|
PEAST
|
|
Hejsa Alle sammen...
Håber i kan hjælpe mig lidt her... Jeg har lige startet et save med Southampton og er i gang med at skifte store dele af truppen ud. regner ikke med trofæer eller noget de første par år. men jeg skal bruge nogle gamle erfarne spillere til truppen som hjælp til alle de unge spillere...
PT. mangler jeg følgende:
MM
Forsvaret
Offensivt orienteret Midtbane
Angreb.
håber i forstår mit spørgsmål og kan hjælpe mig
|
|
|
|
|
|
PSN: PEAST
JA!!! Jeg har ADHD og jeg er stolt af det!!!
|
|
|
|
|
MichaelPaw
Gæst
|
|
Søger en super angriber til mit Lille hold første sæson max 90 mil
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
KFBDK
|
|
Søger en super angriber til mit Lille hold første sæson max 90 mil
Kan ikke lige huske hvad Doumbia fra CSKA koster, men måske kan du få ham for omkring 90 mio. Ellers kan man ofte leje Wellbeck i United, ham har jeg haft gode erfaringer med som skarpretter med stikninger i dybden til ham. Så kan du bruge dine penge andetsteds! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sir Kunak
|
|
Klub: Bayern Sæson: 14-15 Position: DM Pris: ligegyldig Luiz Gustavo er ikke god nok til at være i start 11'eren så skal bruge en der er god nok til at starte inde  Alex Song? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Fogt
|
|
Yann M'Villa
|
|
|
|
|
|
Gry Marie 11.03.12 Nor 19.04.15 Anna Eline 31.08.21
|
|
|
|
|
dissing10
|
|
En angriber til Tottenham i tredje sæson. Pengene er intet problem. Han skal spille alene i en 4-2-3-1 opstilling - hvem vil bombe for mig? SKYD LØS! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nhg93
|
|
En angriber til Tottenham i tredje sæson. Pengene er intet problem. Han skal spille alene i en 4-2-3-1 opstilling - hvem vil bombe for mig for? SKYD LØS!  Jeg har haft stor succes med både neymar og cavani 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
jonaslund94
|
|
En angriber til Tottenham i tredje sæson. Pengene er intet problem. Han skal spille alene i en 4-2-3-1 opstilling - hvem vil bombe for mig? SKYD LØS!  Cavani, neymar, fierro, niang, doumbia osv....De er garanteret for massere mål allesammen! :-)
|
|
|
|
|
|
FC Barcelona - Mes que un club.
|
|
|
|
|
Ortelot
|
|
En angriber til Tottenham i tredje sæson. Pengene er intet problem. Han skal spille alene i en 4-2-3-1 opstilling - hvem vil bombe for mig? SKYD LØS!  Spiller selv med en 4-2-3-1 og den første spiller jeg henter er altid Yaya Sanogo, da han er garant for minimum 1 mål pr. kamp i gennemsnit, hvis han bliver brugt som poacher.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ahlmann
Lilleputspiller
|
|
en god målmand til MAN UTD... gerne en ung en der er bedre end DE GEA
Nogle bud??
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hoejtved
Lilleputspiller
|
|
en god målmand til MAN UTD... gerne en ung en der er bedre end DE GEA
Nogle bud??
En Akinfeev kunne være et bud.. manden er en kvalitetsmålmand! :-) ellers vil det være en målmand som Hugo Lloris.. men de koster jo begge.. De gea har et kæmpe potentiale, ellers skal du vente og se efter regens..
|
|
|
|
|
|
Vendsyssel FF Odense Boldklub BVB 09
|
|
|
|
|
|
|
David Villa
|
|
Søger: Højre offensiv midtbane Klub: Tottenham Sæson: 2014/2015 Pris: Ca. 200.000.000
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
jokke
|
|
Søger: Højre offensiv midtbane Klub: Tottenham Sæson: 2014/2015 Pris: Ca. 200.000.000
Tjek om Willian er blevet solgt, og så omskol ham til OMH - det har jeg haft forrygende gode erfaringer med i PSG!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|