home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23289
  0 Brugere, 438 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: hennry176
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  #23 - MAFIA 2 - PAUSE
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 Udprint
Forfatter Emne: #23 - MAFIA 2 - PAUSE  (Læst 17550 gange)
Præsidenten
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #17 - MAFIA 2
« Svar #90: 04 Jan 2012, 11:24 »

Jeps nu kan jeg så også sige, uden at afsløre for meget, at der også bliver hentet nogle talenter ind den vej Wink
Logged

FC Barcelona

Præsidenten
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #18 - MAFIA 2
« Svar #91: 04 Jan 2012, 19:06 »




UPDATE 18 – Første sæson i SønderjyskE


Sæsonen var færdigspillet og for Alexander gjaldt det derfor om at gøre holdet klar til Superligaen. Der var ikke mange pladser der var direkte nødvendige at forbedre i forhold til de midler klubben havde og derfor havde Alexander fortalt sine talentspejder at han mest ønskede et nyt kuld unge talenter. Bortset fra Moussa Kipre, angriberen fra Slutsksakhar som alt skulle sættes ind på at skaffe til klubben. Det var ikke alle der forstod Alexanders besættelse af at hente afrikaneren til klubben. For det var næsten hvad det havde udviklet sig til. Alexander vidste at det ville være et personligt nederlag for ham hvis han ikke formåede at præsentere Kipre som ny angriber for SønderjyskE inden næste sæson.

Alexander havde netop færdiggjort en lang samtale med den
 russiske mafiaboss Vladimir Popovski. Her havde han
glædeligt meddelt Popovski at han ved oprykningen havde fået en lønforhøjelse så han tjente hele 22.000 kr. om ugen. En god løn, især hvis man ikke skulle betale af på en milliongæld. Men alligevel gjorde dette at Alexander håbede at hvis stimen med lønforhøjelser fortsatte kunne han en dag måske tage chancen og kalde sig gældfri. Om det så blev det sidste han gjorde - Alexander havde fra og med den dag besluttet at han ikke ville gå fra denne verden som en gældsplaget mand.

ÅRETS SPILLER

Lasse Vigen

Det unge midtbane talent har gennem hele sæsonen formået med stor succes at bryde modstanderens forsvar op med målgivende aflevereringer. Talentet rækker til mere end SønderjyskE og spørgsmålet er blot hvor længe de kan holde på ham. Lasse Vigen vil uden tvivl blive en vigtig brik i Alexanders Superliga trup.
Logged

FC Barcelona

Præsidenten
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #19 - MAFIA 2
« Svar #92: 05 Jan 2012, 16:29 »




UPDATE 19 – Indkøb


En sen sommernat stod to mørke skikkelser og talte rivende russisk. Et sprog der normalt ikke var at finde i det søvnige sønderjyske landskab. Mens mørket langsomt vandt over lyset og selv den mest livlige fugleunge gav efter for søvnen, begyndte de to skikkelser at bevæge sig mod en stadion indgang i fjerneste ende af vejen, hvorover et skilt med navnet ”Haderslev Stadion” prydede.
Da de to skikkelser var nået helt ind på stadion begyndte den ene livligt at fægte med armene og slå ud mod fodboldbanens dugvåde græsplæne. Den anden, en spinkel mand, nikkede i takt med at de fægtende arme gjorde forskellige ivrige fagter, og gav således til kende at han var med.
Man kunne fjernt i mørket høre Alexander ivrigt tilkende give at ”… på denne plæne vil du score mange, mange mål!”.
Moussa Kipre var efter en lang rejse fra Hvideruslands mørke ankommet godt til SønderjyskE.

Alexander havde ikke kun fået sit altoverskyggende ønske omkring Kipre opfyldt. Han regerede nu også over en hel ny flok talenter. 2 nye unge angribere, 3 midtbane spillere og to forsvarsspillere. Sådan var status. SønderjyskE kunne derfor
TRANSFER IND:
Moussa Kipre - Bo - 4,25 mio.
Uwe Luts - Bo - FRI
Christian Baron - Bo - FRI
Jacques Seck - MC - FRI
Morten Bådsvik - MC - 40K
Stephen Kwakye - MC - FRI
Tommaso Feola - FV - FRI
Antonio Fonesca - FC - FRI


TRANSFER UD:
Anders Østli - FC - FRI
Ivica Galinovic - FV - 8 mio.
Søren Mussmann - FV - FRI

også byde Superligaen op til dans som det yngste hold i ligaen. Alexander så en lys fremtid i disse talenter. Det var dem der i længden skulle sørge for at holde SønderjyskE i det forjættede land.
Omvendt havde 3 førsteholdsspillere måtte forlade klubben. Den mest nævneværdige var uden tvivl veteranen Anders Østli. Ikonet måtte efter ni trofaste år i klubben sande at de ikke ønskede at betale den løn han krævede. Derfor røg han på fri transfer til Norge sammen med venstrebacken Søren Mussmann.
Den sidste der forlod SønderjyskE i transfervinduet var den 20-ørige kroat Ivica Galinovic der ellers kun havde spillet en sæson for klubben. Det havde han imidlertid gjort så godt at den finske klub HJK var villige til at smide 8 millioner efter ham. Et beløb Alexander ikke havde i sinde at takke nej til for hans venstreback.

Alexander havde kun haft 2 venskabskampe til at gøre holdet klar til Superligaen. Den første blev desværre fortjent tabt til Esbjerg med 2-0. Den næste kamp var mod det mere overkommelige 2. divisions hold Næstved, der også blev slået med en klar 4-0 sejr. Kampene efterlod Alexander med en følelse af usikkerhed om hvordan SønderjyskEs tilbagevenden til den store scene ville blive.
« Seneste Redigering: 05 Jan 2012, 16:42 af Rafinha » Logged

FC Barcelona

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #19 - MAFIA 2
« Svar #93: 05 Jan 2012, 17:16 »

Godt at se du fik hentet din angriber "hjem" Smiley

Kunne du måske smide nogle ss eller bar skrive lidt om talenterne du har fået ind ? Smiley

Man vil jo gerne se hvem der skal holde SønderjyskE i Suppen...
Logged

Præsidenten
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #19 - MAFIA 2
« Svar #94: 05 Jan 2012, 19:50 »

Ja han er altså dygtig, den afrikaner! Smiley Jo det kan jeg godt, men det skal siges at jeg er lidt længere fremme i spillet så de har udviklet sig en smule Wink

Kipre:
http://i320.photobucket.com/albums/nn330/D4nskeren/MoussaKiprOversigt_Profil.png

Jaques Seck:
http://i320.photobucket.com/albums/nn330/D4nskeren/JacquesSeckOversigt_Profil.png

Christian Baron:
http://i320.photobucket.com/albums/nn330/D4nskeren/ChristianBaronOversigt_Profil.png

Feola:
http://i320.photobucket.com/albums/nn330/D4nskeren/TommasoFeolaOversigt_Profil.png

Det var de vigtigste Wink Og Feola og Kipre er nok de eneste der går direkte ind i startelleveren, så har valgt også lige at vise Lasse Vigen, da han virkelig er en nøglespiller:

http://i320.photobucket.com/albums/nn330/D4nskeren/LasseVigenOversigt_Profil.png
Logged

FC Barcelona

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #19 - MAFIA 2
« Svar #95: 05 Jan 2012, 22:23 »

Kan godt se hvorfor du gerne ville ha din irovianer til klubben Smiley

Men det er da fine talenter til en superliga klub Smiley
Selvom det dog er længe siden jeg har spillet superliga bold... har holdt mig lidt fra at spille i DK de sidste par udgaver af fm...
Logged

Præsidenten
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #19 - MAFIA 2
« Svar #96: 06 Jan 2012, 10:52 »

Ja han bliver vigtig Smiley Vil også mene at det hold jeg har nu burde kunne holde sig i Superligaen Wink
Logged

FC Barcelona

Præsidenten
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #20 - MAFIA 2
« Svar #97: 06 Jan 2012, 17:13 »




UPDATE 20 – Ulvene Piver


Festen i de lyseblå farver var længe om at lægge sig. Med frygten efter fra det sikre 2-0 nederlag mod Esbjerg siddende dybt i kroppen var Alexander spændt trasket ind på Tre-For park mod OB i håbet om at sikre et point. 90 minutter senere kunne han i ren jubel række hænderne i vejret og efter at have sikret 3 gange så mange point som han først havde håbet. Det var blevet til et fortjent 1-3 resultat.

Det skulle vise sig at Sønderjyske ikke havde til sinds at stoppe her. Som kampene skred frem overraskede SønderjyskE ved spillerunde efter spillerunde at forblive i den gode ende af Superligaen. Kampen mod  Midtjylland blev historisk vundet med hele 4-0, 27 skud på mål og 10 åbne chancer! Det var utroligt at se SønderjyskE fuldstændig udspille ulvene fra Midtjylland. I Alexanders øjne syntes en eventyr rejse påbegyndt.

Da Superligaens 10. spillerunde havde fundet sin afslutning med en 0-1 sejr over Horsens, kunne Alexanders lyseblå tropper konstatere at de gjorde krav på en 3. plads. Moussa Kipre, som Alexander plejede at omtale som Afrikas skønhed, havde leveret intet mindre end 10 mål! Kipre, der stadig ikke forstod dansk, undrede sig til stadighed over hvorfor hans danske medspillere ofte grinede efter Alexander havde nævnt hans navn. Til det burde det tilføjes at Kipre ikke var jordens pæneste herre.

Eneste skår i alt glæden var kampen mod Frem i pokalturneringens 3. runde. En uhyggelig kedelig kamp hvor det lignede at SønderjyskE slet ikke gad spille. Men som holdet spillede i Superligaen havde Alexander ikke noget at klage over.

Stemningen var ligesom resultaterne høje i SønderjyskE.




Meget meget irreterende! Under uploadningen af ligastillingen melder den en eller anden fejl og så kan jeg ikke åbne den filen mere. Det betyder at jeg heller ikke i denne omgang kan vise en ligastilling. Kan i stedet meddele at holdet ligger på en flot 3. plads og at det er meget tæt i toppen.
« Seneste Redigering: 06 Jan 2012, 17:19 af Rafinha » Logged

FC Barcelona

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #20 - MAFIA 2
« Svar #98: 06 Jan 2012, 17:19 »

Fine resultater, især mod Midtjylland... Men kan dog se at du har problemer mod hvad jeg vil mene er bunden af suppen...
Logged

Præsidenten
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #20 - MAFIA 2
« Svar #99: 06 Jan 2012, 17:22 »

Altså dem jeg har tabt er nu imod Brøndby, FCK og AGF :p Men du mener måske de to uafgjorte mod Lyngby og Esbjerg? Smiley
Logged

FC Barcelona

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #20 - MAFIA 2
« Svar #100: 06 Jan 2012, 17:30 »

Altså dem jeg har tabt er nu imod Brøndby, FCK og AGF :p Men du mener måske de to uafgjorte mod Lyngby og Esbjerg? Smiley

Ja jeg burde nok ha præciseret hvad jeg mente... regnede godt med at du ville få det svært imod FCK og evt. Brøndby hvis de er vendt tilbage til toppen... Men ja, AGF, Lyngby og Esbjerg  burde måske være nemmere at komme forbi... skal self heller ikke råbe alt for højt, for har også li formået at misse nogle point mod en fra bunden af PRL (længere ude i fremtiden i min blog)..
Logged

Præsidenten
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #20 - MAFIA 2
« Svar #101: 06 Jan 2012, 17:45 »

Ja Brøndby er i fm rimelige gode, mens Lyngby trods deres seedning faktisk ligger midt i ligaen mens AGF har overrasket helt og ligger nr. 2. Men det ville selvfølgelig også være noget nemmere for dig at se hvis jeg rent faktisk havde fået den skide ligastilling med!  ticked off

Det har måske kostet lidt for meget i den hjemlige liga med al satsningen for et CHL trofæ?  Rullende Øjne
Logged

FC Barcelona

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #20 - MAFIA 2
« Svar #102: 06 Jan 2012, 17:53 »

Ja Brøndby er i fm rimelige gode, mens Lyngby trods deres seedning faktisk ligger midt i ligaen mens AGF har overrasket helt og ligger nr. 2. Men det ville selvfølgelig også være noget nemmere for dig at se hvis jeg rent faktisk havde fået den skide ligastilling med!  ticked off

Det har måske kostet lidt for meget i den hjemlige liga med al satsningen for et CHL trofæ?  Rullende Øjne

Okay... troede ikke at AGF var helt tilba i toppen... Ja, det er lidt surt når stillingen ville forklare resultaterne Wink Men jeg har også først et billede af stillingen efter min næste kamp, som er mod United (igen)... Sikke en lillejuleaften... Smiley

Narj, er ikke kommet igang med den sjove del af CHL endnu... i stedet prøver jeg alle mine unge folk af... og det kan til tider koste, selv mod bundhold... men prøvede i en kamp at stille med kun to spillere over 23 hvilket resulterede i en uafgjort (2-2 i en semifinale)... og et par uger senere lavede jeg samme nummer, blot i ligaen, hvor der var en håndfuld ældre spillere med... så det er mere satsningen på ungdommen der koster mig point...
Logged

Præsidenten
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #20 - MAFIA 2
« Svar #103: 06 Jan 2012, 18:02 »

Det lyder godt nok også vildt at stille med så mange ungdomsspillere! Og så i en semifinale! Men omvendt lyder det som om at fremtiden ser meget lys ud i Arsenal hvis der er så mange talenter og at de faktisk kan spille med i PL. Men du skal vel alligevel passe på hvis du smider for mange point den vej, for så suveræn kan jeg alligevel ikke forestille mig at Arsenal kan være i PL efter kun 1½ sæsons tid Smiley

Logged

FC Barcelona

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #20 - MAFIA 2
« Svar #104: 06 Jan 2012, 18:09 »

Det lyder godt nok også vildt at stille med så mange ungdomsspillere! Og så i en semifinale! Men omvendt lyder det som om at fremtiden ser meget lys ud i Arsenal hvis der er så mange talenter og at de faktisk kan spille med i PL. Men du skal vel alligevel passe på hvis du smider for mange point den vej, for så suveræn kan jeg alligevel ikke forestille mig at Arsenal kan være i PL efter kun 1½ sæsons tid Smiley

Er ikke suverænt langt foran... og tja, jeg havde jo planlagt at cup turneringerne skulle bruges på ungdomsspillerne... og tja den kamp i prl var det også skader der gjorde at der blev stillet med et noget yngre hold end normalt...  Men der er nogle talenter der allerede er på vej frem...

Men der kommer en liga stilling i  morgen, så kan du se hvorn det ser ud Smiley Det har dog været en bedre sæson i denne omgang end den første... træner dem ret hårdt i at lære spilsystemet, fra de kom hertil, og nu er de ved at have lært det Opstemt
Logged

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010