|
jokke
|
|
Han er ikke interesseret 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Boxx
|
|
Fornemt!! Jeg takker mange gange  glad for at kunne hjælpe  har selv stepanenko i Aston Villa, hvor han gør det fortrinligt ! 
|
|
|
|
|
|
Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!
|
|
|
|
|
Sir Kunak
|
|
Har 250 mil med Lyon i vintertransferen i 2. sæson. Mangler central midtbane. Nogle idéer?  (Gerne lidt offensivt orienteret, men han skal spille naturligt på CM)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ELS
|
|
Har 250 mil med Lyon i vintertransferen i 2. sæson. Mangler central midtbane. Nogle idéer?  (Gerne lidt offensivt orienteret, men han skal spille naturligt på CM) Jeg har rigtige gode erfaringer med Delph fra Aston Villa. Han har måske ikke de bedste tal, men præsterer hver gang som fremadskudt playmaker med angrib. Ellers er der jo Gylfi Sigurdsson, jeg ved bare ikke om han er naturlig på midtmidt
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sir Kunak
|
|
Jeg har rigtige gode erfaringer med Delph fra Aston Villa. Han har måske ikke de bedste tal, men præsterer hver gang som fremadskudt playmaker med angrib. Ellers er der jo Gylfi Sigurdsson, jeg ved bare ikke om han er naturlig på midtmidt
Har Gylfi på OMC.  Tænker måske lidt større en Delph. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ELS
|
|
Fair nok. Har du ikke Grenier til mc?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
kuszman
|
|
Jeg mangler både en højre og venstre kant til mit Vitesse hold i starten af 1. sæson. De skal gerne være både hurtige og driblestærke. Har massere penge så det er ikke det store problem. Nogle bud? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sir Kunak
|
|
Fair nok. Har du ikke Grenier til mc?
Jo, men han er sgu ikke god nok. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Magn
|
|
Jeg mangler både en højre og venstre kant til mit Vitesse hold i starten af 1. sæson. De skal gerne være både hurtige og driblestærke. Har massere penge så det er ikke det store problem. Nogle bud?  Emil Larsen fra Lyngby er et bud ellers prøv at kig i den Schweiziske liga der er der flere gode spillere ellers en Haarmeet Singh.
|
|
|
|
|
|
Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.
|
|
|
|
mikestorbank
Lilleputspiller
|
|
Jeg mangler både en højre og venstre kant til mit Vitesse hold i starten af 1. sæson. De skal gerne være både hurtige og driblestærke. Har massere penge så det er ikke det store problem. Nogle bud?  Karim Ait Fana er en super spiller der vil gøre det godt i Holland, du kan evt leje ham og hente ham på fri transfer til januar 
|
|
|
|
|
|
Én klub, èt Landshold - FC Bayern & Tyskland.
|
|
|
|
|
El-Pistolero
|
|
Jeg mangler både en højre og venstre kant til mit Vitesse hold i starten af 1. sæson. De skal gerne være både hurtige og driblestærke. Har massere penge så det er ikke det store problem. Nogle bud?  Dries Mertens? Ellers kan jeg også anbefale Ait Fana. :-)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
superpew
|
|
Klub: Southampton Sæson: 16-17 Positioner: DL, DC, DMC Pris: 240mio Har lige overtaget holdet, og de ligger sidst i PL, så det er en spændende udfodring efter at have ført Hearts fra den skotske liga i CL. Kunne ikke sige nej til tilbuddet og de mange millioner 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Arny
|
|
Klub: Bayern Sæson: 14-15 Position: DM Pris: ligegyldig Luiz Gustavo er ikke god nok til at være i start 11'eren så skal bruge en der er god nok til at starte inde 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
bobbefar
Gæst
|
|
Klub: Bayern Sæson: 14-15 Position: DM Pris: ligegyldig Luiz Gustavo er ikke god nok til at være i start 11'eren så skal bruge en der er god nok til at starte inde  Yann M'vila
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Arny
|
|
Yann M'vila
Han er lige blevet købt til Arsenal  Har du andre bud? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|