Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
I dag
kl. 11:31:04
NAsMaR
Blogs
Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37
Broen13
Blogs
Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56
simka
Omklædning...
Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08
szukizek
Blogkonkur...
Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43
valverde4ever
Pro Cyclin...
Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere:
23579
0 Brugere, 653 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
geowalker
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andre Managerspil
Kategori: Nostalgi
Crewe -> FCK -> Newcastle/Danmark
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Afstemning
Spørgsmål:
Skal bloggen startes op igen?
Ja, den er da for fed!
32 (71,1%)
Nej, det er jo lamt og taberagtigt
2 (4,4%)
Nej, start en ny!
8 (17,8%)
Jeg er sgudda ligeglad!
3 (6,7%)
Antal Stemmer: 45
Sider:
1
...
9
10
[
11
]
12
13
...
28
Forfatter
Emne: Crewe -> FCK -> Newcastle/Danmark (Læst 67858 gange)
zakii
Gæst
Sv: Crewe Alexandra... Nu FCK!
«
Svar #150:
09 Dec 2005, 20:56 »
Ja godt valg
Hawkins
FmFreaks' Venner
«
Svar #151:
09 Dec 2005, 23:50 »
Citat af: Jimboboy 09 Dec 2005, 20:31
Jeg følger dig gemmen ild og vand, tykt og tyndt!
Heh, tak
. Jeg kan godt forstå jeres frustrationer, da det jo gik godt i Crewe. Det var også utroligt svært for mig at forlade en klub som jeg har været igennem så meget med, men jeg mener stadig at det er den rigtige beslutning, og i følge afstemningen, er de fleste af jer andre også enige med mig
Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.
NooNoo
Landsholdsspiller
«
Svar #152:
10 Dec 2005, 08:13 »
Tja nu valgte han så skiftet.. Og det må vi bære over med jo
R O T R
philipo
Reserveholdsspiller
«
Svar #153:
10 Dec 2005, 12:06 »
Jeg syntes det er et godt valg. Tror også der er større mulighed for større klubber fra FCK end fra Crewe.
Så super. Og håber forsat på nogle gode blogs
Xbox 360: iphilipoxbox
PS3: iphilipo
LosCules
Gæst
«
Svar #154:
10 Dec 2005, 12:57 »
Jeg vil helt klart fortsætte med at følge med, om du så havde taget til Brøndby (
). Den her blog er fantastisk!
Hawkins
FmFreaks' Venner
«
Svar #155:
10 Dec 2005, 13:37 »
Grundlaget i klubben
Vi starter i den finansielle del…
Sæsonbudget: £7.474.817
% af transfers: 64%
Sponsoraftale: 4 år til £326k pr. sæson, frem til 2010
Balance: £16.399.385
Lønbudget: £240.000 p/w
Nuværende lønninger: £81.202 p/w
Taktikken
Jeg har valgt at bruge samme taktik, som i Crewe. Det betyder en 4-4-2 opstilling, med offensive fløje. Vi spiller direkte angrebsfodbold, som er baseret meget på hurtige og driblestærke fløje og en stærk og pasningsdygtig central midtbane.
Træningen
Modsat Crewe, har jeg her ikke valgt at lave et træningsskema til hver enkelt spiller, men derimod de områder som spillerne skal dække. Jeg har derfor lavet følgende træningsskemaer
Reserver
Keepere
Wingbacks
Centrale Forsvarere
Defensive Midtbane
Offensive Midtbane
Offensive Wings
Kliniske Angribere
Stærke boksspillere
Jeg har brugt autoassign til at sætte trænerne på de forskellige områder, men jeg regner med at hente nye trænere i den nærmeste fremtid, som kan støtte de nuværende på de manglende områder.
Ny assistent træner i FCK!
Så er der blevet ryddet op i personalet! Jeg har fyret Carsten V. Jensen som assisterende træner, og Preben Jensen og Benny Gall som trænere, for indtil videre at have ansat en gammel kending som assisterende træner. Ja, du gættede det, jeg hentede Angelo Antenucci, som var min assisterende træner i Crewe. Han kostede den nette sum af £250k at få.
25/11-07
SAS Ligaen 16. runde
FC København (2. plads) – SønderjyskE (9. plads)
Bookmakers odds:
1
1.40
X
3.75
2
7.50
Så er vi klar til første kamp, siden jeg tog til FCK. Vi tager imod SønderjyskE, som simpelthen SKAL slås. Jeg har valgt følgende opstilling:
Jesper Christiansen
Lars Jacobsen Dan Thomassen Michael Gravgaard Linus Smedjegården
Jesper Jørgensen Tobias Linderoth
Michael Silberbauer Thomas Røll
Álvaro Marcus Berg
Subs
Abbas Hassan (GK)
Bo Svensson (DC)
Mattias Lindström
Emil Rilke
3-0
FCK: Álvaro (29, 35), Jacobsen (73)
Første kamp, første sejr. SønderjyskE havde ingen chancer mod et flot organiseret og klogtspillende FCK. Vi vidste at vi var bedre end dem på alle positionerne, så vi spillede klogt og kontrolleret angrebsfodbold, der også ledte til de mål som vi fortjente. Álvaro scorede 2, og Jacobsen scorede hans første mål nogensinde for FCK, hvilket er lidt skægt, da dette er hans 5. sæson i trøjen…Esbjerg vandt desværre også 4-1 over FC Nordsjælland, så vi er stadig 1 point efter, og nu 7 foran Brøndby der tabte til FCM. Silkeborg er nu nr. 3, 4 point efter os.
Kampens spiller:
Gravgaard
(DC, FCK)
02/12-07
SAS Ligaen 17. runde
Vejle (7. plads) – FC København (2. plads)
Bookmakers odds:
1
4.50
X
3.25
2
1.67
Så er det efterårets sidste, og min 2. kamp for FCK. Vi har ikke købt spillere, solgt spillere eller nogen ændringer i skader, så det er jo samme opstilling som i sidste kamp! Der er dog forlydender om at der er et par spillere eller 3 på vej til FCK i vinterpausen, for adskillige millioner, men det må i høre om når den tid kommer
. Kampen i dag skal selvfølgelig vindes, og hvis Esbjerg mister point i dag, og jeg vinder, overvintrer vi på 1. pladsen, hvilket selvfølgelig vil være en utrolig god start for mig i FCK. Derefter har vi en enkelt royal league kamp, ude mod Malmö FF
0-2
FCK: Berg (51), Silberbauer (63)
Udvisning:
Kielstrup
(Vejle, 6)
På trods af en udvisning af Keilstrup efter 6 minutter, stod der stadig 0-0 i halvlegen, og vi havde faktisk ikke tilspillet os ret mange chancer. Det var simpelthen ikke godt nok, så i halvlegen ændrede jeg vores tilgang til spillet, og så kom der gang i sagerne.. I løbet af 20 minutter havde vi haft mange åbne chancer, hvoraf der blev scoret på de 2 af dem. Kampens hovedperson Silberbauer spillede en rigtig god kamp, og stod også for det andet mål. Esbjerg fik 1-1 ude mod Brøndby, og
derfor når vi lige præcis over Esbjerg med et enkelt point, og præcis samme målscore.
Kampens spiller:
Silberbauer
(AMR, FCK)
Næste update bliver nok ikke i dag, men derimod i morgen, og der kan i glæde jer til kampen mod Malmö, hvor en sejr kan bringe os meget tæt på videre avancement i Royal League, da de første 2 kampe, som tidligere skrevet, er blevet vundet. Herudover kan du også se hvilke spændende spillere der vil komme til FCK pr. 1. januar. Jeg kan godt afsløre så meget, at I har stiftet bekendtskab med én af disse spillere på forhånd
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.
Thorøe
Reserveholdsspiller
«
Svar #156:
10 Dec 2005, 15:00 »
Det skulle vel aldrig være Torghelle?
One of the Dons - siger farvel
Hawkins
FmFreaks' Venner
«
Svar #157:
10 Dec 2005, 15:33 »
Ny trænere til FCK
Så blev trænerteamet udvidet, da vi i dag signede 2 nye trænere. Det drejer sig om Lleida’s Jesús Paredes, som bl.a. er 16 i fitness og defending og disciplin, og 15 i attacking og menta. Herudover har vi også hentet Bernard Dietz som ikke var tilknyttet en klub. Han har 20 i ungdomsarbejdet, 16 i motivation og 14 i tactical knowledge og tactical.
06/12-07
Royal League, Gruppe B 3. runde
Malmö FF (Sverige) – FC København (Danmark)
Bookmakers odds:
1
2.75
X
3.20
2
2.25
Alt tyder på en svær kamp, i efterårssæsonens sidste kamp. Jeg har foretaget en enkelt ændring, da Smedjegården er sat på bænken, og jeg prøver i stedet Adam Johansson, som har gjort det godt under Bakke. En sejr i dag kunne være rart, så vi kan overvintre med 3 sejre af 3 mulige efter det nye trænerskifte, men uafgjort på udebane mod Malmö vil også være tilfredsstillende.
1-3
Malmö FF: Samuelsson (2)
FCK: Álvaro (45), Ijeh (73, 84)
Sådan! Vi spillede en fantastisk flot kamp, og sejren var FULDT fortjent. Berg scorede i starten af halvlegen, hvor det dog blev annulleret for offside, og fik et hovedstød på overliggeren, hvorefter jeg udskiftede ham til fordel for Ijeh, der takkede for tilliden med 2 mål. Vi havde i det hele taget rigtig mange åbne chancer, men deres målmand stod godt, og forhindrede et ydmygende stort nederlag. Jeg skiftede Jesper Christiansen ud efter 74, da han fik en mindre skade, men det ændrede ikke på noget. 8-23 i skudstatistik siger det hele, og med sejren er vi klar 1’er i puljen, og næsten sikker på at gå videre.
Kampens spiller:
Røll
(AML, FCK)
01/01-08
Årets SAS spiller en FCK’er!
Dan Thomassen blev kåret til årets SAS spiller i dag, efter en rigtig god sæson. Jeg har ikke selv stiftet så meget bekendtskab til ham, men her er et SS. Thomassen blev efterfulgt af Jacob Sørensen fra Viborg og Per Nielsen fra BIF.
Årets spiller blev David Nielsen fra FCM, efterfulgt af Christian Poulsen, Schalke 04 og Allan Borgvardt fra Viking FK
Årets danske keeper fra FCK!
Også Jesper Christiansen fik i dag hæder, da han blev kåret til årets danske målmand! Jesper Christiansen står også på mål for landsholdet, og har i hele sæsonen spillet stabilt iflg. mine oplysninger.
FCK’ere i årets hold!
Også årets hold blev kåret i dag, og herpå er der 3 FCK’ere. Holdet er her:
J Christiansen (FCK)
B Priske (Portsmouth) K Madsen (Rangers) Gaardsøe (Newcastle) A Jepsen (Hibernian)
M Silberbauer (FCK) D Jensen (Werder Bremen) C Poulsen (Schalke) J Kristiansen (Aston Villa)
D Nielsen (FCM) S Larsen (Schalke 04)
Årets u21, u19 og 17 talent priser blev alle overrakt FCM’s Thomas Pedersen. Med æren følger der en klækkelig kontrakt fra FCK, som var hurtig til at spotte talentet…
Nye spillere til FCK
Forventet var det, da FCK i dag på pressemødet kunne afsløre flere nye spillere, som skal sikre holdet første pladsen i ligaen, også efter foråret. Allerførst kunne de, også som forventet, præsentere en Crewe spiller. Det var Sándor Torghelle som smuttede til FCK for £2.7mio, der var hans frikøbsklausul… Torghelle kommer til at kæmpe om de to pladser i angrebet med bl.a. Marcus Berg, Álvaro og Peter Ijeh.
Næste spiller var Arenas.. Og nej, desværre ikke målmanden Arenas fra Crewe, men derimod et andet stort talent af samme navn. Det drejer sig om højre fløjen Juan Pablo Arenas, som kommer til FCK fra Colo Colo, og kostede små £575k. Du kan se et SS af stortalentet her
Næste spiller er knap så god, og er set som backup til venstre backen. Det er her polakken Pawel Zuk, som er flyttet til Danmark og København for sølle £30k.
Og så har vi til sidst, langt om længe fået styrket venstre fløjen, da Røll ikke just er den spillertype som jeg ønsker på den fløj. Jeg har derfor igen været ude med spendérpungen, og købt argentinske Leandro Romagnoli fra Palermo. Manden er 26 år gammel, og er både hurtig, driblestærk, god til at aflevere og har en god førsteberøring. Ud over dette, er han kreativ, god til at tage beslutninger, og teknisk stærk. Han vil uden tvivl få lov til at trylle på venstrefløjen.
Jensen solgt
Mikkel Jensen blev første solgte spiller under den nye manager. Han blev set som overflødig i taktikken, og blev derfor solgt billigt til Esbjerg for £60k. Jensen gik derefter til pressen og sagde at han var glad for at flytte, da han ikke just havde været på god fod med Hawkins på det sidste.
Dermed dagens sidste update... Lad os holde vinterpause, og så fortsætte med forårssæsonen i morgen
Derefter kommer der nok flere klassespillere til FCK.
«
Seneste Redigering: 10 Dec 2005, 15:38 af Hawk1nZ
»
Hawkins
FmFreaks' Venner
«
Svar #158:
10 Dec 2005, 15:36 »
Citat af: Jimboboy 10 Dec 2005, 15:00
Det skulle vel aldrig være Torghelle?
Smartass
philipo
Reserveholdsspiller
«
Svar #159:
10 Dec 2005, 16:59 »
Hawk1nZ:
Vi kunne vel ikke for lov til at se dine hold-instillinger på holdet??
Xbox 360: iphilipoxbox
PS3: iphilipo
Thorøe
Reserveholdsspiller
«
Svar #160:
10 Dec 2005, 16:59 »
Citat af: Hawk1nZ 10 Dec 2005, 15:36
Smartass
KÆFT JEG ER GOD!!
Synes ikke at bloggen er gået ned i niveau pga. skiftet!!Den er stadig super god!
Hvor meget skulle du slipper for Romagnoli?
One of the Dons - siger farvel
Hawkins
FmFreaks' Venner
«
Svar #161:
10 Dec 2005, 23:11 »
Citat af: Jimboboy 10 Dec 2005, 16:59
KÆFT JEG ER GOD!!
Synes ikke at bloggen er gået ned i niveau pga. skiftet!!Den er stadig super god!
Hvor meget skulle du slipper for Romagnoli?
Jeg gav £2.8mio for Romagnoli... Og nej, desværre, vil ikke af med min hold instruktioner
Lidt hemmeligheder har man lov til at have
Jeg justerer det også fra kamp til kamp...
zakii
Gæst
«
Svar #162:
11 Dec 2005, 10:04 »
Hvad er der sket med Elrio van Heerden??
Mads
Ynglingespiller
«
Svar #163:
11 Dec 2005, 14:43 »
Gode indkøb og god start i FCK
Glæder mig virkelig meget til at følge med, det at du skiftede til FCK har givet blogen lidt mere og så får vi jo også at se at du ikke kun har været heldig i Crewe
Jeg må indrømme at jeg er en stor beundre af dig, synes at du kan finde helt vildt gode spiller til ingen penge og den måde du styrer holdet.
Kan jeg ikke få lov til at se et SS af Marcus Berg, Jesper Jørgensen og Linus Smedjegården. Kendet dem ikke rigtigt
Location: Grand Bay, Mauritius, Indian Ocean, Africa, The Planet Earth, The Universe
Hawkins
FmFreaks' Venner
«
Svar #164:
11 Dec 2005, 16:06 »
Citat af: Mads 11 Dec 2005, 14:43
Gode indkøb og god start i FCK
Glæder mig virkelig meget til at følge med, det at du skiftede til FCK har givet blogen lidt mere og så får vi jo også at se at du ikke kun har været heldig i Crewe
Jeg må indrømme at jeg er en stor beundre af dig, synes at du kan finde helt vildt gode spiller til ingen penge og den måde du styrer holdet.
Kan jeg ikke få lov til at se et SS af Marcus Berg, Jesper Jørgensen og Linus Smedjegården. Kendet dem ikke rigtigt
Jamen tak for rosen, jeg venter spændt på at få brev fra min fanclub, som du nok snart starter
Ej tak... Jeg er jo også garvet CM/FM spiller, og brugte jo noget tid i Crewe på at regne taktikken ud. Men nu er jeg vist ved at have en rimelig taktisk disposition, og forståelse for hvilke ændringer der skal komme.. I hvert fald i den taktik jeg kører
Du får selvfølgelig SS af Marcus Berg, Jesper Jørgensen og Linus Smedjegården
De er alle 3 spillere som var i FCK da jeg kom til klubben, men som du nok kan se, bliver de store spillere med den rette træning...
Elrio van Heerden røg til AGF i sommerpausen for hele £110k, hvor han ikke just har udviklet sig...
Sider:
1
...
9
10
[
11
]
12
13
...
28
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
=====> Blogkonkurrencen 2025
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »