home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
01 Jun 2025, 12:23 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23573
  0 Brugere, 648 Gæster Online.

Nyeste Bruger: robbertwilson12
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  #23 - MAFIA 2 - PAUSE
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 8 Udprint
Forfatter Emne: #23 - MAFIA 2 - PAUSE  (Læst 21830 gange)
Præsidenten
Landsholdsspiller

Sv: #12 - MAFIA 2
« Svar #60: 12 Dec 2011, 14:40 »

Det er jo sandt at, det kun er nødvendigt at være foran til sidst... Så fik du den oprykning Wink

Er reglerne så anderledes angående udenlandske spillere i den bedste række ?

Hehe sjovt du skulle spørge! I updaten jeg var ved at uploade finder du svaret, som heldigvis er ja Wink

FC Barcelona

Highbury
Landsholdsspiller

Sv: #12 - MAFIA 2
« Svar #61: 12 Dec 2011, 14:45 »

Hehe sjovt du skulle spørge! I updaten jeg var ved at uploade finder du svaret, som heldigvis er ja Wink

Ja, så godt at du uploadede kort tid efter jeg havde postet mit indlæg heh.. 
Men da rart at du kan få hentet lidt mere kvalitet ind på holdet... Mit Arsenal hold er jo ikke ligefrem fyldt med engelske spillere... Smiley Så ville have svært ved at skære ned på antallet af udlændinge... Håber at klubben får lidt flere tilskuere så der kan komme penge i kassen...

Præsidenten
Landsholdsspiller

Sv: #13 - MAFIA 2
« Svar #62: 12 Dec 2011, 15:18 »

Ja det har bestemt været en stor hæmsko ikke at kunne handle med andet end hviderussiske spillere, så ser frem til især at få den nye angriber ind, han ser virkelig klasse ud Smiley

Selv i den anden bedste række var vi et af de hold med færrest tilskuere, men man kan håbe på at det giver lidt med oprykningen Wink

FC Barcelona

Præsidenten
Landsholdsspiller

Sv: #14 - MAFIA 2
« Svar #63: 12 Dec 2011, 18:00 »

UPDATE 14 – Der er et yndigt land

Flyet var netop ankommet. Han havde fået at vide at det kun var de sidste detaljer der manglede. Snart var han fri, det var han sikker på. Så fri som han kunne blive i lang tid. Han var snart hjemme. Så hjemme som det for en som ham nogensinde kunne blive.
Efter han havde checket ud tog han fra Billund Lufthavn med taxa ud i landet. ’De sidste detaljer’, havde de sagt. Det var han sikker på.
Det vidunderlige danske landskab flød forbi og han mærkede det savn han havde haft til landet blive erstattet af ren og skær lykke. Det virkede som om han genkendte hver eneste busk, der glædeligt vinkede tilbage, hvert eneste træ, der omfavnende rakte sin krone ud efter taxaen, der lysende kørte forbi og spredte mørket foran sig. Lidt over 5 år var gået siden han sidst havde været i landet, han kaldte sit hjem. Hvilken vidunderlig tanke det var at kunne vende tilbage.
Bilen fortsatte sin rolige rute gennem landskabet, mens taxameteret sikkert og støt tikkede ham nærmere og nærmere hans destination. Stedet hvor han kun i sine drømme troede på at han ville få lov til at fortsætte sin manager karriere.

Trætheden overmandede ham snart og før han vidste af det faldt han i den dybeste søvn han havde gjort i over 5 år. Han nåede dog først trygt at tænke:

’I Danmark er jeg født, der har jeg hjemme, der har jeg rod, derfra min verden går.’

FC Barcelona

SkjoldManden
Reserveholdsspiller

« Svar #64: 14 Dec 2011, 20:26 »

Jubiii, hjem til Danmark. Det her skal nok blive godt! KIU!

Enzo
Manager

« Svar #65: 14 Dec 2011, 20:44 »

Følger helt klart, eftersom jeg ikke følte at det rusisske hold fangede min opmærksomhed Wink

- Håber bare ikke at det er FC København, da der ikke ville være noget udfordring Wink

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

Præsidenten
Landsholdsspiller

« Svar #66: 18 Dec 2011, 15:20 »

Ja det bliver super at komme lidt væk fra det hviderussiske og hjem igen.
Føler at bloggen har mistet lidt af det "drive" og det "flair" den før har haft, hvilket også er grunden til den her pause. På trods af at jeg har et par updates liggende er jeg ikke sikker på om jeg skal fortsætte eller endegyldigt sætte bloggen på pause i et par måneder.

Kan berolige Enzo med at det ikke er FCK Smiley

FC Barcelona

Enzo
Manager

« Svar #67: 18 Dec 2011, 15:46 »

Føler at bloggen har mistet lidt af det "drive" og det "flair" den før har haft, hvilket også er grunden til den her pause. På trods af at jeg har et par updates liggende er jeg ikke sikker på om jeg skal fortsætte eller endegyldigt sætte bloggen på pause i et par måneder.

Super Wink
Jeg syntes at du skulle vælge det valg, der tilfredsstiller dig mest, og IKKE dine læsere.

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

Highbury
Landsholdsspiller

« Svar #68: 18 Dec 2011, 16:23 »

Er enig med Enzo...
Du bør vælge den løsning der giver dig lysten igen... ellers kan det også mærkes på bloggens niveau.

Præsidenten
Landsholdsspiller

« Svar #69: 18 Dec 2011, 19:56 »

Med det in mente erklærer jeg hermed bloggen for midlertidigt på pause. Jeg takker de læsere jeg har haft og især dem der har taget sig tid til at smide en kommentar. Det er udelukkende på den baggrund at jeg har kørt bloggen! Smiley

Alle ønskes god vind fremover og en glædelig jul!

FC Barcelona

SkjoldManden
Reserveholdsspiller

Sv: #14 - MAFIA 2 - PAUSE
« Svar #70: 19 Dec 2011, 15:30 »

Tak, og i lige måde. Håber du får lysten tilbage på et tidspunkt, da bloggen ellers var rigtig god. Smiley

Præsidenten
Landsholdsspiller

Sv: #14 - MAFIA 2 - PAUSE
« Svar #71: 19 Dec 2011, 15:47 »

Det vil jeg højest sandsynligt gøre da der dels er lang tid til at det nye fm kommer og jeg dels allerede ved hvordan bloggen en dag skal afsluttes Wink

FC Barcelona

Præsidenten
Landsholdsspiller

Sv: #15 - MAFIA 2
« Svar #72: 01 Jan 2012, 15:43 »

UPDATE 15 – SønderjyskE

TRANSFER IND:
Fredrik Edin - FRI
Richard Edwards - FC - FRI
Keith Wilson - FC - FRI
Frank Madsen - FC - FRI
Ivica Galinovic FV - FRI
Kingsley Eze - DM/MC - LEJE
Henry Lola - DM/MC - LEJE
Simon Okosun DM/MC - FRI
Thomasz Stasiak - DM/MC - FRI
Fredrik Thingaard - Bo - 20k
Miroslav Pillar - Bo - FRI
Bendik Bye - Bo - FRI
James Keehan - Bo - FRI
Raul - Bo - FRI

TRANSFER UD:
Kyle Traynor - FH - 4 mio.

Der var en spændt atmosfære blandt fansene i SønderjyskE, da de så deres nye 33-årige manager for første gang. Personen var netop på vej væk efter at have deltaget i sin første pressekonference for klubben. Var han manden der kunne få SønderjyskE tilbage i Superligaen, og vel og mærke blive der i mere end en sæson? Holdet fra Haderslev havde de sidste sæsoner været præget af en rutschebane tur mellem Superligaen og 1. division og skiftevis rykket op og ned hver sæson.
Økonomien var ikke noget at råbe hurra for, det vidste fansene også udmærket godt. Der skulle handles nyttigt ind.

Det var ikke meget man kendte til manden, men det man gjorde, efterlod fansene med en blandet følelse af om det rigtige valg var truffet. Rygterne sagde at han havde haft stor succes med en klub i det ukendte Hviderusland, der havde cirka samme status, økonomi og struktur som SønderjyskE. Men med alt det positive fulgte også en masse skidt. Manden havde, hvis fansene af SønderjyskE havde forstået det rigtigt, været på kant med hele hans personale og interne problemer havde medført utrygge rammer omkring alt der havde med hans klub at gøre.
Det var ikke til at sige. Alexander Winther kunne blive en enorm succes eller en kæmpe fiasko. 

Alexander selv havde endelig fundet et sted hvor han fandt sig tilpas. Efter flere år i Hvideruslands mørke var det en drøm atter at være tilbage i Danmark. Den danske regn var bare på så mange måde bedre end den hvidrussiske.
SønderjyskE havde haft brug for flere nyindkøb efter de profiler klubben havde haft var blevet solgt sammen med nedrykningen til 1. divisionen. Det gjorde at Alexander havde haft travlt, men samtidig gav det ham også muligheden for at hente spillere ind lige til den formation han ønskede. Derfor spillede SønderjyskE selvfølgelig 4-1-2-3. Klubben havde en formidabel playmaker i talentet Lasse Vigen, som passede perfekt til Alexanders taktik. Til gengæld var der blevet hentet flere hurtige angribere ind som kunne fodres med bolde i dybden.
Efter de første par kampe hvor holdets spillere skulle lære hinanden at kende begyndte spillet at flyde præcis som Alexander ønskede. Vinteren begyndte langsomt at melde sin ankomst, og bevidnede at Alexander efterhånden havde stået i spidsen for holdet i snart 6 måneder. 6 sportslige og personlige gode måneder. SønderjyskE kunne gå på vinterpause med en klar førsteplads og en målscore på + 25.
Hvis Alexander og hans tropper fortsatte sådan ville SønderjyskE bombe sig tilbage i Superligaen. Noget der medførte at en stor optimisme summede omkring i det sønderjyske landskab!

Bloggen ønsker alle læsere et godt nytår!

FC Barcelona

Præsidenten
Landsholdsspiller

« Svar #73: 01 Jan 2012, 15:45 »

Vi er gået ind i det nye år og med det er lysten til bloggen tilbagevendt. Derfor er bloggen nu 'back on track'! Wink 

FC Barcelona

SkjoldManden
Reserveholdsspiller

« Svar #74: 02 Jan 2012, 00:46 »

Godt at se bloggen starte igen Smiley

Dog mangler du en ligastilling for 1. Div, ellers er resten super godt! Opstemt

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 8 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010