Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
I dag
kl. 08:52:56
g00n
Blogs
Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37
Broen13
Blogs
Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56
simka
Omklædning...
Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08
szukizek
Blogkonkur...
Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43
valverde4ever
Pro Cyclin...
Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere:
23579
1 Bruger, 617 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
geowalker
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andre Managerspil
Kategori: Nostalgi
Crewe -> FCK -> Newcastle/Danmark
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Afstemning
Spørgsmål:
Skal bloggen startes op igen?
Ja, den er da for fed!
32 (71,1%)
Nej, det er jo lamt og taberagtigt
2 (4,4%)
Nej, start en ny!
8 (17,8%)
Jeg er sgudda ligeglad!
3 (6,7%)
Antal Stemmer: 45
Sider:
1
2
3
[
4
]
5
6
...
28
Forfatter
Emne: Crewe -> FCK -> Newcastle/Danmark (Læst 67626 gange)
Hawkins
FmFreaks' Venner
Sv: Crewe Alexandra...
«
Svar #45:
15 Nov 2005, 18:16 »
Promotion Odds
Vi er blevet sat til 80-1 for promotion, altså påstår bookmakers at der ikke er en ret god chance for at vi rykker op, til trods for hvad Meelo siger. De tror derimod at vi kommer til at kæmpe om at undgå nedrykning, og det er også mit boards forventninger. Jeg håber dog på at det bliver lidt lettere i denne sæson, end det var i sidste sæson!
The Championship 1. Runde: Coventry (5. plads) – Crewe (6. plads)
Odds: Coventry: 2.25 (fav), Uafgjort: 3.20, Crewe: 2.75
Optakt:
Ah ja, så er det tid til første sæsonkamp! Vi starter ude mod Coventry, og pressen har gjort dem til en lille favorit, så det er faktisk nogle udmærkede odds til første sæsonkamp. Det har været utroligt svært for mig at lave en startopstilling til holdet, da jeg jo har så mange gode spillere efterhånden, og stor konkurrence blandt pladserne! Men her er hvad jeg nåede frem til:
Resultat:
3-3
Målscorere:
Coventry: John (7, 56), Reid (90)
Crewe: Torghelle (25, 45, 61)
Referat
Ja, det var en meget tæt kamp, som i bund og grund endte med et fair resultat. Vi havde flest chancer, men så stort var overtaget heller ikke… Torghelle havde en fantastisk debut med 3 mål, dog var ingen af dem på hovedstød… Andre folk som Bakke, Vaz Te klarede det også rigtig godt, med karakterene 8 og 9. Torghelle spillede selvfølgelig til en 10’er, og blev kampens spiller. Arenas spillede til en 7’er på trods af de tre mål, og havde også nogle fine redninger, men han skal lige vænne sig til det engelske system, og lære at tale engelsk (han kan kun spansk). Noget der måske vil have indflydelse på hans chancer som første valg i denne sæson. Han lavede også en grov fejl i sidste kamp, da han ved Coventry’s 2. mål, gik ud af feltet på et indlæg, og missede bolden…
The Championship 2. runde: Crewe (11. plads) – Fulham (22. plads)
Odds: Crewe: 2.75, Uafgjort: 3.20, Fulham: 2.25 (fav)
Optakt:
Ja, du finder præcis de samme odds på denne kamp, som du gjorde mod Coventry. Vi har denne gang hjemmebanefordelen, men til gengæld er Fulham lige rykket ned fra Premier League, så vi får nok ikke noget foræret i denne kamp! Fulham fik desværre også Van der Meyde, som jeg ellers havde prøvet på at købe mange gange, men han ville til sidst ikke flytte, og så røg han til Fulham i stedet. Så ham skal vi nok passe på! Den eneste ændring i startopstillingen, er at jeg prøvet at sætte Kotenko i kassen igen, og ser hvordan det går.
Resultat:
3-3
Målscorere:
Crewe: Torghelle (14, 45), Carmelo (51)
Fulham: van der Meyde (pen 26), John (63), McBride (83)
Referat
Igen smed vi en føring overbord i de sidste 10 minutter. Det er selvfølgelig for dårligt, men vi er jo heller ikke vant til at føre! Jeg tror at jeg efterhånden får tilpasset taktikken, så vi bedre kan holde en føring. På den positive side scorede Torghelle 2 mål, selvom han kun fik første halvleg, pga. træthed, og så fik Carmelo også scoret. Så 2 nykøb har indtil videre scoret vores 6 mål i sæsonen. Kotenko gjorde det ikke et hak bedre end Arenas, så endnu engang er jeg lidt på bar bund… Fulham styrede dog det meste af kampen, så vi var alligevel tilfredse med det ene point, de er jo også nedrykkere, trods alt.
The Championship 3. runde: Reading (8. plads) – Crewe (17. plads)
Odds: Reading: 2.25 (fav), Uafgjort: 3.20, Crewe: 2.75
Optakt:
Jo sørme om oddsene ikke er de samme som de første 2 kampe. De engelske bookmakers er godt nok ikke ret opfindsomme med tal. Reading vandt deres første kamp mod Stoke, men tabte så mod Southampton, så de har ikke selvtillid med i baglommen. Startopstillingen er præcis den samme som sidst, jeg giver Kotenko en chance mere, og så håber vi at der går mindre end 3 mål ind denne gang…
Resultat:
2-2
Målscorere:
Reading: Lita (15), Kitson (27)
Crewe: Vaz Te (23), Torghelle (53)
Referat
Suk ja, endnu en uafgjort! Men okay, det er da vel bedre end nederlag. Nu vil jeg bare gerne prøve at vinde snart! Denne gang var vi presset det meste af kampen, og jeg er godt tilfreds med det ene point. Forsvaret stod en smule bedre, og var forsvarsløse da Lita bragede noget der lignede månedens mål ind fra udenfor feltet. Men Vaz Te tog revanche fra sit stolpeskud i sidste kamp, da han satte bolden ind fra spids vinkel, og hvem andre end Torghelle scorede vores sidste mål. Altså var det igen nogle nyindkøbte spillere der scorede. Lækkert at de virkelig sætter sig igennem. Til næste kamp kunne det dog være rart med 3 point.
Spillere solgt!
Efter flere omgange med transferforsøg, lykkedes det mig endelig, som lovet, at få solgt Billy Jones i det indeværende transfervindue. Men nej, selvom jeg havde lovet ham det, er jeg ikke gået op i loyalty, den ligger stadig på 1. Nå, men Billy Jones røg til Birmingham, som gav £2.1mio for stortalentet. I samme ombæring blev også Luke Varney solgt, da han var lidt i overskud efter sommerindkøbene. Lidt ærgerligt, da han også var en god spiller. Jeg leder lidt efter en ny venstre back efter Jones’ afsked, men indtil videre er Moses udtænkt til at overtage hans plads.
«
Seneste Redigering: 15 Nov 2005, 18:23 af Hawk1nZ
»
Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.
BlaZZo
FmFreaks' Venner
«
Svar #46:
16 Nov 2005, 06:36 »
Billy Jones er en Rigtig god spiller! Unden tvivl, men også gode penge at få for ham. 2,1mill er vel ca 25 mill Dkr ikke ?
Der skal du nok kunne finde en fornuftig venstre back, der skal vel heller ikke så meget til ?
Det er da startet ganske fornuftigt, 3 kampe 3 point, og ubesejret. Desværre scorede Coventry og Fulham i de sidste minutter, det gør sku ondt så noget. Men altid noget du endnu ikke har tabt, men samtidig heller ikke vundet...
"Den nye Peter Møller", du fik der fra Palace har da virkelige gået amok med de kasser, og måske albuer ? 6 kasser i 3 kampe er altså ikke så skidt endda. Lad os håbe han fortsætter sådan.
Så har jeg lige et spørgsmål til mentaliteten på din centrale midtbane, Er Kurtys mentalitet hel ned på defensiv og er Bakke så lidt mere normal i det ? For du spiller i forvejen offensive, så er lidt spændt på hvor de 2 spillere er.
Held og lykke med resten af sæonen.
/BlaZZo
Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.
Hawkins
FmFreaks' Venner
«
Svar #47:
17 Nov 2005, 16:20 »
Citat af: BlaZZo 16 Nov 2005, 06:36
Billy Jones er en Rigtig god spiller! Unden tvivl, men også gode penge at få for ham. 2,1mill er vel ca 25 mill Dkr ikke ?
Der skal du nok kunne finde en fornuftig venstre back, der skal vel heller ikke så meget til ?
Det er da startet ganske fornuftigt, 3 kampe 3 point, og ubesejret. Desværre scorede Coventry og Fulham i de sidste minutter, det gør sku ondt så noget. Men altid noget du endnu ikke har tabt, men samtidig heller ikke vundet...
"Den nye Peter Møller", du fik der fra Palace har da virkelige gået amok med de kasser, og måske albuer ? 6 kasser i 3 kampe er altså ikke så skidt endda. Lad os håbe han fortsætter sådan.
Så har jeg lige et spørgsmål til mentaliteten på din centrale midtbane, Er Kurtys mentalitet hel ned på defensiv og er Bakke så lidt mere normal i det ? For du spiller i forvejen offensive, så er lidt spændt på hvor de 2 spillere er.
Held og lykke med resten af sæonen.
/BlaZZo
Hey hey,
Ja Billy Jones er et kæmpe forsvarstalent, men han havde kun 1 år tilbage af sin kontrakt, og nægtede at forlænge, da han jo ville videre til en anden klub. Han var £1.6mio værd, men jeg fik £2.1mio for ham, så det er egentlig fint nok... Pengene kan jeg i hvert fald godt bruge
Nej, jeg har kig på to venstre backs, men den éne tror jeg ikke at jeg får, for han forlangte en sindssyg lønpose som jeg ikke kunne give, og den anden vil klubben ikke sælges, meeeen de kan nok godt overtales! Det tager bare lige et par ugers tid...
Ja, der skal gerne flere point end kun uafgjort ind. Det er simpelthen heller ikke godt nok at vi har indkasseret 8 mål på 3 kampe, det mindre lidt for meget om sidste sæson! Og nej, Torghelle er ingen Peter Møller, han har i de 3 kampe begået 2 frispark, og har ikke fået nogle gule kort. Desuden er alle hans mål faldet på gennembrud og ikke på hovedstød som han egentlig var købt ind til.
Mht. de to midtbane spillere, er Kurty's mentalitet lidt under normal, mens Bakke's er der hvor de andres også er... Altså et stykke over Normal (Attacking)
.
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.
Hawkins
FmFreaks' Venner
«
Svar #48:
17 Nov 2005, 18:01 »
UPDATE
The Championship 4. runde: Crewe (17. plads) – Millwall (5. plads)
Odds: Crewe: 2.63, Uafgjort: 3.00, Millwall: 2.50 (fav)
Optakt:
Millwall er lige præcis favoritter, da vi tager imod dem i denne spændende sæsonkamp. Vi havde krammet på dem i sidste sæson, men 2 sejre ud af 3 mulige, har givet dem en god sæsonstart, og de ligger på en flot 5. plads. Vi har ikke nogen ændringer på pladserne, bortset fra at Moses naturligvis erstatter B. Jones på venstre back pladsen. Og så har jeg i sidste øjeblik besluttet at starte med Maynard ved siden af Torghelle, på bekostning af Christie.
Resultat:
0-1
Målscorer:
Millwall: Kyle (27)
Referat
Indstillingen i denne kamp var ikke god nok! Vi tilspillede os flest chancer, men jeg synes aldrig at gejsten til at vinde kampen kom. Jeg manglede også i halv time team talk, en option der hed ”You can win this!”, da det var lige hvad jeg havde lyst til at sige til dem. Men desværre var den der ikke. Christie kom ind i midten af 2. halvleg, men kunne ikke gøre den store forskel, så sæsonens første nederlag kom lidt ufortjent i hus.
Ny spiller til klubben!
Grundet Jones’ afgang, har jeg søgt med lys og lygte efter en erstatning. Jeg tror jeg har fundet ham, i denne spiller som jeg har købt fra Derby, der først ville slippe ham efter at jeg tilbød £775k. Men det er jo intet i forhold til hvad jeg fik for Jones!
Han er ikke så god i det offensive spil, men det mener jeg heller ikke at jeg har brug for at han er. Og så er han neger!
Hans SS er her:
Carling Cup 1. runde: Crewe (The Championship) – Lincoln (League One)
Odds: Crewe: 1.80 (fav), Uafgjort: 3.00, Lincoln: 4.00
Optakt:
Så tager vi hul på cuppen, og vi starter hjemme mod Lincoln der ligger på 16. pladsen i League One (divisionen under os). Til denne kamp har jeg valgt at prøve på Devaux i startopstillingen, i stedet for Soldevilla, samt Arenas på mål. I angrebet er Christie blevet erstattet af Lunt på bænken, da Christie for tiden er småskadet, da han har slået sin tå… Men alligevel forventer jeg selvfølgelig at vi vinder denne kamp med lethed, og dermed går videre i cup tourneringen. Alt andet vil være et pinligt resultat, da vi er langt det bedre hold!
Resultat:
1-0
Målscorer:
Crewe: Carmelo (74)
Udvisninger: Crewe: Szélesi (12)
Referat
Ja, det startede ikke alt for godt, da Szélesi blev udvist efter kun 12 minutter, for et professionelt frispark, da han holdte fast i en Lincoln spiller der var forholdsvis fri… Men alligevel formåede vi at sætte os på kampen, og lukke af bagved, så det var fortjent da Carmelo efter 74 minutter, hamrede en bananboldt ind i kassen fra lang afstand. Et rigtig flot mål! Desværre imponerede Devaux ikke, da han spillede til en 5’er i kampen. Derimod havde Andres end udmærket kamp, så han bliver måske brugt i næste kamp også…
Lodtrækning til Carling Cuppens 2. runde
Crewe – Newcastle
Desværre trak vi et forholdsvist (
) godt hold, da vi blev sat sammen med Newcastle i dagens lodtrækning. Vi har hjemmebanefordel, men alligevel kan jeg desværre ikke forvente at komme længere i cuppen… Igen! Kampen er sat til d. 20. sep., altså om ca. en måned.
The Championship: Bournemouth (18. plads) – Crewe (20. plads)
Odds: Bournemouth 2.50 (fav), Uafgjort: 3.00, Crewe: 2.63
Optakt:
Igen er modstanderne minimale favoritter, selvom de denne gang, lige har rykket op. Jeg forventer dog at vi mindst får 1 point, vi burde dog få 3, da modstanderne lige er rykket op… Til kampen mangler vi Szélesi, da han jo fik en kamps karantæne mod Lincoln, så i stedet er Moses gået ind på hans plads. Christie er stadig småskadet, så Lunt har stadig hans plads på bænken.
Resultat:
1-4
Målscorere:
Bournemouth: Hazeldine (6)
Crewe: Thome (2), Torghelle (12, 17), Puches own goal (77)
Referat
Ja, på trods af resultatet var det ikke en prangende kamp. Chancerne var få, men til gengæld gik dem der var også ind! Thome scorede sit første mål for os, da han sikkert headede bolden ind fra et hjørnespark, og Torghelle fik også sit første mål på hovedstød, som endte hans måltørke gennem 2 kampe, da han i et flot angreb headede bolden via stolpen og ind. Det andet mål var på vanlig vis. Det sidste mål var dog et vaskeægte selvmål, da Puches åbenbart ville spille tilbage til målmanden, men totalt fejlbedømte afleveringen, og placerede den sikkert forbi ham…! De tre point varmer selvfølgelig, og sender os op på en foreløbig 13. plads.
BlaZZo
FmFreaks' Venner
«
Svar #49:
18 Nov 2005, 06:32 »
Godmorgen i stuen,
Så er du jo igang med anden sæson og det bliver da spændende om du kan udvikle dit hold til den bedre ende end sidste sæson. Du ligger pt nr 13 og det er da en udmærket placering. Jeg ville være meget tilfreds med at ende i den bedste halvdel.
Millwall har faktisk et ganske fornuftigt hold, så ingen skam at tabe til dem. Dejlig sejr over Bournemouth med 4-1 hvor "Møller" igen kom på scoringstavlen. Ved godt du ikke siger han er så voldsom, men jeg har alligevel døbt ham "Møller". Så er spørgsmålet hvem af de 2 spillere der er mest tilfreds med det...
Matt Hill er slet ikke en dum spiller og posetivt at han også kan rykkes ind i midter forsvaret, hvor jeg tror han er bedst, 18 i makering, det er ikke dårligt.
Desværre møder du Newcastle i Liga Cupen, men vær du bare glad for at det er på hjemmebane. Du får sku okey tilskuere indtægter til sådan en kamp.
Held og lykke, håber på en update senere i dag.
/BlaZZo
Velkommen til Hazard.
Hawkins
FmFreaks' Venner
«
Svar #50:
18 Nov 2005, 08:42 »
God morgen unge hr!
Jeg ville bestemt også være tilfreds med at ende omkring den plads som jeg ligger nu, på trods af at Meelo har døbt mig til oprykning. Jeg tror nu at Torghelle ville være ked af at blive kaldt Møller, men nok også lidt fordi han ikke kender ham.. Heldigvis er Torghelle kun 23, så han har hele sin karriere foran sig!
Matt Hill har spillet udemærket ja, i kampen mod Bournemouth blev han også en 9'er, så det er ikke så ringe endda! Han blev dog købt til venstre backen fordi han er venstre benet, men det er også hans naturlige position, men okay, han kan godt rykkes ind hvis det er. Det problem tror jeg dog ikke komme, da jeg har både Foster og Devaux som backup til Soldevilla og Thome.
Det er rigtigt at vi får gode tilskuerindtægter mod Newcastle, og jeg kan selvfølgelig håbe på at Shearer eller Bowier laver en svinestreg og får rødt, ellers er de sportslige chancer nok ikke for gode...
Og bare rolig, der kommer med 99% sikkerhed en update senere i dag
Hawkins
FmFreaks' Venner
«
Svar #51:
18 Nov 2005, 20:33 »
The Championship 6. runde: Crewe (13. plads) – Hull (11. plads)
Odds: Crewe: 2.50 (fav), Uafgjort: 3.00, Hull: 2.63
Optakt: Vi er favoritter hjemme mod Hull, som er et enkelt point og to pladser foran os i ligaen. Vi har fået Szélesi tilbage, som overtager pladsen på højre back fra Moses, og så er Soldevilla tilbage i startopstillingen, mens Moses har fået den defensive plads på bænken. I angrebet har vi stadig Christie skadet, hvilket betyder at Maynard danner duo med Torghelle og Ugarte er med på bænken.
Resultat:
0-0
Referat
Endnu engang manglede vi farligheden foran mål, så Hull kan bedst stille sig tilfreds med det uafgjorte point. Kampen bød på et straffespark i det 10. minut som Kurty hamrede over målet, så det er jo trælst at vi tillader os at brænde den største chance af alle, og så alligevel ikke kunnet vinde kampen.
Ny assistant manager!
Da Neil Baker (vores tidligere ass. man.) ikke just var prangende, synes jeg det var tid til en ny assistant manager, og derfor søgte vi med lys og lygte, og resultatet er Angelo Antenucci, som er en fremragende træner, og jeg er meget glad for at have ham! Vi betalte også £160k for at købe ham fri af Duisburg, men han er det værd! Hans screenshot er her:
Spillere solgt!
Som et led af min spiller ind-spiller ud politik, har jeg sendt 3 mere spillere fra reserveholdet. Det drejer sig om 3 spillere hvis kontrakt alle udløb næste sommer, og som jeg ikke så nogen grund til at fornye:
Andrew Bond er solgt til Rochdale for £20k
Juan Ugarte er solgt til Northampton for £60k
Darren Moss er solgt til Tranmere for £20k.
The Championship 7. runde: Cardiff (5. plads) – Crewe (16. plads)
Odds: Cardiff: 2.25 (fav), Uafgjort: 3.20, Crewe: 2.75
Optakt:
Vi er ikke favoritter i denne svære udekamp mod Cardiff. Fra deres første 6 kampe har de fået 12 point, så det bliver ikke let. Da kampen bliver spillet om søndagen, har vi en kamp mindre end de andre hold, og er derfor røget ned på 16. plads i mellemtiden. Dette er dog forhåbentlig ændret efter kampen. Til kampen er Christie kommet tilbage, så han kommer i startopstillingen i stedet for Maynard, hvilket får Maynard på bænken i stedet for nysolgte Ugarte. Sandro er skadet til denne kamp, så Lunt overtager hans plads på bænken.
Resultat:
3-1
Målscorere:
Cardiff: Lee (7), Muirhead (34), Ganea (85)
Crewe: Carmelo (42)
Referat:
Det er med stor ærgrelse at jeg skriver at vi tabte denne kamp, da det var til stor frustration. Vores forsvar var ikke vågnet op da de scorede deres første mål, og på trods af nogle MEGET store chancer, formåede vi ikke at score, og så skete det som der tit sker, nemlig at modstanderne scorer på kontra. Vi pressede derefter for en reducering før pausen, og det kom da også på et flot mål af Carmelo fra 30 yards afstand. Og vi pressede selvfølgelig på for at få udligningsmålet i slutningen af kampen, men så slår de selvfølgelig endnu en kontra, og så står der 3-1. En skam for holdet, der ellers spillede godt, og faktisk havde fortjent sejren!
The Championship 8. runde: Crewe (16. plads) – Ipswich (12. plads)
Odds: Crewe: 2.75, Uafgjort: 3.20, Ipswich: 2.25 (fav)
Optakt:
Samme odds som sidste kamp, igen lidt imod os. Men vi spiller bedst som underdogs, og jeg håber på sæsonens kun 2. sejr i denne kamp. Vi har kun fået 7 point fra sæsonens første 7 kampe, og det er simpelthen ikke godt nok, især ikke med det hold vi har! Foster erstatter Soldevilla i startopstillingen, og grundet træthed går Carmelo og Christie på bænken, og bliver erstattet af Jones og Maynard.
Resultat:
3-2
Målscorere:
Crewe: Jones (52), Christie (62), Maynard (90)
Ipswich: Horsfield (49), Parkin (72)
Referat:
Ja, det hjalp ikke just at sætte Foster i startopstillingen, da han gjorde det forfærdeligt. Vi havde kampen under kontrol, men det var ALT for let at spille sig forbi Foster, og det kostede 2 mål og næsten kampen. Heldigvis dukkede Maynard til sidst op med sit første sæsonmål, der også gjorde ham til kampens spiller. Lad os håbe at han kommer i gear efter dette. Christie fik også gang i målscoringen, med hans første sæsonmål, et flot lob fra afstand. Desuden blev Maynards 1. mål annulleret for offside, så sejren burde have været en del større faktisk. Men 3 point blev det til, og det er jeg selvfølgelig tilfreds med!
Der kommer nok også endnu en update senere i dag, da jeg spiller videre på spillet...
Hawkins
FmFreaks' Venner
«
Svar #52:
18 Nov 2005, 22:15 »
The Championship 9. runde
Bolton (6. plads) – Crewe (13. plads)
Bookmakers odds:
1
: 2.00
X
: 3.25
2
: 3.25
Optakt
Ja, vi er ikke just favoritter til udebaneopgøret mod nyligt nedrykkede Bolton, og det er da heller ikke meget jeg forventer at vi får ud af opgøret. For spændingens skyld har jeg smidt Vaz Te op i angrebet ved siden af Torghelle, og dermed overtager Jones venstre fløj. I stedet for Forster er Devaux kommet i det centrale forsvar, og Soldevilla er igen med på bænken. Kotenko er kortvarigt skadet, så Williams er på bænken, men det har forhåbentlig ikke nogen indflydelse på kampen.. Desuden er Rivers kommet med på bænken i stedet for Christie da vi i forvejen har Maynard på bænken.
1-1
Målscorere:
Bolton: Nolan (44)
Crewe: Vaz Te (59)
Referat
1-1 var det mest fair resultat i en meget underholdende og lige kamp. Vi kom egentlig foran på et mål af Vaz Te midt i første halvleg, men det blev (fejlagtigt) annulleret for offside, og i stedet kunne Nolan bringe Bolton foran. Men på trods af en småskade, stoppede Vaz Te ikke her, og udlignede efter 59 minutter, hvorefter jeg var nødsaget til at udskifte ham, en fin debut i angrebet for ham. Bolton kom så desværre foran med et kvarter tilbage af kampen, men også det mål blev annulleret for offside, heller ikke den beslutning er jeg helt sikker på. Men uafgjort var et retfærdigt resultat, og Vaz Te blev kampens spiller.
Carling Cup 2. runde: Crewe (The Championship) – Newcastle (Premier League)
Odds: Crewe: 5.00, Uafgjort: 3.50, Newcastle: 1.57 (fav)
Optakt:
HVAD?! Er Newcastle favorit?! Ej, det er vist helt fair, på trods af hjemmebanefordelen. Newcastle har ikke just haft den bedste start på sæsonen, og har ikke vundet i 5 kampe. På trods af dette har de et utroligt godt hold, og med Owen på toppen bliver de svære at få noget som helst mod! Men i det mindste kan vi håbe på et fyldt stadion med gode entréindtægter. Til kampen er Vaz Te desværre stadig skadet, så Christie er på toppen med Torghelle, mens Maynard sidder på bænken. Jones har stadig venstre fløj. Williams brækkede en finger til træning, så han er ikke med på bænken, der har vi i stedet 4. målmanden Tomlinson. Men lad os se hvad kampen bringer!
Resultat:
1-2
Målscorere:
Crewe: Torghelle (20)
Newcastle: Balaban (1), Owen (22)
Referat:
Vi kæmpede utroligt godt, og havde måske fortjent uafgjort i cup kampen mod Newcastle. Vi havde 5 skud på mål, mod deres 6, i en overraskende lige kamp. Owen var en konstant trussel for vores forsvar, med hans hurtighed, men efter hans mål, fik vi meget godt styr på ham, og satte os på kampen. Boldbesiddelsen lyder også på 55-45%, så det var lidt uheldigt at vi ikke fik det udlignende mål. Tilskuertallet til kampen var på 6943, og da vores kapacitet er på 10.153, er det yderst skuffende at der kom så få til kampen mod giganterne!
The Championship 10. runde: Derby (17. plads) – Crewe (14. plads)
Odds: Derby: 2.00, Uafgjort: 3.25, Crewe: 3.25
Optakt:
Oddsene er forbløffende lave, da vi møder et lavere rangerende hold fra Derby. Vi har desværre hverken fået Sandro eller Vaz Te klar, så startopstillingen er det samme som sidst. Kotenko er også stadig småskadet, så Tomlinson beholder pladsen på bænken. Så ingen ændringer på holdet siden Newcastle, og så håber jeg på endnu 3 point i denne kamp.
Resultat:
3-1
Målscorere:
Derby: Howard (35), Harmann (51), Smith (55)
Crewe: Christie (22)
Referat:
En ufatteligt svag kamp, som vi aldrig kommer i gang i! Vores indstilling var rædselsfuld, og især Hill blev skældt ud, da jeg så mig nødsaget til at skifte ham ud, da han havde kostet 2 mål, og spillet til en 4’er. Det holder simpelthen ikke på dette niveau! Det eneste lyspunkt i denne kamp, var Christie der spillede til 8, og scorede et flot mål. Men hvis vi skal gøre os chance om at overraske i denne sæson, skal indstillingen være MEGET bedre fremover!
The Championship 11. runde: Crewe (17. plads) – Sheff Utd (19. plads)
Odds: Crewe: 3.25, Uafgjort 3.25, Sheff Utd: 2.00 (fav)
Optakt:
Ja selvfølgelig er vi ikke favoritter på hjemmebane mod 19. pladsen… Sheff Utd har skuffet i denne sæson, og med 11 point efter 10 kampe, må det siges at deres ønske om at ende i den øverste halvdel ikke tegner sig heldigt. Vi har også 11 point, så det bliver et meget spændende opgør. Vaz Te er tilbage, dog ikke for fuldt styrke, og fordi Carmelo er skadet, indtager Vaz Te venstre midt, mens Jones får højre fløjen. Dermed er Christie og Torghelle stadig de foretrukne i angrebet. Et enkelt point er minimum i dette opgør.
Resultat:
1-3
Målscorere:
Crewe: Maynard (68)
Sheff Utd: Kabba (7), Shipperley (84, 88)
Udvisning: Crewe: Jones (45)
Referat:
Det var godt nok trælst… Steve Jones blev udvist efter 45 minutter uden grund, hvilket er fuldstændig forrykt. Han skadede en spiller og fik rødt, men der står ikke noget om at det var en svinestreg eller noget som helst andet, men direkte rødt satte os tilbage i kampen. Dog blev der jubel da Maynard brød igennem deres forsvar, og flot udlignede, hvilket egentlig var fortjent. Men desværre blev vi presset for meget i bund, og 2 sene mål fra dem, lukkede kampen. Skide ærgerligt at vi skal tabe en sådan kamp fordi en rådden dommer giver en tåbelig udvisning.
Det var sidste update for i aften, jeg regner ikke med at få tid til en update i morgen, så i må være tålmodige og vente til søndag, hvis ikke længere, på næste update. Sov godt!
«
Seneste Redigering: 19 Nov 2005, 10:45 af Hawk1nZ
»
BlaZZo
FmFreaks' Venner
«
Svar #53:
19 Nov 2005, 09:43 »
Godmorgen igen,
Denne gang er klokken ikke 6:40 når jeg svare, men lige nogen timer længere fremme. Det er jo Lørdag
Nå! Tilbage til din blog, det ser ud til det kun er mig der gider at kommentere denne blog, det synes jeg er lidt synd. Jeg ved selv hvor lang tid det tager at skrive så noget, og jeg synes da folk godt kunne smide en lille kommentar, eller et spørgsmål de godt vil have svar på, når de alligevel læser den. Så lang tid tager det heller ikke.
Men nok om det...
Jeg kan se du kun har fået 5 ud af 18 point i disse to updates! Det er vist ikke helt optimalt hva. Du spillede tilgengæld en god kamp modNewcastle i Ligacupen, og underligt der ikke var fuldt hus det, men det er nok noget at gøre med din (manglene) succes
Angelo ser ud til at være en rigtig sej Asst træner. Virkelig gode tal, ham skal du nok få glæde af. Og man betaler jo for kvalitet ikke...
Jeg synes faktisk det er okey gået et ligge 13/14 stykker når man tænker på du ikke har fået overdrevet mange point de sidste par updates.
Jeg ser da frem til næste update på Søndag, hvor det bliver spændende om du kan få flere point
hav en god weekend.
/BlaZZo
Velkommen til Hazard.
Hawkins
FmFreaks' Venner
«
Svar #54:
19 Nov 2005, 12:26 »
Ja, på trods af at jeg sagde at næste update først kom søndag, tog jeg fejl! Jeg fik lidt tid lørdag formiddag, og hvad kan man ellers lave, end at spille lidt af sit yndlingsspil! Jeg har lavet lidt ændringer i updaten. Altså lidt lir, som man kan nyde hvis man har lyst
Som BlaZZo siger, så kunne det være rart med lidt flere kommentarer, så jeg ved at mit arbejde ikke er nytteløst. Men tak for kommentarerne BlaZZo, hvis du ikke skrev, var der ingen der gjorde, og så så jeg ingen pointe i at skrive videre. Det er tanken om at andre læser med, og interesserer sig, der giver motivation til at skrive og lave mere! Her vil jeg også opfordre til at melde jer, hvis I har nogle idéer til hvordan denne blog kan blive endnu bedre, og mere interessant fra en læsers synspunkt!
01/10-06
The Championship 12. runde
Crewe (22. plads) – Walsall (21. plads)
Bookmakers odds:
1
2.50
X
3.00
2
2.63
Optakt
Vi er favoritter i opgøret mod Walsall der ligger på pladsen over os. De dårlige placeringer skal ses i lyset af at denne kamp bliver spillet om søndag, og vi derfor har spillet en kamp mindre end de andre hold. Men 3 point skal der falde i denne kamp! Jeg har valgt at sætte Vaz Te på top med Torghelle, og så er Christie og Maynard på bænken, mens Lunt har højre wing, og Rivers venstre.
3-1
Målscorere:
Crewe: Torghelle (3), Szélesi (36), Maynard (90)
Walsall: Tiberkanine (52)
Referat
En fortjent sejr til os, i en kamp vi styrede fra start til slut. Noget der lignede årets mål blev scoret af Szélesi, et mål der desuden er hans første mål for Crewe. På hjørne kom målmanden ud og boksede bolden 40 yards væk fra målet. Men der stod Szélesi, og på et fanastisk first-timet lob, satte han bolden smukt ind. Et utroligt flot mål! Selvom Walsall fik reduceret var de aldrig i nærheden af et udligningsmål, og det var fortjent da Maynard der blev skiftet ind med 10 minutter igen, scorede til 3-1 på en first time volley. Også et flot mål! Sejren skubber os op på 16. pladsen.
Efter kampen mødte en glad Szélesi journalisterne i spillertunnelen
Du har nu scoret dit første mål for Crewe, og sikke et! Hvordan har du det nu, efter kampen?
Puha, det var en hård kamp, og sejren var fortjent. Jeg så bare bolden dykke ned mod mig, og tænkte ”Nu har jeg chancen”. Jeg ramten den lige i ’øven, og at se den svæve hen over målet, og ned i nettet, mens alle tilskuerne jublede over mig, var en helt fantastisk scoring. Jeg håber ikke at det bliver mit sidste mål for Crewe!
Efter at blive købt fra Cottbus i sommerpausen, ser det ud til at du nu er ved at have tilpasset dig engelsk fodbold. Befinder du dig godt i din nye klub?
Det er lækkert at være i en klub som har succes, og så længe min manager anser mig som en vigtig spiller for holdet, nyder jeg at spille for klubben, og jeg har tænkt mig at blive her endnu længere, og kæmpe hårdt for klubben.
09/10-06
Hawkins tilbudt job i Aab
Crewe’s fans sover trygt i nat, efter at Michael Hawkins har afvist at overtage jobbet som manager i Aab. Aabs formand Per Søndergaard har udtrykt skuffelse, da Hawkins afviste et godt tilbud om højere løn, og et transferbudget på hele £3.1mio klubben. Hawkins kom på pressemødet med denne meddelelse:
Jeg gik længe og overvejede at tage jobbet i Aab, bl.a. for at spille i den bedste række, men kontrakten og udsigten til at returnere til mit hjemland lokkede mig også. Men efter at have været i Crewe i lidt over 1 sæson, mener jeg at vi er på vej mod stor fremgang, og jeg føler for meget for holdet, til at forlade dem i en så spændende sæson, hvor jeg tror at vi kan få stor succes.
18/10-06
The Championship 13. runde
Crewe (20. plads) – Preston (9. plads)
Bookmakers odds:
1
2.63
X
3.00
2
2.50
Optakt
Grundet internationale kampe, har vi fået flyttet et par kampe, så vi har nu spillet 2 kampe mindre end de andre hold… Soldevilla er desværre skadet, så i stedet har jeg valgt at tage Foster med i startopstillingen. Foster har lige været ude og bede om at blive transferlisted, da han var utilfreds med hvor lidt han spillede på første holdet, så dette er en oplagt mulighed for ham, at vise hvad han kan. Carmelo er tilbage fra en skade, så han indtager højre wing, mens Vaz Te er tilbage på venstre, da Rivers er skadet, og Jones har karantæne. Dette gør plads til Christie i angrebet ved siden af Torghelle.
1-2
Målscorere:
Crewe: Vaz Te (76)
Preston: Collins (69), Dichio (79)
Udvisninger: Crewe - Foster (27)
Referat
Igen en rigtig dum udvisning! Foster står med bolden i forsvaret og kan sparke den væk eller aflevere den, men i stedet mister han den, og holder så fat i trøjen på angriberen. Klart rødt kort, og så skal vi spille 1½ halvleg med 10 mand! Totalt åndssvagt, og uden tvivl noget som vil give en bøde efter kampen! Arenas holdte os inde i kampen indtil de sidste 20 minutter, så havde han en off periode, som kostede os det ene point. Vi spillede egentlig fint for et hold med 10 mand, men det var akkurat ikke nok, da Dichio fik lov til at heade bolden i målet i en ufarlig situation uden for feltet.
Foster syndebuk efter Crewe nederlag
Manager Michael Hawkins har gjort Foster til syndebuk, da Crewe tabte en kamp som de sagtens kunne have været med i, hvis det ikke havde været for en dum udvisning af Foster kort inde i kampen. Hawkins udtalte efter kampen at dette ville få konsekvenser for Foster, og ganske rigtigt blev han øjeblikkeligt idømt en bøde på 2 ugers løn (svarende til £5.400), og forlydender fra kilder siger at han også er blevet tilbudt til klubber for en lav pris. Foster var dog hurtigt ude og undskylde for sin uprofessionelle udvisning, men spørgsmålet er om det slukker noget af vreden hos Hawkins.
21/10-06
The Championship 14. runde
QPR (15. plads) – Crewe (20. plads)
Bookmakers odds:
1
2.50
X
3.00
2
2.63
Optakt
Oddsene er meget lige i denne spændende kamp mod QPR. Grundet vores nederlag i sidste kamp, ligger vi stadig på en 20. plads, hvilken jeg ikke synes er tilfredsstillende med vores nuværende hold. Foster er ikke med pga. hans karantæne, det samme er Jones. Soldevilla må vi også stadig undvære, så i stedet er Devaux kommet ind i det centrale forsvar, ved siden af Thome.
1-2
Målscorere:
QPR: Gillespie (62)
Crewe: Maynard (64), Devaux (80)
Udvisninger: Crewe - Thome (77)
Referat
Igen en kamp med en udvisning af vores spiller. Denne gang var det Thome der måtte tage ulovlige midler i brug for at stoppe en modstander, men det var dog berettiget, da de havde splittet vores forsvar ad. Gillespie havde på det tidspunkt bragt QPR foran, men Maynard havde kort efter reduceret med et drøn af et skud, helt op i krydset. Efter udvisningen af Thome havde modstanderne frispark, som blev clearet, og et flot kontraangreb gav os et hjørne, hvor Devaux scorede sit første mål for Crewe, og sikrede os de 3 point, højest uventet efter udvisningen. Resten af kampen holdte vi bare ud, og sejren var egentlig ikke ufortjent og sender os op på en 15. plads, og det endda med en kamp mindre end de øvrige hold.
Endnu en udvisning for Crewe, da Thome røg ud
Men der var ikke megen utilfredshed at spore hos Thome, da han kort på vej ind i spillerbussen kommenterede at det professionelle frispark var en nødvendighed for at forhindre en QPR scoring, og da Crewe vandt kampen, havde han slet ingen skrupler over hans udvisning. Det er da også tvivlsomt at manager Michael Hawkins vil drage konsekvenser af udvisningen. Manden i centrum var nemlig meget glad for hans holds undertalssejr, og havde især ros til kampens spiller, målmanden Arenas, der nu har etableret sig som fast mand i startopstillingen, og forhindrede flere mål med flotte redninger. Arenas har tidligere givet udtryk for at han nyder at spille fodbold i Crewe, og at han er stolt af at holdet klarer sig over forventning i ligaen, og at han forsøger ihærdigt at lære engelsk for at kunne styre sit forsvar endnu bedre.
Det var dagens update, nu er det tid til at sætte sig til rette foran kassen, og vente på at Arsenal banker Wigan! Tak til dem der læste, og det er som tidligere nævnt, dejligt hvis der nogen der vil skrive en kommentar
«
Seneste Redigering: 19 Nov 2005, 17:04 af Hawk1nZ
»
BlaZZo
FmFreaks' Venner
«
Svar #55:
19 Nov 2005, 14:37 »
Klasse update! Vil mene at det er den bedste og mest interresante update du hidtid er kommet med. Ikke at de andre er dårlige, men det giver lidt ekstra når der kommer en kommentar eller andet fra en spiller eller en anden person.
Og 6 point ud af 9 mulige er jo perfekt og spændende at AaB tilbød dig et job som træner hos dem. Men selvfølgelig vælger man da ikke AaB frem for Crewe! Så godt valg du traf der.
Jeg ved selv at det tager tid at lave noget ekstra lir på ens historie, men føler man skriver mere end man spiller kampe, så det er op til dig selv om du vil fortsætte med den stil eller om du kører den normale.
Ligemeget hvad, så vil jeg følge den.
Nå, 3-2 til Arsenal! Der er gang i den hva!
Velkommen til Hazard.
Hawkins
FmFreaks' Venner
«
Svar #56:
19 Nov 2005, 14:47 »
Tak for de rosende ord!
Jeg har personligt længe ønsket at gøre noget ved opsætningen i hvert fald, og det hjalp at jeg fandt ud af at man kan adskille med streger. Det giver et bedre overblik. Det ser ikke så nyt ud, men det er fordi jeg rettede i den tidligere update, for at se hvordan det kunne ændres. Jeg vil prøve at lave en spiller eller anden kommentar efter kampene, hvis der er sket noget i kampen som jeg synes er værd at få kommenteret af en spiller eller en anden. Jeg regner derfor med at den nuværende opsætning og de informationer der er nu, er noget af det samme som jeg vil fortsætte på, men ændringer til det bedste, vil selvfølgelig komme hvis jeg kommer i tanke om noget, eller får fortalt noget. Så hvis der er nogen som har ændringer eller ting de synes de mangler eller kunne tænke sig, er jeg selvfølgelig åben for idéer!
Men ja, det er nogengang lidt for meget skrivearbejde der er over det, men det hjælper at jeg selv synes at det ser godt ud, og det gør det efterhånden, hvis jeg selv skal sige det
Det er lidt trælst når jeg spiller 2 kampe på 2 dage, for så er der meget der skal skrives, men på den anden side er det trælst når der er et par uger imellem, så kunne jeg godt tænke mig at komme videre...
Ja, 3-2 ved halvlegen, men vi skal nok hive den hjem. Trælst at der er en kylling af en dommer, som ikke turde smide Roberts ud, og give de gule kort der skal gives når Henry bliver smadret. Utroligt at han ikke er skadet endnu...
pasj
Juniorspiller
«
Svar #57:
19 Nov 2005, 18:38 »
Vil da også lige sige noget til denne efterhånden fremragende blog... Opsætningsmæssigt er den rigtig god.. Gid jeg kunne lave den ligeså overskuelig
At det så ikke går så godt for dig i ligaen er jo så hvad det er, men bare kæmp, så kommer det gode spil senere
Hawkins
FmFreaks' Venner
«
Svar #58:
20 Nov 2005, 13:47 »
25/10-06
The Championship 15. runde
Leicester (2. plads) – Crewe (15. plads)
Bookmakers odds:
1
2.00
X
3.25
2
3.25
Optakt
Ja, de tror ikke rigtigt på os… Men det er også en svær kamp! Vi er oppe mod Leicester som har vundet deres sidste 3 kampe, og ligger på en flot 2. plads! Vi har også overrasket i denne sæson, og befinder os i øjeblikket på 15. plads, men en sejr bringer os op på 11. plads. Vi mangler desværre både Soldevilla i forsvaret grundet en skade, og Thome grundet karantæne fra sidste kamps udvisning. I stedet har jeg Devaux og Moses i centerforsvaret, og så er Foster med på bænken. Heldigvis har vi alle mand tilbage i midterkæden, og angrebet, så Vaz Te danner angreb med Torghelle, og så er Jones på venstre fløj, med Carmelo på højre. Så lad os se at komme i gang med denne svære udekamp!
1-2
Målscorere:
Leicester: Mellor (26)
Crewe: Torghelle (24), Vaz Te (43)
Referat
Sikke en sejr! Vores angreb fungerede utroligt godt, og den eneste gang de sådan rigtigt slap igennem vores forsvar, var da Moses lavede en fatal brøler, som kostede et mål. Torghelle og Vaz Te var flyvende i front, men også i forsvaret stod de godt, og Hill blev kåret til kampens spiller, i en fuldt fortjent sejr. Vi havde mest boldbesiddelse og flest skud, så ingen kan påstå at sejren var ufortjent. Og god var den også, da den giver masser af selvtillid, og sender os helt op på 11. pladsen!
28/10-06
The Championship 16. runde
Crewe (11. plads) – Bristol City (13. plads)
Bookmakers odds:
1
2.75
X
3.20
2
2.25
Optakt
På trods af vores gode placering, er vi ikke favoritter mod Bristol City. Det er da også et noget træt hold der tager imod gæsterne, og derfor har jeg lavet en del ændringer i startopstillingen. Thome er tilbage og erstattet Moses, hvilket får Moses ud på bænken, og Foster helt ud af truppen. Vaz Te er træt, og i stedet kommer Christie ind ved siden af Torghelle. Og så er Carmelo træt, og erstattet af Rivers på højre wing, mens Lunt er på bænken.
3-2
Målscorere
Crewe: Christie (17, 38, 83)
Bristol City: Brooker (10), Bridges (59)
Referat
I en kamp vi dominerede, fik vi igen en fortjent sejr, som så bliver den 3. sejr på stribe! Hele holdet spillede udmærket, men som I nok kan regne ud, var der ingen der kunne hamle op med Christie i dag. Alt lykkedes for ham, og 3 mål var det mindste han havde fortjent, i noget der kan betegnes som hans bedste kamp siden han kom til Crewe. Thome lavede en personlig fejl, da han holdte på bolden for længe, og det blev straffe med et mål. Ellers er der ikke meget at komme efter, sejren sender os op på 9. pladsen, hvilket er over alle forventninger. Lad os håbe at vi kan fortsætte med denne stil, resten af sæsonen.
Christie udtrykker sin utilfredshed
Manden i skysovs, Malcolm Christie afgjorde i dag kampen mod Bristol City, med 3 flotte mål for Crewe. Men personen bag målene, er ikke selv fuldt ud tilfreds med livet i Crewe. På trods af hans gode venskab med Maynard, og hans forventninger om at Andres bliver en vigtig spiller for holdet, er han ikke selv tilfreds i Crewe. Han nyder at spille i klubben, men han har tidligere udtalt at han er bange for at manager Michael Hawkins har hentet en erstatning for ham, i angriberen Torghelle. Hawkins selv, nægter rygterne, og siger at Christie’s største trussel, ligger hos hans ven Maynard, da de begge skal kæmpe om pladsen ved siden af Torghelle. Men i dagens kamp, har Christie vist prøver på sin farlighed, så mon ikke Hawkins giver han en chance for at vise sine færdigheder, i de kommende runder?
31/10-06
The Championship 17. runde
Crewe (10. plads) – Watford (19. plads)
Bookmakers odds:
1
2.50
X
3.00
2
2.63
Optakt
Ja, oddsene er tætte i dette ellers ligetil opgør. Vi tager imod Watford, som ligger 6 point efter os, og kommer fra et nederlag. Vi har derudover hjemmebanefordel, så det burde da bestemt være en hjemmesejr! Vi mangler kun Soldevilla, så Devaux er med i forsvaret med Thome, og ellers er holdet fuldt besat! Vaz Te er tilbage på venstre fløj, så Christie får lov til at beholde sin plads i angrebet. Dermed er Jones på bænken, sammen med Sandro og Maynard. Med det hold vi stiller, burde det ikke være andet end en sejr vi kan forvente her!
4-3
Målscorere
Crewe: Christie (15, 39), Vaz Te (75), Maynard (83)
Watford: Flurry (24, 56), Peltier (84)
Referat
Sejren kom, og den kom fortjent! Men desværre var scoren ikke lige så god som man kunne have håbet på i den kamp. Vi stod igen for hele spillet, og de fleste spillere virkede opsatte på at vinde kampen. Dog var det svært for Thome at få helt styr på Flurry, hvilket gjorde at jeg byttede Thome rundt med Devaux, og så så vi ikke mere til Flurry resten af kampen. Watford fik aldrig rigtigt nærmet sig en udligning, så sejren var komfortabel, og kunne have været større.
01/11-06
Hawkins oktober måneds 2. bedste manager
Kun overgået af Sheff Utd’s manager Neil Warnock, der har først sin klub til 5 sejre af 5 mulige i denne måned, blev Michael Hawkins i dag kåret til oktober måneds bedste manager. 5 sejre og 1 tab af 6 kampe, er hvad Hawkins’ hold har præsteret i denne måned, hvilket har sendt det nedrykningsspået hold op på en forbløffende 9. plads i ligaen. Tiden vil vise om holdet kan holde den gode form i fremtidige kampe
Der kommer måske endnu et referat senere i dag, da jeg har hele dagen åben
«
Seneste Redigering: 20 Nov 2005, 14:08 af Hawk1nZ
»
Thorøe
Reserveholdsspiller
«
Svar #59:
21 Nov 2005, 14:45 »
Vil lige smide en kommentar til denne dejlige blog!
Det er bare super arbejde! Specielt dit "lir" er rigtigt godt!
Godt du ikek tog til AaB.. Dumme jyder
/Jimbo
One of the Dons - siger farvel
Sider:
1
2
3
[
4
]
5
6
...
28
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
=====> Blogkonkurrencen 2025
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »