home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 08:52:56 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23579
  0 Brugere, 598 Gæster Online.

Nyeste Bruger: geowalker
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Crewe -> FCK -> Newcastle/Danmark
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Skal bloggen startes op igen?
Ja, den er da for fed!
- 32 (71,1%)
Nej, det er jo lamt og taberagtigt
- 2 (4,4%)
Nej, start en ny!
- 8 (17,8%)
Jeg er sgudda ligeglad!
- 3 (6,7%)
Antal Stemmer: 45

Sider: 1 [2] 3 4 ... 28 Udprint
Forfatter Emne: Crewe -> FCK -> Newcastle/Danmark  (Læst 67628 gange)
BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

Sv: Crewe Alexandra...
« Svar #15: 05 Nov 2005, 17:24 »

Hey Hawk1nZ,

Først vil jeg gerne rose din blog, spændende at du har valgt et hold i 1.Divison og ikke en meget større klub. Jeg bliver jo nød til at smide en
besked her når du nu truer mig på IRC!

Jeg synes det er imponerende at du opdatere så tit når man tænker på hvordan det går, meget ærgeligt at det går så dårlig, for jeg tvivler ikke et sekundt på dine
træner evner. Jeg kender det selv personligt når jeg skriver en historie eller blog at man mister lidt lysten til at skrive når det går dårligt, men nice du opdatere så tit.

Tak fordi du laver odds om til dansk, det er lækkert når man er en spasser som mig der ikke kan forstår det engelske form for odds. Et lille tip, bare et foreslag:

Når du nu skriver for kampene så kunne det være nice med et bedre overblik, ikke at det er godt nok nu, men et foreslag:

Sæsonkamp 16. runde: Burnley (21. plads) – Crewe (20. plads)
Odds: Burnley 2,25 (Fav), Uafgjort 3,20 , Crewe 3,75
Du skriver optakt..

Resultat: 3-1

Målscorer Crewe:
90min: Varney

Målscorer Burnley:
30min: Branch
45min: Elliot
54min: Selvmål, Tonkin

Du skriver om kampen.

Måske er det en mulighed, eller tager det for lang tid ?

PS: Kan man få et SS af den nuværende stilling ?

Jeg kan ikke nå at skrive mere da jeg skal til fødselsdag, men Hawk1nZ, keep up the good work!
Ser frem til næste update Opstemt

/BlaZZo

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #16: 05 Nov 2005, 17:47 »

Tak for de søde søde kommentarer BlaZZo!!

Det tager ikke længere tid at lave den på den måde du siger, da det jo er stortset det samme, bare i en anden opstilling. Det vil jeg lave om til næste update! Tak for rosen til lysten... Jeg bliver også ret frustreret til tider over spillet, det kan mine naboer høre, og mine medmennesker på IRC læse, men det er ikke noget ved at slutte med et nederlag, så jeg må jo bare blive ved til der kommer sejre! Jeg smider et SS af stillingen på til næste update Smiley

Det engelske odds er faktisk ikke så svært at regne ud... Du tager bare x/y og så plus 1 ... f.eks. odds 7-4 ... 7/4=1,75 ... 1,75+1 = 2.75, altså svarer odds 7-4 til 2.75 Smiley

Men selvfølgelig regner jeg det om, det er ikke fedt at skulle sidde og læse en blog med en lommeregner i hånden Smiley

God fødselsdag! Der kommer nok ikke nogen opdatering i morgen, da jeg OGSÅ skal til fødselsdag hele dagen, men det kan være at jeg får tid senere i dag Smiley

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Vase
Gæst

« Svar #17: 05 Nov 2005, 20:10 »

Nu vil jeg os lige smide en kommentar  Shockeret

Virkelig en fremragende blog du har gang i - Jeg følger i hvert fald med   Djævel
Og så og sige endelig en blog, hvor det ikke kører på skinner fra starten, hvilket jeg personligt synes er utroligt spændende at læse om! Og om hvordan du forhåbentligt får klubben på ret kurs igen..

Keep up the good work..  Thumbs Up

Thorøe
Reserveholdsspiller

« Svar #18: 07 Nov 2005, 14:25 »

Virkelig super blog..RESPEKT Thumbs Up Thumbs Up

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #19: 07 Nov 2005, 18:17 »

Tak for de rosende ord! Så kan jeg fortælle at der kommer en update senere i dag, faktisk i løbet af de næste par timer.. Det har jeg lovet BlaZZo, han plagede igen...  Græder

Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #20: 07 Nov 2005, 19:41 »

Sæsænkamp 19. runde: Crewe (21. plads) – Hull (1. plads)
Odds: Crewe 3.25, Uafgjort 3.25, Hull 2.00

Optakt:Ah ja.. Efter vores fantastiske nederlag mod Stoke, tager vi nu imod den overraskende 1. plads fra Hull… Ikke underligt er vi ikke just favoritter til dette opgør, og vi er også plaget af skader, så det gør en ting… Ude er Christie, Ugarte, Jones, Cochrane og Kurty.. Alle 5 inde omkring starttruppen, så det er jo ikke just et godt tegn. Det betyder at Varney kommer på top med Maynard, og så kommer Pavel Suhaj med på bænken, med mulighed for debut…

Resultat: 2 – 2

Målscorere:
Crewe: Suhaj 48, Jones pen 90
Hull: Burgess 5, Edge 61

Referat:
Det ser ud til at vi var heldige.. Det var vi også, men det var fortjent! Skud statistikken på 16-6 og boldbesiddelse på 61%-39% vidner om en kamp som vi dominerede klart, og også burde havde vundet! Suhaj kom ind i pausen i stedet for trætte Varney, og det var en gevinst, da han scorede allerede 3 minutter inde i sin debutkamp. Vi må være godt tilfredse med at få 1 point mod 1. pladsen, men vi burde faktisk have fået mere.

Sæsonkamp 20. runde: Leicester (6. plads) – Crewe (22. plads)
Odds: Leicester 1.80 (Fav), Uafgjort 3.00, Crewe 4.00

Optakt:Ah ja, endnu en svær kamp, denne gang ude mod Leicester. Det giver sæsonens laveste odds til en Crewe sejr, så vi kan ikke andet end at overraske positivt. Vi har ikke vundet i de sidste par kampe, så en sejr her kunne være rart, jeg tror dog ikke på det…

Resultat: 3 – 1
Målscorere:
Leicester: Dublin 2, de Vries 6, Dublin 25
Crewe: Lunt 32

Referat:
En målløs anden halvleg var slutningen på en eller spændende og intens kamp. Vi sad på boldbesiddelsen igen, men omsatte det ikke til mål. Leicester var ekstremt effektive, og min målmand fejlede igen… Nu vil jeg gerne snart finde en anden! Men selvom vi har en balance på 3mio, nægter boardet at give mig flere penge end de 40k jeg har til rådighed. Desværre vinder Reading deres kampe, så nu er vi 2 point fra at komme over nedrykningsstregen, og har ikke vundet i 5 kampe. Ufortjent eller ej, så SKAL der komme flere point på kontoen!

I FA Cuppens 3. runde, trak vi Birmingham, som vi skal møde ude. Det tegner derfor til at vi ryger ud af FA Cuppen allerede dér… Ikke for at være pessimistisk eller noget, men at møde et PL hold ude, er vist det samme som at ryge ud… Men nu ser vi!

Sæsonkamp 21. runde: Crewe (22. plads) – Sheff Wed (14. plads)
Odds: Crewe: 3.25, Uafgjort: 3.25, Sheff Wed: 2.00

Optakt: Så er vi hjemme mod Sheff Wed. Vi har ikke vundet i 6 kampe, så det burde godt nok komme snart! På trods af at Sheff Wed regnede med en placering i toppen af tabellen ligger de og roder i den nederste halvdel, så deres moral er nok ikke for høj. Hvis vi er heldige, får vi udnyttet dette, da vores er helt i top! Christie forbliver på bænken til denne kamp, da han ikke har scoret i nogen af de 16 kampe han har været med i… I stedet er Varney og Maynard på toppen, så lad os håbe at de kan udrette mirakler sammen!

Resultat: 1-2
Målscorere:
Crewe: Varney (54)
Sheff Wed: Ifill (32), Webber (52)

Referat:
Så skete det igen! Vi spiller en udmærket kamp, men dumme fejl afgører den til deres fordel. Først snorksover vi på et Set Piece, bagefter skyder vores forsvarsspiller den væk på tværs af feltet, hvorefter den bliver headet ind. Det er ikke en særlig skæg måde at tabe en kamp på, og jeg er efterhånden ved at være godt træt af det her hold/spil!

Sæsonkamp 22. runde: Luton (23. plads) – Crewe (22. plads)
Odds: Luton: 2.25 (fav), Uafgjort: 3.20, Crewe: 2,75

Optakt: Så er der lagt op til bundgyser. Ligesom os, har Luton ikke vundet i de sidste 7 kampe, og det bliver heller ikke denne gang! Oddsene er tætte, og 5 point adskiller os før runden. Så lad os håbe at vi får heldet på vores side, og vinder denne kamp!

Resultat: 2-2
Målscorere:
Luton: Heikkinen (18), Nicholls (pen 47)
Crewe: Christie (43), Suhaj (54)

Referat: Tjah… 1 point, så indhenter de os i hvert fald ikke endnu. Men ude mod nogen der ikke har vundet i 7 kampe, kunne jeg godt have tænkt mig 3 point.. For en gangs skyld. De scorede på hovedstød fra hjørne, samt et dumt straffe pga. hånd på bolden. Vores mål var derimod gode og gennemspillede, og Christie fik langt om længe hul på bylden! Suhaj har nu scoret 2 mål i 3 kampe, så det kan være at jeg skal bruge ham lidt mere… Cochrane er derimod nu blevet utilfreds pga. den måde jeg taler til spillerne til kamp.. Det kan jeg dog ikke forstå, men ham om det, han kan godt undværes hvis han beslutter at flytte…

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

« Svar #21: 07 Nov 2005, 19:51 »

Hey Hawk1nZ,

jeg synes det er en rigtig cool opsætning. Bedre overblik! Det er klasse!

Desværre lugter der jo snart af fyreseddel hvis du fortsætter sådan der. Du skille nok have vundet mod Luton! Men igen er det godt klaret at få 1 point mod Første pladsen. (Hull på 1.pladsen.... hmmm)

Jeg synes du lovede mig et SS af Stillingen! Det er sku skuffende! Men ellers kanon update, håber du klare den og at du ikke bliver fyret.

/BlaZZo

Velkommen til Hazard.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #22: 07 Nov 2005, 20:19 »

Hey Hawk1nZ,

jeg synes det er en rigtig cool opsætning. Bedre overblik! Det er klasse!

Desværre lugter der jo snart af fyreseddel hvis du fortsætter sådan der. Du skille nok have vundet mod Luton! Men igen er det godt klaret at få 1 point mod Første pladsen. (Hull på 1.pladsen.... hmmm)

Jeg synes du lovede mig et SS af Stillingen! Det er sku skuffende! Men ellers kanon update, håber du klare den og at du ikke bliver fyret.

/BlaZZo

Tja, mit board er stadig pleased, og de er satisfied med vores Championship performance... Men det bliver nok ikke ved, hvis vi ikke vinder nogle kampe... Jeg kan også afsløre at næste kamp bliver ude mod Norwich City, dem som vi tabte til i første kamp, så er der nok heller ikke mange point at hente!

Selvfølgelig får du dit SS af tabellen, det havde jeg helt svedt ud! Den er her:

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #23: 10 Nov 2005, 22:28 »

UPDATE:
Sæsonkamp 23. runde: Norwich (2. plads) – Crewe (22. plads)
Odds: Norwich: 1.67 (fav), Uafgjort: 3.25, Crewe: 4.50

Optakt:
Ahh ja, så er vi begyndt at spille mod de hold vi startede mod… Derfor skal vi denne gang til Norwich, som vandt det første opgør med 0-1 efter et straffe… Det var faktisk et udmærket resultat, hvis man tænker på hvordan det er gået holdene siden. Før denne kamp har jeg luret lidt rundt med at lave træningsskemaer til hver enkelt førsteholdsspiller, samt skudt wingerne frem til AM, og lavet en lille pil frem til mine backs, så de spiller wingbacks. Lad os se hvordan det går Smiley

Resultat:
1-0
Målscorere: Norwich: Hughes (15)

Referat:
Aaarh, jeg tror vi var endnu tættere på point denne gang, end vi var sidste gang. Efter et kvarter brød de igennem forsvaret på et indlæg, som Hughes bare kunne sætte foden på, og ind i målet. Og så satte de sig ellers bare tilbage og håbede på kontra. De fik kun 3 skud på mål i løbet af kampen, og den samlede skudstatistik stod på 8-10 i vores favør. Men endnu engang kunne vi ikke putte den ind i nettet, og derfor fik vi heller ikke point denne gang.

I mellemtiden er jeg gået på jagt efter en hovedstødsstærk angriber. Problemet er bare at jeg ikke ligefrem har tonsvis af penge til at købe en med, derimod kun £37k, og det er ikke nemt at få en klassespiller til den pris! Men tiden vil vise hvem jeg kan hente for midlerne!

Sæsonkamp 24. runde: Crewe (22. plads) – Preston (1. plads)
Odds: Crewe: 4.00, Uafgjort: 3.00, Preston: 1.80

Optakt:
Puha.. Endnu en svær kamp! Denne gang tager vi imod Preston der har fået 48 point fra 24 kampe, og da vi ikke har vundet i de sidste 9 kampe, er oddsene ikke gode. Til denne kamp mangler vi Tonkin og Vaughan, da de begge har karantæne efter 5 gule kort. I stedet er Moses tilbage fra karantæne, og så er Bell kommet ind på midten i stedet for Vaughan. Det har givet plads til Rix på bænken.

Resultat:
5-1

Målscorere:
Crewe: Maynard (32), Jones (37), Christie (60, 82), Suhaj (72)
Preston: McKenna (12)

Referat:
DAMN! Så kom vi tilbage i stor stil! Taktikken gav bonus i en kamp vi fuldstændig sad på! Jeg lavede nogle enkelte taktiske ændringer efterhånden som vi kom foran, og også disse gav bonus, så jeg kunne ikke sige andet efter kampen, end at det var et fantastisk resultat! At vinde med 4 mål over 1. pladsen, når man ligger 3. sidst og ikke har vundet i 9 kampe, er ikke mindre end en sensation! Alle spillede til UG, og sejren var fuldt fortjent! Lad os håbe at vi tager denne utrolige oplevelse med til næste kamp, og tillykke til de enkelte hardcore fans, der satte penge på os. Denne gang gav det gevinst, og sikke et odds!

Sæsonkamp: 25. runde: QPR (12. plads) – Crewe (21. plads)
Odds: QPR: 2.00 (fav), Uafgjort: 3.25, Crewe: 3.25

Optakt:
Så er vi klar til at vende tilbage til næste kamp, med fornyet håb! Vi gæster QPR som vi i den omvendte kamp tabte 0-2 til. Tonkin kommer tilbage fra karantæne, men er på bænken da Moses er klart førstevalg til venstrebacken. Vaughan er tilbage i startopstillingen, hvilket betyder at Bell er røget ud på bænken. Grundet træthed er duoen på toppen som bestod af Christie og Maynard, blevet udskiftet med Ugarte og Suhaj. Det er nemlig kun 2 dage siden sidste kamp, så der er en del træthed at spore. Heldigvis er der så 5 dage til næste kamp, efter denne, så det kan være at vi får lidt kondition tilbage til det tidspunkt.

Resultat:
3-1

Målscorere
QPR: Langley (23), Moore (43, 75)
Crewe: Foster (68)
Udvisninger: Milanese (QPR, (18)), Vaughan (Crewe, (36))

Referat:
En meget underlig kamp blev dette… Efter kun 18 minutter blev Milanese smidt ud for QPR, pga. et professionelt frispark da Ugarte var fri mod mål. Men alligevel kom vi bagud på et langskud fra den evige trussel Langley der har sin sparketeknik i orden, om ikke andet. Men efter 36 minutter kunne Vaughan indkassere sit andet dumme gule kort, og så stod vi lige på den front. Udvisningerne gjorde at jeg spillede med et 3 mands forsvar, men alligevel holdte vi dem fra chancer. Dog havde de et par hurtige folk oppe foran, som Soldevilla som central forsvarer ikke kunne følge med, og derfor kunne de score 2 mere mål på kontra. På den positive side, fik vi vores første mål på hjørne, da Foster flot headede den ind. Det var også hans første mål for klubben.

Ny spiller til sommer!
Nu har jeg så fået sikret en kontrakt med en spiller der helt sikkert vil få indflydelse på næste sæson! Det blev lejesvenden i Panathinaikos Sandor Torghelle, som jeg også har haft i et tidligere FM05 spil, dog uden det store held. Men på et hold som Crewe, er jeg sikker på at han vil være en gevinst! Fordi hans kontrakt hos Crystal Palace udløber til næste sæson, har jeg sikret ham på en free. Hans SS er her:

Sæsonkamp 26. runde: Brighton (23. plads) – Crewe (21. plads)
Odds: Brighton: 2.50 (fav), Uafgjort: 3.00, Crewe 2,63

Optakt:
Vi er lige præcis ikke favoritter for første gang… Oddsene er tætte, i denne bundkamp, der kan give os god luft ned til de resterende hold. Vi har heldigvis fået Kurty tilbage, men han har så dårlig kondition, at han sidder over til denne kamp. Vi har derudover Vaughan i karantæne samt Billy Jones skadet, hvilket betyder at Moss overtager højrebacken, og Rix kommer ind på midten, da Bell stadig er træt efter sidste kamp. Samtidig har vi også smidt Christie og Maynard tilbage på toppen, hvor Ugarte så helt glider ud af truppen, mens Suhaj sidder på bænken.

Resultat:
2-1

Målscorere:
Brighton: Knight (21), Jarrett (90)
Crewe: Christie (24)

Referat
Det var ikke just den gladeste manager der forlod stadion, da vi tabte 2-1 til Brighton. Vi havde klart mest boldbesiddelse, men dumme fejl førte til deres mål, og til sidst sad jeg og ventede på at de fik sejrsmålet, og keyboardet skulle kastes ind i væggen. Målet kom, men jeg kontrollerede mit temperament! For første gang sagde jeg ikke noget til spillerne, da de egentlig havde gode tal, men alligevel ikke vandt mod bundproppen, så det var ikke just tilfredsstillende! Jeg håber at de forstår min skjulte besked… Og med denne kamp vil jeg slutte denne updatering af bloggen, og smutte i seng… Mere følger…

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

« Svar #24: 11 Nov 2005, 06:35 »

Godmorgen,

Endnu en god update med både gode og dårlige ting. Vil starte med de posetive ting, sejren over Preston på 5-1 var jo klasse! Rigtig godt klaret. Så synes jeg også det er en rigtig god spiller du har fået fat i til angrebet, han skal nok kunne heade nogen bolde ned, og slå med nogen albuer(Hvem sagde Møller..)
Så ham på toppen sammen med en lille og hurtig type så tror jeg nok det skal give nogen point.

Man kan så sige at når det gælder de vigtige bundkampe så får du ikke de 3 point Skuffet Typisk at Brighton lige skal scorer i overtiden, men jeg kender det godt selv! Man ved bare at modstanderen næsten altid får en chance til sidst, så er det bare at lukke øjenene og håbe på de ikke scorer på den.

Håber der vil komme en update senere i dag efter du er kommet fra arbejde, glæder mig allerede til sommer når den nye mand starter. Det skal nok blive godt.

Held og lykke.

Velkommen til Hazard.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #25: 12 Nov 2005, 09:56 »

Hey!

Tak for kommentaren! Ja, der er både gode og dårlige ting, men jeg synes faktisk at vi er kommet utroligt meget bedre med i kampene, og styrer dem faktisk efterhånden, men desværre har vi ikke just været heldige i de sidste kampe. Men jeg sidder med en fornemmelse af at det snart bliver bedre, og jeg har forhåbninger om at vi ender et par pladser højere oppe. Jeg er også i gang med at hente et par andre spillere efter deres kontraktudløb, og at Torghelle kommer til sommer, tror jeg bliver en stor forandring, da de angribere jeg har, stortset er samme type. At få en stærk hovedstødsspiller op på toppen, vil forbedre vores spil en del! Men jeg spiller videre på spillet i dag, så kommer der nok også nogle flere SS af spillere der kommer til klubben til sommer!

Thorøe
Reserveholdsspiller

« Svar #26: 12 Nov 2005, 12:19 »

Hey!

Tak for kommentaren! Ja, der er både gode og dårlige ting, men jeg synes faktisk at vi er kommet utroligt meget bedre med i kampene, og styrer dem faktisk efterhånden, men desværre har vi ikke just været heldige i de sidste kampe. Men jeg sidder med en fornemmelse af at det snart bliver bedre, og jeg har forhåbninger om at vi ender et par pladser højere oppe. Jeg er også i gang med at hente et par andre spillere efter deres kontraktudløb, og at Torghelle kommer til sommer, tror jeg bliver en stor forandring, da de angribere jeg har, stortset er samme type. At få en stærk hovedstødsspiller op på toppen, vil forbedre vores spil en del! Men jeg spiller videre på spillet i dag, så kommer der nok også nogle flere SS af spillere der kommer til klubben til sommer!

Wee...Glæder mig som et lille barn..

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #27: 12 Nov 2005, 13:18 »

Ny spiller til sommer!
Som lovet i det seneste indlæg, ville jeg tilføje flere spillere til klubben i sommerpausen, og derfor er det mig en glæde at kunne præsentere endnu ny spiller, som jeg er sikker på vil få succes i Crewe. Det drejer sig om den 28 årige midtbanespiller Eirik Bakke, som kommer på en free transfer fra Leeds. Et SS af ham, kan du se her:

Om han kommer på den centrale midt, eller ud på højre fløj, har jeg endnu ikke besluttet, det kommer meget an på hvordan han klarer sig i starten. Han vil helst spille på midten, men kan godt bruges på fløjen. Tilgangen af Bakke, betyder nok at jeg skiller mig af med en midtbanespiller eller to. De spillere der er i farezonen er nok Rivers, Rix og Cochrane. Men lad os se hvad tiden bringer!

God nyhed
Så kom der også en melding fra min chairman om at de endnu engang søger at hente en højt profileret spiller til klubben, og de vil gerne sætte resten af balancen til rådighed til dette køb. Jeg har koncentreret min søgning om en ny spiller før transfervinduet lukker, om en hovedstødsstærkt angriber, samt evt. en ny målmand.

Sæsonkamp 27. runde: Crewe (21. plads) – Derby (3. plads)
Odds: Crewe: 4.50, Uafgjort 3.25, Derby: 1.67 (fav)

Optakt:
Så er vi klar til endnu en svær kamp, vi tager her imod Derby og desværre er både Bell og Billy Jones ude med skader, så venstre bakken bliver til denne kamp Tonkin, og midtbanen består af Vaughan og Cochrane, da både Kurty og Rix er trætte. I angrebet har vi som sædvanligt Christie. Der er ikke meget mere at sige, vi satser på en velspillet kamp, med masser af chancer, og forhåbentlig point til os, men det har jeg dog ikke forventninger om før kampen.

Resultat:
0-1

Målscorere:
Derby: Graham (23)

Referat:
Endnu engang kunne vi ikke bryde igennem forsvaret, og det kostede sejren. 9-9 lød skudstatistikken, med 3-2 on target, så det var ikke de store målmandsredninger der blev hevet op i kampen, så det er lidt ærgerligt at tage point i den kamp, men sådan går det som regel med Crewe. Dette intensiverer nok søgningen efter en ny målmand…

FA Cup 3. runde: Birmingham (7. plads) – Crewe (22. plads)
Odds: Birmingham:1.50 (fav), Uafgjort: 3.60, Crewe: 5.50

Optakt:
Tjah, så tager vi hul på FA Cuppen, og det starter ikke let, da vi gæster Birmingham der i deres sidste kamp slog Aston Villa med 2-1. Derfor er det også sæsonens dårligste odds, set med Crewe øjne, og alt andet end et nederlag vil da også være en sensation!

Resultat:
6-0

Målscorere:
Birmingham: Heskey (5), Clapham (11), Lazaridis (50), Izzet (54, 76), Forssell (62)
Udvisninger: Crewe: Varney (20)

Referat:
Heh, tjah der var ikke megen chance. Efter 11 minutter havde de haft 2 skud, og 2 mål. Frustrationen bredte sig åbenbart, og Varney skubbede uden provokation Butt til jorden. Kender jeg Butt ret, overspillede han det en del, men det førte alligevel til direkte rødt, og så var kampen tabt. Vi holdte halvlegen ud, men derefter eksperimenterede jeg lidt med taktik, og der gik leg i kampen. Målene røg ind på stribe, og selvom de ”kun” havde 10 skud on target, indkasserede vi alligevel 6 mål, og spillerne lå til 5, og en enkelt 4’er. De fik at vide efter kampen at det var en skuffende indsats, da jeg godt mener at man kan kæmpe i en kamp, selvom oddsene ikke er med én. På den positive side, behøver vi ikke bekymre os om cuppen mere, så nu er det kun vores chancer for at blive oppe der er på dagsordnen. Boardet brokkede sig efter kampen over det dårlige resultat, men hvad kan man gøre, det er trods ikke mig der løber rundt på banen. Desuden faldt der en bøde af, på en uges lån, til Varney for uprofessionel opførsel. Det var han ikke tilfreds med, men sådan er livet jo Smiley

Nye spillere!
Så er der sikret endnu to spillere. Den første er en AMRC, som jeg forventer at bruge på højre wing, hvorefter Bakke ryger ind i midten. Det drejer sig om den 22 årige Levante spiller Carmelo (nej ikke Karamel(o)), som ryger til klubben gratis til sommer. Et SS af ham kan ses her:

Derudover ham, er det en anden spiller fra Levante, som forventes at blive rotation spiller med Bakke, nemlig den 31 årige Sandro, som også ankommer på en free transfer. Han har nogle tal der passer godt ind i mit spillesystem, så jeg forventer en del af ham. Et SS af ham, kan findes her:

Sæsonkamp 27. runde: Crewe (22. plads) – Leeds (5. plads)
Odds: Crewe: 5.00, Uafgjort: 3.50, Leeds: 1.57 (fav)

Optakt: I sæsons 27. runde tager vi imod Leeds, som ikke just bliver en walkover. Til denne kamp har jeg næsten alle spillere klar, da Varney er den eneste der mangler på grund af hans karantæne. Det betyder at Jones indtager venstre back, og Vaughan og Kurty danner midtbanen. I angrebet har jeg pillet Christie ud til fordel for Suhaj.

Resultat:
1-3

Målscorere:
Crewe: Maynard (21)
Leeds: Healy (14), Bakke (19), Hulse (45)

Referat:
Tjah, der var ikke meget at gøre.. Vi havde 59% af spillet, men igen kom chancerne ikke! Vi mangler nogle spillere der kan kreere nogle mål, derfor bliver det lækkert at få nogle af de nye midtbanespillere til klubben til sommers! Ellers er der ikke meget at sige. Maynard scorede vores mål (igen), og han er det eneste lyspunkt på dette hold…

Det varer ikke længe før der kommer en ny update, da jeg spiller videre på spillet i dag. Der kommer bl.a. nok en ny målmand til klubben i transfervinduet...
« Seneste Redigering: 12 Nov 2005, 13:20 af Hawk1nZ » Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #28: 12 Nov 2005, 18:39 »

Ny spiller til klubben!
Så kom målmanden som jeg har ønsket længe! Det drejer sig om den 24 årige Estiske keeper Artur Kotenko der kommer fra Levadia for £750k. Han kommer direkte ind i stedet for Williams, der er blevet bænket. Et SS af Kotenko, kan du se her:

Sæsonkamp 30. runde: Wolves (5. plads) – Crewe (22. plads)
Odds: Wolves: 1.69 (fav), Uafgjort: 3.25, Crewe: 4.50

Optakt:
Vi har åbenbart ramt en stime, hvor vi rammer nogle højt rangerede hold, og derfor kan vi endnu engang regne med ikke at få nogle point, denne gang ude mod Wolves. Til kampen er Billy Jones ude med en brækket fod, som i øvrigt tager 3-5 måneder at hele. Helt sikkert en spiller som vil blive savnet. Der er debut til Mark Roberts som starter inde på højre back, og så er Cochrane røget ind på midten sammen med Kurty, mens Vaughan tager venstre fløj. Dermed ryger Jones ud på højre, hvor Lunt før regerede, men han er skadet til kampen. I angrebet er det igen Suhaj og Maynard der starter inde. Og så er Kotenko selvfølgelig også blevet smidt ind fra start, mens Williams er på bænken.

Resultat:
4-1

Målscorere:
Wolves: Cort (11, 15, 24), Edwards (60)
Crewe: Maynard (12)

Referat:
Ikke den bedste debut til Kotenko. De første 3 skud, lod han gå ind, og dermed var vi bagud 3-0 allerede efter 25 minutter. Spillet kom aldrig til at flyde, og derfor kom målene og chancerne heller ikke. Det var vores 5. tabte kamp i træk, og nu vil jeg gerne snart møde nogle overkommelige modstandere, og se noget spil der kan holde os væk fra nedrykning. Der er stadig kun 1 point op til pladsen over stregen, som vi skal satse på, så nogle point på kontoen kunne være rart!

Spillerhandler
Jeg har i det åbner vintertransfervindu e, lavet følgende handler:
IND:    Zoltán Szélesi, DRC fra Cottbus er købt for £110k
UD:    Alex Morris, DRLC, DM, MRLC til Luton for £20k
   Adam Dugdale, DC til Millwall for £50k
   Mark Roberts, DRLC til Cardiff for £100k
SS af Zoltán Szélesi kan ses her:

Der er derudover også smuttet en masse spillere på lån, men dem gider jeg ikke at remse op her, da de ikke er smuttet fra klubben rigtigt jo Wink

Sæsonkamp 31. runde: Crewe (22. plads) – Millwall (16. plads)
Odds: Crewe: 4.00, Uafgjort: 3.00, Millwall: 1.80 (fav)

Optakt:
I dag giver vi debut til Szélesi der kommer ind på højre backen i stedet for Moss. Jones og Lunt er stadig ude, så der er ingen ændringer i kæderne ellers. Jeg har lige pillet Suhaj ud for Christie og sat Ugarte på bænken, og liflet lidt med taktikken. Nu ser vi om det giver point for en gangs skyld! Smiley

Resultat:
1-0

Målscorere:
Crewe: Jones (12)

Referat:
Jo sørme jo, en midtbanespiller scorede og sikrede os sejren Wink Den var i øvrigt fuldt fortjent, efter 1. halvleg havde vi haft 11 skud mod deres 2, hvoraf 8 af vores var on target. Efter halvlegen satte vi os på spillet, og lod dem ikke komme frem til ret mange chancer, så sejren var fortjent. Sejren sender os på en 21. plads, lige over nedrykningsstregen, og med 1 point ned til Burnley og Brighton under os.

Sæsonkamp 32. runde: Coventry (13. plads) – Crewe (21. plads)
Odds: Coventry: 1.80 (fav), Uafgjort: 3.00, Crewe: 4.00

Optakt:
Ja, vi er selvfølgelig ikke favorit til opgøret ude mod Coventry, men vi kommer dertil med en sejr i baghånden! Eneste ændring i truppen fra sidste kamp, er at Tonkin er blevet skadet, men han var alligevel ikke ment til at tage med, så det er præcis samme hold som mod Millwall vi stiller med.

Resultat:
2-2

Målscorere:
Coventry: Scowcroft (16), Morrell (40)
Crewe: Maynard (12), Christie (90)

Referat:
Ja, det ser ikke sådan ud, men uafgjort havde vi i hvert fald fortjent, hvis ikke mere. Vores forsvar fejlede et par gange med at sparke bolden væk, og det udnyttede Coventry. Vi spillede også selv flot, og fik mange forsøg på mål, og det var derfor fortjent at vi fik udlignet ved Christie til sidst. Vaughan blev, ligesom sidste kamp, kåret til kampens spiller, så han må have fundet sig til rette på venstrefløjen. Jones blev derimod en 4’er før jeg skiftede ham ud i halvlegen… Men 2-2 er dog 1 point, og det vil jeg være godt tilfreds med på udebane.

Ny spiller!
Så fik jeg sikret mig noget der nok bliver den sidste forstærkning til sommerpausen. Det drejer sig om den 33 årige Emerson Thome, som de fleste af jer nok kender fra bl.a. Chelsea og Sunderland og sidst Wigan. Han er en meget stabil spiller, og er noget af det vi har brug for i forsvaret, som mest består af unge talenter. SS af Thome er her:

Sæsonkamp 33. runde: Crewe (22. plads) – Sheff Wed (17. plads)
Odds: Crewe: 4.00, Uafgjort: 3.00, Sheff Wed: 1.80

Optakt:
Igen er oddsene klart imod os, selvom vi tager imod Sheff Wed som ikke har haft en prangende sæson. Sidste kamp mod dem vandt vi 1-3 på udebane, så der burde falde mindst 1 point i dette opgør! Af ændringer har jeg pillet Jones af højre fløj, og erstattet ham med Varney, og så er Ugarte røget af bænken og blevet erstattet af Suhaj.

Resultat:
1-1

Målscorere:
Crewe: Suhaj (87)
Sheff Wed: Graham (28)

Referat:
Igen ligner det et heldigt point, det var det sådan set også, men det var fuldt fortjent 22-6 lød skudstatistikken på, og vi sad på kampen rent boldbesiddelsesmæss igt, men ind ville den ikke. Heldigvis kom Suhaj ind i pausen i stedet for en halvskadet Christie, og han udnyttede chancen med 3 minutter igen, til at sikre os det ene point. Det var 3 kamp uden nederlag, desværre går det også godt for de resterende bundhold, så vi er nede på 23. plads, dog á point med Brighton på 22., og 1 point efter både 21. og 20. pladserne fra Burney og Reading. Hvis vi fortsætter dette spil, burde det se bedre ud om et par kampe.

Sæsonkamp 34. runde: Watford (17. plads) – Crewe (23. plads)
Odds: Watford: 2.25 (fav), Uafgjort: 3.20, Crewe: 2.75

Optakt:
Vi er en smule undertippede i kampen ude mod Watford, som ligger på samme plads som Sheff Wed gjorde kampen før. Sidste møde blev 1-1 hjemme, så jeg satser også på minimum et enkelt point i denne kamp. Lad os håbe at træfsikkerheden er med os denne gang. Varney er desværre skadet til kampen, så Jones kommer ind på højre fløjen i stedet, mens Rix overtager hans plads på bænken.

Resultat:
3-0

Målscorere:
Watford: Mahon (1), Henderson (38), Spring (81)

Referat:
Allerede efter 22 sekunder kom vi bagud, og så var standarden for kampen sat. Vi fulgte med så godt vi kunne, men Watford var simpelthen bare bedre. Sejren var fortjent, selvom vi kom til en del chancer der skulle have været scoret på. De øvrige 3 hold som jeg skal prøve at komme over, fik dog også kun 1 point sammenlagt, så der er stadig god chance for at blive oppe. Men det bliver en gyser afslutning på sæsonen, der jo rammer 46 kampe.

Sæsonkamp 35. runde: Crewe (23. plads) – Ipswich (13. plads)
Odds: Crewe: 3.25, Uafgjort 3.25, Ipswich 2.00 (fav)

Optakt:
SÅ burde der i hvert fald være point! Vi tager imod Ipswich som ikke har vundet i de sidste 8 kampe, og på trods af vores nederlag i sidste kamp, Vi har Bell med fra start på midten, da Cochrane er ude med karantæne, og så er Lunt tilbage fra skade, men han starter på bænken da han kun er på 80% i kondition.

Resultat:
1-1

Målscorere:
Crewe: Maynard (33)
Ipswich: Horsfield (3)

Referat:
Igen kommer vi skidt fra start, da Ipswich bragte sig foran efter kun 3 minutter. Herefter overtog vi fuldstændig kampen, og det var da fuldt fortjent at Maynard udlignede før halvlegen. Bell blev desværre også skadet i midten af kampen, men Lunt gjorde det godt på midten. Ipswich’s målmand blev kampens spiller, og det var da også kun hans fortjeneste at de ikke kamp. De fik aldrig flere skud på mål end det ene som gik ind, og det var derfor skuffende at vi kun fik 1 point, det er sådanne kampe vi skal vinde, hvis vi skal gøre os håb om at blive oppe. Dog bragte det ene point os op foran både Burnley og Brighton, og derfor er vi nu på 21. plads, og ude af farezonen.. Indtil videre!
« Seneste Redigering: 12 Nov 2005, 20:00 af Hawk1nZ » Logged

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

« Svar #29: 13 Nov 2005, 10:11 »

Uha uha Hawk1nZ!

Der er meget man skal læse nu! Når man er lidt bagud med den. Man kan rolig sige at du har fået forstærket dit hold både offensivt og defensivt. Bakke tror jeg nok skal blive et godt køb, han kender i forvejen den engelske spillestil og har en masse rutine. De 2 spanske spillere du har investeret i kender jeg ikke rigtig, men de kan uden tvivl nok tilføje et eller andet. I den tidlige update igår tabte du desværre nogen kampe, 6-0 mod Birmingham, avav! Men udvisningen efter 20min har selvfølgelig også en indflydelse.

Den seneste update:
SÅDAN!! 6 point blev det da til i den update. Selvom du måske er en smule heldig at score lige i slutningen af et par kampe hvor du får point er skide ligemeget, du styre jo også kampene. Som regl er det jo de andre der altid lige skal scorer til sidst, så meget rart at det er omvendt engang imellem.
I denne update er du så fået forstærket dit hold defensivt, en ny målmand, kender ham dog ikke, men kan han egentlig Engelsk ??

En central forsvar og højre back er det også blevet til, synes ikke rigtig der har været en oplysning om det her, men hvad system spiller du egentlig med nu ?? Senest  jeg så noget var da du spillede 3-5-2, men det er efterhånden nogen dage siden, har jeg overset noget her ?

Tror at ham Zoltan bliver et rigtig godt køb, og kan jo sagens spille DC med de tal og så er han jo samtidig også rimelig ung.

Kan faktisk ikke forstå hvorfor Emerson Thorme kun har 9 i indflydelse...! han er 33 år og har da en masse rutine, men også et udmærket køb her. Håber da du har en lidt mere hurtig spiller ved siden af Emerson når han skal spille Opstemt

Hvad er status nu i ligaen, kan må få et lille overblik over det ? Behøves slet ikke SS, SS behøves faktisk slet ikke i en historie hvis det stod til mig, men det er da meget god lir.

Det var vist mine ord for nu, håber på en update i dag også Wink

Good Luck

Velkommen til Hazard.

Sider: 1 [2] 3 4 ... 28 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010