.
0-2
Crewe: Suhaj (56), Torghelle (64)
En rigtig flot kamp, som får selvtilliden op efter det seneste halvskidte resultat mod Southampton. Sejren var fortjent, da vi spillede rigtig organiseret, og holdte dem fra de store chancer. Alle spillerne fra startopstillingen, undtagen Corners, spillede til 8 og 9, så det var en flot, hårdt kæmpet sejr.
Kampens spiller:
Caldwell
(DC, Crewe)
27/10-07
Carling Cup lodtrækning
Der blev i dag trukket lod til 4. runde af Carling Cuppen, som er den engelske liga cup. Crewe skal op imod endnu et Premier League hold, da de tager imod 13. pladsen West Brom, som har klaret sig godt i denne sæson. Kampen bliver spillet på Crewe’s hjemmebane The Alexandra Stadium d. 5/12-07.
27/10-07
The Championship 16. runde
Derby (7. plads) – Crewe (1. plads)
Bookmakers odds:
1
2.50
X
3.00
2
2.67
Det bliver en tæt og spændende kamp, når vi gæster Derby som ligger på 7. pladsen. De har ikke tabt i de sidste 6 kampe, og vi har ikke tabt i de sidste 13 kampe, så medmindre det bliver en uafgjort kamp, ryger der en god statistik i dag. Vaz Te er kommet tilbage fra sit kraniebrud, men han er ikke nær hans form fra før skaden, så han sidder selvfølgelig over i dag. Der er ikke nogen ændringer i truppen, hvis man ser bort fra at Davies er med igen i stedet for cup helten Suhaj.
2-2
Derby: Gama (29), Dunn (63)
Crewe: León (2), Davies (38)
Det var som forudset en meget lige kamp, som fik et meget fair resultat. Vi var foran 2 gange, men kunne ikke holde føringen, og uafgjort var helt fair. Nu er det 2. kamp i ligaen som vi ikke vinder, og vi er nu blevet indhentet i tabellen, og er kun over Birmingham på bedre målforskel. Nu har vi kun dages hvil, hvorefter vi skal møde Wolves i ligaen, og efter endnu 2 dage, skal vi spille UEFA cup, og 2 dage derefter skal vi spille i ligaen igen.. Altså 4 kampe på 7 dage! Det er ikke just et let program, men jeg tror og håber at jeg har bredden til at komme igennem det med nogle okay resultater.
Kampens spiller: Davies (ST, Crewe)
30/10-07
The Championship 17. runde
Crewe (1. plads) – Wolves (5. plads)
Bookmakers odds:
1
2.50
X
3.00
2
2.63
Endnu en svær ligakamp venter os før vi skal ud og spille UEFA cup, hjemme mod Charleroi. Wolves har ikke tabt i 4 kampe, og vi er oppe på 14 kampe nu… Heldigvis er spillerne ikke så trætte endnu, så vi stiller i en stærk opstilling, bl.a. er Clint Hill tilbage i startopstillingen med Caldwell, og så får Vaz Te chancen ved siden af Davies. Torghelle er dermed på bænken, som er stærk besat! Szélesi er stadig med i stedet for Bignot på højre back.
1-1
Crewe: Nani (67)
Wolves: Olofijana (69)
Suk.. endnu en uafgjort, og for første gang længe, måtte jeg skælde lidt ud på holdet efter kampen… Jeg ville have lavet taktikken om efter vores scoring, men det nåede jeg ikke før de udlignede, og så var det jo ligesom lige meget… Det var et anonymt comeback fra Vaz Te, og også Clint Hill spillede gennemsnitligt, og fik sig tilraget et gult kort i kampens slutning. Vi er efter kampen på 2. pladsen, 2 point efter Birmingham der vandt deres kamp. Nu må vi se frem til UEFA Cuppen, som starter mod Charleroi på hjemmebane, en kamp som SKAL vindes.
Kampens spiller:
Lekgheto
(DC, Wolves)
Næste update bliver med UEFA Cup kampen hjemme, så glæd jer
philipo
Reserveholdsspiller
«
Svar #140:
08 Dec 2005, 20:22 »
Super blog. Men det tror jeg godt du ved nu
Men jubii, jeg glæder mig til uefa cuppen
Xbox 360: iphilipoxbox
PS3: iphilipo
Hawkins
FmFreaks' Venner
«
Svar #141:
08 Dec 2005, 22:23 »
01/11-07
Award til Corners!
Igen fik vi en award, da Corners i denne måned blev kåret til Young Player of the Month. Corners har spillet utroligt stabilt i denne sæson, og hædren er helt fortjent! Han har udviklet sig meget siden han joinede Crewe, og det er helt sikkert at jeg vil prøve at holde på ham, da han vil udvikle sig videre til en stor spiller for Crewe.
01/11-07
UEFA Cup Gruppe F, 1. runde
Crewe (England) – Charleroi (Belgien)
Bookmakers odds:
1
3.25
X
3.25
2
2.00
Så går det løs! Vores første gruppekamp i UEFA Cuppen bliver på hjemmebane mod Charleroi, som jeg vil betegne som det svageste hold i gruppen. I den første kamp tabte Charleroi hjemme 0-3 til Lyon, mens Bilbao og Besiktas spillede 0-0. Vi starter i noget nær den stærkeste opstilling. Kun Vaz Te er blevet smidt på bænken, og Torghelle får chancen fra start, da han er mere erfaren, og har kampformen.
1-0
Crewe: Caldwell (26)
Pyha. En utrolig tæt kamp, med masser af chance, endte med en lidt heldig sejr til os! Vi var presset i det meste af anden halvleg, men Arenas reddede og et par gange, efter at Caldwell havde scoret på hoved efter hjørne i første halvleg. Men det gav trods alt den sejr vi havde behov for, og Davies fik en brækket kæbe, som holder han ude af kampen i 3 uger til 1 mdr. Vi fik 90k for vores sejr, og så var det ny rekord at vi fik 250k i billetsalget. Næste kamp er om 14 dage, hvor vi (efter en pause på 5 dage, trods alt, tager til Spanien, og møder Bilbao ude.
03/11-07
The Championship 18. runde
Crewe (2. plads) – Coventry (12. plads)
Bookmakers odds:
1
2.25
X
3.20
2
2.75
Vi har selvfølgelig en del trætte spillere, efter sidste kamps hårde UEFA affære, og derfor hviler jeg en del spillere, hjemme mod Coventry. Jeg har derfor taget Devaux i forsvaret i stedet for Hill, og Bakke er helt ude af truppen og bliver erstattet af Meléndez. León ryger også ud og bliver erstattet af Nani på fløjen, og så er Suhaj i angrebet med Vaz Te, mens Torghelle er på bænken, og Davies er skadet… Altså et lidt svagere hold end sædvanlig, men det er nu ikke SÅ ringe, og vi burde få 3 point i dag, for at kunne følge med i toppen.
2-0
Crewe: Vaz Te (65), Nani (68)
Det var en tæt affære igen i dag, og Coventry vil nok være skuffet over at de ikke fik point ud af opgøret. Vaz Te fik sin første scoring siden skaden, og blev derefter udskiftet… Nani fik endnu engang scoret, og er virkelig begyndt at begrunde hvorfor jeg skal bruge ham i stedet for León på venstre fløj. Det sker dog ikke lige foreløbig.. Birmingham fik kun uafgjort, og dermed overhalede vi dem igen på målforskel. Der er nu 4 point ned til det forfølgende hold fra Fulham og 5 til Wolves og Nottm Forest. Nu får mine spillere et velfortjent hvil, da vi først skal spille igen om 14 dage
Kampens spiller:
Nani
(AML, Crewe)
14/11-07
Torghelle vil blive i klubben!
Efter at Torghelle havde arrangeret et møde med manager Michael Hawkins, meddelte han manageren at han gerne vil fjernes fra transferlisten igen. Grundet Crewe’s fremragende position i ligaen, vil Torghelle gerne blive, og hjælpe klubben op i Premier League. Beslutningen blev mødt med venlighed af manageren, som øjeblikkeligt fjernede Torghelle fra transferlisten. Nu går rygterne på at Pavol Suhaj i stedet forlader klubben, for at gøre plads til Basheer som jo er på vej til klubben.
17/11-07
The Championship 19. runde
QPR (13. plads) – Crewe (1. plads)
Bookmakers odds:
1
2.63
X
3.00
2
2.50
Så er vi klar til den sidste liga kamp, før vi rejser til Spanien. Vi stiller med noget nær stærkeste opstilling, hvis vi ser bort fra at Davies er skadet. Vaz Te er i startopstillingen igen, efter at han scorede hattrick for Portugals u21 hold. Arenas er stadig væk til landskamp, så i stedet er Kotenko i mål, og så har jeg Cooper på bænken. Ellers er der ikke de store overraskelser, så lad os endelig komme i gang, og hente 3 point mere.
1-0
QPR: Callistte (24)
Ja, vi kunne jo ikke blive ved med ikke at tabe, og derfor var det egentlig okay at vi gjorde det i dag. Vi havde fortjent 3 point, men deres målmand stod en rigtig god kamp, og vi brændte nogle meget store chancer. 5-15 i skud statistik siger det hele, og QPR var meget heldige at slippe væk med sejren, som de fik på det ene af deres to skud på mål Men vi spillede godt, og er ved frisk mod, når vi tager til Spanien. Det var vores første nederlag i 17 kampe, men vi bibeholder
Kampens spiller:
Kolinko
(GK, QPR)
Michael Hawkins på vej væk fra Crewe?
Det lyder som en and, men det er det måske ikke! Den kontroversielle manager udtalte i dag at han ville være interesseret i jobbet i Chelsea, hvis det skulle blive ledigt, da der var snak om Morinho’s afgang. Dette udløste promte en advarsel fra Crewe’s chairman som kommenterede at det var meget uprofessionelt af Hawkins, og at de nu ikke er tilfredse med hans styring af klubben. Derfor kan det være at Hawkins ikke bare ikke får jobbet hos Chelsea, men også bliver fyret i Crewe. Manageren selv, havde denne kommentar
Hawkins:
Jeg mener personligt ikke at jeg har gjort noget galt. Pressen spurgte mig om jeg ville være interesseret, og hvem ville kunne sige nej til at rykke fra Crewe, til et verdensklassehold som Chelsea? At der er så meget postyr over at jeg godt kunne tænke mig at styre en bedre klub, er helt ude af proportioner, og jeg regner stærkt med at fortsætte i Crewe i fremtiden, grundet mine fremragende resultater i klubben
FC København vil have Hawkins
Manager Hawkins har været til møde hos FCK direktør Flemming Østergaard, hvor han blev tilbudt en to årig kontrakt, med £8.75mio til indkøb, 80k p/w i lønbudget og £4.100 p/w i løn, mod nuværende £2.300. Ifølge kilderne, har Michael Hawkins valgt at tage en tænke pause, og se om han kan presse transferbudgettet og lønbudgettet op, da han mener at FC København har råd til dette. FCK ligger i øjeblikket på 2. pladsen i SAS Ligaen, 1 point efter Esbjerg, og mistede træner Hans Backe, som blev træner for Saint-Etienne.
22/11-07
UEFA Cup Gruppe F, 2. runde
Atletic Bilbao (Spanien) – Crewe (England)
Bookmakers odds:
1
1.50
X
3.60
2
5.50
På trods af alt postyret, skal vi jo til at spille UEFA Cup igen, ude mod Bilbao. Vi mangler igen Arenas og Meléndez, som er til landskamp, så Kotenko står igen på mål, og så er León skadet, så Nani er på venstre fløj. Clint Hill er også kortvarigt skadet, så Devaux er i centerforsvaret med Caldwell, og så er Szélesi med i stedet for Bignot igen.
3-1
Bilbao: Llorente (12, 86), Arkaitz (36)
Crewe: Aranzubia own goal (90)
Vi fik lige et trøst mål til sidst, men der var ikke meget at gøre i kampen. De var 1-2 klasser over os, men vi spillede ellers en god kamp, og kom ud med æren i behold. Vi ligger nu på en 3. plads i gruppen, 2 point foran Besiktas, og 3 foran Charleroi. Så det lader til at skæbneskampen skal spilles hjemme mod Besiktas i næste runde!
Kampens spiller:
Llorente
(ST, Bilbao)
FC København ansætter Michael Hawkins som ny manager
Som forventet, kunne FC København i dag sige velkommen til Michael Hawkins, som skal være ny manager i klubben. FC København ligger i øjeblikket nr 2 i ligaen, 2 point efter Esbjerg, og Hawkins har fået £7.5mio til rådighed til transfers, og et wagebudget på £240k p/w.
FCK er også med i Royal League (nej, ikke UEFA Cuppen), og har vundet deres første 2 kampe i gruppen hjemme over Brann 1-0 og ude over IFK Göteborg 2-4. De er derudover også i gruppe med Malmö FF.
BlaZZo
FmFreaks' Venner
Sv: Crewe Alexandra... Nu FCK!
«
Svar #142:
09 Dec 2005, 06:29 »
Det kørte ellers rigtig godt i Crewe!!!! Men skal man sige tillykke med Jobet i FCK
Du går fra 1 pladsen ig Uefa Cup deltagelse i Uefa Cupen og tager til danmark for at træne fck.... Jeg er skuffet!!!!!
Hawk1nZ for satan! Hvordan kan du gøre det!!
Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.
ksaper_and
Reserveholdsspiller
«
Svar #143:
09 Dec 2005, 11:59 »
Hvad skete der dér? Du var flyvende med Crewe.. og så skifter du til..jah.... fck! værre blir det da ik... Dette var klart den bedste blog på FMfreaks... men jeg støtter dig altså ikke i det skifte... endelig var du ved at nå dit mål med crewe og så tar du ind til de tosser....
wirenfeldt
Gæst
«
Svar #144:
09 Dec 2005, 13:10 »
Synes nu også at det er en skam! :/ Men ja , held og lykke .. Ser frem til en god fortsættelse
Mads
Ynglingespiller
«
Svar #145:
09 Dec 2005, 13:14 »
Er en lille smule skuffet over at du forlader Crewe, lige da det går så godt. Men det var måske også det rigtige tidspunkt, da der blev snakket om at du kunne ryge som træner.
Men vil selvfølgelig støtte dig fremover, da det er min favorit blog og klart den bedste. Så tillyke med jobbet
Håber du får købt nogle gode spiller til Fck og vinder ligaen
Vil du ikke fortælle alle os læsere hvorfor du forlod Crewe, vil meget gerne vide hvorfor og endnu enegang tak for en super blog
Location: Grand Bay, Mauritius, Indian Ocean, Africa, The Planet Earth, The Universe
Thorøe
Reserveholdsspiller
«
Svar #146:
09 Dec 2005, 14:32 »
Hmmm ja det kørte godt for Crewe, men at han skifter til FCK bliver bloggen da ikke dårligere af?
Jeg glæder mig personeligt til at læse den i fremtiden!!
zakii
Gæst
«
Svar #147:
09 Dec 2005, 17:40 »
Nej det er ikke en ny forfatter der træder ind, håber du kommer i cl næste år
Hawkins
FmFreaks' Venner
«
Svar #148:
09 Dec 2005, 18:41 »
Ja, tak for alle kommentarerne
Jeg ved godt at det kan virke som en underlig beslutning, det tog også lang tid før jeg nåede frem til den... Begrundelsen er at jeg på trods af den sportslige success, ikke var vellidt i Crewe, og efter 2½ sæson, synes jeg at det var på tide at gå videre med den næste udfordring, som bliver at gøre FCK til et europæisk storhold. Boardet i Crewe var meget utilfreds med mig, og jeg følte at det ikke ville vare længe før fyringen ville komme, og da der så kom et generøst tilbud fra FCK, som ud over at være et tophold i Danmark, også har de økonomiske midler, og sportslige ambitioner, valgte jeg at tage udfordringen op med dem. Om man fremover har lyst til at følge min blog, er sådanset op til én selv. Jeg skriver den samme slags blog fremover, det bliver bare med FCK i stedet.
Thorøe
Reserveholdsspiller
«
Svar #149:
09 Dec 2005, 20:31 »
Jeg følger dig gemmen ild og vand, tykt og tyndt!
Sider:
1
...
8
9
[
10
]
11
12
...
28
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
=====> Blogkonkurrencen 2025
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »