home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23289
  0 Brugere, 471 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: hennry176
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  #23 - MAFIA 2 - PAUSE
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 6 7 [8] Udprint
Forfatter Emne: #23 - MAFIA 2 - PAUSE  (Læst 17549 gange)
Præsidenten
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #20 - MAFIA 2
« Svar #105: 06 Jan 2012, 18:14 »

Ja, jeg skal selvfølgelig lige tage med at der er så mange turneringer i England, så førsteholdspillerne og skal have nogle hvil Wink

Det er altid vigtig at have spilsystemet på rygraden (se bare på Barca  Hævet Øjenbryn )

Vil i så fald se frem til den update! Wink
Logged

FC Barcelona

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #20 - MAFIA 2
« Svar #106: 06 Jan 2012, 18:28 »

Ja, jeg skal selvfølgelig lige tage med at der er så mange turneringer i England, så førsteholdspillerne og skal have nogle hvil Wink

Det er altid vigtig at have spilsystemet på rygraden (se bare på Barca  Hævet Øjenbryn )

Vil i så fald se frem til den update! Wink

Ja, pt er jeg med i 4: PrL, ChL, Liga Cup og FA Cup... det gør at man enten mister spillere til skader eller hvil ja...

Ja, det giver meget at de ved hvor de kan finde hinanden på banen... spiller dog ikke samme taktik som barca... har jeg slet ikke mandskabet til endnu...

bar i orden... det er dog den sidste jeg pt. har liggende der er færdig...
Logged

Præsidenten
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #20 - MAFIA 2
« Svar #107: 06 Jan 2012, 18:31 »

Mindre end Barca burde også kunne gøre det Wink

Har faktisk kigget en del på dine taktikker og kan se at vi spiller på ret forskellige måder med undtagelse af at vi begge spiller offensivt. Især det at du ikke benytter en playmaker hvilket jeg altid baserer mine taktikker på Smiley
Logged

FC Barcelona

JeppeA
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #20 - MAFIA 2
« Svar #108: 06 Jan 2012, 18:36 »

Rigtig fin blog! Følger med Smiley
Logged

Kunne du tænke dig at blive den uofficielle Danmarksmester i Football Manager 2012 samt vinde utrolige lækre præmier? Så tjek de forskellige challenges her: DM i FM - Info + Challenges
Vi er nu oppe på 31 deltagere!

Præsidenten
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #20 - MAFIA 2
« Svar #109: 06 Jan 2012, 18:41 »

Det er dejligt at høre Jeppe! Det er altid så rart med en ny læser! Smiley
Logged

FC Barcelona

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #20 - MAFIA 2
« Svar #110: 06 Jan 2012, 19:31 »

Mindre end Barca burde også kunne gøre det Wink

Har faktisk kigget en del på dine taktikker og kan se at vi spiller på ret forskellige måder med undtagelse af at vi begge spiller offensivt. Især det at du ikke benytter en playmaker hvilket jeg altid baserer mine taktikker på Smiley

Tja mine taktikker bygger på erfaringer fra min første sæson i Arsenal... Jeg har hele tiden haft brug for at sikre defensiven hvilket M'Vila, Badejl og Song er gode til... og så er jeg i dette save blevet glad for mine hurtige offensive spillere, det er meget få af dem der har under 15 i hurtighed, adræthed osv.

I Napoli i sidste udgave af FM brugte jeg ofte Hamsik som playmaker... Har self Dzagoev i denne omgang, men han er stadig meget ung, i forhold til det ansvar der følger med playmaker rollen... det synes jeg i hvert fald...

Men vil i bund og grund mene, at man blot skal bruge den taktik der passer bedst til ens hold... Tænker pt mere på resultaterne end på hvor flot fodbold det er...
Logged

Præsidenten
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #20 - MAFIA 2
« Svar #111: 06 Jan 2012, 19:47 »

Helt enig i at man skal bruge den taktik der passer til sit hold. Med hensyn til hurtighed kan jeg se at vi er ens Wink

Men det jeg nu mere mente med det var at det åbnede op for hvad jeg troede muligt taktisk. Især din 4-2-2-2 blev jeg overrasket over, og jeg kan jo se at det virker fremragende i forhold til de resultater du opnår. Samtidig blev jeg også overrasket over din offensiv spiller var IA da jeg faktisk ville have troet at det betød for mange boldtab og deraf mindre boldbesidelse i forhold til en playmaker eller normal offensiv midt.

De taktikker du viste frem åbnede op for at eksperimentere i ting jeg på forhånd ikke ville tro virkede Wink   
Logged

FC Barcelona

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #20 - MAFIA 2
« Svar #112: 07 Jan 2012, 04:04 »

Helt enig i at man skal bruge den taktik der passer til sit hold. Med hensyn til hurtighed kan jeg se at vi er ens Wink

Men det jeg nu mere mente med det var at det åbnede op for hvad jeg troede muligt taktisk. Især din 4-2-2-2 blev jeg overrasket over, og jeg kan jo se at det virker fremragende i forhold til de resultater du opnår. Samtidig blev jeg også overrasket over din offensiv spiller var IA da jeg faktisk ville have troet at det betød for mange boldtab og deraf mindre boldbesidelse i forhold til en playmaker eller normal offensiv midt.

De taktikker du viste frem åbnede op for at eksperimentere i ting jeg på forhånd ikke ville tro virkede Wink   

Okay Smiley det gir også bar li det ekstra at ens spillere kan spæne fra modstanderen hvis det er nødvendigt... og med en spiller som Walcott på mit hold kan j ikke andet end at blæse til angrev i en hvis fart Wink

Er glad for at kunne bidrage med nogle alternativer... men min 4-2-2-2 virker kun fordi min offensiv er så hurtig... samt at M'Vila bar er superb på midten... havde en kamp hvor M'Vila og Arshavin manglede,,, det kunne mærkes...

Tja med IA kan der komme nogle boldtab, men jeg får også skabt nogle fordelagtige situationer i angrebet, der gør op for de gange jeg mister bolden... mit værste problem er at nogle af mine spillere ikke kan sende bolden i mål, når de er alene med målmanden... men så unge som de nu er, så er der ofte 10+ års forskel mellem angriber og målmand... især mod fulham...

Tja, som sagt er det kun fordi de virker for den holdsammensætning jeg har lige nu... om et par sæsoner vil jeg nok spille noget helt andet... fx en taktik jeg havde stor succes med i At. Madrid... der spillede jeg 4-3-2-1 med en DM, men det var kun fordi jeg havde de tre absolut bedste spillere på den centrale/defensive midt... samt bedste fløj og angriber Smiley
Logged

Præsidenten
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #21 - MAFIA 2
« Svar #113: 07 Jan 2012, 13:23 »



UPDATE 21 – PAOK


Ingen i SønderjyskE kunne vide at deres glæde så brat  skulle sættes på prøve. Efter et efterår der kun havde budt på positive overraskelser måtte fansene i Sønderjyske en sen oktoberaften sande at fremtiden atter måtte konstateres usikker. Alexander Winther var fortid i klubben.

Tidligere samme dag havde rygterne for alvor begyndt at florere rundt i Haderslev. De gik på at succesmanageren var blevet tilbudt et nyt job på baggrund af hans resultater med klubben. Da SønderjyskEs ledelse samme aften indkaldte til et akut pressemøde, var der ikke mange optimistiske fans tilbage. En halv times tid senere, da tingene var afgjort, var der ingen.

Alexander Winther var efter en kort introduktion af bestyrelsesformande n  trådt frem og annonceret sin tilbagetræden fra hvervet som manager for SønderjyskE. Han forsikrede at selvom han kun havde været i klubben i lidt over et år så havde de sammen skabt det han i første omgang var blevet hentet ind for.
Meget skulle gå galt hvis ikke SønderjyskE skulle formå at blive i Superligaen i denne omgang. Han udtalte ydermere at den tid han havde brugt i klubben havde været med til at give ham livsglæden tilbage. For dette, og så meget andet ønskede han at give klubben SønderjyskE sin største tak. Før journalisterne begyndte at gale om kap med spørgsmål fik Alexander Winther fortalt hvor hans næste destination var: ”PAOK, Grækenland.”


Logged

FC Barcelona

Enzo
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #21 - MAFIA 2
« Svar #114: 07 Jan 2012, 13:33 »

Bestemt et trin op ad karrierestigen, og jeg tror såment også at du hurtigere kommer til at afbetale din gæld i PAOK end i SønderjydskE. Wink
Logged

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

Præsidenten
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #21 - MAFIA 2
« Svar #115: 07 Jan 2012, 13:42 »

Ja lønnen er bedre og som du siger så er det et spring op af karrierestigen. Håber også at det vil være med til at øge interessen for ham i de største europæiske ligaer så han på et tidspunkt kan komme med helt i toppen Wink
Logged

FC Barcelona

Præsidenten
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #22 - MAFIA 2
« Svar #116: 08 Jan 2012, 12:00 »




UPDATE 22 – PAOK, Grækenland


Alexander var et par dage efter hans sidste pressekonference for SønderjyskE så småt klar til sin rejse mod Grækenland og Thessaloniki hvor PAOK huserede. Byen var Grækenlands næststørste og Alexander glædede sig til at stå i spidsen for en klub med flere tusinde fans på tribunerne. 

Alexander havde fået af vide af bestyrelsesformande n, Panagiotis Bitounis, at efter klubben 3 år i træk var havnet på andenpladsen blev det hans opgave at slå de intet mindre end 4-foldige vindere fra Olympiakos af tronen. Som stillingen så ud lige nu mente Alexander også at det med lidt held burde være muligt.

PAOK havde søgt ny manager efter den daværende var blevet tilbudt landstrænerposten for Grækenland. Derfor var Alexander i stedet blevet hentet frem for at sikre at PAOK kunne vinde sit tredje græske trofæ i klubbens historie. Kun to gange tidligere var det lykkedes, sidste gang i 1985. Klubben sultede efter en ny triumf.

Alexander selv kunne se frem til en stor lønforhøjelse til 34.000 kr. som manager i PAOK. Han var snart klar til at køre til lufthavnen, som skulle bringe ham til Grækenland. Han valgte en sidste gang at gå sin håndbagage igennem før han forlod sit hus i Haderslev for sidste gang:
”Bog – tjek, Ipod – tjek, slikpose – tjek, Rick – tjek, madpakke – tjek.”

Super, tænkte Alexander, alt så ud til at være pakket!



Logged

FC Barcelona

Præsidenten
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #23 - MAFIA 2
« Svar #117: 09 Jan 2012, 15:22 »




UPDATE 23 – Pressemøde


Alexander var et par dage efter sin ankomst til Grækenland indkaldt til sit første pressemøde. Han satte sig i den varme stol og smilte, som det var forventet af ham, men bag facaden kæmpede han med et sportsligt problem som han ikke lige kun hitte en forklaring på.

Efter bestyrelsesformande n  havde kommet med en kort introduktion af ham begyndte journalisterne at stille deres trivielle spørgsmål. ’Altid de samme kedelige spørgsmål’, tænkte Alexander træt, mens han nærmest på automatik besvarede spørgsmålene og i stedet fortsatte sin egen jagt på at finde en løsning til hans problem. Pludselig syntes Alexander at have fundet løsningen på problemet og rejste sig med fægtende arme mens han udbrød: "Jeg har det!".
Alt dette skete samtidig med at en journalist i forreste række netop havde færdiggjort sit spørgsmål: ”Er der en spiller på holdet du ser som stjernen og som du synes har det vigtige flair til at afgøre de vigtige kampe?”
Ikke kun var dette et utroligt besynderligt svar til journalistens spørgsmål, men idet Alexander havde rejst sig ramte en af hans fægtende hænder samtidig hans kaffekop der i en stor bue blev sendt ned i hovedet på journalisten, som havde stillet spørgsmålet, og derefter videre ned på hans bukser. Det resulterede i at journalisten skrigende fløj op og råbte på græsk noget om ”… hans vrede bukser og en beskidt kone!”
Alexander var ikke helt sikker på at han havde forstået det rigtigt, hans græske var endnu ikke så godt.

De fleste journalister syntes derefter at se ud som om at de havde fået de oplysninger de havde brug for nu, og forlod stille og roligt rummet. Om det var faren for at få smidt mere kaffe i hovedet eller fordi de nu med den episode havde fået mere end nok stof til næste dags avis, vidste Alexander ikke.

Derefter gik Alexander ud af døren sammen med sin chef og bestyrelsesformand, der efter episoden virkede en smule muggen. Bestyrelsesformande n  så ikke ud til at syntes at hans klub på den måde skulle udstilles som uprofessionel og latterliggjort. Men som Alexander sagde, det var sikkert noget de om nogle år kunne se tilbage på og grine af. Alexander så hurtigt og nervøst over på bestyrelsesformande n  for at notere hvordan han tog den bemærkning og konkluderede at der vidst skulle gå mange, mange år, hvis den sag overhovedet igen skulle nævnes.



Logged

FC Barcelona

Sider: 1 ... 6 7 [8] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010