Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
I dag
kl. 08:52:56
g00n
Blogs
Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37
Broen13
Blogs
Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56
simka
Omklædning...
Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08
szukizek
Blogkonkur...
Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43
valverde4ever
Pro Cyclin...
Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere:
23579
0 Brugere, 599 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
geowalker
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andre Managerspil
Kategori: Nostalgi
Crewe -> FCK -> Newcastle/Danmark
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Afstemning
Spørgsmål:
Skal bloggen startes op igen?
Ja, den er da for fed!
32 (71,1%)
Nej, det er jo lamt og taberagtigt
2 (4,4%)
Nej, start en ny!
8 (17,8%)
Jeg er sgudda ligeglad!
3 (6,7%)
Antal Stemmer: 45
Sider:
1
2
[
3
]
4
5
...
28
Forfatter
Emne: Crewe -> FCK -> Newcastle/Danmark (Læst 67615 gange)
Hawkins
FmFreaks' Venner
Sv: Crewe Alexandra...
«
Svar #30:
13 Nov 2005, 13:57 »
Hey hey
Lækkert med kommentaren BlaZZo, tak for den vedvarende interesse
Bakke tror jeg også bliver et godt køb, han scorede endda mod mig for Leeds... De to spanske spillere har jeg heller ikke alt for store forhåbninger om, men jeg tror de nok skal tilføje noget, da min centermidtbane ser lidt tynd ud.
Ja, det var lækkert at der lige kom nogle point på kontoen, hvis vi følger den stime, kan vi nok godt blive oppe. Desværre følger Brighton og Burnley godt med, så jeg tror det bliver en gyserafslutning på sæsonen! Jeg kender heller ikke den nye målmand, men han havde udemærket tal, og både min ass man, mit board og mine scouts sagde at han ville være et fantastisk køb, så jeg tror på ham! Og ja, han kan godt snakke engelsk
Han kan estiskt og engelsk, men det er jo også nok!
Jeg har ikke helt besluttet hvem jeg skal spille med, ved siden af Thome, men jeg tror at det bliver Billy Jones, et af mine største talenter (du kender ham nok), han er ung (kun 18 år) og kan lære en masse af Thome.
Nej, jeg er gået over til at stille med en 4-4-2 med offensive wingbacks. Stærkeste opstilling ser i øjeblikket sådan ud:
GK: Kotenko
DR: Szélesi DC: B. Jones DC: Soldevilla/Foster DL: Moses
MC: Kurty MC: Lunt
AMR: Varney AML: Vaughan
FC: Maynard FC: Christie
Desuden er der ingen pile i formationen... Jeg roterer derudover med Rivers og Jones på fløjene (og når de er klar) og Cochrane kommer også ind på midten til tider. I angrebet ryger Christie engang imellem, for det meste i stedet for Suhaj, men til tider også for Ugarte.
Bunden af tabellen ser sådan ud i skrivende stund (jeg har spillet en kamp eller to siden sidste update)
20. Burnley - 31 point
21. Reading - 29 point
22. Brighton - 28 point
23. Crewe - 28 point
24. Luton - 25 point
Der kommer selvfølgelig en update mere i dag, eftersom jeg har spillet flere kampe
Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.
LosCules
Gæst
«
Svar #31:
13 Nov 2005, 15:46 »
Hey Hawk1nZ.
Først og fremmest synes jeg det er en god blog, og jeg kan godt li' at se oddsene, de er meget sjove at se på
.
Men kunne man få et screenshot af stillingen i ligaen?
Hawkins
FmFreaks' Venner
«
Svar #32:
13 Nov 2005, 16:15 »
UPDATE
Sæsonkamp 36. runde: Cardiff (2. plads) – Crewe (23. plads)
Odds: Cardiff: 2.00 (fav), Uafgjort: 3.25, Crewe: 3.25
Optakt: Ja ja, jeg ved godt at jeg lige skrev at vi var på 21. plads, men de andre har altså spillet i mellemtiden
. Vi skal selv møde Cardiff ude, som selvfølgelig er klar favorit til opgøret. Til opgøret kommer Lunt ind på midten i stedet for Bell, og så har jeg taget Michael O’Connor med, et ungt DM talent, som kan risikere at få sin debut. Desuden har jeg Ugarte på bænken i stedet for Suhaj.
Resultat:
3-1
Målscorere:
Cardiff: Ganea (9), B. Wrigh-Phillips (58), Lee (76)
Crewe: Lunt (34)
Referat:
Arh, lige ved og næsten. Vi fulgte godt med i kampen, og havde lige så mange shots on target som dem, men vi måtte igen indkassere et nederlag. Holdet gjorde det egentlig fint nok, men desværre var det ikke nok, og det var en fortjent sejr, vil jeg sige. Desværre blev Soldevilla skadet allerede efter 12 minutter, hvorefter Walker kom på banen.
Sæsonkamp 37. runde: Crewe (23. plads) – Crystal Palace (7. plads)
Odds: Crewe: 4.00, Uafgjort 3.00, Crystal Palace 1.80 (fav)
Optakt:
Ah ja, en nats søvn har hjulpet på de positive tanker, og vi er klar til at gå i gang med endnu en kamp. Vi tager imod Crystal Palace som i sidste opgør slog os med 1-0 hjemme, så der er lagt op til hvad jeg vil kalde en gyser. Desværre er vi uden Soldevilla og Jones i midterforsvaret til denne kamp, hvilket betyder at Walker indtager centerforsvaret, Varney er stadig skadet, så Jones ta’r højre fløj, mens Gary Roberts får debut med Kurty i midten. Desuden har jeg smidt Ugarte i front med Maynard.
Resultat:
0-0
Referat:
Tjah, resultatet var fair nok. Crystal Palace dominerede kampen, og men stod godt defensivt, det det blev kun til nogle få chancer i begge ender. Kampens spiller blev Crystal Palace’s målmand Király som stod godt på de par åbne forsøg vi havde. Men jeg er tilfreds med det ene point, det er bedre end ingen
Sæsonkamp 38. runde: Southampton (18. plads) – Crewe (22. plads)
Odds: Southampton: 1.67 (fav), Uafgjort: 3.25, Crewe: 3.50
Optakt:
Ja, Southampton har tabt deres sidste 3 kampe, men vi har til gengæld ikke vundet i 6 kampe, så en af de to hold bryder en stime i denne kamp, og det meste tegner på Southampton. Vi har fået Varney tilbage til denne kamp, og han kommer derfor ind på højre midt i stedet for Jones, der ryger ud på bænken. Desuden kommer Lunt ind på midten i stedet for Roberts, der sidder på bænken.
Resultat:
2-4
Målscorere:
Southampton: Boyd (18), Ormerod (38)
Crewe: Vaughan (36, 64, pen 85), Maynard (45)
Udvisninger: Southampton (Smith, 84)
Brændt straffe: Vaughan (79)
Referat:
Pyha, det var en kamp med gang i den! Masser af chancer i begge ender, og på trods af at vi var bagud både 1-0 og 2-1, reddede vi kampen på en fantastisk 2. halvleg. Vaughan var manden i skysovs med 3 mål, men han tillod sig dog også at brænde et straffe efter 79, men hvad gør det, når deres målmand fælder Suhaj efter at han er forbi, og det giver jo direkte rødt og straffe. En fortjent sejr til os, i en meget spændende og intens kamp! Lækkert med 3 point, så nærmer vi os en sikker position i tabellen igen. Vi ligger stadig på 22. plads, men er nu kun et enkelt point bag ved Reading og Burnley, og samtidig er vi 4 point foran Brighton. Der resterer 8 kampe…
Sæsonkamp 39. runde: Crewe (22. plads) – Burnley (21. plads)
Odds: Crewe: 2.63, Uafgjort: 3.00, Burnley: 2.50 (fav)
Optakt:
Puha, så kommer noget der ligner en kamp der kan afgøre meget. Hvis vi taber hjemme mod Burnley, er vi pludselig 4 point efter dem. Hvis vi derimod vinder, kommer vi 2 point foran, og ligger yderligere afstand til Brighton. Burnley har ikke tabt i 3 kampe, men det skal vi nok ændre på! Vi har ikke nogen ændringer til kampen, i forhold til sidste kamp, bortset fra at Christie er gået ud, og Suhaj er kommet ind, og så er Luke Rodgers på bænken i stedet for Christie. Rodgers er et ungt angrebstalent.. Så nu er det bare om at klø på, kom så Crewe!!
Resultat:
4-2
Målscorere:
Crewe: Varney (41), Jones (43), Vaughan (90, 90)
Burnley: Reid (75), Brown (76)
Udvisninger: Burnley: Clyde (81)
Referat:
Er du gal en kamp! Vi styrede den fuldstændig og burde have været foran med 3-4 mål, men så havde vi lige 2 dårlige minutter, hvor de scorer 2 hurtige mål, og så er vi lige pludselig lige! DET kunne ikke passe, jeg smed folk frem, og det gav bonus da Clyde fik sit 2. gule kort, og vi var i overtal resten af kampen. Chancerne kom, men Jensen stod godt. Heldigvis fik vi fortjent kommet foran ved udgangen af den ordinære spilletid, og da vi så begyndte at trække tiden, gav det et par hjørne, hvilket Vaughan flot scorede på, og cementerede dermed sejren. Han blev dermed også en 10’er og kampens spiller, præcis som i sidste kamp, og det bringer ham op på 5 scoringer i 2 kampe. Sikke en slutspurt på sæsonen han får! Det var desuden første gang at vi har vundet 2 kampe i træk, så selvtilliden er i top hos drengene!
Lige her til slut i updaten, kommer tabellen som LosCules har spurgt om:
Jeg kan desuden lige tilføje at næste kamp er ude mod Reading…
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.
Hawkins
FmFreaks' Venner
«
Svar #33:
13 Nov 2005, 18:43 »
Sæsonkamp 40. runde: Reading (21. plads) – Crewe (20. plads)
Odds: Reading: 2.25 (fav), Uafgjort: 3.20, Crewe: 2.75
Optakt:
Så kommer der en kamp, der ligner den anden utroligt meget… Vi skal op mod Reading der ligger lige under os, og det er vel at mærke på udebane. Vi har ikke tabt i 3 kampe, men det har Reading så heller ikke, så det bliver et meget tæt og spændende opgør, som vi skal have min. 1 point ud fra, men jeg vil dog helst se 3 point mere på kontoen! Vaughan blev skadet i opgøret mod Burnley, så vi er desværre nødt til at pille ham ud, og sætte Jones ud på den venstre fløj.. Lad os håbe at det ikke får den store betydning for kampen! Vi har desuden Soldevilla tilbage, men Foster er skadet, så det går jo lige op… Junior Brown får derudover en chance for comeback, da han sidder på bænken grundet skader.
Resultat:
2-2
Målscorere:
Reading: Kitson (16, 42)
Crewe: Christie (36, 73)
Referat:
En meget lige kamp, mellem to meget lige hold, endte i et meget fair resultat. Christie valgte at pryde sin indsats med 2 mål, og blev også kampens spiller. Der er ikke rigtig mere at sige om den kamp, 2-2 var som sagt meget retfærdigt, og med det ene point, er vi jo stadig foran Reading, nu med kun 7 runder igen. Desværre har Kotenko på et meget dårligt tidspunkt fået en forstrækning i nakken, så han kommer med på den lidt for lange skadesliste til en spændende afslutning af sæsonen. Den omfatter nu B. Jones, Szélesi, Kotenko, Vaughan og Foster. Alle 5 spillere som normalt figurerer i startopstillingen.
Ny kontrakt
Så kom der en ny kontrakt med Crewe i hus! De startede med at tilbyde mig £1.900 mod de £2.200 om ugen jeg får nu, så den forhandlede jeg et par gange, og det her er hvad vi blev enige om:
3 årig kontrakt, der varer til 2009
Wage budget på £47.5k (ca. samme som nuværende)
Transfer budget på £950k (mod de £700k de tilbød de første 2 gange)
En løn på £2.200 om ugen.
Szélesi gik derefter til pressen og sagde at han var glad for at jeg blev.
Derudover blev
Vaughan
kåret til månedens spiller, så jeg har lavet et SS af ham, som du kan se her:
Og så blev Jones’ mål mod Burnley kåret til månedens 3. bedste mål.
Mit board er very pleased, og det samme er mine supportere nu
Sæsonkamp 41. runde: Crewe (20. plads) – Plymouth (13. plads)
Odds: Crewe: 2.63, Uafgjort: 3.00, Plymouth: 1.67 (fav)
Optakt:
Vi tager hjemme imod Plymouth, og det er værd at bemærke at oddset på en Crewe sejr er faldet rimelig meget, i forhold til for 3-4 kampe siden… Vi er desværre uden Kotenko og Szelési til denne kamp, så i stedet står Williams på mål, og Gary Roberts får lov til at prøve at spille højre back, hvor han normalt spillede MC. Vaughan er stadig ude, så Jones spiller venstre midt, mens Varney stadig huserer i højre. Lad os få mindst endnu 1 point i denne kamp.
Resultat:
2-0
Målscorere:
Crewe: Maynard (7), Christie (73)
Referat:
Ja, det så ikke godt ud i starten! Kotenko var skadet, og efter kun 5 minutter, blev vores 2. målmand også halvskadet. Maynard fik dog scoret på trods af et par store chancer til Plymouth, og så bølgede kampen frem og tilbage. Efter 25 minutter kunne jeg se at Williams ikke kunne spille videre, og i stedet sendte jeg min 3. målmand, navnebroren Owain Fon Williams på banen, og han gjorde det fremragende, de få gange Plymouth ramte målet. Skudstatistikken sagde 12-17 efter kampen, men 7-3 on target, så det kan være at Plymouth skal have lidt skudtræning! Vores spillere spillede en fantastisk kamp, og de chancer der var til Plymouth, kom på langskud, derfor den høje skudstatistik. Sejren var såmænd fortjent nok, og det var lækkert at tilføje endnu 3 point til kontoen, nu begynder det at se lyst ud!
Desværre fulgte både Reading og Burnley med, med 0-1 sejre på udebane, så vi er stadig kun hhv. 1 og 2 point foran dem, og dermed nedrykning.
Sæsonkamp 42. runde: Crewe (20. plads) – Stoke (8. plads)
Odds: Crewe: 2.63, Uafgjort: 3.00, Stoke: 2.50 (fav)
Optakt:
Ja, Stoke er lige præcis favoritter, men vi kommer til kampen fuld af selvtillid, det er nu 5 kampe siden at vi har tabt, og min scout rapport siger at Stoke’s defensiv er både langsom og dårlig i luften. Hvad kan de så?
Som målmand har vi igen O.F. Williams, da Williams nu også er skadet. På bænken har vi så vores 5. (og sidste) målmand Cooper, da Tomlinson også er skadet… Det er i det hele taget en skadesramt klub vi har
Også Cochrane er skadet, derfor kommer Bell nu med på bænken, han har ellers været på reserveholdet i et par uger. Ellers er der ikke flere ændringer, vi har heldigvis det samme forsvar og angreb som sidste kamp, så helt galt tror jeg ikke det går. Mon ikke der venter mindst 1 point, helst 3 point i denne kamp, og vi får skabt noget luft til bunden!
Resultat:
5-4
Målscorere:
Crewe: Jones (13), Maynard (28), Varney (56), Hoefkens own goal (73), Bell (90)
Stoke: Sigurdsson (6), Eustace (33), Russell (42), Gallagher (70)
Referat:
Ha, ja jeg regnede med en målrig kamp, og det blev det da! Vores 3. målmand stod ikke nær så godt som i sidste kamp, men hvad gør det, så længe vi scorer flere mål end de gør
Som målscoren vidner om, var det en kamp med 2 dårlige målmand, et par ringe forsvar og nogle udnyttelser af de chancer der var. Sejren var fortjent, og jeg var ikke et sekundt i tvivl om at den ville komme. Jo, måske lige de par sekunder før vi scorede, lige ved slutningen af den ordinære spilletid. Men 3 point blev det til. Reading vandt også 2-0, men Burnley tabte, så vi er nu stadig 1 point foran Reading, men 4 point foran Luton på 22. plads, som virkelig har taget sig sammen her til sidst! Med 4 kampe igen, skal det ikke kunne gå galt! Men det er stadig tæt…
Sæsonkamp 43. runde: Hull (12. plads) – Crewe (20. plads)
Odds: Hull: 2.50 (fav), Uafgjort: 3.00, Crewe: 2.63
Optakt:
Igen er vi lige præcis underdogs, når vi nu gæster Hull. Vi har ikke tabt i 6 kampe, og agter heller ikke at gøre det i dag! De har langsomme angribere, og det er nok i hurtigheden hos forsvarerne at vores akilleshæl ligger, så der burde være chance… Vi har til kampen fået Kotenko tilbage, så han vogter selvfølgelig buret. Også Vaughan er tilbage, og indtager venstre fløj, mens Jones er på bænken på trods af hans flotte sidste kamp. Lunt blev desværre skadet i sidste kamp, og det giver plads til Bell på midten, han scorede jo også sit første sæsonmål i sidste kamp, så hans selvtillid er i top! Et point er minimum i denne spændende kamp…
Resultat:
3-1
Målscorere:
Hull: Burgess (2, 9), Michaelsen (ja, ham Michaelsen, 78)
Crewe: Jones (90)
Referat:
En sørgelig, sørgelig kamp.. 8-5 i shots on goal, 5-2 on target. Altså foregik der ikke meget end de scoringer der kom! De stod defensivt godt, og vi havde ikke fantasi til at bryde igennem, så det blev straffet. Desværre vandt både Burnley og Brighton, mens Reading fik uafgjort, så nu er vi på 21. plads, 2 point foran Burnley, og á point med Reading der ligger over os. Med 3 kampe igen, bliver det nok afgjort på sidste kampdag, om vi rykker ned eller ej!
Sæsonkamp 44. runde: Crewe (21. plads) – Leicester (11. plads)
Odds: Crewe: 3.25, Uafgjort: 3.25, Leicester: 2.00 (fav)
Optakt:
Ja, selvom det er 2 dage siden sidste kamp, skal vi åbenbart i ilden igen! Denne gang tager vi imod Leicester der ikke har tabt i 6 kampe, og på udebane tabte vi da også med 3-1. Jeg har valgt at sætte Jones ind i stedet for Varney, og så er Roberts pillet af højre backen, til fordel for den unge Bignot, der dermed får debut. Vi er desværre nødt til at få mindst 1 point ud af dette opgør, hvis vi skal holde den plads vi ligger på…
Resultat:
5-4
Målscorere:
Crewe: Christie (43, 71, 80), Varney (88), Foster (90)
Leicester: Hammond (18), Wilcox (21), Eagles (29), de Vries (64)
Udvisninger: Crewe: Bignot (12), Leicester: Kisnorbo (72)
Referat:
DAAAAMN en kamp!! Kig lige på tidspunkterne, og opdag hvor dramatisk en kamp det var! Der var kun spillet 12 minutter, så bliver Bignot udvist for et professionelt frispark! Æv, så scorede Leicester hurtigt 3 mål, og kampen så ud til selvfølgelig at være tabt. Christie gav dog en lille smule håb, da han scorede kort før halvleg. Men efter et kvarter af 2. halvleg, scorede Leicester så til 1-4, og så var kampen selvfølgelig lukket… Eller hvad? Efter 71 scorer Christie så igen, og minuttet efter får Leicester en mand udvist for professionelt frispark, og så øjner vi selvfølgelig chancen! Vi kaster masser af folk frem, og det giver ufatteligt stor gevinst, da vi scorer efter både 80, 88 og 90 minutter, og får faktisk en 5-4 sejr i hus! Ufatteligt ufortjent, men de sidste 10 minutter var fantastiske, og jeg kunne ikke gøre andet end at grine! Vel var den sidste 5-4 kamp med masser af drama, og mål, men det var INTET i forhold til denne! Skudstatistikken efter kampen var 13-25, med skud på mål på 7-12 .. Så ikke just en fortjent sejr, men er du gal den lunede! Kurty var også ude efter kampen og praise min teamtalk der fik dem til at komme tilbage i kampen, og vinde!
«
Seneste Redigering: 13 Nov 2005, 18:46 af Hawk1nZ
»
Hawkins
FmFreaks' Venner
«
Svar #34:
13 Nov 2005, 21:16 »
Status før 45. runde:
I mellemtiden har Reading vundet ude over Luton, mens Burnley har tabt mod Norwich. Så før de sidste to kampe, er vi 2 point foran Burnley, der har spillet en kamp mere. Altså skal vi kun have 2 point fra de sidste 2 kampe. Vi starter ude mod Sheff Utd der ligger på 10. plads, og slutter hjemme mod Luton, der ligger nr 23. En kamp som vi i hvert fald burde kunne få 3 point ud af.
Sæsonkamp 45. runde: Sheff Utd (10. plads) – Crewe (21. plads)
Odds: Sheff Utd: 2.00 (fav), Uafgjort: 3.25, Crewe: 3.25
Optakt: Ja, vi er ikke just favoritter mod Sheff Utd, men en sejr kan sikre os fra nedrykning, og Vaughan har også været ude og sige at vi skal kæmpe mod nedrykning i denne kamp, så vi tror på det! Szélesi er tilbage fra skade, så han indtager sin højre back plads, i stedet for Bignot der jo har karantæne efter sidste kamp… Jeg har valgt at pille Maynard ud til denne kamp, og sætte Suhaj i angrebet i stedet, da han har højere moral, og det er lige det vi har brug for til sådan en kamp. Desuden har jeg placeret den pasningsstærke Roberts på midten ved siden af Kurty, i stedet for Bell der havde den i sidste kamp. Ellers er der ikke mere at gøre, end at krydse fingre og håbe på det bedste!
Resultat:
2-0
Målscorere:
Sheff Utd: Gardner (19), Webber (23)
Referat:
Ja, det var ikke just vores heldigste kamp. Vi dominerede fra start til slut, men de fik lukket godt af for vores angribere, så de chancer der kom, var sporadiske og små. Sejren var ikke fortjent, men de stod godt defensivt, så der er ikke så meget at sige til det… Nu kommer den afgørende kamp i sidste runde, så lad os håbe på Burnley nederlag, og Crewe sejr!
Sæsonkamp 46. OG SIDSTE runde: Crewe (21. plads) – Luton (23. plads)
Odds: Crewe: 2.25 (fav), Uafgjort: 3.20, Luton: 2.75
Optakt:
Så er det sæsonens sidste kamp! Vi tager imod Luton, der ligger 2 pladser og 6 point under os, og dermed er dømt til nedrykning. Før kampen ligger vi 2 point foran Burnley, og har en målscore på +3 i forhold til dem. Altså kan en uafgjort være nok, så længe de ikke vinder med mere end 2 mål. Burnley møder i deres sidste kamp hjemme Preston, som ligger nr 3. Vaughan har endnu engang været ude og presse spillerne til at vinde denne kamp, og det forventer jeg da også at de gør! Tilbage i startopstillingen er Cochrane på midten, hvor han afløser Roberts. Dette gør plads til Roberts på bænken, hvor Walker ryger helt ud af truppen. Det samme gør Bell, hans plads på bænken bliver erstattet af Rivers. I angrebet er Maynard tilbage, da jeg mener at han kan gøre forskellen i denne vigtige kamp. Ellers er der ikke så meget andet at gøre, end at krydse fingre og håbe at vi rammer dagen, og giver dem BANK!
Resultat:
3-0
Målscorere:
Crewe: Christie (15), Maynard (17, 22)
Referat:
På 10 minutter var kampen overstået… Vi styrede den fra start til slut, og Maynard blev fortjent kampens spiller. Jeg skiftede ham også ud efter 68 minutter, så han kunne blive hyldet. Luton kom godt med i slutningen af kampen, men Kotenko viste virkelig sit format, og også forsvaret spillede rigtig godt, så sejren på 3-0 kan kun betegnes som fortjent. Samtidig tabte Burnley 2-3 til Preston, Reading 0-3 til Norwich og Millwall fik 1-1, så jeg overhalede dem alle 3, og endte på en meget tilfredsstillende 19. plads. Et SS af den endelige stilling i ligaen, kan du se her:
Efter sæsonen er Jones blevet kåret til månedens 3. bedste spiller, Maynard som månedens 3. bedste unge spiller, og sørme så, jeg blev månedens 3. bedste manager
Vi fik også månedens 2. bedste mål, det var et af målene som Maynard scorede mod Luton.
LosCules
Gæst
«
Svar #35:
13 Nov 2005, 21:24 »
Dejligt at du undgik nedrykning, selvom jeg inderst inde var rimelig sikker på at du ikke ville rykke ned
.
Men tillykke med det
.
Hawkins
FmFreaks' Venner
«
Svar #36:
13 Nov 2005, 21:33 »
Citat af: LosCules 13 Nov 2005, 21:24
Dejligt at du undgik nedrykning, selvom jeg inderst inde var rimelig sikker på at du ikke ville rykke ned
.
Men tillykke med det
.
Det var jeg også selv forholdsvis sikker på, med den måde vi spillede på. Vi tabte ret mange kampe ufortjent. På et tidspunkt så det sort ud, men vi endte på noget nær den plads jeg synes vi fortjent, så ja, det var dejligt
Jeg glæder mig til en ny sæson med flere nye spillere som jeg tror vil udvikle holdet yderligere
Skaarup
Ynglingespiller
«
Svar #37:
14 Nov 2005, 00:14 »
Seriøst arbejde Hawk
Yderst spændende at følge med!!
Audere-Est-Facere
BlaZZo
FmFreaks' Venner
«
Svar #38:
14 Nov 2005, 06:43 »
Godmorgen Hawk1nZ,
Så lykkes det alligevel at blive oppe, tillykke med det, eller hvad man nu siger til det
I din anden sidste update synes jeg nu at man havde et billede af at du ville blive oppe, du vandt et par kampe med 5-4 og viste at et så dårligt hold var du heller ikke. Men det er da lækkert at slutte sæsonen af med en stensikker sejr på hjemmebane med 3-0.
Der skal åbenbart ikke så meget til at være i top3 som månedens manager i 1 Division, hvis du kan ende som nr 3 som bundhold... ej, spørg til side. Man kan rolig sige at du havde en rigtig god afslutning på sæsonen og "vandt" faktisk kampen mod nedrykning rimelig sikkert med 5 point ned.
Når jeg ser på stillingen, så er der noget der ikke er helt optimalt
Din målscorer:
67 - 87
Sidste pladsen, Brighton:
55 - 83
Du er faktisk det hold der lukker flest mål ind, vil må håbe at defensiven bliver mere stabil til næste sæson
Men skal du da også roses for at have scoret en del mål, faktisk kun et mål mindre end Norwich som blev "mestre".
Kan man få et overblik over dine målscorere i denne sæson ? Bare en top 5 eller noget.
Ser frem til din anden sæson, held og lykke.
/BlaZZo
Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.
Hawkins
FmFreaks' Venner
«
Svar #39:
14 Nov 2005, 08:45 »
Citat af: BlaZZo 14 Nov 2005, 06:43
Godmorgen Hawk1nZ,
Så lykkes det alligevel at blive oppe, tillykke med det, eller hvad man nu siger til det
I din anden sidste update synes jeg nu at man havde et billede af at du ville blive oppe, du vandt et par kampe med 5-4 og viste at et så dårligt hold var du heller ikke. Men det er da lækkert at slutte sæsonen af med en stensikker sejr på hjemmebane med 3-0.
Der skal åbenbart ikke så meget til at være i top3 som månedens manager i 1 Division, hvis du kan ende som nr 3 som bundhold... ej, spørg til side. Man kan rolig sige at du havde en rigtig god afslutning på sæsonen og "vandt" faktisk kampen mod nedrykning rimelig sikkert med 5 point ned.
Når jeg ser på stillingen, så er der noget der ikke er helt optimalt
Din målscorer:
67 - 87
Sidste pladsen, Brighton:
55 - 83
Du er faktisk det hold der lukker flest mål ind, vil må håbe at defensiven bliver mere stabil til næste sæson
Men skal du da også roses for at have scoret en del mål, faktisk kun et mål mindre end Norwich som blev "mestre".
Kan man få et overblik over dine målscorere i denne sæson ? Bare en top 5 eller noget.
Ser frem til din anden sæson, held og lykke.
/BlaZZo
God morgen BlaZZo
Tak for rosen, det var ret lækkert...! Jeg forventer også fra mit hold at vi ender lidt sikrere i næste sæson, da jeg selv synes at det er forstærket en del. Jeg kan dog afsløre at der bliver solgt nogle ret betydningsfulde spillere i sommerpausen i næste update.
Ja, du har ret i at min målscore ikke var specielt god. Jeg synes at det meste af mit problem lå i at jeg:
1. ikke havde en god målmand i den første halvdel af sæsonen
2. havde en del skader, især blandt forsvarsspillerne, hvilket tvang mig til at bruge 3-4 spiller i forsvaret rimelig tit, som ellers aldrig ville have kommet derop.
Jeg smider lige et overblik over målscorerne op når jeg kommer hjem fra arb
Thorøe
Reserveholdsspiller
«
Svar #40:
14 Nov 2005, 14:10 »
DU blev oppe!!1
JUBBi.... Det var super godt...Glæder mig til at se dine nye spillere i aktion...
One of the Dons - siger farvel
Hawkins
FmFreaks' Venner
«
Svar #41:
14 Nov 2005, 17:04 »
Jeps, det var lækkert
Min målscoreliste ser sådan ud:
Maynard (ST) 20
Christie (ST) 12
Vaughan (AMLC) 6
Jones (AMRL/ST) 6
Varney (AMR/ST) 5
Suhaj (ST) 4
Ugart (ST) 4
Foster (DC) 2
Lunt (AMRC) 2
Rivers (AMRL) 2
B. Jones (DRLC/MC) 1
Bell (DR/DM/MRC) 1
Cochrane (MC) 1
Det skal lige siges at Jones scorede ca. 4 af sine mål som striker, mens Varney scorede alle sine 5 som AMRL
«
Seneste Redigering: 14 Nov 2005, 17:11 af Hawk1nZ
»
Hawkins
FmFreaks' Venner
«
Svar #42:
14 Nov 2005, 21:07 »
Så er det på tide at finde lommetørklæderne frem.. Vaughan er nemlig hermed solgt. Det blev West Brom, der blev den heldige køber, og fik ham for £2.1mio, en udmærket pris. Grunden til at jeg solgte ham, var at hans kontrakt udløb til næste år, og han havde høje ambitioner, og derfor ville han gerne flytte til en større klub. Det var derfor med sorg at jeg transfer listede ham, og med det samme meldte flere klubber sig i racet for hans underskrift. Da han var £950.000 værd, synes jeg at £2.1mio var en ganske udmærket pris for ham.. Og jeg tror også at jeg har fundet hans erstatning…
Tranfers In / Out i sommerpausen:
Tranfers In:
Carmelo fra Levante for £0
Eirik Bakke fra Leeds for £0
Sándor Torghelle fra Crystal Palace for £0
Sandro fra Levante for £0
Emerson Thome fra Wigan for £0
Líbis Andrés Arenas fra Envigado for £850k – SS af ham her:
Ricardo Vaz Te fra Bolton for £1.3mio – SS af ham her:
Jean-Christophe Devaux fra Strasbourg for £925k – SS af ham her:
I alt: £3.10mio
Transfers Out:
Richard Walker til Lincoln for £0
Gary Roberts til Sheff Wed for £0
David Vaughan til West Brom for £2.1mio
Anthony Tonkin til Wolves for £20k
Luke Rodgers til Gillingham for £40k
Justin Cochrane til Ipswich for £60k
Ben Rix til Torquay for £14k
I alt: £2,30mio
Det skal derudover siges at jeg kun har skrevet de spillere på Transfers Out, som har spillet i førsteholdstruppen i sidste sæson. Desuden er Billy Jones på vej væk fra klubben for ca. £2mio, da han ikke synes at han kan få sine ambitioner indfriet i Crewe. Derfor har jeg hentet Devaux til klubben. Jeg har derudover hentet Vaz Te som erstatning for Vaughan, og Arenas som backup for Kotenko, evt. som første keeper, alt efter hvordan det går ham. Jeg fandt bare ud af i sidste sæson, at 1 god keeper, ikke er nok
Friendlies:
Wrexham – Crewe 3-3
Målscorere for Crewe: Moses (14), Torghelle (28), Bakke (61)
Kingstonian – Crewe 0-3
Målscorere for Crewe: Christie (4), Torghelle (35), Varney (78)
Scarborough – Crewe 0-5
Målscorere for Crewe: Vaz Te (10), Christie (15, 21, 36), Varney (52)
Hamilton – Crewe 2-3
Målscorere for Crewe: Vaz Te (13), Torghelle (31), Maynard (50)
Cwmbran – Crewe 0-2
Målscorere for Crewe: Vaz Te (26), Christie (33)
Leyton Orient – Crewe 1-2
Målscorere for Crewe: Torghelle (6), Rivers (90)
Min førsteholdstrup ser før første sæsonkamp sådan ud:
Næste update er med første sæsonkamp, og kommer en af de nærmeste dage.
«
Seneste Redigering: 14 Nov 2005, 21:11 af Hawk1nZ
»
Bademesteren
Manager
«
Svar #43:
14 Nov 2005, 21:29 »
I mit spil (okt. 2008) er Líbis Andrés Arenas i FCM og her han han de sygeste stats.
Hawkins
FmFreaks' Venner
«
Svar #44:
15 Nov 2005, 13:14 »
Citat af: Bademesteren 14 Nov 2005, 21:29
I mit spil (okt. 2008) er Líbis Andrés Arenas i FCM og her han han de sygeste stats.
Kuul, jeg glæder mig også til at se hans udvikling, han er jo kun 19 år
Men jeg har stadig ikke fundet ud af om jeg skal bruge Kotenko eller Arenas... det bliver nok lidt rotationssystem i den nye sæson, og så ser vi.
Sider:
1
2
[
3
]
4
5
...
28
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
=====> Blogkonkurrencen 2025
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »