home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:11:18 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I går kl. 19:15:38 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23428
  0 Brugere, 545 Gæster Online.

Indlæg: 1132889 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: fera22
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Spillersøgning og -erfaring
| | | | |-+  Rate mit talent FM12
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 39 Udprint
Forfatter Emne: Rate mit talent FM12  (Læst 190661 gange)
Ninja777
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Rate mit talent FM12
« Svar #75: 16 Dec 2011, 00:39 »

Hvad siger i til ham her? (dejligt med en fra egen avl Smiley )


Han kan da sparke hjørnespark Peace haha, hvis han får førsteholdstid, så kan han da godt gå hen og blive god.
Logged

Fabregas
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Rate mit talent FM12
« Svar #76: 16 Dec 2011, 22:21 »

Hey boys Wink

Hvad siger i til dette talent. Fra eget akadami og muligvis en stor fremtid foran sig. Hvad mener i?

http://tinypic.com/view.php?pic=2ihmtci&s=5
Logged

Inferno
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Rate mit talent FM12
« Svar #77: 16 Dec 2011, 22:29 »

Noget af det jeg kigger på hos et talent, er hans såkaldte "medfødte" evner. Her snakker vi om målrettethed og naturlig form. De giver en god idé om hvor naturligt godt hans talent er, og ikke mindst hvilke chancer han har for at nå sit potentiale og klare sig topfodbold. Med dit talent vil jeg sige, at det er ekstremt vigtigt både, at have en tutor med god målrettethed på og give ham rigtig mange kampe. Helt i de unge år, kan du jo give ham de små cupkampe, og hvad der ellers falder af, eller skifte ham ind, når du fører stort.
Logged

Fabregas
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Rate mit talent FM12
« Svar #78: 16 Dec 2011, 22:31 »

Jeg har allerede sat Roman Wiedenfeller på som Tutor og giver ham en masse cup-kampe og han har allerede udviklet sig en del på et 3-4 måneder siden han kom til klubben.
Logged

vmanstar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Rate mit talent FM12
« Svar #79: 22 Dec 2011, 14:31 »

Det er måske lidt OT i forhold til denne tråd, men da folk, der kigger i denne tråd formodentlig har rimelig styr på træning, udvikling og talenter, så spørger jeg lige her. Jeg har flere store talenter på mit SønderjyskE hold, som alle har fået fuld spilletid i sæsonens kampe (bortset fra pokalkampe mod 2.-divsionshold). Mine trænere rapporterer hver måned, at de er i stor fremgang, men de siger også altid, at de bremse pga. EKSTREMT mangel på kamperfaring, hvilket virker underligt på mig, når de spiller 90 minutters Superligabold hver uge. Er det fordi niveauet i Superligaen er for lavt til dem, eller er det en bug - eller noget helt tredje?

Jeg ville sætte meget pris på, at en kan hjælpe mig med mit "problem".
Logged

hoegdk
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Rate mit talent FM12
« Svar #80: 22 Dec 2011, 17:50 »

vmanstar: jeg har akkurat samme problem hvor de fortæller mig at de bremses pga. ekstremt mangel på kamp træning,  også selvom de spiller (næsten) fuld tid.

jeg er også sønderjyskE
Logged

SønderjyskE

Superliga: 2017-2025
Chl: Semifinale. 2026
Euro cup:Kvartfinale.
pokal tunering:[b]2013, 17, 18, 20, 24, 25

[b]Dato:
oktober, 2027

hoegdk
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Rate mit talent FM12
« Svar #81: 22 Dec 2011, 18:19 »

Købet denne gut da han var 16 , han er 19 nu har ikke gamle billede HAN BLIVER VILD...... sidste sæson 33 kampe 73 mål i ligaen... han har spillet 162 kampe og scoret 252 mål indtil nu SmileySmileySmiley

http://imageshack.us/photo/my-images/819/almeidaoversigtprofil2.png/

for det første, så tror jeg at du lyver, du siger han har scoret 73 mål i 33 kampe sidste sæson, men i han biografi står der at han kun har scoret 22 mål?

du skriver også han har spillet 162 kampe og scoret 252 ved ikke om det kun er i din klub eller i din og Sau Paulo´s (som det står han har spillet i)

men det kan jeg se også er løgn han har kun spillet 50 kampe og scoret 19 mål for sau paulo .

plusset sammen med de 59 kampe han har spillet for dig og de 22 mål han har scoret giver det 109 kampe og 41 mål.


rimelig langt fra hinanden.
vil gerne bede om et ss af hans historie hvis du mener jeg tager fejl.
Logged

SønderjyskE

Superliga: 2017-2025
Chl: Semifinale. 2026
Euro cup:Kvartfinale.
pokal tunering:[b]2013, 17, 18, 20, 24, 25

[b]Dato:
oktober, 2027

MichaelHarlev
Gæst
 
Sv: Rate mit talent FM12
« Svar #82: 22 Dec 2011, 19:23 »


Er pt. ved at omskole ham til højrekant da jeg har angribere nok, men med noget mere hurtighed tror jeg han kan blive en led inderste angriber. 4 stjerner i rapport.


Har i forvejen Neymar, Higuain og Rooney i angrebet, men han kan blive vild ham her. Fremtidens angrebsstjerne håber jeg. 4 stjerner i rapport.


Regner med han skal overtage venstre kanten fra Di Maria om nogle år. 4 stjerner i rapport.


Lidt af et impulskøb sidste sæson, gav 48 mio for ham, håber han bliver god, men har ikke udviklet sig vildt meget. 3 stjerner i rapport.


Overvejer og omskole ham til offensiv midt, han er desværre skadet så han er faldet lidt på det seneste. 4 stjerner i rapport.

Logged

phil0883
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Rate mit talent FM12
« Svar #83: 23 Dec 2011, 16:12 »

Hvad siger i til disse tre? Isimat-Mirin har spillet over forventning i de kampe han har fået, ihvertfald i forhold til han kun er 18, og forventer han inden længe skal overtage Sulejmani's plads. Og Ferrarese kommer til Januar(har skrevet kontrakt med ham) og han skal inden for et par år overtage Hamdoui's plads. Sosa kommer først i 2015 pga. hans alder, men ham forventer jeg som enten erstatning for Eriksen hvis jeg nu ikke kan holde på ham, men ellers skal han styre midtbanen sammen med Eriksen, da Flamini er ved at være for gammel. (Er utroligt skeptisk over alder osv. 30 år er allerede for gammelt til mig Tunge)



Logged

Magnusa
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Rate mit talent FM12
« Svar #84: 23 Dec 2011, 16:49 »

Hvad siger i til ham? Smiley

Logged

Brodersen93
Gæst
 
Sv: Rate mit talent FM12
« Svar #85: 23 Dec 2011, 16:57 »

Gode stats, han mangler dog lidt i hurtighed efter min smag, men det går selvfølgelig an på hvilken rolle han bliver brugt i, men helt sikkert en god spiller Opstemt
Logged

Magnusa
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Rate mit talent FM12
« Svar #86: 23 Dec 2011, 17:00 »

Ja, det var også noget af det jeg bed mærke i da jeg købte ham, jeg håber bare på at han vil udvikle sig markant på den fysiske front Smiley
Logged

Brodersen93
Gæst
 
Sv: Rate mit talent FM12
« Svar #87: 23 Dec 2011, 17:10 »

Noget kamptræning og specifik fokus på det fysiske, så skal det nok komme :-)
Logged

casperchristensen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Rate mit talent FM12
« Svar #88: 26 Dec 2011, 09:34 »

Ved godt han er 21 men syntes lige i skulle se ham.

Uploaded with ImageShack.us
Logged

Vi tænker på det
i hårde tider
jeg tænker også på det når vi vinder
da faxe sage
nok kan vi tabe
men brøndby if vil aldrig ku besejres
allez allez
allez allez
for det er sådan det er på vestegnen
åhåhåhåh åhåhåhåh
vi vil altid slås for gul og blå

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Rate mit talent FM12
« Svar #89: 31 Dec 2011, 01:30 »



Jeg får lige denne her sag til min klub om et halvt år! Hold kæft, hvor jeg glæder mig! Bliver han lidt mere intelligent, så står jeg med en stjerne i svøb! Hende ham for næsen af Real Madrid!!!
Logged

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 39 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010