|
Sir Kunak
|
|
Skal bruge en MC til Lyon i starten af 2. sæson.  Prisen skal være under 150. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sir Kunak
|
|
James Mcarthur  Overhovedet ikke god nok. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
El-Pistolero
|
|
Marco Verrati(ham fra Pescara, ikke sikker på hvordan det staves) Hvilken postion skal du bruge
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sir Kunak
|
|
Central midtbane. Han må godt være lidt dyr. (indenfor 150 mil) 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ulle94
|
|
Central midtbane. Han må godt være lidt dyr. (indenfor 150 mil)  Hvilken type? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
El-Pistolero
|
|
Jeg mente hvilken rolle, tænkte ikke lige 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sir Kunak
|
|
Hvilken type?  Gerne en lidt offensiv type. En rigtig playmaker. Det kunne være lækkert med nogle gode stats i langskud og førsteberøring, men ikke noget krav.  -Hans naturlige position skal være MC
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Anfield Road
|
|
Klub: Brøndby Sæson: 1 Pris: ca 3-4 mio. Position: FC Alder: ligegyldigt skal bare være god nok til at være reserve
bare skyd løs
|
|
|
|
|
|
"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly
|
|
|
|
|
whispers
|
|
Højreback til Dortmund halvejs i første sæson? Han må ikke koste over 100 mio.
Romario
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
whispers
|
|
Gerne en lidt offensiv type. En rigtig playmaker. Det kunne være lækkert med nogle gode stats i langskud og førsteberøring, men ikke noget krav.  -Hans naturlige position skal være MC Christian Eriksen? Evt Kwadwo Asamoah
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
jokke
|
|
En bolderobrer til Valencia i 5. sæson - pris er ligegyldig.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Boxx
|
|
En bolderobrer til Valencia i 5. sæson - pris er ligegyldig.
Arouca Taras Stepanenko Pavel Mamaev (har også andre kvaliteter) Fellaini Yann M'vila Luiz Gustavo Fernando (porto) Willians (flamengo) Javi Garcia Det var lige nogle navne på defensive midtbanespillere (som også kan spille midt) klubnavne i paranteserne er der hvor de befinder sig i første sæson, de kan jo være købt inden 
|
|
|
|
|
|
Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!
|
|
|
|
|
jokke
|
|
Arouca Taras Stepanenko Pavel Mamaev (har også andre kvaliteter) Fellaini Yann M'vila Luiz Gustavo Fernando (porto) Willians (flamengo) Javi Garcia Det var lige nogle navne på defensive midtbanespillere (som også kan spille midt) klubnavne i paranteserne er der hvor de befinder sig i første sæson, de kan jo være købt inden  Fornemt!! Jeg takker mange gange 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|