Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
I dag
kl. 11:31:04
NAsMaR
Blogs
Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37
Broen13
Blogs
Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56
simka
Omklædning...
Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08
szukizek
Blogkonkur...
Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43
valverde4ever
Pro Cyclin...
Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere:
23579
0 Brugere, 600 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
geowalker
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andre Managerspil
Kategori: Nostalgi
Crewe -> FCK -> Newcastle/Danmark
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Afstemning
Spørgsmål:
Skal bloggen startes op igen?
Ja, den er da for fed!
32 (71,1%)
Nej, det er jo lamt og taberagtigt
2 (4,4%)
Nej, start en ny!
8 (17,8%)
Jeg er sgudda ligeglad!
3 (6,7%)
Antal Stemmer: 45
Sider:
1
...
16
17
[
18
]
19
20
...
28
Forfatter
Emne: Crewe -> FCK -> Newcastle/Danmark (Læst 67871 gange)
Hawkins
FmFreaks' Venner
Sv: Crewe -> FCK -> Newcastle
«
Svar #255:
13 Jan 2006, 17:31 »
5. april 2009
Premier League, 33. runde
Newcastle (2. plads) – Sunderland (14. plads)
Odds: 2.00, 3.25, 3.25
Newcastle News
Felipe klar efter skade
Taiwo skadet (brækket arm)
Emre skadet (skadet hoved)
Given
Zubar Simões Boumsong Felipe
Parker Fernando
Milner Barrientos
Podolski Roger
Subs: Henrique, Pratley, Pulhac, Portillo, Troest
Newcastle United 3 – 1 Sunderland
Parker (40) Elliott (29)
Podolski (69, 81)
Reaktion
Vi kom bagud på udebane og det så lidt sort ud.. Men vi kom stærkt igen og vandt en komfortabel 3-1 sejr, som dog også var fortjent. Podolski oppede virkelig sin præstation i 2. halvleg og fik scoret 2 kasser. Vi har stadig mesterskabet inden for rækkevidde!
Man of the Match:
Podolski
– 9 (2 mål, 1 assist)
Chelsea vandt 0-2 ude mod Man City, så vi er stadig over dem med 2 bedre i målforskel og en kamp i overskud. Man Utd fik kun 2-2 hjemme mod Liverpool, og dermed er de 14 point efter os, med 5 kampe igen, og har stadig en teoretisk chance for at nå mesterskabet, meeen…
8. april
Chelsea vinder igen!
Chelsea vandt i dag deres overskydende kamp med 0-1 ude mod Tottenham. Dermed er de 3 point foran os, med lige mange kampe. Jeg kan dog trøste mig med at de efter næste kamp mod Leeds og deres FA Cup kamp, skal op imod Man Utd, os og Arsenal.. Så chancen er der stadig!
11. april
Diego Rincon skriver under på ny kontrakt
Efter at have vist interesse for Diego Rincon, og han gengældte interessen, blev vi i dag skuffet da han accepterede en 2 årig kontrakt med Dinamo Kiev, til en værdi af £2.5mio. Dermed kan jeg sige endegyldigt farvel til Rincon, som om 2 år er 30 år, og derfor ikke noget for Newcastle.
11. april 2009
Premier League, 34. runde
Crystal Palace (7. plads) – Newcastle (2. plads)
Odds: 3.25, 3.25, 2.00
Newcastle News
Pulhac skadet (forstrækning)
Emre klar efter skade
Given
Parker Fernando
Milner Barrientos
Podolski Roger
Subs: Henrique, Pratley, Emre, Portillo, Troest
Crystal Palace 1 – 6 Newcastle United
Robinson (12) Milner (7)
Roger (25, 27, 45, pen 85)
Parker (38)
Reaktion
Fantastiskt! På trods af et hurtigt udligningmål fortsætte vi vores flotte spil, og det giver gevinst i nogle rigtig flotte afslutninger, og Roger fik scoret hele 4 mål! Sikke en præstation! Også Barrientos spillede godt selvom han kun fik 1 assist, lavede han mange perleafleveringer i opspillet til målene og fik dog også en enkelt assist. Sikke en lækker kamp mod 7. pladsen
Man of the Match:
Roger
– 10 (4 mål)
Chelsea vandt samtidig med 3-0 hjemme mod Leeds, så de prøver på at følge med vores målforskel, selvom den nu er 3 bedre end dem og med en kamp færre. Nu nærmer vi os den spændende afslutning!
Rekorder slået i Newcastle
Ud over den store glæde hos ledelsen i Newcastle efter storsejren over Crystal Palace, blev der også slået nogle klubrekorder.
Ny klubrekord!
15 kampe ubesejret!
Ny klubrekord
4 mål scoret af Roger i samme kamp
Ny klubrekord
13 assists i denne sæson af Podolski
Crewe rykker ned
Efter at have ligget på 1. pladsen i The Championship, rykkede klubben i dag ned til League One. Det kan være at de skulle have ladet være med at blive sure på mig grundet min interesse for et Chelsea job. Men sådan er det nu engang, og al held og lykke til dem
.
13. april 2009
Premier League, 35. runde
Newcastle (2. plads) – Liverpool (6. plads)
Odds: 4.00, 3.00, 1.80
Newcastle News
Given
Parker Fernando
Milner Barrientos
Podolski Roger
Subs: Henrique, Pratley, Emre, Portillo, Troest
Newcastle United 2 – 1 Liverpool
Fernando (14) Carragher (84)
Roger (81)
Simões brændt straffe (17)
Reaktion
Sådan! En kamp jeg var meget bekymret for, men vi vandt den sikkert! 12-3 i skud på mål siger det hele! Jeg stillede med samme trup som mod Crystal Palace og det gav gevinst! Jeg overvejer dog at bruge Fernando Henrique som keeper fremover. Men godt at få en sejr over en meget svær modstander, det må give meget selvtillid til de sidste kampe! Det var min kamp nr 200 som manager, og min sejr nr 100, så det var noget af en jubilæumskamp!
Man of the Match:
Reina
– 9
Desværre vandt Chelsea også deres svære udekamp mod United 1-2, og er dermed stadig 3 point foran os.
19. april
Newcastle møder svær modtand i FA Cuppen
Newcastle skal hjemme møde Liverpool i FA Cuppen, men det bliver ikke en let opgave! Newcastle vandt 2-1 over Liverpool i ligaen i midtugen, men de forventes stadig en svær kamp. Warren Barton har udtalt at Newcastle skal passe på midtbanegeneralen Gerrard fra Liverpool, men Hawkins var kølig i sin udtalelse, og mener ikke at Newcastle skal være bekymret for Gerrard. I stedet for vil Newcastle spille sit normale spil, og det er der Liverpool skal være nervøse. Chelsea vandt deres semifinale 3-0 over Hull, og er dermed videre til finalen.
19. april 2009
FA Cup, Semifinale
Newcastle – Liverpool (Neutral Grund)
Newcastle News
Taiwo tvivlsom (brækket arm)
Fernando Henrique
Parker Emre
Milner Barrientos
Podolski Roger
Subs: Given, Pratley, Fernando, Portillo, Troest
Newcastle United 6 – Liverpool 1
Milner (8) Cissé (pen 36)
Roger (25)
Barrientos (41)
Emre (69)
Portillo (89, 90)
Reaktion
DAMN! Når Milner scorer tidligt, så vinder vi åbenbart 6-1…! Som I husker, scorede Milner efter 7 minutter mod Crystal Palace, og der vandt vi også 1-6…! Men storsejren var knapt så fortjent denne gang. Kampen var meget lige, men vores Fernando Henrique der står i cuppen stod fantastiskt, og lod kun et straffe gå ind, og så var vi fantastisk sikre i vores afslutninger, som alle var perler! Desuden spillede Milner og Barrientos flot og havde 3 assists sammenlagt og et mål hver – 10 i rating. Sikke en kamp! Vi er videre til finalen med fuld selvtillid!
Man of the Match: Fernando Henrique – 10
22. april 2009
Premier League, 36. runde
Aston Villa (13. plads) – Newcastle (2. plads)
Odds: 2.50, 3.00, 2.63
Newcastle News
Taiwo tvivlsom (brækket arm)
Gama skadet (forstrækning)
Fernando Henrique
Parker Emre
Milner Barrientos
Podolski Roger
Subs: Given, Pratley, Fernando, Portillo, Troest
Aston Villa 1 – 1 Newcastle United
Simões og (24)
Felipe (pen 45)
Felipe brændt straffe (22)
Reaktion
Øv! Uafgjort i en kamp vi skulle have vundet! Der skulle to straffespark til at Felipe kunne score sit første mål for klubben, og så indkasserede vi oven i købet sæsonens første selvmål! Trælst, men sådan går det jo… Vi skulle have vundet, og spillede klart bedst indtil de sidste 3 minutter af kampen, hvor de faktisk var tæt på et sejrsmål. Med det uafgjorte resultat skal vi håbe på selv at vinde over Chelsea og at de så taber point mod Arsenal eller Charlton
Man of the Match:
Fernando Henrique
– 8
25. april 2009
Premier League, 37. runde
Newcastle (2. plads) – Chelsea (1. plads)
Newcastle News
Taiwo tilbage fra skade
Pulhac tvivlsom (forstrækning)
Fernando Henrique
Parker Fernando
Milner Barrientos
Podolski Roger
Subs: Given, Pratley, Emre, Portillo, Troest
Newcastle United 1 – 1 Chelsea
Roger (pen 24) Owen (78)
Reaktion
LORT! Det ser ud til at mesterskabet røg i den kamp! Owen udlignede med kun 10 minutter igen, og hentede et fortjent point til Chelsea i en meget lige kamp. Vi scorede endda et hurtigt mål, men det blev tvivlsomt annulleret for offside. Nu skal Chelsea tabe point mod både Arsenal og Charlton hjemme for at vi kan vinde mesterskabet, da vi stadig er 2 point efter, med en kamp mere og 1 kamp tilbage. Men vi må sande at vi simpelthen ikke har været gode nok til at score i de ”lette” kampe, og for mange uafgjorte i afslutningen af sæsonen, koster os nok titlen.
Man of the Match:
Cech
– 8
29. april
Newcastle’s chancer stadig intakte
Arsenal vandt i dag 0-1 over Chelsea på udebane i en meget lige kamp, og holdt dermed håb i Newcastle’s mesterskabsdrømme. Det er dog ærgerligt at vi kun fik uafgjort mod Chelsea, da vi ville have været på 1. pladsen nu, hvis vi havde vundet den. I sidste runde bliver det hele afgjort, når Newcastle skal møde Blackburn på udebane, mens Chelsea tager imod Charlton hjemme. Chelsea skal miste point her, mens vi skal vinde over Blackburn. Jeg kan dog ikke forestille mig at Chelsea taber point hjemme mod 14. pladsen. Men vi krydser fingre!
Maj
Så blev det første maj.. Og trods en skuffende april, er vi klar til at afslutte sæsonen med håb. Vi har 2 kampe tilbage i sæsonen. Men lad os først lige kigge på træningsrapporten
Spillere der har klaret sig godt
Jonas Troest
(Tactics) – Troest har gjort op med sidste måned, og har trænet godt i denne måned
Paul Huntington
(Tactics) – Huntington er et ungt forsvartalent, men han får ikke spilletid i Newcastle, så måske er det på tide at han smuttede?
Dean Critchlow
(Strength) – Critchlow er slet ikke i nærheden af truppen, så ham vil jeg ikke kommentere yderligere
Spillere der har klaret sig skidt
Javier Portillo
(Strength) – Portillo prøver at kæmpe sig ind på en stamplads, men det lykkedes ikke med konkurrenter som Roger og Podolski, men han er en super reserve, og gør det godt
Cristian Pulhac
(Strength) – Pulhac har været skadet og er derfor gået ned i attributes
Taye Taiwo
(Aerobic) – Taiwo har haft en brækket arm, og er derfor også gået ned i attributes
Player of the Month
1. Ashley Cole (Arsenal)
2. Steven Gerrard (Liverpool)
3. Jonathan Spector (Norwich)
Young Player of the Month
1. Francesc Fabregas (Arsenal)
2. Robby De Wit (Norwich)
3. Mark Noble (West Ham)
Manager of the Month
1. Arsène Wenger (Arsenal)
2. Claudio Ranieri (Chelsea)
3. Carlos Bianchi (Liverpool)
Goal of the Month
1. Yakubu (Middlesbrough) v. West Ham, 4. april
2. Florent Sinama-Pongolle (Liverpool) v. Man Utd, 6. april
3. Martin Petrov (Leeds) v. Aston Villa, 4. april
I denne måned har vi kun 2 fixtures:
3. maj 2009: Blackburn - Newcastle
9. maj 2009: (N) Newcastle – Chelsea (FA Cup Finale)
Der er ikke meget at sige… Vi skal vinde over Blackburn mens Chelsea skal miste point mod Charlton og så venter finalen i FA Cuppen, som jeg måske kan få som trøstpræmie.. nu ser vi!
3. maj 2009
Premier League, 38. runde
Blackburn (19. plads) – Newcastle (2. plads)
Odds: 4.50, 3.25, 1.67
Newcastle News
Pulhac tilbage fra skade
Fernando Henrique
Parker Emre
Milner Barrientos
Podolski Roger
Subs: Given, Pulhac, Fernando, Portillo, Troest
Blackburn Rover 2 – 2 Newcastle United
Pedersen (4) Barrientos (24)
Riordan (75) Roger (25)
Simões brændt straffe (70)
Reaktion
Jeg fulgte med i Chelsea’s kamp, og da de hurtigt kom foran 2-0 slappede jeg lidt af, og det var derfor ikke et videre problem at de udlignede med kort tid igen. Titlen var på forhånd væk. Den kamp var egentlig et meget godt billede på hvorfor vi ikke vandt mesterskabet. Vi havde mange chancer, brændte et straffe, og så udlignede modstanderne med et kvarter igen. Det er ikke godt nok, når man tænker på at vi spillede mod 2. sidste pladsen. Men skide være med det, tillykke til Chelsea med titlen, nu ser vi frem til FA Cup Finalen
Man of the Match:
Friedel
- 8
Vi fik £11.25mio for den flotte 2. plads, og dermed er der banet vej til nye indkøb til næste sæson. Det er værd at bemærke at vi endte 17 point foran 3. pladsen Man Utd, som blev efterfulgt af favoritterne Arsenal og Liverpool og Tottenham. Vi har desuden scoret mange mål, hele 89, og har derfor den bedste målforskel i ligaen.
Players’ Player of the Year Awards
1. Thierry Henry (Arsenal)
2.
Roger (Newcastle)
3. Albert Luque (Tottenham)
Player’s Young Player of the Year Award
1. Wouter Vandermieren (Everton)
2. Kevin Reed (Sunderland)
3. Zé Eduardo (Tottenham)
Players’ Team of the Year
B. Lobont (Pompey)
G. Johnson (Chelsea) J. Boumsong (Newcastle) A. Gardner (Nottm Forest) A. Cole (Arsenal)
C. Ronaldo (Chelsea) B. Emre (Newcastle) S. Parker (Newcastle) R. Skacel (Nottm Forest)
T. Henry (Arsenal) Roger (Newcastle)
Subs: G Király (Palace), L. King (Spurs), M Arteta (Everton), M Sissoko (Liverpool), A. Luque (Spurs)
Manager of the Year
1. Claudio Ranieri (Chelsea)
2. Michael Hawkins (Newcastle)
3. Carlos Bianchi (Liverpool)
Footballer of the year
1. Yakubu (Middlesbrough)
2. Collins Mbesuma (Portsmouth)
3. Scott Parker (Newcastle)
Top Goalscorer
2. Roger (Newcastle)
3. Andy Johnson (Crystal Palace)
Goal of the Season
1. Thierry Henry (Arsenal) v. Charlton, 17. januar 2009
2. Steven Gerrard (Liverpool) v. Nottingham Forest, 20. december 2008
3. Thierry Henry (Arsenal) v. Bolton, 7. marts 2009
6. maj 2009
Hawkins ser frem til FA Cup finalen
Manager Michael Hawkins har fortalt Chelsea boss Claudio Ranieri at han glæder sig til mødet mellem de to storklubber i finalen af dette års FA Cup. Newcastle manageren udtalte desuden at han mener at hans hold har den fornødne styrke til at slå Chelsea, og forventer derfor at vinde titlen.
6. maj 2009
Tottenham vandt UEFA Cuppen
Mod alles forventning lykkedes det i dag Tottenham at vinde UEFA Cuppen mod storholdet AC Milan. Kampen endte 0-0 på trods af Milan dominans, og så slog Tottenham til på straffesparks konkurrencen, hvor både Pirlo og Iaquinta brændte for Milan.
9. maj 2009
Newcastle jagter FA Cup triumf
Alle fans i Newcastle ryster i dag på hænderne, når deres helte fra Newcastle United møder Chelsea i finalen af årets FA Cup. Newcastle har ikke vundet FA Cuppen siden 1955, og det vil være en triumf af enormt omfang, hvis klubben kan hente sit første trofæ i cuppen i 54 år. Newcastle’s tidligere stjerne Warren Barton har advaret manager Michael Hawkins om truslen fra evigt vigtige Frank Lampard, men Hawkins tager den med ro, og mener at hans hold er stærkt nok til at slå Chelsea, hvis de bare spiller deres eget spil.
Så når jeg ikke finalen lige nu, så sid spændt og vent indtil i aften/i morgen
Kom blot med kommentarer
Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.
Hawkins
FmFreaks' Venner
«
Svar #256:
13 Jan 2006, 23:01 »
9. maj 2009
FA Cup Finalen
Newcastle – Chelsea (Neutral Grund)
Newcastle News
Zubar tvivlsom
Taiwo tvivlsom
Parker tvivlsom
Gama tvivlsom
Fernando Henrique
Troest Simões Boumsong Felipe
Fernando Emre
Milner Barrientos
Podolski Roger
Subs: Given, Pratley, Pulhac, Zubar, Portillo
Newcastle United 3 – 0 Chelsea FC
Fernando (4)
Roger (51)
Barrientos (80)
Reaktion
YES! Så fik vi revance for tabet af titlen, med FA Cup triumf! Min 2. på 2 år i engelsk fodbold! Ikke dårligt
. Vi spillede en rigtig god kamp, og vandt da også fortjent, både Fernando Henrique og Cech havde mange gode redninger i en spændende og chancefyldt kamp. Barrientos tørrede den ene modstander efter den anden, og scorede da han røg på AMC i min defensive 4-4-1-1 formation, så det var jo også lækkert!
Man of the Match: Felipe – 9
Newcastle blev tildelt £1mio efter deres første FA Cup triumf i 54 år! Mange fra Newcastle stod klar til at modtage heltene da de vente hjem fra Wembley, og her er nogle af deres reaktioner:
Reaktioner
Fans:
Fansene gik selvfølgelig helt amok da bussen rullede ind i Newcastle. Det var svært at få ørenlyd for al jublen, men de fleste fans var enige om at den store triumf skyldtes successmanageren Michael Hawkins, som bragte klubben fra en 14. plads til en 2. plads i ligaen og en sejr i FA Cuppen.
Ledelsen:
Flere bestyrelsesmedlemme
r blev set blandt mængden da Newcastle spillerne blev hyldet, men også en mere rolig måde blev valgt i fejringen af triumfen. Ledelsen udsendte en pressemeddelelse som roste manager Hawkins, for at han gjorde klubben stolt, ved at lede dem til en fantastisk – og uforventet success.
Gascoigne:
Tidligere Newcastle spiller Paul Gascoigne var også blandt fansene da rosen skulle uddeles. Den tidligere spiller sagde at det var en meget stolt dag for både klubben og fansene, og at han mente at manager Hawkins har lavet vidundere i klubben, ved at vinde FA Cuppen med den trup som han havde til rådighed, og at Newcastle ledelsen skal være ekstremt taknemmelig for at de har så talentfuld en manager i klubben.
Herfra af er der selvfølgelig sommerpause, så næste update bliver nok ikke med så mange kampe, og nok heller ikke så lang, men dermed omfattende mht. transfers…
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.
Hawkins
FmFreaks' Venner
«
Svar #257:
13 Jan 2006, 23:24 »
13. maj 2009
Arsenal vinder Champions League
Endnu en europæisk titel kom i dag til England, da Arsenal vandt Champions League 2-0 over Rangers. Kampen, som blev spillet på Brøndby Stadion (!), var en meget ensidig affære, og det var fuldt fortjent at Reyes kunne score Arsenals 2 mål.
Liste over vinderne i de forskellige lande
England
1. Chelsea
2. Newcastle
3. Manchester United
Danmark
1. Brøndby
2. FC København
3. Esbjerg
Frankrig
1. Strasbourg
2. Lyon
3. Rennes
Tyskland
1. Schalke 04
2. Bayern München
3. Werder Bremen
Italien
1. Juventus
2. Roma
3. Inter
Spanien
1. Valencia
2. Deportivo
3. Barcelona
En oversigt over de forskellige stats i truppen, listed efter topscorerlisten:
b0nb0n
Landsholdsspiller
«
Svar #258:
14 Jan 2006, 19:47 »
Tillykke med FA Cup sejren ! Rigtig flot og overbevisende sejr !
Ærgeligt med ligaen, men for mange uafgjorte til sidst var ærgeligt !
Spændende hvad du finder på i næste sæson, glæder mig til at læse det.
Lugue mangler på din oversigt over spillere !
Wolverhampton - Klubben i England
Hawkins
FmFreaks' Venner
«
Svar #259:
14 Jan 2006, 20:09 »
Luque blev solgt til Tottenham midt i sæsonen for £9.5 som var lig hans frikøbsklausul
b0nb0n
Landsholdsspiller
«
Svar #260:
14 Jan 2006, 21:49 »
Nå, det havde jeg lige glemt
Sorry
Wolverhampton - Klubben i England
Hawkins
FmFreaks' Venner
«
Svar #261:
15 Jan 2006, 14:19 »
5. juni 2009
Golden Boot Award
2.
Roger (Newcastle)
3. Andy Johnson (Crystal Palace)
Der har herefter været flere bud på Roger. Tottenham har budt £5.4mio plus en Paul Stalteri, og Arsenal har spurgt hvad jeg skal have for spilleren som har en værdi på £7.5mio. Han er kun 24 år, og har derfor hele fremtiden foran sig. Han scorede også 31 mål i 40 kampe i alt i sidste sæson, med 24 mål i 32 kampe i ligaen. Så som I nok kan regne ud, så har jeg ikke tænkt mig at sælge, medmindre der kommer et astronomisk bud. Det har jeg også sagt til de bydende klubber.
European Club Rankings
Newcastle United røg hele 19 pladser ned på ranglisten, og ligger nu på en 46. plads på denne rangliste. Chelsea ligger nr 1, efterfulgt af Liverpool og Milan, mens vi finder den bedst placerede danske klub på en 172. plads, nemlig Silkeborg IF. Crewe ligger nr. 65…
1. juli
Så blev det 1. juli, og som de fleste folk ved, så åbnede transfervinduet. Jeg har selvfølgelig også været ude og bruge en bunke penge, og forstærket truppen på de pladser som jeg syntes manglede det. Det er blevet til 6 spillerindkøb, og så er det evt. et enkelt mere på vej, men jeg skal lige have afklaret det hele før I får nyheden
.
Her er de 6 hidtidlige spillerindkøb i vilkårlig rækkefølge
Denni Avdic slår nu sine
folder i Newcastle
Efter at jeg mente at angrebet var lidt tyndt besat, da vi kun havde Portillo som backup til Podolski og Roger, og Torry var på vej væk, har jeg hentet et ungt talent, som de fleste tidligere har stiftet bekendtskab med. Det drejer sig om den nu 20 årige bosnier Denni Avdic, som er hentet i min tidligere klub FC København for sølle £550k. I sin tid i FCK fik han kun scoret 2 mål i 24 kampe, men jeg forventer at han udvikler sig her i Newcastle, og kan være god backup for mine stjernespillere. Som I kan se er han god til at afslutte, drible, heade, hans førsteberøring er god og så er han placeringsstærk. Altså en rigtig god angriber. Jeg skal dog arbejde meget på hans agility, da han gerne skal være mere end 10 i pace. Men helt klart et stort talent til fremtiden.
Jonathan til Newcastle
Eftersom Troest var eneste backup for Zubar, og Zubar efterhånden er gået en smule ned i sine attributes, var det også tid til at hente en højreback. Og her fandt jeg så Jonathan (ja, en brasilianer) i Cruzeiro, hvor han havde spillet til et rent 7.00 snit. Jonathan er ikke specielt hurtigt, men han har både defensive og offensive kvaliteter, så jeg tror at han bliver et godt køb, og at han sagtens kan true Zubar i kampen om en plads i startopstillingen. Jonathan er 23 år, og kom fra Cruzeiro for £3.2mio.
Næste spiller er en regen, så ham kan I ikke få et IRL screenshot af. Jeg følte nemlig at jeg manglede bredde på højrefløjspladsen, for hvis Milner blev skadet, havde jeg kun Marcher og Gama som backup, og det var ikke nær nok kvalitet! Derfor har jeg været i Dinamo Kiev og handle. Det var dog ikke Diego Rincon jeg hentede der, men derimod Bakhodir Ivanov, som jeg har punget ud for hele £4.9mio. Ivanov kan derudover også spille både angreb og venstre fløj, så han er lidt en alsidig spiller. Han er hårdt kæmpende, drible og indlægsstærk, god til at aflevere og sparke frispark, og så er han kun 22 år, så han har en lovende fremtid foran sig.
Så har jeg været i Grêmio og hente en lovende brasilianer. Itaqui hedder han, og han er 22 årig defensiv midtbanespiller. Han er dog udelukkende købt for at holde bredde i truppen, da jeg desværre ikke fik vores kending Ferreira fra FCK til Newcastle, han smuttede i stedet til Benfica. Nå, men Itaqui er afleveringsstærk, god til at takle, og som alle brasilianere, har han en god teknik. Han kostede små £750k, så det kan være at han bliver en økonomisk gevinst om et par år.
Så har jeg været i den lille klub Banfield for at hente en ung argentinsk venstrefløj, som jeg fik anbefalet af mine scouts som værende et kæmpe talent. Jeg kan dog personligt ikke se det store i ham, men da han blev hentet gratis, kan jeg jo prøve at udvikle ham via reserveholdet, og så se om han får den rivende udvikling som han er spået.
Trejo jubler, lad os håbe
at han også gør det
i en Newcastle trøje
Så har jeg fået min angrebstrup komplet, da jeg igen slap en check og gav £3.9mio for angrebstalentet Oscar Trejo. Dette gør både Chopra og Torry komplet overflødig, da jeg nu har Podolski, Roger, Portillo, Avdic og nu Trejo som angribere. Det er dog muligt at en af mine angribere på et tidspunkt ryger fra klubben… Trejo er 21 år og fra Argentina. Han kommer fra Boca, hvor han i sidste sæson scorede 14 mål i 33 kampe, og han har derudover scoret 5 mål i 19 u21 kampe for Argentina. Han er god til indlæg, afslutninger, hovedstød, teknik, afleveringer og så har han en god førsteberøring. Trejo er endnu et talent, som med den rette udvikling kan blive stor for klubben.
Spillere der er blevet solgt
Phil Cave
er røget til Forest Green gratis
Michael Terrell
er røget til Aldershot gratis
Nicky Deverdics
er røget til Brighton gratis
Bruno Gama
er blevet solgt! Højre wingen fik aldrig sit gennembrud under min ledelse, og derfor slog jeg til, da jeg blev tilbudt £2.1mio fra Wolves. Dermed blev der banet vej for Ivanov, som skal konkurrere om pladsen med Milner. Desuden skal det siges at mine fans mente at det var et godt salg, da Gama aldrig rigtig slog til, og £2.1mio var en god pris for fløjspilleren.
Dean Critchlow
er røget til Birmingham gratis
Mads Torry
er også blevet solgt. Den danske angriber måtte sande at han ikke kunne slå Portillo og Roger fra pladsen som stamangribere for klubben, og søgte dermed andre græsgange. Dem fandt han i Watford, som bød hele £2.3mio for angriberen.
Liam Atkin er røget på free transfer
Mark Donninger er røget på free transfer
Marco Vögeli
, Østrigeren som aldrig blev tilfreds med tilværelsen som reservespiller i Newcastle, er blevet solgt for den nette som af £450k til Preston.
Di Rossi
i Newcastle
Desuden har jeg fået ryddet op i min træningsstab, så der er røget 3 trænere, plus min assisterende manager, som slet ikke havde det niveau som jeg forventer af en assisterende manager. Jeg har derfor været ude med tegnedrengen, og hentet Alberto De Rossi i Roma for £1mio. Som I kan se på screenshottet, er han ikke just en dårlig træner, og jeg regner da også med et tæt samarbejde mellem os.
Lån
På lånefrontet har jeg fået Johan Absalonsen tilbage, som havde nydt sin tid i Rangers, der dog ikke ville benytte sig af klausulen i kontrakten, og give £1.2mio for spilleren. Rangers har dog igen bedt om at låne spilleren, med mulighed for at købe ham, og det har jeg igen sagt ja til, da min trup har rigelig dækning på venstrefløjen. Desuden har jeg også accepteret et udlån af Mads Beierholm til Celtic for resten af sæsonen, så de to danskere kommer til at møde hinanden i den skotske liga. Og endelig har jeg også lånt Fernando Navarro ud til Celtic resten af sæsonen. Han var også i Celtic i hele sidste sæson, og da jeg ikke har brug for ham, plus jeg får £475k for at låne ham til Celtic, kunne jeg ikke se noget galti at sige ja.
Det var en kort opsummering af hvad der er sket i sommerpausen. Jeg har desuden tænkt mig at lave et par træningsskemaer til nogle enkelte spillere, for at de kan få en optimal udvikling, og så er der blevet arrangeret følgende friendlies:
19. juli 2009:
Newcastle
- Newcastle Reserves
24. juli 2009: Bex –
Newcastle
26. juli 2009: Winterthur –
Newcastle
29. juli 2009: Grashoppers –
Newcastle
Desuden skal jeg spille Community Shield d. 2. august mod Chelsea.
Hawkins
FmFreaks' Venner
«
Svar #262:
17 Jan 2006, 16:33 »
Hübschman til Liverpool
Dårlig nyhed i dag, da Thomas Hübschman i dag valgte at skifte til Liverpool i stedet for Newcastle, Lazio og Parma. Centerforsvarens kontrakt med Shakhtar Donetsk udløb i sommers, og der var derefter rift om centerforsvareren som Liverpool løb med den højt profilerede tjekke. Dermed røg Newcastle’s bedste bud på en ny centerforsvarer til at være backup for Simões og Boumsong, og det forventes at Newcastle i stedet henter en billig ældre forsvarer til klubben, som vil være tilfreds med en bænkplads.
Følgende kampe er valgt til TV
Mandag 10. august 2009: Leeds –
Newcastle
Søndag 23. august 2009:
Newcastle
– Middlesbrough
Mandag 28. september 2009:
Newcastle
– Everton
Søndag 1. november 2009: Nottingham Forest –
Newcastle
Lørdag 28. november 2009:
Newcastle
– Arsenal
Lørdag 12. december 2009:
Newcastle
– Liverpool
19. juli 2009
Venskabskamp
Newcastle United 2 – 0 Newcastle Reserver
Pratley own goal (11)
Fernando (85)
Reaktion
Det skal lige siges at jeg havde glemt at slå fra at assistent træneren skulle styre mine venskabskampe, så jeg så ikke kampen eller havde nogen indflydelse på udfaldet… Men skidt at vi kun kan vinde 2-0 over vores egne reserver. Kun forsvaret gjorde sig godt bemærket i kampen
Man of the Match:
Zubar
(9)
21. juli 2009
Igor Tudov skal nu maje
holdkammerater ned
i Newcastle
Newcastle køber Tudor
Som forudsagt, har Newcastle i dag købt en erfaren og stabil forsvarsspiller i den kroatiske landsholdsspiller, som kommer fra Parma i Italien. Vi har måtte slippe hele £350k for forsvareren som var på reserveholdet i Parma. Han overtager dog heller ikke en stamplads på førsteholdet, da både Boumsong og Simões er bedre, men han er derimod backup for de to, da jeg regner med at få solgt Gaardsøe snarest muligt.
24. juli 2009
UEFA Champions League 3. kvalifikationsrunde lodtrækning
Newcastle skal mod forventning spille kvalifikation til Champions League, da 2. pladsen i ligaen åbenbart ikke er automatisk kvalificeret mere… Vi skal på hjemmebane i første kamp, hvor vi tager imod enten M. Haifa eller Dinamo Tbilisi, som jeg selvfølgelig forventer at vi vinder stort over.
24. juli 2009
Venskabskamp
FC Bex (Schweiz) 0 – 4 Newcastle United
Moreno (5)
Ivanov (21)
Trejo (65)
Roger (78)
Reaktion
Som I kan se, så brugte jeg mange af de nye spillere, og især Ivanov gjorde sig godt bemærket. Tudor var kun en 7’er og blev skiftet ud i halvlegen da han var træt (…), men også Itaqui og Moreno, Trejo og Jonathan spillede godt, mens Avdic skuffede.
Man of the Match:
Ivanov
(9)
26. juli 2009
Venskabskamp
Winterthur 0 – 2 Newcastle United
Barrientos (35)
Portillo (53)
Jonathan (44)
Reaktion
En stille og rolig kamp. Vi stod godt i forsvaret, og selvom vi fik en mand udvist på et professionelt frispark, så styrede vi stadig kampen, og havde blandt nogle gode forsøg, også et på stolpen. Der var ikke rigtig nogle spillere som skilte sig ud fra mængden, da det var en defensiv flot holdindsats
Man of the Match:
Barrientos
(8)
29. juli 2009
Venskabskamp
Grashoppers 1 – 1 Newcastle United
Grüter (64) Pratley (19)
Reaktion
En skidt kamp, da vi ikke magtede at score på de chancer som vi fik tilkæmpet os, og så fik de udlignet på en kontra, og stod godt defensivt resten af kampen. Kun Pratley og Jonathan gjorde sig positivt bemærket i en kamp hvor både Milner og Moreno ikke just imponerede
Man of the Match:
Djukic
(8)
29. juli 2009
Newcastle møder Haifa
I dag blev returkampen i 2. kval runde til Champions League spillet, og da Maccabi Haifa vandt 0-2 ude mod Dinamo Tbilisi, havde de en samlet sejr på hele 5-0, og går dermed videre til 3. runde i Champions League. Her møder de d. 26. august Newcastle på udebane i første kamp i 3. kval runde.
August
Så blev det august, og dermed ser vi en ny sæson i møde. Jeg har derfor fået en træningsrapport:
Spillere der har gjort det godt
Simões
(Strength) – Mit unge forsvarstalent fortsætter sin udvikling efter at jeg har sat ham som fast spiller mod min plan, efter at Davies blev solgt
Javier Portillo
(Shooting) – Portillo kæmper bravt for sin plads i startopstillingen, og har forbedret sit angrebsspil væsentligt. Roger og Podolski er dog stadig mit klare førstevalg
Fernando Henrique
(Aerobic) – Også mit nyindkøb Fernando Henrique har efterhånden overtaget pladsen på førsteholdet fra Given, og han imponerer stadig til træning. Fremragende!
Spillere der har gjort det skidt
Paul Dunn
(Strength) – En reservespiller på 16 der har gjort det skidt… Jeg overlever nok
Vores fixtures for august ser således ud:
Søndag 2. august 2009: (TV) (N)
Newcastle
– Chelsea (FA Community Shield)
Onsdag 5. august 2009: (TV)
Newcastle
– Maccabi Haifa (Champions League Kvalrunde 3, første kamp)
Mandag 10. august 2009: (TV) Leeds –
Newcastle
Lørdag 15. august 2009:
Newcastle
– Watford
Onsdag 19. august 2009: Maccabi Haifa –
Newcastle
(Champions League Kvalrunde 3., første kamp)
Søndag 23. august 2009:
Newcastle
– Middlesbrough
Onsdag 26. august 2009: Chelsea –
Newcastle
Pyha mange kampe! Og der er nogle utroligt vigtige imellem! Vi starter med det der tidligere hed Charity Shield, hvorefter vi skal spille Champions League, og desuden møder vi også Chelsea på udebane, som jo vandt sidste år! Så vi er virkelig kommet i ilden her fra første måned af sæsonen.
Ledelsen forventer at jeg kvalificerer mig til en europæisk turnering (altså en 6. plads min.) men fansene forventer at jeg vinder Premier League! Så det er da noget at skulle prøve at indfri!
I får lige en oversigt over nyindkøbene og spillerne der har forladt mig
Nyindkøb
Jonathan (D/WBR), 23 år og fra Brasilien
Igor Tudor (DC/DM), 31 år og fra Kroatien
Itaque (DM), 21 år og fra Brasilien
Diego Moreno (ALM), 22 år og fra Argentina
Bakhodir Ivanov (AMRL/FC), 22 år og fra Uzbekistan
Denni Avdic (AM/FC), 20 år og fra Bosnien
Oscar Trejo (ST), 21 år og fra Argentina
Salg
Bruno Gama (AMR), til Wolves for £2.1mio
Mads Torry (ST), til Watford for £2.3mio
Marco Vögeli (DR), til Preston for £450k
Søndag 2. august 2009
FA Community Shield
Newcastle – Chelsea (Neutral Grund)
Newcastle News
Jonathan klar til debut
Ivanov klar til debut
Trejo klar til debut
Fernando Henrique
Jonathan Simões Boumsong Felipe
Parker Pratley
Ivanov Barrientos
Podolski Roger
Subs: Given, Zubar, Fernando, Milner, Trejo, Taiwo, Portillo
Newcastle United 2 – 3 Chelsea FC
Podolski (38, 42) Essien (10, 26)
Bizzari (14)
Reaktion
På blot 25 minutter var vi bagud 0-3 på 4 chancer til Chelsea, og så er det saftsuseme svært at komme tilbage! Men Podolski gjorde hvad han kunne, og scorede 2 mål før pausen til os. 2. halvleg var som vi kender Chelsea. Defensivt og satsende på en kontra. Chancerne kom da også til os, men vi var ikke gode nok til at udnytte dem, og så var det tæt på at Owen fik scoret på en hurtig kontra i stedet… Men tættere på mål kom ingen af holdende, og desværre et 2-3 nederlag til os i en meget lige kamp
Man of the Match:
Essien
– 8 (2 mål)
5. august 2009
Chimbonda til Genk
Efter at Newcastle har købt Jonathan som højre back i sommerpausen, er Chimbonda blevet overflødig som reserve. Desuden havde Chimbonda kun 1 år tilbage af sin kontrakt, og den 29 årige højre back var i tvivl om han ville forlænge, så derfor kunne det kun være positivt at Hawkins fik solgt backen til Genk. Den belgiske klub måtte af med £1mio for spilleren, som dermed får bl.a. Paul Stalteri og Mikael Forssell som sine holdkammerater.
Stadion udvidet
Som Hawkins i længere tid har spurgt om, er Newcastle’s stadion St. James’ Park i dag blevet færdig med udvidelsen af stadionet. Med de nye pladser, har stadionet nu plads til 60.000 tilskuere, og klar til at tage hul på den nye sæson med bl.a. Champions League spil.
Premier League Champions odds
Så er der også kommet odds på hvem der vinder Premier League. De er som følger
Chelsea: 2.50
Arsenal: 2.75
Liverpool: 3.00
Man Utd: 3.50
Newcastle
: 17.00
Tottenham: 26.00
Onsdag 5. august 2009
Champions League 3. kvalifikationsrunde, 1. kamp
Newcastle – Maccabi Haifa
Newcastle News
Ingen
Fernando Henrique
Parker Emre
Milner Barrientos
Podolski Roger
Subs: Given, Taiwo, Pratley, Ivanov, Zubar, Pulhac, Portillo
Newcastle United 6 – 0 Maccabi Haifa
Podolski (19)
Faye skadet
(12)
Parker (26, 55)
Barrientos (26)
Emre (49)
Roger (64)
Felipe skadet (4)
Reaktion
Så er vi vist klar til Champions League! Jeg undervurderede ikke just Maccabi Haifa, og stillede med noget der lignede absolut stærkeste opstilling, og vi spillede dem også hurtigt totalt ud af banen. Eneste dårlige ved kampen, er at Felipe hurtigt blev skadet. I returkampen kan jeg vist godt tillade mig at spille med nogle reservespillere, for vi kan umuligt tabe så stort til så ringe et hold…!
Man of the Match:
Roger
– 10 (1 mål, 1 assist)
Mandag 10. august 2009
Premier League, 1. runde
(TV) Leeds – Newcastle
Odds: 2.75, 3.20, 2.25
Newcastle News
Ingen
Fernando Henrique
Parker Emre
Milner Barrientos
Podolski Roger
Subs: Given, Zubar, Fernando, Portillo, Ivanov
Leeds United 1 – 1 Newcastle United
Gardner (80) Portillo (90)
Petrov straffe (25)
Gardner straffe (45)
Reaktion
Puha! Sikke en kamp! Vi stod fuldstændig på begivenhederne, men alligevel fik de to kæmpe chancer i første halvleg, da de faldt let i feltet, og dommeren hoppede på det. Men heldigvis havde vi Fernando Henrique på mål, som i begge situationer reddede! Alligevel troede jeg at målet ville komme, men i stedet slog Leeds med 10 min. tilbage kontra, og Gardner hamrede den ind fra 35 yards afstand. Super mål! Så var jeg lidt pissed og smed en del folk frem i et sidste angreb, hvor Ivanov smider et indlæg som Portillo kommer først på og scorer! Sikke en afslutning! Desværre var 1 point i underkanten af hvad vi havde fortjent, og det sætter os allerede bagved en masse klubber. Men alligevel er vi tilfredse, for det var lige med nød og næppe at vi fik hevet 1 point hjem!
Man of the Match:
Boumsong
– 8
14. august 2009
Chelsea vil have Milner
Chelsea har i dag budt £9mio plus 30% af næste salg og en ukendt og ringe spiller for at få 23 årige James Milner. Jeg har forhandlet tilbuddet og sagt at jeg skal have £16mio for Milner. De er jo trods alt én stor pengepose
. Milner selv har sagt at han ønsker at forhandle med Chelsea, men så må de jo komme med et bud der svarer til hans værdi for holdet! Jeg er derfor også begyndt at kigge på andre højre wings, da Ivanov jo slet ikke er nok til denne position, og har kigget lidt på Per Ciljan Skjelbred fra Norge/Sunderland og Kwabena Agouda fra Ghana/Bordeaux. Men nu må vi se
Lørdag 15. august 2009
Premier League, 2. runde
Newcastle (11. plads) – Watford (13. plads)
Odds: 1.67, 2.75, 4.50
Newcastle News
Ingen
Fernando Henrique
Parker Emre
Milner Barrientos
Podolski Roger
Subs: Given, Taiwo, Fernando, Portillo, Ivanov
Newcastle United 5 – 0 Watford
Parker (6)
Roger (10, 32)
Podolski (pen 24)
Portillo (80)
Reaktion
Så er vi tilbage for fuld styrke! Vi gjorde op for sidste uges pinlige resultat ved at smadre oprykkerne fra Watford med hele 5-0. Milner, Podolski og Roger var heltene i dag, og lad os håbe at det fortsætter i næste kamp, efter en fabelagtig indsats fra hele holdet. Watford fik aldrig et ben til jorden, og sejren var fuldt fortjent
Man of the Match:
Roger
– 10 (2 mål, 1 assist)
På trods af grimt hår
har Sjöquist skrevet under
hos Newcastle
16. august 2009
Newcastle køber Sjöquist
Newcastle har i dag fået hentet endnu en spiller til stalden, nemlig den 22 årige venstre back Jonas Sjöquist, som kommer til klubben fra Helsingborg for £575k. I Newcastle kommer Sjöquist til at dyste med spillere som Taye Taiwo og Felipe om pladsen som venstreback.
«
Seneste Redigering: 17 Jan 2006, 16:38 af Hawk1nZ
»
zakii
Gæst
«
Svar #263:
20 Jan 2006, 19:23 »
Glimrende blog!!!
Jeg læser den hyppigt, og bruger også nogle af de talenter du køber til mit eget Nottm. Forest spil.
Så lad vær og stop med at skrive lig forløbig
Jeg syntes os rigtig godt om dit brug af farveskifte det vildt sejt
Hawkins
FmFreaks' Venner
«
Svar #264:
20 Jan 2006, 19:33 »
Jamen så kan jeg glæde dig med at der kommer en update senere i dag
Tak for rosen!
Hawkins
FmFreaks' Venner
«
Svar #265:
21 Jan 2006, 00:47 »
Onsdag 19. august 2009
Champions League 3. kvalifikationsrunde, 2. kamp
Maccabi Haifa - Newcastle
Newcastle News
Ingen
Fernando Henrique
Jonathan Simões Boumsong Taiwo
Fernando Parker
Milner Ivanov
Podolski Trejo
Subs: Given, Zubar, Emre, Portillo, Felipe, Barrientos, Roger
Maccabi Haifa 0 – 1 Newcastle United
Rahamim straffe (8)
Portillo (69)
Kasum udvist (44) Boumsong udvist (75)
Reaktion
Der var da gang i kampen! En masse drama, og en masse chancer! De havde 4 skud, hvoraf 1 på mål. Straffesparket var noget af det ringeste jeg længe har set, trillet 3 meter forbi mål. Vi havde derimod 22 skud mod mål, men kun 8 af dem ramte målet. Jeg spillede lidt med et handikappet hold da vi jo vandt 6-0 hjemme, og prøvede nogle spillere på nogle anderledes situationer. Resultatet var jeg stortset ligeglad med, så 1-0 er vel fint. Nu bliver det spændende at se hvem vi skal i gruppe med!
Man of the Match:
Ivanov
– 8
Champions League Gruppespil
Der blev efter kampen trukket lod til Champions League Gruppespil. Grupperne ser således ud
Gruppe A
Gruppe B
Gruppe C
Werder Bremen Juventus Inter
Sporting Club de Portugal Schalke 04 Lyon
Ajax Rapid Wien Malmö FF
Deportivo
Newcastle
Lokomotiv Moskva
Gruppe D
Gruppe E
Gruppe F
Arsenal Chelsea Milan
Real Madrid Valencia Bayern München
Anderlecht PSV Porto
Steaua Bukarest Fenerbahce GAK
Gruppe G
Gruppe H
Man Utd Benfica
Roma CSKA Moskva
Rangers Barcelona
Strasbourg Shaktar Donetsk
Vi kom altså i en svær gruppe med Juventus, Schalke og Rapid Wien. Juventus bliver nok den sværeste klub at spille mod, og så er det Schalke vi kommer til at kæmpe med om 2. pladsen i gruppen som giver videre avancement. Schalke har bl.a. Søren Larsen i deres normale startopstilling. Christian Poulsen er lidt ude i kulden, mens Sand selvfølgelig ikke spiller mere Rapid Wien er det ”lette” hold i denne gruppe, og dem forventer jeg sejr over i begge kampe.
Søndag 23. august 2009
Premier League, 3. spillerunde
Newcastle (10. plads) – Middlesbrough (6. plads)
Odds: 2.25, 3.20, 2.75
Newcastle News
Ingen
Fernando Henrique
Parker Emre
Milner Barrientos
Podolski Roger
Subs: Given, Zubar, Fernando, Portillo, Ivanov
Newcastle United 4 – 2 Middlesbrough
Roger (14, 58) Rosales (15)
Podolski (pen 47) Yakubu (50
Portillo (83)
Taylor udvist (72)
Pratley udvist (20) Webster udvist (90)
Barrientos skadet (89)
Reaktion
Puha! 3 udvisninger i en kamp! Pratley lavede åbenbart en sindssyg takling der var til udvisning og begge Middlesbroughs udvisninger kom på professionelle frispark, så de var også i orden. Men en utrolig spændende kamp med masser af chancer, masser af drama, og masser af skader! Vi fik Barrientos skadet, mens Middlesbrough fik 3 halvskader. Så ja, der var en lidt ond atmosfære i rivalopgøret! Men vi fik de tre point vi kom efter, og er dermed stadig godt med i toppen.
Man of the Match:
Parker
- 9
Barrientos længe ude!
Efter dagens kamp mod Middlesbrough fik vi en dårlig nyhed. Barrientos har revet en muskel over i læggen, og er ude i 3-4 måneder! Det er selvfølgelig en meget ærgerlig nyhed, og det ødelægger også hans udvikling! I stedet må jeg bruge enten Ivanov eller Pulhac på venstre fløj, ellers kan det være at Moreno får chancen, men det vil blive et savn ikke at have Barrientos!
Ny Newcastle rekord!
Vores rivalopgør mod Middlesbrough bød på næsten fuldt hus i vores nyligt udbyggede stadion, da der var hele 59.973 tilskuere! Rigtigt flot at vi kan få fyldt stadionet i en kamp mod et middelhold som Middlesbrough, på trods af rivaliteten. Det giver forhåbninger om at vi også kan få fuldt hus i nogle topopgør og dermed øge indtægterne!
Tottenham byder på Parker
Tottenham har i dag budt £10.25mio for Scott Parker. Jeg ville i første gang afvise buddet, men da jeg faktisk tror at Pratley er klar til at overtage pladsen på midten, og Parker meldte at han gerne vil snakke med Tottenham, valgte jeg at forhandle tilbuddet til £15mio. Hvis de derefter byder det jeg forlanger, vil jeg acceptere buddet, og så gå på udkig efter en ny forsvarsspiller. Buddet fra Chelsea på Milner blev i øvrigt forhøjet til £16mio hvorefter Man Utd bød £16.75, så disse bud har jeg også accepteret, og er på udkig efter en ny højre fløj.
Milner tryller nu for Man Utd
25. august 2009
Milner til United
Newcastle’s fans sidder i disse dage og græmmer sig. Man Utd boss Mark Hughes kunne nemlig i dag præsentere James Milner som ny mand hos de røde djævle. Den 23 årige midtbanespiller har spillet i Newcastle i 4 sæsoner, og følte at det var på tide at prøve noget nyt. Det fik Man Utd til at punge ud med £16.75mio, og snuppe Milner for næsen af deres konkurrent Chelsea. I Newcastle menes Per Ciljan Skjelbred fra Sunderland at være afløseren for Milner.
Onsdag 26. august 2009
Premier League, 4. spillerunde
Chelsea (1. plads) – Newcastle (6. plads)
Newcastle News
Pratley karantæne
Barrientos skadet (sprængt muskel)
Fernando Henrique
Parker Emre
Ivanov Pulhac
Podolski Roger
Subs: Given, Zubar, Fernando, Portillo, Taiwo
Chelsea FC 1 – 1 Newcastle United
Owen (90) Roger (32)
Reaktion
Groteskt og utroligt realistiskt så heldige de har gjort Chelsea! Vi kom foran på et rigtig flot lob fra Roger fra uden for feltet, og spillede rigtig godt defensivt resten af kampen, og holdte Chelsea fra de store chancer, mens vi var farlige på kontra. Rigtig Chelsea stil! Men Chelsea stilen var også, da indskiftede Zubar efter 92 minutter holdte på bolden i en ufarlig sitauation indtil Owen taklede ham og sparkede den ind forbi en målløs Fernando Henrique. Endnu engang en sejr over Chelsea som vi smider væk i slutningen af kampen. Vi må åbenbart ikke vinde over dem i ligaen.. Ærgerligt, for det havde ellers været en god kamp!
Man of the Match:
Felipe
– 9 (1 assist)
Per Skjeldbred til Newcastle
Efter salget af Milner, fik Newcastle en tiltrængs forstærkning af pengekassen, og det resulterede i dag i et køb af Per Ciljan Skjeldbred. Midtbanespilleren kan spille både centralt, venstre eller højrefløj, og skal konkurrere med Pulhac, Barrientos og Ivanov om pladserne på fløjene. Midtbanespilleren kostede £7.75mio hos Southampton, og er dermed et af de dyreste køb i Newcastle. Han er 23 år og har spillet 19 kampe for det norske landshold, og scoret 4 mål. Han er bl.a meget kreativ i sine driblinger, pasningsstærk, god teknik, god afslutningsevne og har god førsteberøring. Han er også moderat hurtig og kan også ligge indlæg.
28. august 2009
Emre skriver under på ny kontrakt
Newcastle’s tyrker Belözoglu Emre gjorde i dag ende på spekulationerne om at han skulle skifte klub, ved at skrive under på en ny aftale med Newcastle. Forhandlingerne har været længe undervejs og Newcastle trak sig også på et tidspunkt, da de ikke mente at Emres forlangende i sign on fee var rimelig. Parterne har dog nærmet sig de sidste par dage, og i dag kunne Emre så skrive under på en 2 årig forlængelse der giver ham £6mio. Emre har været en vigtig brik på Newcastles midtbane som han har domineret i 5 sæsoner efter skiftet fra Inter i 2005.
United-styrer
Gæst
«
Svar #266:
21 Jan 2006, 10:25 »
Rigtig flot historie. Kreativt og godt skrevet. Synd du ikke fik sejren mod Chel$ki...
Hawkins
FmFreaks' Venner
«
Svar #267:
21 Jan 2006, 16:53 »
September
Så blev det september, og med september blev der også lukket for flere transfers. MØGærgerligt, da jeg gerne ville have signet en ny dc’er før vinduet lukkede, men desværre nåede jeg det ikke. I stedet må vi se frem til en svær efterårssæson, hvor et par skader kan ødelægge truppen ret katastrofalt. Men lad os krydse fingre og kigge på det positive i stedet.
Alan Murrays træningsrapport
Spillere der har klaret dig godt
Taye Taiwo
(Aerobics) – Taiwo har stået i skyggen for nyindkøbte Felipe i et stykke tid nu, men al ros skal gå til Taiwo der ihærdigt prøver at finde vej tilbage til startopstillingen. Han har imponeret mange til træning, og er nu 19 i pace, og forbedrer også sine tekniske evner og sin mentale styrke. Lad os håbe at det fortsætter, så kan jeg måske lave et rotationssystem på venstre back.
Ronald Zubar
(Aerobics) – Selvom Zubar ikke har imponeret mig siden tilgangen af Jonathan, har han dog oppet sig lidt til træning. Men han har ikke udviklet sig i truppen som jeg håbede, og derfor er han klart 2. valg til højreback pladsen.
Paul Dunn
(Aerobics) – Ja vi har da godt nok haft nogle gode aerobic timer til træning. Denne gang er det Paul Dunn som har imponeret. Dunn er dog 16 årig fra ungdomsholdet, så det går jeg ikke meget op i.
Spillere som har klaret sig skidt
Bakhodir Ivanov
(Defending) – Min højre/venstre fløj er gået ned i marking og takling, men op i en del andre ting. Det gør mig ikke så meget, jeg justerer dog træningen en anelse, så hans forsvarsspil ikke bliver helt katastrofalt
Denni Avdic
(Defending) – Vores nye angriber er gået ned i marking og tackling, men op i finishing og long shots, så vi overlever nok
Oscar Trejo
(Defending) – Igen er en angriber gået end i marking og takling, men op i dribling og long shots, så jeg tilgiver ham
Player of the Month
1.
Roger (Newcastle)
2. Michael Owen (Chelsea)
3.
Scott Parker (Newcastle)
1. Francesco Cialotti (Chelsea)
2.
Simões (Newcastle)
3. Jack Hobbs (Sunderland)
Manager of the Month
1. Mark Hughes (Man Utd)
2. Claudio Ranieri (Chelsea)
3. Steve Bruce (Birmingham)
Goal of the Month
1. James Keene (Birmingham) v. Crystal Palace, 19. august
2. Billy Jones (Birmingham) v. Crystal Palace, 19. august
3. Vicente Matías Vuoso (Charlton) v. Portsmouth, 24. august
Lørdag 5. september 2009
Premier League, 5. runde
Birmingham (3. plads) – Newcastle (4. plads)
Newcastle News
Pratley karantæne
Taiwo til landskamp
Skejldbred klar til debut
Fernando Henrique
Parker Emre
Skjeldbred Pulhac
Podolski Roger
Subs: Given, Zubar, Fernando, Ivanov, Portillo
Birmingham City 2 – 4 Newcastle United
Emil Rilke (16) Lukas Podolski (18, 45, 76, 83)
Thiago Motta (54)
Gravesen skadet (64)
Reaktion
Så slog Podolski til! Han var utrolig sikker i sine afslutninger og med sine 24 år er han en af verdens bedste angribere! Vi var lidt rystede i vores forsvarskæde i dag, og det blev vi straffet med et par gange. Heldigvis var vores angreb godt, og vi fik scoret nogle flotte mål! Vores debutant Skjeldbred var kampens 2. bedste spiller, da han spillede til et 9 tal og lagde op til hele 5 afslutninger, dog ikke nogen målgivne.
Man of the Match:
Podolski
– 10 (4 mål)
Tirsdag 8. september 2009
Champions League, Gruppe B, 1. kamp
Newcastle – Juventus
Newcastle News
Boumsong karaktæne
Fernando Henrique
Jonathan Zubar Simões Felipe
Parker Emre
Skjeldbred Pulhac
Podolski Roger
Subs: Given, Huntington, Pratley, Ivanov, Taiwo, Fernando, Portillo
Newcastle United 1 – 3 Juventus
Emre (58) Ibrahimovic (10, 21, 59)
Reaktion
En dårlig første halvleg, sendte os bagud med 2 mål. Vi kom godt igen i 2. halvleg, og havde nogle gode chancer, og fik reduceret. Men den nyvundne entusiasme røg med det samme, da de fik scoret til 1-3 minuttet efter på en heldig returbold. Vi kan trøste os med at vi spillede lige op med dem i 2. halvleg, og med lidt held kunne vi have fået noget ud af opgøret. Men desværre et nederlag i første kamp i Champions League, mod et bedre hold end os.
Man of the Match:
Ibrahimovic
– 10 (3 mål)
Ny billetrekord
Vi kan trøste os med at vi fik hele £2.2mio i billetkøb til kampen mod Juventus, hvilket selvfølgelig er en ny Newcastle rekord. Efter sidste sæson at have haft balancen nede på £8mio i en overgang, har vi lagt det bag os, og har nu hele £39mio i balance, og kan bruge næsten £10mio på transfers, især efter salget af Milner.
13. september 2009
Hawkins ikke til Espanyol
Espanyol har i dag fyret deres træner Ismael Urzaiz da klubben ligger på en skuffende 20. plads i Primera Division. Hawkins er meldt som favorit til at overtage pladsen, men manageren selv har udsendt en pressemeddelelse hvor han nægter enhver interesse for at blive manager for Espanyol, og forbliver loyal til Newcastle. I stedet må Espanyol lede blandt de andre favoritter, Carlos Veglio, Viggo Jensen og Jaun Rubén Uría for at finde deres nye manager.
Søndag 13. september 2009
Premier League, 7. spillerunde
Newcastle (4. plads) – Tottenham (7. plads)
Odds: 2.50, 3.00, 2.63
Newcastle News
Pratley karantæne
Fernando Henrique
Parker Emre
Skjeldbred Ivanov
Podolski Roger
Subs: Given, Zubar, Fernando, Portillo, Pulhac
Newcastle United 2 – 0 Tottenham Hotspur
Podolski (pen 15, 69)
Felipe skadet (67)
Reaktion
Vi gør kampene lidt for spændende for tiden, men heldigivs har vi en god målmand, der søger for at vi vinder de fleste kampe i Premier League. Igen i dag var han på pletten og stod fremragende i en meget spændende og lige kamp. Igen var Podolski helten hos os, da han scorede vores to mål.
Man of the Match:
Fernando Henrique
– 10
19. september 2009
Lodtrækning til Carling Cuppens 3. runde
I dag var der lodtrækning til Carling Cuppens 3. runde, hvor Newcastle blev trukket til at skulle spille Sheffield United fra The Championship hjemme. Kampen bliver spillet onsdag d. 21. oktober 2009.
Lørdag, 19. september 2009
Premier League, 6. runde
Crystal Palace (12. plads) – Newcastle (3. plads)
Newcastle News
Felipe skadet (brækket næse)
Fernando Henrique
Jonathan Simões Boumsong Taiwo
Parker Emre
Skjeldbred Ivanov
Podolski Roger
Subs: Given, Pratley, Pulhac, Portillo, Zubar
Crystal Palace 2 – 1 Newcastle United
Johnson (21) Podolski (25)
Flood (64)
Reaktion
Sikke noget l*rt… Vi spillede klart bedst, og de havde kun 4 forsøg! Det første mål er en kæmpe fejl af Taiwo der bliver taklet lige foran eget mål, mens deres andet mål er et svagt skud der bliver rettet af. Vi spillede egentlig udmærket men Kiraly stod godt hos Crystal Palace
Man of the Match:
Jona
– 8
Aston Villa fyrer deres manager
I dag fyrede Aston Villa deres manager Javier Clemente efter en skuffende sæsonstart. Aston Villa ligger kun på 15. pladsen i ligaen, og det blev for meget for bestyrelsesformande
n Doug Ellis. Michael Hawkins var udset til at være den største favorit til at overtage pladsen, men hovedpersonen har udsendt en pressemeddelelse hvor han nægter enhver interesse for at overtage jobbet som manager. De andre favoritter til posten er Steve Harrison, Viggo Jensen og Brian Little.
Onsdag 23. september 2009
Champions League, Gruppe B 2. kamp
Schalke 04 – Newcastle
Newcastle News
Fernando Henrique
Jonathan Zubar Simões Felipe
Parker Pratley
Skjeldbred Ivanov
Podolski Roger
Subs: Given, Emre, Pulhac, Portillo, Zubar, Taiwo, Fernando
Schalke 04 2 – 3 Newcastle United
Asamoah (29) Roger (4, 83)
Kuranyi (pen 49) Pulhac (87)
Rafinha udvist (7)
Kuranyi straffe (51)
Reaktion
Pyha! En fortjent sejr, men er du gal den holdte hårdt! Vi kom hurtigt foran og så fik de Rafinha udvist for professionelt frispark. Så så det jo super godt ud, men Asamoah smækkede den ind i trekanten fra 30yards afstand, og så stod det 1-1 i pausen. Efter halvlegen fik de to straffe indenfor 2 minutter, heldigvis reddede Fernando Henrique det andet og holdte os inde i kampen. Med et kvarter tilbage smed jeg det meste frem i håb om en udligning og så kom der hurtigt 2 mål, og så var vi pludselig foran! Schalke smed så det hele frem til sidst, men vi var flere gange tættere på 2-4 end på 3-3, og alt i alt var det en fuldt fortjent men hård sejr.
Man of the Match:
Ivanov
– 9 (2 assists)
«
Seneste Redigering: 21 Jan 2006, 16:55 af Hawk1nZ
»
Hawkins
FmFreaks' Venner
«
Svar #268:
22 Jan 2006, 22:33 »
Mandag 28. september 2009
Premier League, 8. runde
Newcastle (6. plads) – Everton (15. plads)
Newcastle News
Fernando Henrique
Parker Pratley
Skjeldbred Ivanov
Podolski Roger
Subs: Given, Zubar, Pulhac, Emre, Portillo
Newcastle United 2 – 0 Everton
Pratley (65, 68)
Reaktion
På bare 3 minutter var kampen i dag afgjort. Pratley som jeg havde valgt at starte inde med i stedet for Emre, viste igen sin formidable sparketeknik med 2 flotte langskudsmål, og så var den kamp lukket. Fernando Henrique havde et par store redninger, men det var en kamp som Newcastle sad på, og med overvægt i både boldbessidelse og skudforsøg var sejren var da også fuldt fortjent.
Man of the Match:
Fernando Henrique
– 10
Oktober
Så blev september overstået, som var en noget turbulent måned for Newcastle. Vi spillede svingende i ligaen, og blev introduceret for Champions League med et sviende 1-3 nederlag hjemme, som vi dog tog revance for ude, ved at slå Schalke. Vi er pt. på 3 pladsen i ligaen, hele 5 point efter førende Liverpool og 2 point efter Chelsea. Lad os håbe at oktober byder på mere stabilitet og at vi følger med toppen i ligaen.
De Rossi’s træningsrapport
Følgende spillere har klaret sig godt
Cristian Pulhac
(Defending) – Jeg satte fløjene til at træne en smule mere defensivt end de plejer at gøre, og Cristian Pulhac har derfor forbedret sine forsvarsevner. Godt at se at han prøver at holde trit med Ivanov og Barrientos i kampen om venstre fløj pladsen
Per Ciljan Skjeldbred
(Ball Control) – Ah ja, mit nye norske indkøb imponerer og han har oppet sig på træningsbanen. Desværre har han ikke spillet ret stabilt i truppen, men det kommer han nok til når han vænner sig til vores spillestil, som han egentlig passer godt ind i
Taye Taiwo
(Shooting) – Ja ja, mit reserve venstre back har forbedret sine afslutningsevner, og blevet bedre balancemæssigt og til indlæg, altså rent offensivt. Fint nok, selvom han dog spås på vej væk fra klubben…
Følgende spillere har klaret sig skidt
Denni Avdic
(Defending) – Avdic er ikke forsvarsspiller, og kikser lidt i det forsvarsmæssige spil. Desværre opper han sig ikke i det angrebsmæssige hvilket er småbekymrende…
Igor Tudor
(Attacking) – Ja han er backup for mit forsvar, men han er faktisk gået ned i storset alle stats siden han skiftede, og han ligner lidt et flopkøb…
Oscar Trejo
(Defending) – Min fremtidige argentinske stjerne har også skuffet en smule, og jeg håber at han får forbedret sit angrebsspil til næste måned, i stedet for at fejle det defensive igen.
Player of the Month
2. Steven Gerrard (Liverpool)
3. Jacques Faty (Aston Villa)
1. Manuel Mariotti (Arsenal)
2. Mirko Moroni (Arsenal)
3. Ladislav Hasek (Aston Villa)
Manager of the Month
1. Carlos Bianchi (Liverpool)
2. Arsène Wenger (Arsenal)
3. Iain Dowie (Crystal Palace)
Goal of the Month
1.
Darren Pratley
(Newcastle) v. Everton, 28. september
2. Albert Luque (Tottenham) v. Portsmouth, 30. september
3. Francesco Cialotti (Chelsea) v. Plymouth, 5. september
Vores fixtures for oktober ser således ud:
Lørdag 10. oktober 2009:
Newcastle
– Portsmouth
Onsdag 14. oktober 2009: Rapid Wien –
Newcastle
(Champions League, Gruppe B 3. kamp)
Lørdag 17. oktober 2009: Man City –
Newcastle
Onsdag 21. oktober 2009:
Newcastle
– Sheffield United (Carling Cuppen 3. runde)
Lørdag 24. oktober 2009:
Newcastle
– Plymouth
Tirsdag 27. oktober 2009:
Newcastle
– Rapid Wien (Champions League, Gruppe B 4. kamp)
Et relativt let program.. Vi burde hente 3 point i alle kampene i denne måned, dog bliver det svært ude mod Man City, der aldrig er lette at spille mod. Jeg spiller nok med et reservespækket hold i Carling Cuppen, og så skal vi gerne have hentet 6 point i Champions League mod Rapid Wien
Lørdag 10. oktober 2009
Premier League, 9. runde
Newcastle (3. plads) – Portsmouth (20. plads)
Newcastle News
Fernando Henrique
Parker Pratley
Skjeldbred Pulhac
Podolski Roger
Subs: Given, Zubar, Ivanov, Emre, Portillo
Newcastle United 2 – 2 Portsmouth
Skjeldbred (40) Mbesuma (3)
Portillo (65) Vaughan (90)
Podolski skadet (22)
Reaktion
Argh…! Vi kommer hurtigt bagud på deres første ud af 3 skud på mål i hele kampen. Derefter sætter vi os på alt, men desværre bliver Podolski hurtigt skadet, og må udgå. I stedet for Skjeldbred udlignet på sit første mål for klubben, og vi bliver ved med at presse på for et føringsmål. Det kommer så efter 65 min af indskiftede Portillo, og vi vil selvfølgelig gerne score flere mål, og har hele 24 skud mod mål, men intet vil ind, og i stedet kan Vaughan totalt ufortjent udligne i det 90. minut, mens jeg venter på at min defensive quick changes bliver effektueret. Sikke noget lort, vi SKAL have 3 point mod 20. pladsen, og det havde vi godt nok også fortjent i dag
Man of the Match:
Skjeldbred
– 8 (1 mål, 1 assist)
Podolski ude i 3-4 uger
Efter kampen i dag, kom lægernes vurdering. Podolski har brækket kæben, og er ude i 3-4 uger. En klar svækkelse af holdet, da Podolski er vores bedste spiller, men det giver Portillo chancen for at vise hvad han er værd, og måske kan Avdic eller Trejo imponere i en indskiftningsrolle
Onsdag 14. oktober 2009
Champions League, Gruppe B kamp 3
Rapid Wien – Newcastle
Odds: 2.63, 3.00, 2.50
Newcastle News
Podolski skadet (brækket kæbe)
Fernando Henrique
Jonathan Bomsong Simões Felipe
Parker Pratley
Skjeldbred Pulhac
Portillo Roger
Subs: Given, Emre, Ivanov, Chopra, Zubar, Trejo, Taiwo
Rapid Wien 0 – 3 Newcastle
Hörtnagl (50)
Portillo (34, 62)
Mayer (70)
Roger (76)
Reaktion
Sådan! Vi spillede en rigtig flot kamp i dag, og jeg prøvede en 4-1-2-1-2 formation af, da de havde fået en mand udvist, hvorefter vi fik 2 flotte mål! Pratley spillede rigtigt godt på den offensive midtbane, men hele holdet imponerede i dag, så det var lækkert! Lad os håbe at takterne fortsætter i resten af måneden
Man of the Match:
Pratley
– 9 (1 assist)
Lørdag 17. oktober 2009
Premier League, 10. runde
Man City (18. plads) – Newcastle (5. plads)
Newcastle News
Fernando Henrique
Parker Pratley
Skjeldbred Pulhac
Podolski Roger
Subs: Given, Zubar, Ivanov, Emre, Portillo
Manchester City 1 – 0 Newcastle United
Lasse Qvist (9)
Reaktion
Skidt skidt skidt! Vi manglede gejst og vilje og kom slet ikke frem til nok chancer. Dem vi havde tog Arenas sig af! Vi led tydeligt af manglende kreativitet i angrebet, og Podolski var savnet! Portillo afsluttede skidt og Roger var usynlig i kampen. Det er slet ikke godt nok hvis vi skal hænge ved i toppen!
Man of the Match:
Kevin Nolan
– 8
Onsdag 21. oktober 2009
Carling Cuppen 3. runde
Newcastle – Sheffield United
Odds: 1.67, 3.25, 4.50
Newcastle News
Koprivec
Zubar Tudor Troest Taiwo
Itaqui Fernando
Marcher Moreno
Avdic Trejo
Subs: Given, Jonathan, Guitérrez, Skjeldbred, Roger
Newcastle United 1 – 0 Sheffield United
Skjeldbred (84)
McCann udvist (44)
Moreno skadet (73)
Reaktion
En reservespækket mandskab skulle have en udvisning til hjælp, men gik så videre. Jeg synes i øvrigt at det er ret tit at vore modstandere får en mand smidt ud. Men en udmærket kamp… Begge hold spillede lige godt i første halvleg, men efter at de fik en mand vist ud, kunne vi godt have scoret en bunke mål, men Paddy Kenny stod godt for dem. Troest og Zubar var de eneste, ud over indskiftede Skjeldbred der spillede godt for os i kampen, så det giver ikke rigtig noget indblik i reserverne…
Man of the Match:
Kenny
– 8
Til sidst et screenshot af ligaen... Som I kan se, ser det ikke alt for godt ud! Vi har mistet RIGTIG mange dumme point, og det er slet ikke tilfredsstillende at ligge på en 7. plads efter 2 måneder. Vi kan åbenbart ikke klare også at være med i Champions League, hvor vi dog har klaret os tilfredsstillende, og ligger på 2. pladsen med 6 point, efter Juve som også har 6 point. Schalke har 4 og Rapid Wien har 1. Men lad os håbe at vi i den næste update er begyndt at spille mere stabilt, og så glæder jeg mig til nytårspausen, hvor jeg har sikret mig 2 store navne.
«
Seneste Redigering: 22 Jan 2006, 22:36 af Hawk1nZ
»
United-styrer
Gæst
«
Svar #269:
23 Jan 2006, 07:42 »
Særdeles lækker blog
Sider:
1
...
16
17
[
18
]
19
20
...
28
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
=====> Blogkonkurrencen 2025
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »