home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:11:18 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I går kl. 19:15:38 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23428
  0 Brugere, 650 Gæster Online.

Indlæg: 1132889 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: fera22
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Spillersøgning og -erfaring
| | | | |-+  Rate mit talent FM12
0 Brugere og 15 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 39 Udprint
Forfatter Emne: Rate mit talent FM12  (Læst 190673 gange)
DonMambo
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Rate mit talent FM12
« Svar #105: 10 Jan 2012, 01:14 »

Her er en franskmand jeg hentede til klubben som 16 årig, og han har nu fået en del tid på førsteholdet.



Jeg håber at han kan blive ved med at udvikle sig længe endnu, for så vil jeg til sidst stå med en rigtig god kantspiller til at overtage for de andre alternativer jeg har Smiley

Hvad synes i ?

Man må håbe han får lidt mere fart i støvlerne.. Smiley
Logged

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Rate mit talent FM12
« Svar #106: 10 Jan 2012, 02:05 »

Ja, det er så også et af de aspekter jeg er mest ked af ved denne spiller... han mangler lidt fart... men han er kun 17, så jeg skal bar igang med at træne hans hurtighed, hvilket jeg allerede har sat i værk Smiley

Men hvis han får tilpas træning, samt en ordenlig røvfuld førsteholdsfodbold, så har jeg stadig mulighed for en god spiller ? håber jeg Opstemt

Men har også skrevet kontrakt med en 16 årig brasilianer der spiller venstrekant, så kan være jeg rykker Silva her ind på den centrale sammen med Dzagoev jeg også har der...

Er self lidt svært at imponere med de spillere som Fulham li har vist frem her i tråden...

Men tja smider nogle flere talenter op senere, men det bliver nok i min blog... Har allerede en talentgennemgang liggende som en kommende update efter januarvinduet Smiley
Logged

DonMambo
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Rate mit talent FM12
« Svar #107: 10 Jan 2012, 02:28 »

Ja, det er så også et af de aspekter jeg er mest ked af ved denne spiller... han mangler lidt fart... men han er kun 17, så jeg skal bar igang med at træne hans hurtighed, hvilket jeg allerede har sat i værk Smiley

Men hvis han får tilpas træning, samt en ordenlig røvfuld førsteholdsfodbold, så har jeg stadig mulighed for en god spiller ? håber jeg Opstemt

Men har også skrevet kontrakt med en 16 årig brasilianer der spiller venstrekant, så kan være jeg rykker Silva her ind på den centrale sammen med Dzagoev jeg også har der...

Er self lidt svært at imponere med de spillere som Fulham li har vist frem her i tråden...

Men tja smider nogle flere talenter op senere, men det bliver nok i min blog... Har allerede en talentgennemgang liggende som en kommende update efter januarvinduet Smiley

De ser godt nok også ualmindeligt gode ud..  - Her nogle af dem jeg satser på - dog ikke alle helt unge..









« Seneste Redigering: 10 Jan 2012, 02:37 af DonMambo » Logged

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Rate mit talent FM12
« Svar #108: 10 Jan 2012, 11:34 »

Det også nogle fine talenter, men kan også se at du er nået en del år længere ind i dit save end jeg er... talenterne bliver jo bedre med tiden Smiley
Logged

DonMambo
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Rate mit talent FM12
« Svar #109: 10 Jan 2012, 15:18 »

Det også nogle fine talenter, men kan også se at du er nået en del år længere ind i dit save end jeg er... talenterne bliver jo bedre med tiden Smiley

Bestemt. Til gengæld har jeg ikke samme udviklingsmulighede r - hvis jeg skal holde mig til "reglerne" i Lutz Pf chal. Jeg må i stedet punge ud Wink
Logged

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Rate mit talent FM12
« Svar #110: 10 Jan 2012, 16:28 »

Hvad går den Challenge ud på??

tja, jeg bygger meget af min managerstil på at udvikle spillere... til det arbejde er Arsenal jo et super godt sted, med de ungdoms faciliteter, samt de forbindelser der er til andre klubber Smiley
Logged

lejones
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Rate mit talent FM12
« Svar #111: 12 Jan 2012, 23:15 »

Det her er ikke min spiller men blev lige nødtil at smide ham ud læg mærke til efternavnet..
mon ikke han er den nye Rooney.. Mega vild spiller ærgerligt man er en klub som OB nu .. ville gi alt for at prøve at ha ham i min stald..

« Seneste Redigering: 12 Jan 2012, 23:16 af lejones » Logged

DonMambo
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Rate mit talent FM12
« Svar #112: 12 Jan 2012, 23:37 »

Hvad går den Challenge ud på??

tja, jeg bygger meget af min managerstil på at udvikle spillere... til det arbejde er Arsenal jo et super godt sted, med de ungdoms faciliteter, samt de forbindelser der er til andre klubber Smiley

Bla. at man SKAL accepterer ethvert tilbud fra andre klubber Smiley

Det kan derfor ikke betale sig at satse på unge talenter der første mange sæsoner.. Smiley
Logged

DonMambo
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Rate mit talent FM12
« Svar #113: 12 Jan 2012, 23:39 »

Det her er ikke min spiller men blev lige nødtil at smide ham ud læg mærke til efternavnet..
mon ikke han er den nye Rooney.. Mega vild spiller ærgerligt man er en klub som OB nu .. ville gi alt for at prøve at ha ham i min stald..



HAPS! Smiley  Vild spiller -
Logged

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Rate mit talent FM12
« Svar #114: 13 Jan 2012, 00:11 »

Det her er ikke min spiller men blev lige nødtil at smide ham ud læg mærke til efternavnet..
mon ikke han er den nye Rooney.. Mega vild spiller ærgerligt man er en klub som OB nu .. ville gi alt for at prøve at ha ham i min stald..



Ja, det er da sådan en spiller man gerne så i sin egen klub... 
Logged

lejones
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Rate mit talent FM12
« Svar #115: 13 Jan 2012, 00:13 »

Ja, det er da sådan en spiller man gerne så i sin egen klub... 

Ja øv øv ikk.. Men hvis jeg nu bliver træt af livet i OB er det jo muligt med en større klub når han er blevet en verdens stjerne
Logged

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Rate mit talent FM12
« Svar #116: 13 Jan 2012, 03:11 »

Ja øv øv ikk.. Men hvis jeg nu bliver træt af livet i OB er det jo muligt med en større klub når han er blevet en verdens stjerne

Ja, chancen er der jo,,, men på det tidspunkt er hans pris sikkert ikke til at betale... han er jo i City, der vel nok har de højeste lønninger ever... Jeg formår i hvert fald ikke at følge med selvom jeg er Arsenal...

Satser i stedet på at hente en masse talenter ind... poster mit seneste indkøb om lidt... Smiley Fandt en italiener, som muligvis kan blive en stjerne, og ellers kan jeg nemt sælge ham videre med fortjeneste Opstemt
Logged

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Rate mit talent FM12
« Svar #117: 13 Jan 2012, 03:14 »

Som skrevet i forrige indlæg, så fandt jeg en spændende italiener.

Jeg ved endnu ikke om han bliver en spiller der bliver aktuel på førsteholdet eller om han bar skal skibbes videre efter en sæson eller to... Men her er han:



Hvad synes i om ham??
Logged

Enzo
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Rate mit talent FM12
« Svar #118: 13 Jan 2012, 07:53 »

Som skrevet i forrige indlæg, så fandt jeg en spændende italiener.

Jeg ved endnu ikke om han bliver en spiller der bliver aktuel på førsteholdet eller om han bar skal skibbes videre efter en sæson eller to... Men her er han:



Hvad synes i om ham??
Køb ham nu. Giv hem resten af sæsonen på reserve/ungdomshold (Kommer an på hvilket hold der har højest niveau), og så derefter kan du bruge ham i Ligacupkampe, og andre kampe som ikke er så vigtige Wink
Logged

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Rate mit talent FM12
« Svar #119: 13 Jan 2012, 12:08 »

Køb ham nu. Giv hem resten af sæsonen på reserve/ungdomshold (Kommer an på hvilket hold der har højest niveau), og så derefter kan du bruge ham i Ligacupkampe, og andre kampe som ikke er så vigtige Wink

Har købt ham...Får ham dog først til sommer...
Tror faktisk at det er ungdomsholdet der gør det bedst for tiden... De har i hvert fald formået at ligge i toppen af deres række det meste af tiden... Ja, han vil self få chancen...

Men hvad synes du ellers om ham? Tror du han kan blive førsteholdsmaterial e på længere sigt?
Logged

Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 39 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010