home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 08:52:56 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23579
  0 Brugere, 504 Gæster Online.

Nyeste Bruger: geowalker
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Crewe -> FCK -> Newcastle/Danmark
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Skal bloggen startes op igen?
Ja, den er da for fed!
- 32 (71,1%)
Nej, det er jo lamt og taberagtigt
- 2 (4,4%)
Nej, start en ny!
- 8 (17,8%)
Jeg er sgudda ligeglad!
- 3 (6,7%)
Antal Stemmer: 45

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 28 Udprint
Forfatter Emne: Crewe -> FCK -> Newcastle/Danmark  (Læst 67706 gange)
Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Sv: Crewe Alexandra...
« Svar #60: 21 Nov 2005, 15:07 »

05/11-06
The Championship 18. runde
Stoke (22. plads) – Crewe (11. plads)

Bookmakers odds: 1 2.50  X 3.00  2 1.63

Optakt
Der har været masser af mindgames i optakten til dette meget spændende opgør mellem 2 rivaler, som har hver deres historie før kampen. Stoke har ambitioner om at ende i den øverste halvdel af tabellen, men ligger og roder i bunden, mens Crewe regnede med at ligge og rode i bunden, men ligger på en flot 11. plads, med en kamp i baghånden. Men Stoke’s manager insisterer, ligesom Crewe’s manager, på at de vil vinde kampen, så nu bliver det spændende at se hvem der løber med æren. Vi har alle spillere parat, men jeg har dog valgt at lade Soldevilla stå over, da han ikke helt er klar efter sin skade. Ellers er holdet som sidste kamp, og intet mindre end en sejr i dette intense rivalopgør, vil være en skuffelse!

1-1

Målscorere:
Stoke: Lacroix (51)
Crewe: Torghelle (9)

Referat
Det der tegnede til et spændende lokalderby, endte i en meget kedelig kamp, præget af taktisk kunnen. Der kom nogle få chancer til begge hold, men ellers var der stilhed på stadion. Uafgjort var et helt fair resultat, og at Devaux blev kampens spiller, vist bare at defensiven var i orden hos begge hold.

18/11-06
The Championship 19. runde
Crewe (10. plads) – Southampton (8. plads)

Bookmakers odds: 1 3.25  X 3.25  2 2.00

Optakt
Vi er desværre uden den vigtige Vaz Te, til dette spændende opgør mod Southampton på hjemmebane. De har klaret sig meget bedre i denne sæson, og ligger på en foreløbig 8. plads, efter at de tabte 1-2 til Preston i sidste runde. Vi har Soldevilla med på bænken til denne kamp, og så er Jones på venstre fløj i stedet for Vaz Te, der er skadet i 1-4 uger. Rivers overtager Jones’ plads på bænken. Men 1 point er minimum mod Southampton, som nogen måske kan huske at vi slog i sidste sæson.

1-1

Målscorere:
Crewe: Christie (pen 40)
Southampton: Russell (32)

Referat
En meget kedelig kamp, endte med et kedeligt resultat. Præcis som i sidste kamp! Vi mangler lige fantasien til at bryde igennem modstandernes forsvar, så det bliver ikke meget der bliver scoret i mine kampe… 1-1 var et helt fair resultat, mellem 2 lige hold. Alle spillere spillede til 7 og 6’ere, så kampens spiller, blev ham der scorede uden det var på straffe.. Altså Russell. Men på den positive side, har vi nu ikke tabt i 6 kampe.

25/11-06
The Championship 20. runde
Plymouth (12. plads) – Crewe (10. plads)

Bookmakers odds: 1 2.50  X 3.00  2 2.63

Optakt
Lige som os, har Portsmouth spillet over forventningerne i dette års Championship, og de befinder sig lige under os, med 2 point mindre. Vi er uden Vaz Te og Devaux i denne kamp, da begge døjer af skader… Det giver plads til Soldevilla i forsvaret med Thome, og så har Jones stadig venstre fløjen.

1-1

Målscorere
Plymouth: Chadwich (25)
Crewe: Torghelle (13)

Referat
En meget kedelig første halvleg bød på de eneste 2 mål i kampen. I halvlegen kunne vi se os selv som det bedste hold, og vi burde også have kommet til flere chancer, og dermed scoret flere mål. Men efter pausen gik det helt i stå, og vi kan kun takke kampens spiller Arenas for at vi ikke tabte kampen.

Arenas flyvende i endnu en uafgjort
Problemet i Crewe for tiden, er mangel på kreativitet i angrebet, og det har givet holdet endnu et uafgjort resultat, og med antallet chancer, kan der ikke blive mange flere mål i angrebet. Manager Michael Hawkins kom med denne kommentar efter kampen:
Endnu en uafgjort til Crewe, hvordan ser du holdet for tiden?
Ja, det er ikke just tilfredsstillende at vi er holdt op med at vinde kampene. Vel er vi dømt til at kæmpe om nedrykning i denne sæson, men jeg føler selv at vi har holdet til at kunne klare os bedre, og med de typer vi har på fløjene, er det for dårligt at vi ikke skaber flere chancer mod middelmådige hold som Plymouth og Stoke. Manglen på Vaz Te har åbenbart vist sig mere vigtig end jeg regnede med, men vi kan da i det mindste være glade for et rigtig godt køb i stortalentet Arenas, som endnu engang stod fabelagtigt for os. Lad os håbe at det fortsætter fremover.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #61: 21 Nov 2005, 17:03 »

02/12-06
The Championship 21. runde
Crewe (11. plads) – Sheff Wed (16. plads)

Bookmakers odds: 1 2.75  X 3.20  2 2.25

Optakt
På trods af hjemmebane fordel, og 3 points forskel, samt at Vaz Te er tilbage, er vi af en eller anden underlig grund ikke favoritter i opgøret mod Sheff Wed. Men dem om det, vi beviser jo bare at det var gaveodds Smiley Både Vaz Te og Devaux er tilbage, hvilket betyder at vi kan stille i vores absolut stærkeste opstilling! Dette giver plads til Vaz Te i angrebet med Soldevilla, og så er Thome tilbage i centerforsvaret med Devaux, hvilket smider Soldevilla ud på bænken.

5-3

Målscorere
Crewe: Jones (6), Carmelo (11), Vaz Te (45), Christie (46, 80)
Sheff Wed: Higdon (27), Bullen (31), McGovern (67)

Referat
Det blev noget af et målorgie! Den mindede lidt om kampen Arsenal – Tottenham der endte 5-4 i sidste sæson af den engelske Premier League. På trods af at Sheff Wed udlignede og reducerede til 4-3, var jeg egentlig aldrig i tvivl om at vi ville hive sejren hjem. Vi dominerede kampen fra start til slut, og bød bl.a. på to stolpe skud fra hhv. Rivers og Vaz Te. Men sejren kom, og vi fik brudt vores 1-1 stribe så det gør en ting. Det trælst at jeg ikke kan skabe chancer til mål, uden at det skal gå ud over forsvaret.. Det var vores 8. kamp i træk uden nederlag, hvilket er ny rekord, og vi er nu oppe på 9. pladsen.

09/12-06
The Championship 22. runde
Wigan (1. plads) – Crewe (9. plads)

Bookmakers odds: 1 1,50  X 3.00  2 2.63

Optakt
Så kommer noget der ligner sæsonens sværeste opgør! Vi møder på udebane nynedrykkerne fra Wigan, som ligger på en klar første plads i ligaen, 11 point foran os. Vi har kun 1 skade i truppen, og det er Soldevilla der har fået en virus, som holder ham ude af kampen. Det gør at Moses har fået lov til at komme med på bænken.

2-0

Målscorere:
Wigan: McCulloch (4, 13)

Udvisning
Crewe: Bakke (54)

Referat
Wigan var faktisk ikke ret dominerende, men de viste flot forsvarsspil, og godt målmandsspil, og endnu bedre kontraspil, da de vandt 2-0 over os. Udvisningen var faktisk ikke en svækkelse, da vi var lige så godt med i kampen efter udvisningen, og burde have scoret på et par friløbere, men deres målmand stod en god kamp. Bakkes udvisning kom via 2 gule kort, for at holde fast i trøjen på en modstander, og 4 minutter efter at skubbe, og så var han ude… Lidt trælse gule kort, men det er der ikke noget at gøre ved. Vi leverede en god indsats, og kunne godt have fået point på en lidt heldigere dag.

12/12-06
The Championship 23. runde
Crewe (11. plads) – Wolves (10. plads)

Optakt
Soldevilla er tilbage, men til gengæld er Bakke ude.. Dermed får Sandro sin allerførste kamp i startopstillingen i ligaen.. Han er indtil videre blevet skiftet ind 16 gange, men er aldrig startet inde, da både Kurty og Bakke har været klar i alle kampe. Så nu skal han vise hvad han kan! Soldevilla kommer kun ind på bænken i stedet for Moses, og så ryger Jones også på bænken, mens Christie danner angreb med Torghelle, med Vaz Te på venstre fløj.

1-1

Målscorere
Crewe: Torghelle (7)
Wolves: Etuhu (11)

Referat
Nå, 1 vundet, 1 uafgjort og 1 tabt på 3 kampe, er vel bedre end 3 uafgjorte! I hvert fald pointmæssigt. Vi startede skidt mod Wolves, men kom alligevel i front efter kun 7 minutter, da Torghelle headede et indlæg ind fra en halvskadet Carmelo, der derefter blev udskiftet. Og de tvungne udskiftninger fortsatte, da jeg i halvlegen måtte udskifte Kurty der var blevet træt, og Thome der havde fået et gult kort, og allerede var blevet advaret af dommeren… Vi kom dog meget bedre med i 2. halvleg, og havde chancerne til at afgøre kampen, men fik bl.a. et Christie mål annulleret for offside. Så én god halvleg til hvert hold, giver et fair resultat på 1-1. Kurty har før følt sig træt i løbet af sæsonen, og han har nu fået tildelt 2 dages hvile fra træningen. Lad os håbe at det hjælper.

Det var så slut på dagens sidste update, jeg håber selvfølgelig på kommentarer, og så kommer den næste opdatering i løbet af ugen Smiley
« Seneste Redigering: 22 Nov 2005, 12:45 af Hawk1nZ » Logged

Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

gehyden_bab
Førsteholdsspiller

« Svar #62: 21 Nov 2005, 17:32 »

En glimrende blog.

Godt arbejde, det er inspirende læsning, så fortsæt endelig.

mvh,
mathias

Thorøe
Reserveholdsspiller

« Svar #63: 21 Nov 2005, 17:41 »

Nedtur at du tabte til Wigan.. Nu var du lige kommet ind i en rigtig god stime! Arenas lyder til at være et kanont køb! Forsæt det gode arbejde, og opdater snart(helst i morgen!)

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

« Svar #64: 22 Nov 2005, 06:23 »

Godmorgen Hawk1nZ,

Skriver ikke vildt meget i dag.

Man må sige at du er kommet rigtig godt igang, spillet ser ud til at køre lidt bedre for dig nu og som Jimboboy også nævner, så ser det ud til du også har været en rigtig god målmand, og faktisk lækkert at se at Modstanderen ikke altid lige skal scorer i overtiden, ligemeget hvor få chancer de har haft gennem en kamp, det ses tydeligt med dine 1-1 kampe Wink Jeg føler tit at modstanderen scorer til sidst, selvom de INTET har haft i kampen.

Og det er flot at du havde en god stime med hele 8 kampe i træk uden nederlag, kun ødelagt af Wigan.

Jeg vil slutte nu, held og lykke med spillet.

Kan må lige få en SS af stilligen ? Wink

/BlaZZo

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.

wirenfeldt
Gæst

« Svar #65: 22 Nov 2005, 10:37 »

Fortsæt endelig..! Spændende at følge med i, ser ud til at du er kommet godt fra start ! Godt gået  Thumbs Up

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #66: 22 Nov 2005, 12:01 »

Tak for de mange kommentarer, det er dem der får mig til at spille videre Smiley

Her er stillingen

Og så synes jeg også lige at i skal have et SS af talentet Arenas

Ja, i sidste sæson scorede modstanderne tit i de sidste minutter, men jeg tror at jeg har fået knækket den nød taktisk, det er i hvert fald sjældent at det sker!

Der kommer en update senere i dag, så lad os krydse fingre for den videre færd for Crewe Smiley

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #67: 22 Nov 2005, 14:05 »

16/12-06
The Championship 24. runde
Crewe (11. plads) – Coventry (5. plads)

Optakt
Endnu en svær kamp forude, da vi nu tager imod Coventry, som har klaret sig rigtig godt i denne sæson, og befinder sig på 5. plads. Efter vores kamp i tirsdags, er vores folk stadig trætte, men det betyder ikke det store i startopstillingen. Thome er stadig ude med karantæne, så Soldevilla er igen i centerforsvaret med Devaux. Jones er træt, så Vaz Te er på fløjen, med Christie og Torghelle i angrebet, men det er jo ikke just noget nyt. Og så får Suhaj en chance for at bevise sit værd, da han er med på bænken i stedet for Maynard.

3-1

Målscorere
Crewe: Vaz Te (21), Christie (49), Suhaj (74)
Coventry: Scowcroft (45)

Referat
Ja, det blev ikke den tætte kamp som jeg havde forventet… Coventry fulgte ellers godt med i første halvleg, selvom det dog ikke var fortjent at de udlignede før pausen. Men lidt taktiske ændringer i pausen, og efter hånden som kampen skred frem, gjorde forskellen. Vi dominerede 2. halvleg, og sejren kunne faktisk let have været større, bl.a. fik Christie annulleret et mål for offside og Suhaj headede forbi da han var fri foran mål. Heldigvis fik han gjort det godt igen, med et velplaceret hovedstød. Christie blev kampens spiller, og ser ud til virkelig at have fundet formen for os, med hans 11 mål i hans 21 optrædener for klubben, indtil videre.

23/12-06
The Championship 25. runde
Fulham (13. plads) – Crewe (9. plads)

Bookmakers odds: 1 2.00  X 3.25  2 3.25

Optakt
Ja, det ligner lidt julegave odds på Crewe, her dagen før juleaften (næste år)… En Crewe sejr giver hele 3.25 igen, så det er da vist værd at sætte en 10’er eller to på… Thome er tilbage i truppen efter hans karantæne, men samarbejdet mellem Soldevilla og Devaux har været så godt, at Thome må finde sig i en plads på bænken til dagens kamp. Steve Jones er derimod tilbage for fuld styrke, og indtager sin plads på bænken, i stedet for Suhaj, der stadig nægter at forlænge sin kontrakt, da han vil være en vigtig brik i førsteholdstruppen, hvilket jeg slet ikke mener at han er.

3-1

Målscorere
Fulham: John (5, 9, 29)
Crewe: Torghelle (34)

Referat
Ja, der var ikke meget at komme efter! John viste utrolig høj klasse med 3 perler af mål, som var effektivt afsluttet! Det var hans 22. mål på 25 kampe i ligaen, så det er ikke just fordi vi er de eneste der har problemer med ham! Torghelle fik os tilbage i kampen, men mere blev det ikke til, og et fortjent nederlag måtte vi gå derfra med. Desværre blev Christie skadet i slutningen af kampen, endda efter at jeg havde brugt 3 udskiftninger, og han er ude i op til en måned. Nederlaget bringer os ned på 12. pladsen…

26/12-06
The Championship 26. runde
Crewe (12. plads) – Reading (17. plads)

Bookmakers odds: 1 2.63  X 3.00  2 2.50

Optakt
Oddsene er tætte til dette hjemmebaneopgør, men på trods af hjemmebanefordelen, og 5 points forskel, er Reading gjort til favorit… Endnu et gaveodds efter min mening! Christie er som sagt skadet, så i stedet har vi Vaz Te i angrebet, og Jones på venstre fløj.. Næppe nogen svækkelse. Og så er Maynard tilbage på bænken, i stedet for Jones.

1-2

Målscorere
Crewe: Torghelle (23)
Reading: Kitson (36), Peltonen (84)

Referat
Ja, jeg tror at  bookmakerne havde en finger med i spillet i denne kamp, for det kan s**** ikke passe at vi tabte den!! Vi kontrollerede den fra start til slut, ramte overligger og stolpe, og på trods af de får Reading 2 MØG ufortjente mål, det sidste med 5 minutter tilbage, og på et skide frispark som bliver snittet! Ufatteligt at man skal gennemgå den slags kampe! Ud over det pinlige resultat, fik vi Jones skadet i op til 4 uger, og Bakke har fået en forkølelse! Det er ikke den bedste jul jeg har haft med dette hold, men vores held kan kun vende, for det kan umuligt blive værre…!

Jeg vil selvfølgelig ikke slutte med en sådan møg kamp, så der kommer et referat mere senere i dag...
« Seneste Redigering: 22 Nov 2005, 14:08 af Hawk1nZ » Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #68: 22 Nov 2005, 15:50 »

30/12-06
The Championship 27. runde
Millwall (7. plads) – Crewe (13. plads)

Bookmakers odds: 1 2.25  X 3.20  2 2.75

Optakt
Det er heldigvis Decembers sidste kamp, da vi tager til Millwall. Men alligevel spiller vi i overmorgen… Dog er det denne kamp det drejer sig om, og på grund af det hårde program, er det svært at stille et ordentligt hold til kampen… Det giver plads til Sandro i startopstillingen i stedet for Bakke, og så er Lunt og Rivers med på bænken, og Maynard er i angrebet, mens Vaz Te er på venstre fløj, nu hvor Jones er skadet…

0-3

Målscorere
Crewe: Vaz Te (42), Suhaj (65, 67)

Referat
Ja, Suhaj prøver vist desperat at fortælle mig at jeg skal overveje en forlængelse af hans kontrakt, men når han ikke engang vil nøjes med at være rotationsspiller, kan der ikke blive tale om det! Vores forsvar spillede i dag en fabelagtig kamp, og 9 taller over hele linien inkl. Arenas, plus et 10tal til Devaux vidner også om en rigtig flot spillet kamp! Vi holdte Millwall fra de store chancer, deres få chancer var på langskud, og så udnyttede vi vores egne chancer, og kontraangreb til UG. En virkelig flot kamp af holdet. Suhaj blev skiftet ind efter 59 minutter, og scorede 2 mål, men tillod sig (ligesom Torghelle) at brænde nogle store chancer, så de spillede alligevel kun til hhv 8 og 7. Carmelo skal også lige nævnes, som værende flyvende på fløjen

Devaux finder sig til rette
Devaux blev kåret til kampens spiller, efter at han efterhånden har fundet sig til rette i Crewe, og er blevet givet chancen af hans manager. Hans formkurve har været stigende siden oktober, og alt lader til at han er ved at finde sig til rette i samarbejdet på den defensive midtbane. Det har indtil videre sendt Thome ud i kulden, og Devaux har også tidligere udtryk at han nyder at spille for klubben, som måske bliver hans sidste i karrieren, da han er på kontrakt til han fylder 33 år, og ikke ser noget problem i at forlænge kontrakten.

Hill nyt køb
I starten af det nye transfervindue, har Crewe tilført sig en forstærkning. Det drejer sig om den 28 årige Clint Hill, som kommer fra Stoke for £6k.
Michael Hawkins: Clint Hill er købt som backup for Matt Hill på venstre back pladsen, men kan også gå ind i det centrale forsvar, hvor han vil dominere med hans styrke og hovedstødsspil.
Clint Hill: Det er mig en glæde at have skiftet til Crewe, hvor jeg håber at jeg får mere spilletid, end jeg gjorde hos Stoke. Jeg vil give alt for klubben, og håber at jeg vil blive belønnet af manageren.

Foster solgt
Ud over købet af Clint Hill, har Crewe skilt sig af med Steven Foster, som der aldrig rigtigt blev plads til på førsteholdet. Michael Hawkins begrunder salget med at Foster aldrig slog igennem, og da hans kontrakt ville udløbe til næste sommer, besluttede Crewe at sælge ham, for den beskedne sum af £30k. Det blev Blackpool som løb af med den udmærkede centerforsvarer

01/01-07
The Championship 28. runde
Crewe (11. plads) – Bournemouth (24. plads)

Optakt
Oddsene er ikke specielt lave, men vi er da i det mindste favorit mod det absolutte bundhold Bournemouth som vi slog 1-4 på udebane. Bournemouth har hidtil vundet 4 af deres 27 kampe, så det burde være en overvindelig opgave, trods træthed på mit hold. Desværre har jeg ikke været smart nok til at spare på højre wingsene, så både Carmelo og Rivers der kan spille højre, er trætte, mens Bakke og Jones er skadet… Det gør plads til stortalentet Byron Moore, der normalt hverken spiller for førsteholdet, eller reserveholdet, men derimod u18 holdet! Og så får Bell chancen for comeback, da han er med på bænken. Clint Hill får desuden mulighed for debut, da han er med på bænken, og så er Suhaj med på toppen i stedet for Maynard. Ah ja, så er Lunt med på midten sammen med Kurty, og Brown er på bænken.. Sikke mange ændringer! 3 af spillerne skulle også have tildelt trøjenummer da vi skulle spille.. Det siger vist det hele Smiley

Resultat
0-2

Målscorere
Bournemouth: Stock (pen 2), Hazeldine (45)

Udvisninger
Bournemouth: Howe (83)

Referat
UFATTELIGT! Jeg begynder at blive træt af når computeren ”beslutter” sig for at den vil lade mig tabe en kamp! De får et straffe ud af INGENTING efter 2 minutter, og spiller derefter defensivt. Vi brænder verdens største chancer på stribe, og får mål annulleret, og jeg ved ikke hvad, og så får de et skide kontramål, og på trods af en udvisning, kan vi bare ikke få scoret! Deres keeper blev en 9’er og INTET ville lykkedes for os. Jeg sagde til spillerne bagefter kampen, at resultatet var PINLIGT for holdet, og det var det også! Skammeligt resultat…!

06/01-07
FA Cuppen 3. runde
Crewe (The Championship) – Bury (Conference)

Bookmakers odds: 1 1.17  X 6.00  2 11.00

Optakt
Ja, oddsene for en Bury sejr er ikke ligefrem lave, og vi burde da også vinde denne kamp med adskillige mål! Men efter sidste uges skandalekamp, er det svært at forudse hvad der kan ske i denne… Selvfølgelig skal der også prøves nogle ting i denne kamp, så på grund af de omfattende ændringer, har jeg valgt at vise hele startopstillingen…

Det er værd at bemærke at Kotenko er med i målet, så han får chancen for at vise sit værd, samt at stortalentet Bignot er med fra start på højre back og at O’Connor får chancen ved siden af Kurty på midten.

6-0

Målscorere
Crewe: O’Connor (6), Vaz Te (11, 26), Maynard (21), Suhaj (67, 86)

Referat
Heldigvis spillede vi i dag på rutinen, og da der var spillet 26 minutter, stod der 4-0 til Crewe. Derefter slappede vi lidt af, og løsnede grebet lidt, så der var ikke de store chancer efter halvlegen. Jeg lavede et par ændringer i pausen, der sparede både Carmelo og Torghelle, og Suhaj viste at det var godt at han endelig underskrev kontrakten som rotationsspiller, med 2 mål. Vaz Te blev kampens spiller i den lette sejr. Sejren var også klubbens største.

Thorøe
Reserveholdsspiller

« Svar #69: 22 Nov 2005, 19:36 »

Det nederlag det Bournemouth var ikke så godt Græder Kan se at Kotenko er wanted. Vil du sælge ham? Nå, men igen konon arbejde.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #70: 22 Nov 2005, 20:30 »

Det nederlag det Bournemouth var ikke så godt Græder Kan se at Kotenko er wanted. Vil du sælge ham? Nå, men igen konon arbejde.

Nej, det var noget pis, verdens ringeste kamp...!
Ja, der har været nogle bud på Kotenko, bl.a. et på £60k som det højeste, men han er faktisk rigtig god, desværre er Arenas verdensklasse, og derfor bruger jeg ham ikke...! Men jeg vil meget nødigt sælge ham, så hvis han skal væk, skal prisen op over £500k, hvilket jeg ikke tror at den kommer! Han nyder også livet i klubben, så chancen for at han bliver solgt, er meget lille!

Thorøe
Reserveholdsspiller

« Svar #71: 23 Nov 2005, 19:03 »

Nej, det var noget pis, verdens ringeste kamp...!
Ja, der har været nogle bud på Kotenko, bl.a. et på £60k som det højeste, men han er faktisk rigtig god, desværre er Arenas verdensklasse, og derfor bruger jeg ham ikke...! Men jeg vil meget nødigt sælge ham, så hvis han skal væk, skal prisen op over £500k, hvilket jeg ikke tror at den kommer! Han nyder også livet i klubben, så chancen for at han bliver solgt, er meget lille!

okay..

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #72: 24 Nov 2005, 22:16 »

13/01-07
The Championship 29. runde
Hull (18. plads) – Crewe (12. plads)

Bookmakers odds: 1 2.25  X 3.20  2 2.75

Optakt
Ja, Hull har ikke tabt i 5 kampe, meeeen vi burde vist alligevel kunne slå dem, på trods af manglerne fra Christie og Maynard, der begge er skadet. I stedet er Vaz Te i angrebet med Torghelle, og så har jeg Rivers på venstre fløj, da Jones efterhånden ser ud til at være lidt for gammel til dette plan. Det kan være han ryger til sommer. Og så har jeg valgt at tage Lunt med på bænken i stedet for Sandro, og Suhaj er også på bænken, nu hvor vi er lidt småt stillet med angribere.

1-4

Målscorere
Hull: Ellison
Crewe: Bakke (24), Torghelle (45, 83), Suhaj (79)

Referat
En fabelagtig kamp af os, der hele tiden havde kampen under kontrol. Bakke fik scoret hans første mål for klubben, på et glimrende oplæg af kampens spiller Torghelle, og efter at vi skiftede til en lidt mere defensiv og kontrollerende taktik i det 75. minut, kom der ingen chancer til Hull, men derimod adskillige velspillede kontrachancer til os, der resulterede i 2 mål, men kunne have givet mere. Suhaj beviste igen at man ikke helt skal glemme ham som angriber, og kun Szelési skuffede, da han spillede til en 5’er på højre back pladsen. Det fik mig dog til at grine, da Wolves efter kampen bød på Suhaj. De ville ikke give mig penge, men derimod Tonkin, som jeg selv solgte til Wolves for £20k. Think again? Opstemt

Nye transfers i klubben
I det åbne transfervindue, har jeg lige fået lavet et par transfers. For det første har jeg solgt Jones, da han efterhånden var blevet for gammel og svag til førsteholdsfodbold på Crewe’s plan. Jeg solgte ham for £60k til Oldham, hvilket egentlig er en ganske udmærket pris, for en ”gammel” og slidt spiller. Jeg har derudover hentet Chris Corners, som er et stortalent til den offensive midtbaneplads. Altså endnu en konkurrent til Bakke og Sandro.. Og i øvrigt Lunt. Du kan se et SS af talentet, som jeg hentede fra Wolves for £250k her:

20/01-07
The Championship 30. runde
Crewe (10. plads) – Cardiff (6. plads)

Bookmakers odds: 1 2.63  X 3.00  2 2.50

Optakt
Grundet salget af Jones, er vi liiige lidt i undertal mht. wings. Jeg har derfor taget Brown med til kampen, på bænken, da jeg ikke har fået hentet en erstatningsspiller endnu. Jeg forventer dog at have lukket en handel inden næste kamp. En handel der inkluderer en spillers om er kendt for de fleste! Nå, men Suhaj starter på bænken igen, og så er Lunt med fra start, i stedet for Kurty, der er skadet. Det burde dog ikke være noget problem for Bakke at dække Kurty’s plads, hvorefter Lunt bliver den offensive af de to spillere. Derudover har jeg Bignot på venstre back, da Matt Hill har en enkelt kamps karantæne pga. 5 gule kort. Corners er med på bænken…

1-3

Målscorere
Crewe: Torghelle (9)
Cardiff: Jerome (31, 50), Ganea (40)

Referat
Jeg forstår ikke helt hvorfor Cardiff ikke ligger højere end ”kun” en 6. plads. De dominerede fuldstændig kampen, og selv de mest desperate forsøg på at ændre den, lykkedes ikke. Så en fuld fortjent sejr, hvor det eneste lyspunkt var Torghelle, som scorede for os.

27/01-07
FA Cup 4. runde
Derby (Championship 16. plads) – Crewe (Championship 12. plads)

Optakt
Ja vi er ikke just favoritter, men skide være med det Smiley. Jeg har lavet en del ændringer på holdet. Clint Hill prøver sig i midterforsvaret i stedet for Soldevilla, og så er Corners med i stedet for Lunt, som er på vej ud af klubben. Christie er blevet klar, og kommer i angrebet med Torghelle, og så er Vaz Te på venstre fløj.

1-3

Målscorere
Derby: Howard (10)
Crewe: Bakke (22), Torghelle (37), Vaz Te (54)

Referat
Der er egentlig heller ikke meget at sige om denne kamp. Vi kom hurtigt bagud, og var presset i starten af kampen, men efterhånden fik vi styr på spillet, og fik ædt os ind i kampen. Bakke scorede hans 2. mål for klubben, på kun 3 kampe, det kan være at han er ved at få styr på sin position… Hele startspillerne spillede utroligt godt, bortset fra Szélesi og Carmelo, der havde lidt nogle offdays.

Lunt solgt
Ja, så blev det endeligt for Lunt. Han var egentlig en rigtig god spiller, men blev i overskud da jeg har fået forstærket midtbanen væsentligt på det sidste. Han blev solgt til Millwall for £275k, hvilket jeg er godt tilfreds med, siden han var £100k værd.

30/01-07
The Championship 31. runde
Ipswich (9. plads) – Crewe (12. plads)

Optakt
Ja, oddsene er de samme som da vi lige mødte Derby på udebane, men Ipswich er også et bedre hold. På bænken sidder Corners igen, da Kurty er tilbage, og det er trods alt vigtigere med en defensiv midtbanespiller, end en offensiv, på udebane mod så godt et hold. Desuden er Maynard på bænken i stedet for Suhaj.

5-1

Målscorere
Ipswich: Currie (pen 39), Parkin (44), Horsfield (68, 87), Cochrane (90)
Crewe: Torghelle (2)

Udvisning
Crewe: Devaux (63)

Referat
Ja, det var en super rådden kamp. Vi kunne have vundet den lige så stort som dem! På trods af et KLART overtag til Crewe efter 1. halvleg, lukker vi 2 mål ind kort før pausen, og så var vi bagud. Vi forsøgte at komme igen i starten af 2. halvleg, men Maynard er slet ikke skarp nok efter hans skade, og brændte utroligt mange store chancer. Og så fik kampens eneste spiller med et gult kort, endnu et gult kort, og blev udvist. Så var vi pludselig 10 mod 11, på trods af en meget fair spillet kamp. Det første gule kort til Devaux, faldt ved straffesparket, som slet ikke var der. En meget svag dommerpræstation! Efter det røde kort, var vi stadig godt med i kampen, men modsat os, udnyttede de deres chancer, og skudstatistikken 10-9, med 7-5 on target, vidner om den meget lige kamp. Målscoren afspejler slet ikke spillet, og det er selvfølgelig rigtig trælst!

Jeg stopper med spillet her for i dag, men vender selvfølgelig tilbage snarest muligt. Jeg vil lige afslutte med at sige at min søgen for en ny wing fortsætter, eftersom Elrio Van Heerdens arbejdstilladelse blev afvist!
« Seneste Redigering: 25 Nov 2005, 19:16 af Hawk1nZ » Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #73: 25 Nov 2005, 20:42 »

03/02-07
The Championship 32. runde
Crewe (15. plads) – Derby (16. plads)

Optakt
På trods af at vi vandt 1-3 over Derby i FA Cuppen, er vi ikke favorit, nu hvor vi tager imod dem på hjemmebane i ligaen. Derby har ganske vist ikke tabt i 3 kampe i ligaen, men det kan vi da hurtigt få sat en stopper for. Til kampen er vi uden Devaux, da han har karantæne efter sidste kamps udvisning. I stedet har vi igen Clint Hill i centerforsvaret, mens Corners får chancen ved siden af Bakke, og Bignot igen prøver sig på højre back i stedet for Szélesi.

4-1

Målscorere
Crewe: Christie (13, 16), Bakke (32), Bignot (49)
Derby: Naylor (40)

Udvisning
Derby: Morrison (31)

Referat
Ja, præcis som i sidste kamp, gik kampen lidt af fløjten, da udvisningen faldt. Vi startede rigtig flot, og lavede et par gode mål. Men da Morrison blev vist ud, scorede vi hurtigt, og på trods af reduceringen før pausen, var der aldrig tvivl om resultatet. Bignot scorede sit første mål for Crewe, da deres målmand havde gået ud efter en lang bold, afleverede den til en forsvarer, som mistede den, og så kunne Bignot score i et tomt mål. Dog var det fra 40 yards afstand, så det var ikke et let skud. Resten af kampen havde vi adskillige chancer, men de pakkede sig godt, og forsvarede det kun halv-pinlige nederlag.

11/02-07
The Championship 33. runde
Wallsall (24. plads) – Crewe (14. plads)

Optakt
Utroligt nok, er vi stadig ikke favoritter til et opgør. Selvom vi her gæster den absolutte bundplads i ligaen, tror bookmakerne på at vi taber. Den eneste ændring vi har i startopstillingen, er at Devaux er tilbage i stedet for Soldevilla.

0-5

Målscorere
Crewe: Christie (2, 33), Torghelle (26), Vaz Te (45, 67)

Referat
Ja, sidste kamp sagde jeg at jeg ville have en sådan indsats hver uge.. Det blev de lidt sure over, men de tog da mit råd, og spillede endnu flottere denne gang! Herefter måtte jeg da også sige at deres præstation var sensationel, da vi havde ikke mindre end 4 10-taller, 4 9-taller og 3 8-taller i startopstillingen. Kampens spiller blev Clint Hill, som fuldstændig styrede forsvaret, i samarbejde med Devaux! En meget lækker forestilling, og jeg håber at se mere af dette i fremtiden.

Crewe fortsætter den gode stime
På trods af sejren på 4-1 i sidste uge, brokkede manager Michael Hawkins, iflg. unavngivne kilder, sig på trods af en flot indsats. Men manageren forlangte at holdet skulle spille på samme måde i fremtiden. Dette synes Crewe spillerne selvfølgelig var hårdt, da han ikke anerkendte deres gode sejr, og flere udtalte til pressen at de gerne vil anerkendes når de spiller en god kamp. På trods af dette, tog spillerne kritikken til sig, og leverede i dag en formidabel kamp, da de på udebane udspillede Wallsall i en sikker 0-5 sejr. Rygterne forlyder at Hawkins efter kampen var ganske udpræget glade for sine spillere, og lad os håbe at den gode vilje fortsætter i næste rundes svære kamp.

13/02-07
The Championship 34. runde
Sheff Utd (3. plads) – Crewe (9. plads)

Optakt
Nu skal det så se om vores gode stime kan holde. Vi tager i dag til Sheffield for at møde deres United hold, og det bliver bestemt ikke en let kamp! Heldigvis er vi fulde af selvtillid, og jeg håber derfor at vi kan bidrage til denne kamp med et par mål. På trods af udpræget træthed i truppen, har jeg ikke lavet nogle ændringer til kampen. Vi kan jo altid hvile os bagefter Smiley

3-4

Målscorere
Sheff Utd: Kabba (63), Johnson (82), Shipperley (89)
Crewe: Torghelle (4, 60), Vaz Te (38), Suhaj (86)

Brændt straffe
Sheff Utd: Paul (8)

Referat
Den skarpe bruger har nok regnet ud at vi var foran 0-3 efter 60 minutter, og så skal sejren selvfølgelig være hjemme… Men de kom på 2-3 da der stadig var 82 minutter, og så begynder man jo at blive nervøs. Heldigvis scorede Suhaj efter 86, og lagde lidt afstand igen. Men om de ikke reducerede igen efter 89 minutter. De sidste 5 minutter af kampen, kæmpede vi r*ven ud af bukserne, og heldigvis holdte sejren da også hjem. Men den burde aldrig have været i fare! Men lige meget! Vi vandt flot ude over 3. pladsen, og har nu vundet 3 kampe i træk, med en målscore på 13-4, hvilket selvfølgelig er rigtig flot!

Næste kamp er FA Cuppens 5. runde, hvor vi skal møde Middlesbrough på udebane! En meget svær opgave selvfølgelig, da de ligger i Premier League. Hvordan den kamp kommer til at gå, kan du læse i næste update Smiley

Mikkellas
Gæst

« Svar #74: 25 Nov 2005, 21:11 »

Rigtig god historie. Kan du ikke lige skrive til mig, hvordan man regner oddsene ud? Det ser nemlig godt ud med oddsene, så man kan se om du SKAL vinde den eller om du skal regne med at tabe den.  funny

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 28 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010