Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
I går
kl. 11:31:04
NAsMaR
Blogs
Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37
Broen13
Blogs
Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56
simka
Omklædning...
Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08
szukizek
Blogkonkur...
Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43
valverde4ever
Pro Cyclin...
Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere:
23579
0 Brugere, 395 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
geowalker
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andre Managerspil
Kategori: Nostalgi
Crewe -> FCK -> Newcastle/Danmark
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Afstemning
Spørgsmål:
Skal bloggen startes op igen?
Ja, den er da for fed!
32 (71,1%)
Nej, det er jo lamt og taberagtigt
2 (4,4%)
Nej, start en ny!
8 (17,8%)
Jeg er sgudda ligeglad!
3 (6,7%)
Antal Stemmer: 45
Sider:
1
...
14
15
[
16
]
17
18
...
28
Forfatter
Emne: Crewe -> FCK -> Newcastle/Danmark (Læst 67979 gange)
Hawkins
FmFreaks' Venner
Sv: Crewe -> FCK -> Newcastle
«
Svar #225:
28 Dec 2005, 14:52 »
Hej
Hehe, ja men Ameobi var ikke nær så god som hverken Portillo, Rogers, Luque, Podolski og Vuoso. Eller Chopra for den sags skyld
Men du får selvfølgelig et SS af ham, samt et SS af ligaen
Jeg kan også lige informere om at Newcastle endte på 14. plads i sidste sæson, og 15. før den.. Derfor er de slet ikke i nærheden er europæisk fodbold før i år
«
Seneste Redigering: 28 Dec 2005, 14:56 af Hawk1nZ
»
Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.
Hawkins
FmFreaks' Venner
«
Svar #226:
28 Dec 2005, 16:03 »
29. november 2008
Premier League, 18. runde
Chelsea (3. plads) – Newcastle (1. plads)
Odds:
1
1.80
X
3.00
2
4.00
Newcastle News
Boumsong tilbage efter karantæne
Parker skadet (skadet nakke)
Milner skadet (virus)
Startopstilling: Given, Zubar, Taiwo, Boumsong, Davies, Pratley, Emre, Gama, Pulhac, Podolski, Roger
Bænken: Koprivec, Deverdics, Luque, Portillo, Troest
Action!
2 min:
GOAL
. Kontraangreb til Newcastle, hvor Roger slår et indlæg som Gama kommer ind på, og sætter sikkert sit første sæsonmål ind ved fjerneste stolpe! 0-1 Newcastle
5 min:
GOAL
. Newcastle slår igen kontra på højre fløj. Roger dribler ind mod midten, slår et indlæg som Gama kommer højest til, og header den videre til Podolski der let kan ligge den ind. 0-2 Newcastle. Sikke en start!
8 min: Langskud fra Lampard, som Given parerer og Davies skyder den ud over sidelinien.
16 min: God bold i dybden fra Tevez til Defoe, men Given kommer flot ud og parerer. Zubar sparker den derefter langt væk
22 min: Frispark til Newcastle som Emre tager. Cross parerer den flot i Chelsea målet, og Essien sparker væk
26 min: Indkast til Chelsea som forlænges, og Defoe header mod mål, men Given står igen i vejen, og parerer den, hvorefter Gama sparker væk
53 min:
GOAL
. Frispark til Chelsea. Del Horno triller den forbi et snorkende Newcastle forsvar, og Defoe kan let score i fri position
55 min: Fladt indlæg fra C. Ronaldo i Chelseas højreside, og Lampard kan skyde fra kort afstand, men en fantastisk redning af Given, skubber bolden over mål.
72 min: Hjørne til Chelsea. Carvalho header på mål, men igen skubber Given den over overliggeren.
78 min: Frispark til Newcastle som Emre tager, men indskiftede Cech kunne let parere den.
92 min: Lang bold frem af Roger, som sender Portillo fri mod mål, og han scorer sikkert ved nærmeste stolpe. Målet blev dog annulleret for offside. Korrekt kendelse
94 min: SLUTFLØJT
1-2
Chelsea: Defoe (53)
Newcastle: Gama (2), Podolski (5)
Managerens kommentar efter kampen
Fantastiskt! Vi får 3 point i dag, selvom vi er presset i bund det meste af kampen. Jeg tog Given med i dag, da han har mere rutine end Koprivec, og det gav gevinst, da Given spillede en rigtig flot kamp. Desuden har Podolski virkelig udmærket sig til træning på det seneste, og derfor var han med i stedet for Portillo, som dog blev skiftet ind, og det var lækkert at se Podolski score. De tidligere scoringer rystede Chelsea, men de kom godt tilbage i kampen, men et flot kæmpende hold, og en god portion held forhindrede dem i flere mål.
Man of the Match: Cristian Pulhac, venstrefløj for Newcastle, var farlig på venstre fløj, med gode driblinger, og afleveringer der førte til de fleste af Newcastles afslutninger. En flot kamp af fløjen som var med i stedet for trætte Luque
Karakter: 9
Det var kun lige den éne kamp som I får i dag, da jeg skal til at tage i bio og se Narnia
Men her er et SS af stillingen efter Chelsea kampen, og det ser da unægteligt godt ud, selvom der er længe igen. Men jeg håber på europæisk fodbold i næste sæson
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.
BlaZZo
FmFreaks' Venner
«
Svar #227:
30 Dec 2005, 09:59 »
Tillykke med sejren over Chelsea. Den var meget vigtig. Nu ser det jo rigtig fornuftigt ud for dig, det kunne være stort at vinde det engelske mesterskab.
Jeg er spændt på om du kan holde kursen resten af ligaen, der er jo kun spillet 18 kampe, men at vinde over Chelsea på udebane, så er man da på rette vej
Held og lykke.
Redigere:
Det er også utrolig lækkert at se Arsenal på en 12 plads, er du ikke enig ?
«
Seneste Redigering: 30 Dec 2005, 10:01 af BlaZZo
»
Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.
Hawkins
FmFreaks' Venner
«
Svar #228:
30 Dec 2005, 16:15 »
Ja, det varmede rigtig meget med sejren over Chelsea. Den viste også at mit hold ikke er helt stærkt endnu, da vi havde store problemer med dem... En ligasejr kunne selvfølgelig være ultimativt fedt, men som du selv siger, er der kun spillet 18 kampe, og jeg er bekymret for bredden i truppen. Vi er dækket ind i angrebet, men hvis der kommer skader på højrefløj eller venstrefløj for den sags skyld, eller i forsvaret, har jeg slet ikke nok dækning. Gaardsøe som reserveforsvarer og Gama som højrewing er ikke god nok backup, så det kan hurtigt vende! Jeg trækker bare på kræfterne så længe som muligt, og håber at det holder. Og så kommer der lidt forstærkninger i januar, og så skal jeg også bygge truppen yderligere op i sommerpausen, efter Laudrups fiaskokøb...
Hawkins
FmFreaks' Venner
«
Svar #229:
30 Dec 2005, 23:39 »
Efter kampen mod Chelsea, er jeg nu 2 point foran Man Utd, 7 point foran Liverpool på 3. pladsen, som dog har spillet 1 kamp mindre, og 8 point foran Chelsea, som har spillet 2 kampe mindre end mig. Det bemærkelsesværdige er at Crystal Palace ligger på en utrolig flot 5. plads, og Arsenal ligger helt nede på en 12 plads. Hvis Arsenals manager, Arséne Wenger bliver fyret, er jeg i tvivl om jeg vil ansøge til stillingen, da jeg mener at jeg har et bedre hold i Newcastle, og der skal meget til for at rette op på Arsenals hold. Men på den anden side, ER det jo Arsenal… Nå videre i programmet. Som de fleste har bemærket, var min sidste kamp i slutningen af november, og derfor tager vi nu hul på julemåneden. Jeg vil dog ikke opdele bloggen efter måneder, som nogen gør, da jeg spiller 5-7 kampe pr måneden, og da jeg skriver meget, ville opdateringen blive alt fore lang
Men nu tager vi hul på December.
I denne måned skal jeg spille 5 kampe:
6. december 2008:
Newcastle
– Blackburn
13. december 2008:
Newcastle
– Manchester City
16. december 2008: (TV) Liverpool –
Newcastle
(Carling Cup ¼ finale)
21. december 2008: (TV) Leeds –
Newcastle
26. december 2008:
Newcastle
– Manchester United
Det bliver en svær måned… Vi slutter af med 2 svære ude kampe som bliver vist på TV (ergo penge), og så en hjemmekamp mod Man Utd, som pt. ligger nr. 3. I denne måned kan vi blive indhentet og sat af i mesterskabskampen, men kan også følge med, og endda lægge afstand, specielt hvis jeg vinder over Man Utd.
Jeg har desværre også set Neuchâtel Xamax’s AMRL/ST Kwabena Agouda som jeg længe har jagtet, vælge at smutte til Bordeaux i stedet for luxuriøse tilbud fra Roma, Arsenal, Liverpool og undertegnede. Hans valg forstår jeg ikke, men det er jo hans eget problem… Også på spillerfronten, venter jeg spændt på en appelleret arbejdstilladelse til forsvareren Simões som jeg prøver at hente fra Juventude for £2.2mio. Han er et 20 årigt brasiliansk talent, som ud over sine forsvarsfærdigheder, både kan aflevere og afslutte til et 20 tal (det ved jeg dog ikke hvad jeg skal bruge til…). Herudover prøver jeg at få fat på Crewe’s Yasser Basheer, som jeg har fået accepteret et tilbud på £3.7mio. Han overvejer i øjeblikket min kontrakt, men også Man City, Roma, Liverpool, Arsenal og Tottenham har budt på ham. Lad os krydse fingre for at jeg bliver den heldige. Som den trofaste læser måske kan huske, hentede jeg netop Basheer til Crewe i sin tid, og højrefløjspilleren kunne være meget interessant at se i Newcastle.
FA Cuppen 3. runde lodtrækning
Newcastle trak i dag Middlesbrough i FA Cuppens 3. runde. Kampen bliver en gyser, og bliver spillet 3. januar på St. James’ Park, og da Middlesbrough i øjeblikket ligger nr. 10 i ligaen, forventer jeg en hård kamp.
Ledelsen er desuden delighted med mig, men jeg har mistet £2.05mio i sidste måned, hvilket er utroligt, hvis man tænker på at jeg ikke har købt spillere. Men min skat er steget væsentligt, hvilket har bragt den op på £1.1mio pr mdr. Vores balance er nu nede på £7.9, så jeg håber snart på et vidunder til at vende dette…
Murrays træningsrapport.
Jeg har selvfølgelig også fået en træningsrapport. Følgende spillere har klaret sig godt:
Lukas Podolski
(attacking). Podolski har været igennem en utrolig udvikling siden han kom tilbage fra en skade, og hans stats er ved at være helt utrolige. Jeg regner med at have ham som stamspiller efter næste måned, da man ikke just kan holde den slags talent på bænken!
Nicky Deverdics
(ball control). Deverdics har været inde og snuse omkring 1. holdet, men det er kun fordi jeg har manglet både Milner og Parker. Efter forstærkningerne i januar, får jeg slet ikke brug for midtbanespilleren, og sælger ham til højest bydende.
Tim Krul
(strength). Desuden har min reserve reservekeeper Tim Krul klaret sig godt i styrketræning. Han er dog reservekeeper efter Koprivec og Given… Han er i øjeblikket 20 år, men hans stats er ikke nær så gode som jeg forventer af en keeper i Newcastle, hvis han skal gøre sig håb om en førsteholdsplads. På sigt er det også meningen at han ryger ud, og jeg henter en klassekeeper i stedet, som f.eks. Arenas som jeg savner
På den dårlige side, har reservespilleren
Dean Critchlow
klaret sig skidt i Aerobic, men han er gået op i alle andre tal end Agility og Natural Fitness, så det går nok…
Player of the month awards:
1. Jermain Defoe (Chelsea)
2. Ledley King (Tottenham)
3. Ashley Cole (Arsenal
Young player of the month awards:
1. Aaron Lennon (Tottenham)
2. Wouter Vandermieren (Everton)
3. Mike Griffiths (Leeds)
Manager of the month awards:
1. Steve McClaren (Middlesbrough)
2.
Michael Hawkins
(Newcastle)
3. Martin Jol (Tottenham)
Goal of the month awards:
1. Borja (Sunderland) v. Newcastle, 2. november
2. Pérez (Tottenham) v. West Ham, 15. november
3. Baumann (Everton) v. Crystal Palace, 22. november
Barcelona har desuden hyret Rafa Benítez til træner. Han havde ikke et job i forvejen, da han tidligere var blevet fyret fra Milan.
Og lige op til kampen mod Blackburn, fik vi endnu en skuffelse. Basheer har sagt ja til Man City, og dermed nej til en del andre storhold. Jeg skal måske evaluere min lønpolitik, da jeg ikke just er vinderen i slagene mod de andre klubber for tiden.
6. december 2008
Premier League, 19. runde
Newcastle (1. plads) – Blackburn (16. plads)
Odds: 2.25, 3.20, 2.75
Newcastle News
James Milner skadet (virus)
Scott Parker tvivlsom (skadet nakke)
Koprivec
Zubar Davies Boumsong Taiwo
Pratley Emre
Gama Luque
Podolski Roger
Subs: Given, Deverdics, Pulhac, Portillo, Troest
Emre scorede i dag sit 6. sæsonmål for Newcastle
Newcastle 3 – 0 Blackburn
Pratley (41)
Roger (pen 54)
Emre (68)
Reaktion
Fantastisk kamp. Vi viste i dag vores klasse. Skudforsøg 27-3 og 56% i boldbesiddelse siger det hele! Vi lod dem aldrig komme i nærheden af målet. Jeg så 2 chancer til Blackburn i kampen, og den ene var et langskud langt over mål, og det andet var et frispark som Koprivec reddede flot. Man kan sige at det var midtbanernes kamp, da Pratley og Emre scorede vores to mål som ikke var på dødbold, og det var begge langskud op i hjørnet. Fantastisk sejr.
Man of the Match:
Emre
– 9 (1 mål, 1 assist)
Man Utd vandt samtidig 3-1 over Leeds, mens Chelsea fik 2-2 ude mod Charlton. Liverpool spiller ikke i denne ude. Vi er nu stadig 2 point foran Man Utd, men 10 foran Chelsea og Liverpool, som dog begge har spillet en kamp mindre. Emre har desuden fået 1 dags karantæne efter nu at have fået 5 gule kort i sæsonen, men heldigvis er Parker samtidig tilbage for fuld styrke.
7. december
Gode og dårlige nyheder
Milner er meldt klar for fuld styrke, men samtidig er Taiwo blevet skadet, da han overanstrengte nakken i dag til træning, da han hoppede for at heade til en bold. Dette betyder at jeg må bruge Jelle Van Damme som venstre back. Det har jeg dog ikke noget problem med, da Van Damme er fast mand på det belgiske landshold, og har indtil videre spillet 17 landskampe. Dortmund har også vist interesse for spilleren på det sidste, men jeg har stadig ikke fået noget bud.
9. december
Simões til Newcastle
Så gik arbejdstilladelsen igennem, og dermed bliver Simões ny Newcastle spiller pr. 1. januar. Han er set som backup til Davies og Boumsong, hvilket gør Gaardsøe overflødig. Han er pr. d.d. sat til salg. Derudover har jeg fået accepteret et bud på CSKA Sofia’s AMRL Stoyal Abrashev, som kun er 20 år, men jeg ser ham som et stort talent. Fløjen kommer til Newcastle for sølle £130k, så snart hans arbejdstilladelse går igennem. Jonas Troest er i mellemtiden blevet sendt hjem, med en virusinfektion.
10. december
Diogo Rincon afviser ny kontrakt
Spekulationerne om Diogo Rincons fremtid er i fuld gang. Den højt værdsatte midtbanespiller fra Brasilien, afviste i dag et kontraktudspil fra sin klub Dinamo Kiev, og straks har Newcastle erklæret sig interesseret i at overtage midtbanespilleren. Hawkins udtaler at Rincon er en fantastisk spiller, og han vil være en kæmpe gevinst at få til klubben.
11. december
Davies skadet
Curtis Davies er i dag blevet skadet, i styrketræningen. Skaden er i brystregionen, og tager 2-3 uger at behandle med physio. Det har jeg selvfølgelig valgt. Dette betyder desværre også at jeg bliver nødt til at bruge Gaardsøe i centerforsvaret
Dinamo Kiev har også valgt at afvise min forespørgsel på Rincon, så HVIS jeg får ham, bliver det først til sommer. Heldigvis har kun Cruz Azul meldt sig i jagten indtil videre, men jeg vil virkelig se ham som en kæmpe gevinst for holdet. Desuden er der spekulationer om at Ronaldo (ja, ham fra Madrid) skal rykke til Norwich for £200k… Angrebsstjernen er i dag 32 år, men har nettet 12 gange i 15 kampe.
13. december 2008
Premier League, 20. runde
Newcastle (1. plads) – Man City (10. plads)
Odds: 2.50, 3.00, 2.67
Newcastle News
Emre karantæne (1 dag)
Davies skadet (brystskadet)
Troest skadet (virus)
Taiwo skadet (overanstrengt nakke)
Koprivec
Zubar Gaardsøe Boumsong Van Damme
Pratley Parker
Milner Luque
Portillo Roger
Subs: Given, Gama, Pulhac, Podolski, Chimbonda
Newcastle 3 - 1 Manchester City
Roger (34) Croft (76)
Pulhac (84)
Podolski (90)
Reaktion
Endnu en fanastisk kamp af holdet. 22-8 lød skudstatistikken på, men stadig 15-3 i skud på mål, så sejren er fuldt fortjent. Deres mål var lidt for let, da det var et langskud som Koprivec burde havde haft, og det gjorde os nervøse da der kun var et kvarter tilbage. Heldigvis scorede Pulhac på hovedstød fra hjørne, og i de døende minutter slog vi kontra og så scorede indskiftede Podolski. Nu er vi klar til den sværeste del af december programmet.
Man of the Match:
Roger
- 9 (1 mål, 1 assist)
Man Utd tabte overraskende 1-0 mod Portsmouth ude, og Chelsea vandt samtidig 0-2 over Everton. I midtugen vandt Chelsea desuden 1-0 over Villa, så de har nu kun 1 kamp mindre end os. Vi er 5 point foran Man Utd, med lige mange kampe, 7 point foran Chelsea der har en kamp mindre, og så spillede Liverpool endnu engang ikke (de spiller VM for klubhold), og derfor er vi nu 13 point foran dem, men med 3 kampe flere.
16. december
Abrashev’s arbejdstilladelse blev i dag afvist. Dette betyder at jeg stadig er på udkig efter en fløjspiller. Jeg har dog ikke navn på potentielle emner endnu.
Desuden udløber Fernando Cavenaghi’s kontrakt om 6 mdr., og min assistent manager er sikker på at han vil blive en fremragende spiller, men med Luque, Portillo, Podolski og Roger, mener jeg ikke at han er besværet værd. Både Dortmund, Lazio og Saint-Etienne er interesseret i ham.
Gascoigne har før mødet med Liverpool udtalt at vi skal passe på Djibril Cissé, som han ser som den farligste spiller mod Newcastle forsvaret. Angriberen har hidtil scoret hele 7 mål i 24 kampe (…), og ham skal vi dermed passe meget på…
16. december 2008
Carling Cuppen ¼ finale
Liverpool (4. plads) – Newcastle (1. plads)
Odds: 1.67, 3.25, 4.50
Newcastle News
Davies skadet (brystskade)
Troest skadet (virus)
Taiwo tvivlsom (overanstrengt nakke)
Emre tilbage efter karantæne
Given
Zubar Gaardsøe Boumsong Van Damme
Parker Emre
Milner Gama
Podolski Roger
Subs: Koprivec, Milner, Pulhac, Portillo, Chimbonda
Liverpool 4 – 2 Newcastle
Pongolle (53) Podolski (4)
Cissé (57, 65) Gama (36)
Garcia (73)
Reaktion
Utroligt ringe! Sikke en opsang der var efter kampen. Vi var foran 0-2 i pausen, og havde alt under kontrol, men vores forsvar og målmand leverer en ELENDIG præstation efter pausen, som koster os 4 mål, og Carling Cup billetten. En kamp som vi sagtens kunne have vundet, blev til en katastrofe og et pinligt resultat! Skammeligt!
Man of the Match:
Cissé
– 9 (2 mål, 1 assist)
17 december
Van Damme på vej væk?
Rygterne florerede i dag, da der er spekulationer om Dortmund vil købe Van Damme. Pressen mener at jeg skal have £2.1mio for at sælge ham, og jeg valgte da også (trods min assistent managers råd) at sige at jeg ville sælge ham til den rette pris. De skal dog højere op end £2.1mio, da det er hans værdi, og han er trods alt mere værd for mig. Desuden har Milan budt på en spiller på min shortlist, nemlig angriberen Neto Portiguar fra Palmeiras. De har budt £6mio, hvilket jeg slet ikke vil give, så han ryger nok snart til Milan.
Det var så dagens update. I får lige et SS af den spændende liga før jeg smutter, og så kan I spekulere i hvornår den næste update kommer, og evt. lægge en kommentar til bloggen, da jeg IGEN har ændret lidt på opsætningen J
«
Seneste Redigering: 30 Dec 2005, 23:46 af Hawk1nZ
»
BlaZZo
FmFreaks' Venner
«
Svar #230:
31 Dec 2005, 09:16 »
Godmorgen Hawk1nZ,
Hvor skal jeg mon starte henne. Du fortsætter jo stilen med at vinde i Premier League og er samtidig heldig at både ManUtd og Chelsea også taber point.
Jeg kan godt lide det lille billede af Emre ude til højre
Kunne man få et SS af din nye spiller Simões ? Altså, bare når han kommer til klubben.
Næste gang er det nok en god ide at høre efter Gascoigne
Cisse kan åbenbart godt lave mål...
Man of the Match: Cissé – 9 (2 mål, 1 assist)
Der venter en meget spændende kamp mod ManUtd den 26 December. Så længe du ikke taber den kamp så ser det jo godt ud - Good Luck
Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.
Hawkins
FmFreaks' Venner
«
Svar #231:
31 Dec 2005, 13:19 »
Citat af: BlaZZo 31 Dec 2005, 09:16
Godmorgen Hawk1nZ,
Hvor skal jeg mon starte henne. Du fortsætter jo stilen med at vinde i Premier League og er samtidig heldig at både ManUtd og Chelsea også taber point.
Jeg kan godt lide det lille billede af Emre ude til højre
Kunne man få et SS af din nye spiller Simões ? Altså, bare når han kommer til klubben.
Næste gang er det nok en god ide at høre efter Gascoigne
Cisse kan åbenbart godt lave mål...
Man of the Match: Cissé – 9 (2 mål, 1 assist)
Der venter en meget spændende kamp mod ManUtd den 26 December. Så længe du ikke taber den kamp så ser det jo godt ud - Good Luck
Heh, tjah... Skidt med Cissé, men det har vi (måske) lært til næste gang
Det går fint i PL, og jeg ser også kampen mod Man Utd som en nøglekamp...!
Du får et SS af Simões når han er røget til Newcastle, og det samme med et par andre spiller som jeg har købt
Jeg spiller videre i dag, så det varer ikke mange timer før du får næste update... Jeg skal lige have lavet noget med nogle awards først...
ManUtd7
Gæst
«
Svar #232:
31 Dec 2005, 13:26 »
God blog Hawk1nZ.
Jeg kan næsten ikke vente til der kommer mere.
Flot at du ligger så højt i PL.
Good luck
PHK93
Gæst
«
Svar #233:
31 Dec 2005, 14:32 »
Meget god Blog Hawk1nZ, flot at du kan føre et 14. plads hold til en 1. plads i Ligaen, lidt irriterende at Michael Laudrup ikke kunne komme ud i europa
Mads
Ynglingespiller
«
Svar #234:
31 Dec 2005, 16:15 »
Det ser ud til at det kører helt vildt godt, med massere sejre og førstepladser
Det er jo også sådan det skal gå ellers havde vi jo ikke læst din blog, men du skal ikke føle at der er pres på dig
Kan jeg ikke få et SS af Rincon
Godt nytår til alle jer på siden
Location: Grand Bay, Mauritius, Indian Ocean, Africa, The Planet Earth, The Universe
Hawkins
FmFreaks' Venner
«
Svar #235:
31 Dec 2005, 21:16 »
Selvfølgelig kan du få et SS af Rincon...! Jeg kommer (som de fleste nok har gættet), ikke med en opdatering i dag, men jeg håber på at lave en i morgen! Men jeg kunne lige gå ind i FM og lave et SS af Rincon, mens jeg venter på at kæresten tager sig sammen og kommer ud til mig..!
Borelli BB
Landsholdsspiller
«
Svar #236:
01 Jan 2006, 12:23 »
Han skal nok blive stor!
Et lille minus ved ham er, at han jo er godt oppe i årene.
Hawkins
FmFreaks' Venner
«
Svar #237:
01 Jan 2006, 13:17 »
Tjah, men så gammel er han heller ikke... 28 årig MC kan sagtens have 3-4 gode år i sig... mindst!
Hawkins
FmFreaks' Venner
«
Svar #238:
01 Jan 2006, 16:45 »
18 december
Van Damme spekulerer i en muligt transfer
Efter at Dortmund i går meldte sin interesse for Van Damme, er hovedpersonen selv blevet i tvivl om sin tilværelse i Newcastle. Efter at have spillet ½ sæson under den nye manager Hawkins, har Van Damme indse at han ikke er førstemanden til venstre back pladsen, efter indkøbet af Taiwo, og han overvejer derfor sin fremtid i klubben. Han har dog udtalt at han gerne vil have en hurtig løsning på konflikten, så han kan koncentrere sig om at spille fodbold.
21 december
Dortmund byder på Van Damme
Dortmund bød i dag på Van Damme. Det samlede transferbeløb nåede op på £2mio, men jeg har valgt at forhandle det til £2.475mio, hvorefter jeg forventer at de kommer med et lidt forhøjet bud, som jeg accepterer. Jeg er derfor begyndt at kigge efter en backup DL, da jeg ikke regner med at beholde Babayaro ret længe. Flere spillere er i kiggerten, men I får selvfølgelig besked når jeg ved nærmere
.
FIFA World Footballer of the Year
1. Zlatan Ibrahimovic (Juventus)
2. Thierry Henry (Arsenal)
3. David Villa (Valencia)
21. december 2008
Premier League, 21. runde
Leeds (14. plads) – Newcastle (1. plads)
Odds: 2.75, 3.20, 2.25
Newcastle News
Davies skadet (brystskade)
Troest skadet (virus)
Taiwo tilbage efter skade
Koprivec
Chimbonda Zubar Boumsong Taiwo
Parker Emre
Milner Luque
Podolski Roger
Subs: Given, Van Damme, Pulhac, Pratley, Portillo
Leeds 2 – 4 Newcastle
Birsa (5) Luque (9, 13)
Maciel (68) Roger (31)
Podolski (42)
Reaktion
Sikke en kamp! Masser af chancer og masser af mål! Vi spillede en fabelagtig første halvleg, og første 1-4 ved pausen, selvom det kunne have været meget mere! I 2. halvleg slapper vi lidt af og lukker Leeds lidt ind i kampen, men det blev aldrig tæt på en udligning. En god og afslappende kamp, som vi vandt i første halvleg!
Man of the Match:
Luque
– 9 (2 mål)
Chelsea vandt desværre også 4-0 hjemme over West Ham, men Liverpool fik kun 1-1 mod Nott Forrest hjemme og Manchester United spillede mandag 2-2 hjemme mod Arsenal. Dermed er jeg 7 point foran Chelsea med en kamp mere, 7 point foran United som jeg i øvrigt møder i næste kamp og 15 point foran Liverpool, som dog har spillet 3 kampe mindre… (!)
Chimbonda skadet
Chimbonda vred i dag rundt på knæet da han skulle vende i en træningssession, og dermed er han ude i 2 til 3 uger. Det er dog ikke et videre problem, da jeg har Zubar som kan spille højre back, og så kan Gaardsøe spiller midt, hvis Troest eller Davies ikke bliver klar. Og om ikke andet, har jeg stadig Carr på reserveholdet.
Bud på Szalachowski
Efter at Middlesbrough i dag startede buddene på Sebastian Szalachowski fra Legia, fulgte Newcastle promte op med et matchende bud på £650k. Der har desuden været interesse fra flere andre klubber, og bl.a. Blackburn, Everton og Caen ventes byde på spilleren i løbet af dagen.
Szalachowski er højre wing, som nok mest vil blive backup spiller i Newcastle, efter Gama og Milner. Derfor er det tvivlsomt om wingen vil flytte til Newcastle, da han ikke vil få en vigtig rolle for klubben.
23 december
Tottenham byder på Luque
I dag faldt der et bud som jeg havde forventet i et stykke tid. Tottenham valgte at byde £9.5mio for Albert Luque, som har en frikøbsklausul på netop £9.5mio. Jeg kunne derfor ikke andet end at acceptere tilbudet, og så vente på at Luque bestemmer sig til om han vil flytte. Luque har indtil videre scoret 11 mål i 24 kampe i denne sæson, lavet 8 assists, fået 10 mom, og har et snit på 7.88. Jeg behøver vist ikke at sige at han vil blive savnet hvis han flytter, og jeg er derfor selvfølgelig i gang med at finde en erstatning for spanieren.
Liverpool taber
Liverpool meldte sig i dag ud af mesterskabskampen, da de ude tabte 1-0 mod upåagtede Norwich, som nu ligger på en flot 9. plads. Liverpool er dermed 15 point efter Newcastle på 1. pladsen, med 2 kampe mindre, og det spekuleres i om Liverpool nu har en realistisk chance for at hente gutterne fra St. James’ Park, hvis de fortsætter deres nuværende form. Vi får måske et svar i næste uge, når Newcastle møder Man Utd i et topbrag.
Titelkapløbet nærmer sig!
Newcastle manager Michael Hawkins, udtalte i dag at det bliver en afgørende kamp på lørdag, når Newcastle og Man Utd tørner sammen. Manageren udtalte at Man Utd har et godt hold, men han er også sikker på at Newcastle kan slå dem, og dermed øge afstanden til Man Utd yderligere.
24 december
Tottenham og Dortmund kæmper om Van Damme
Der er lagt op til kamp om Van Damme, da Dortmund i dag mødte Newcastles forlangende om £2.475 for venstre backen, og Tottenham straks bød £2.5mio for belgieren. Hovedpersonen selv tager det meget roligt, men forventer en hurtig afklaring i sagen, og afviser ikke et skifte, selvom han har udtalt at han nyder at spille i Newcastle.
Mark Hughes: Vi slår Newcastle!
Man Utd’s manager Mark Hughes, har i dag udsendt en pressemeddelelse, hvori han udtaler at hans hold er sikker på at de vil slå Newcastle. Hawkins har reageret ved at udtale at moralen i Newcastles omklædningsrum er høj, og at holdet ikke frygter nogen! Newcastle manageren sagde også at Hughes ikke behøvede at tage sig besværet med flere mind-games, da det ikke vil have nogen effekt på holdet.
Luque er færdig i Newcastle
25. december 2008
Luque til Tottenham
Det blev i dag officielt at Albert Luque flytter til Tottenham til 1. januar. Luque udtalte til den ventende presse at han havde nydt tiden i Newcastle, men at det nu var tid til at komme videre, og at muligheden for at spille i Europa var en af hans væsentligste begrundelser for skiftet. Dette blev mødt med undren fra hans tidligere manager, Michael Hawkins, som føler sig sikker på at Newcastle skal spille i Europa til næste år. Spekulationerne om hvem der skal erstatte Luque i Newcastle florerer nu. Bedste bud på en erstatning findes nok i Brasilien, da Hawkins som regel har stor interesse for brasilianske spillere, og både Pablo Barrientos og Ralfe nævnes som potentielle emner.
26 december
Maxwell til Arsenal
Arséne Wenger havde i dag den store pengepung frem, i et forsøg på at rette op i den kriseramte klub Arsenal. Franskmanden betalte nemlig £9.25mio for at få forstærket sin venstre back plads, med spilleren Maxwell fra Ajax. Også Benfica og Inter havde snøren ude efter brasilianeren, og det bliver spændende at se om han kan hjælpe med at rette op i Arsenal, som pt. ligger på 10. pladsen i Premier League
26. december 2008
Premier League, 22. runde
Newcastle (1. plads) – Manchester United (3. plads)
Odds: 3.25, 3.25, 2.00
Newcastle News
Troest skadet (virus)
Chimbonda skadet (vrid i knæet)
Davies tvivlsom (brystskade)
Given
Zubar Gaardsøe Boumsong Taiwo
Parker Emre
Milner Luque
Podolski Roger
Subs: Koprivec, Van Damme, Pulhac, Pratley, Portillo
Newcastle 2 – 2 Manchester United
Roger (8) Briand (13)
Milner (81) Mikel (60)
Reaktion
Set i lyset af at vi var bagud indtil 10 minutter før tid, er jeg egentlig godt tilfreds med det ene point. Men vi styrede faktisk kampen, og at vi lader 2 af deres 3 mål gå ind, er ikke godt nok. Det første af deres mål var på en personlig fejl af Zubar, der spillede til et 4-tal i pausen, og var halvskadet, så han blev skiftet ud. Ellers en god holdindsats, og 1 point er bedre end 0.
Man of the Match:
Woodgate
– 8
Chelsea vandt desværre 0-3 ude over Norwich, mens Liverpool fik 2-2 ude mod Middlesbrough. Jeg er derfor 5 point foran Chelsea med en kamp mere, 7 point foran United som har spillet lige mange kampe, og stadig 15 foran Liverpool som har spillet 2 mindre. Jeg ser dem dog som ude af mesterskabskampen nu.
Zubar skadet
Zubars skade mod Man Utd er værre end frygtet, og højrebacken er ude i 2-3 uger. Heldigvis er Davies tilbage, så jeg kan bruge ham i centerforsvaret i stedet for Gaardsøe, og så kommer Van Damme eller Troest over på højre back, nu hvor Chimbonda også er skadet.
27 december
Deverdics lufter sin vrede
Newcastle’s centrale midtbanespiller Nicky Deverdics er træt af hele tiden at blive overset af Newcastle’s manager Michael Hawkins, og har i dag luftet sine frustrationer i pressen. Midtbanespilleren sagde at han ikke kan forstå managerens valg af spillere, og at han vil spille for førsteholdet hver uge, ellers vil han ikke blive i Newcastle. Ikke uforventet har Hawkins reageret vredt, ved at fortælle Deverdics at det er Hawkins der sætter holdet, og at Deverdics slet ikke skal komme med gode råd. Desuden mener Hawkins at Deverdics skal bede om at blive transferlistet hvis han er utilfreds, i stedet for at rende til pressen.
Arenas på vej væk fra Crewe?
Efter at Crewe’s målmand Andres Libis Arenas tidligere har luftet sine ambitioner om at flytte til en større klub, har Middlesbrough i dag budt £3.1mio for den talentfulde målmand. Buddet er straks blevet fulgt op af Newcastle, der har budt £2.8mio for målmanden, plus 15% af et evt. videresalg. Det er dog uvist om Crewe’s manager Stuart Pearce, der tidligere har udtalt at han ikke vil sælge Arenas, har skiftet mening.
28. december
Arenas forhandler med Newcastle og Middlesbrough
Crewe’s manager Stuart Pearce har indset at han skal sælge Arenas nu, hvis han vil have penge for målmanden, hvis kontrakt udløber om 1½ år. Inter har desuden også budt på målmanden, men de £2.5mio som den italienske klub bød, var ikke nok til Crewe. Desuden har Man Utd og Man City budt £2.5mio for Van Damme, men buddet fra Man Utd er blevet afvist, da Hawkins ikke vil sælge backen til en rivaliserende klub.
Deverdics på vej væk
Efter at Hawkins for et par dage siden nægtede at give Deverdics mere førsteholdsfodbold, har midtbanespilleren været skuffet, og har i dag bedt manageren om at blive transferlistet, da han ikke mener at manageren sætter pris på hans kvaliteter. Forespørgslen blev mødt positivt af Hawkins, som menes at ville sælge spilleren for ca. £100k. Endnu en spiller fra Newcastle udtrykte i dag sin utilfredshed. Forsvarsspilleren Paul Huntington er lige returneret fra et lån i Oldham, og mener at han er et godt bud på en plads i førsteholdstruppen. Manageren har fortalt Huntington at han er en fremtidens mand, og at skal vente på sin chance.
30 december 2008
Pablo Barrientos til Newcastle?
Det lader til at være ganske vist. Hvis arbejdstilladelsen kommer i hus, kan vi d. 4. januar præsentere Pablo Barrientos som ny Newcastle spiller. Venstre fløjen kommer fra San Lorenzo, og er en 23 årig argentiner, som jeg forventer utrolig meget af. I får selvfølgelig et SS når det bliver officielt.
Huntington undskylder
Newcastles centerback Paul Huntington undskyldte i dag i en kort meddelelse til Michael Hawkins, for sit udbrud i pressen. Forsvarsspilleren var utilfreds med ikke at spille for førsteholdet, men Hawkins bad om tålmodighed, og dette blev accepteret af spilleren.
Liverpool tabte i dag ude 2-1 til Arsenal, og dermed er klubben nu 15 point efter os, med 1 kamp færre. Jeg behøver vist ikke at sige at de er ude af mesterskabskampen, medmindre der sker mirakler. Jeg vil derfor kun fortælle hvad Man Utd og Chelsea spiller i fremtiden.
Crewe fyrer Pearce
Crewe har i dag fyret deres manager Stuart Pearce, efter at klubben ligger på sidste pladsen i The Championship. Det er en utrolig dårlig udvikling klubben har været igennem, siden jeg forlod dem i midten af sidste sæson, på førstepladsen! Peter Withe, Eric Black, Richard Campbell og Colin Calderwood nævnes som mulige overtagere af klubben
1. januar
Så blev det januar! Og med januar, er der sket en masse! Der er selvfølgelig træningsrapport, awards og transfervinduet er åbnet! Vi starter med de sædvanlige ting.
Murray’s Træningsrapport
Følgende spillere har gjort det godt i år
Scott Parker
(strength). Midtbanespilleren som er købt af Chelsea bliver ved med at forbedre sit spil, og er også absolut fast mand på førsteholdet. Han har nu forbedret sin natural fitness, long shots, composure, flair og andet. Lækkert at se at han stadig udvikler sig!
Lukas Podolski
(ball control). Podolski bliver ved med at oppe sig, og har i denne måned udmærket sig med sin boldkontrol. Han er steget i næsten alle tekniske færdigheder, og er også blevet bedre til jumping, flair og composure. Han har nu skubbet Portillo af startopstillingen, og med sine 23 år er han et utroligt talent!
Dean Critchlow
(Aerobic). Reservespilleren har gjort det godt fra sidste måned, og forbedret sine færdigheder en hel del
Følgende spillere har klaret sig knapt så godt…
Curtis Davies
(strength). Forsvarsspilleren har været skadet i næsten hele december, og derfor er han selvfølgelig også gået ned i en del attributer. Han skal nok komme igen!
Taye Taiwo
(aerobic). Venstrebacken er gået ned i teknik og agility, meeeen han skal nok komme igen, han er stadig en utrolig god spiller!
Jonas Troest
(shooting). Danskeren er ikke just angriber, og har også vist det til træning. Det bekymrer mig dog ikke
.
European Footballer of the Year
1. Ivan Klasnic (Werder Bremen)
2. Wesley Sneijder (Real Madrid)
3. Joaquin (Real Betis)
Player of the Month
1. Belözoglu Emre (Newcastle)
2. Roger (Newcastle)
3. John Terry (Chelsea)
Young Player of the Month
1. Zé Eduardo (Tottenham)
2. Leigh Mills (Sunderland)
3. Wouter Vandermieren (Everton)
Manager of the Month
1. Claudio Ranieri (Chelsea)
2. Michael Hawkins (Newcastle)
3. Chris Powell (Charlton)
Goal of the Month
1. Steven Gerrard (Liverpool) v. Nottm Forest, 20. december
2. Daniel Braaten (Crystal Palace) v. Nottm Forest, 13. december
3. Jiri Jarosik (Everton) v. Tottenham 10. december
Køb!
Beierholm til Newcastle
Mads Beierholm til Newcastle!
Først kan jeg præsentere en overraskelse! Jeg har nemlig hentet Mads Beierholm fra AGF for £575k. Han er dog udelukkende købt som backup for backup på midten. Midtbanespilleren kan både spille centralt og til højre på banen og har et godt first touch, god til at aflevere, og så er han også god mentalt og arbejder hårdt på midten af banen
Fernando til Newcastle!
Endnu en mand er blevet købt til den centrale midtbane, nemlig den kun 18 årige brasilianer Fernando. Han er egentlig god nok til at udfordre Parker og Emre om pladsen på den centrale midtbane, men jeg holder ham dog lidt uden for truppen i starten, men jeg regner med at han bliver en rigtig god spiller i fremtiden!
Simões til Newcastle!
Desuden har jeg hentet en central forsvarer, da vi var utrolig tynd i truppen på den plads. Dette er sket med den 20 årige DC’er Simões, som kommer til klubben fra Juventude for £2.2mio. Spilleren er et stort talent, som har spillet 3 kampe på Brasiliens u21 landshold, og som jeg forventer kan overtage en stamplads i centralforsvaret med tiden. Indtil videre er han dog backup.
Desuden forventer jeg at skrive kontrakt med Barrientos om 4 dage.
Salg
Ameobi er som tidligere skrevet, blevet solgt til Hearts for £900k
Stephen Carr er også blevet solgt, til Leicester for £300k
Vuoso er røget til Charlton for £4.2mio, hvilket egentlig er lidt underpris…Santos Laguna fik 10% af hans transferpenge, nemlig £425k
Albert Luque er skiftet til Tottenham for £9.5mio
Van Damme er solgt til Tottenham for £2.5mio
Chelsea smider penge efter Bizzari
Chelsea har virkelig haft den store pengepung oppe af lommen, da de har købt Tonino Bizzari fra Milan for hele £16.75mio. Forsvarsspilleren er kun 21 og et kæmpe talent, men købet er blevet mødt med vrede af fansene, som mener at købet kan forstyrre harmonien i klubben.
Crystal Palace køber tidligere verdensstjerne
Crystal Palace’s ledelse kunne i dag præsentere ikke mindre end Ronaldo i truppen. Den tidligere Madrid spiller er nu blevet 32 år, og kostede sølle £180k. Han kan dog heller ikke just påstås at være hurtig mere, men han har da rutinen, og vil sikkert også score nogle kasser for Crystal Palace.
Chelsea byder på Davies
Chelsea har i dag budt £6.25mio for min centrale forsvarsspiller Davies, som jeg dog mener er fantastisk at have i klubben. Jeg har valgt sige til Chelsea at de skal byde £8.25mio for ham, og derefter regner jeg med at han ryger. Det er selvfølgelig ikke optimalt at der er så meget rokering i klubben, men sådan er det nu engang. Jeg regner med at kunne finde en fuldgod erstatning for ham.
Vi skal spille 5 kampe i januar, og de er som følger:
3. januar 2009: Newcastle – Middlesbrough (FA Cup 3. runde)
10. januar 2009: Arsenal – Newcastle
17. januar 2009: Portsmouth – Newcastle
28. januar 2009: Newcastle – Charlton
31. januar 2009: Everton – Newcastle
Jeg kan heldigvis slappe lidt af i første kamp, og få brugt nogle reservespillere. Derefter skal vi spille en svær kamp ude mod Arsenal, som har oppet sig lidt på det sidste. De sidste kampe i ligaen er mod middelmådige hold, som vi skal vinde.
Til sidst får I lige et SS af stillingen
«
Seneste Redigering: 01 Jan 2006, 17:05 af Hawk1nZ
»
b0nb0n
Landsholdsspiller
«
Svar #239:
02 Jan 2006, 10:03 »
Flot du fortsætter stilen i Newcastle, dejligt at se.
Kan godt lide den nye måde du skiver på, især om kampene, det er klart mere overskuligt.
Keep Up The Good Work
Wolverhampton - Klubben i England
Sider:
1
...
14
15
[
16
]
17
18
...
28
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
=====> Blogkonkurrencen 2025
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »