|
Guffenn
|
|
Jeg tænkte at vi også skulle have en "Rate mit talent" om FM12. Jeg ved ikke om den er lavet, jeg har hvertfald ledt meget efter den. Men jeg vil lige starte    Lidt vildt at han kan overgå Zanetti niveau med flere længder!
|
|
|
|
|
|
Månedens Blog; Januar 2014 Februar 2014
|
|
|
|
|
smed1977
|
|
|
|
|
|
|
|
Napoli. Igang med 5. sæson. Titler: Serie A - 5 Champions League - 1 VM klubhold - 1 Europæisk Supercup - 0 Euro cup - 0 Italiensk pokalturnering - 4 Italiensk Supercup - 4 Klubværdi 2,79 mia DKK (nr. 6) Verdens Ry: nr. 7 Stadion: Sao Paolo 60240 siddepladser
|
|
|
|
|
Guffenn
|
|
Han ser jo overdreven vild ud ! 
|
|
|
|
|
|
Månedens Blog; Januar 2014 Februar 2014
|
|
|
|
|
KrookDale
|
|
Fik denne dejlige dreng på en fri transfer: 
|
|
|
|
|
|
Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.
|
|
|
|
anders l
Lilleputspiller
|
|
|
|
|
|
|
|
Arsenal!
Bakary Sagna!
|
|
|
|
|
|
kruse
Lilleputspiller
|
|
Jeg har et efterhånden meget godt Southampton hold i 2017. Det består af meget unge spillere, og der e rigtig mange vanvittige regenspillere, men ham her er nok den der præsterer bedst, og tænk på hvor vild han kan blive, han er kun 19!!!! http://imageshack.us/f/838/rainerburkhardoversigte.png/ Han er jo mega vild. 
|
|
|
|
|
|
KÆMP FOR HOVEDSTADEN
|
|
|
|
|
TroelsJ
|
|
Er det ikke FM 2011?
|
|
|
|
|
|
Hate United - Love Glazer!
|
|
|
|
|
Enzo
|
|
Er det ikke FM 2011?
Hvad får dig til at tro det?
|
|
|
|
|
|
Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3
|
|
|
|
|
bøvle
|
|
Kan heller ik sætte fingeren på hvad det er, men det var også min første tanke da jeg så billedet !  Men ændrer jo ikke ved han er vanvittig ! :O 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
TroelsJ
|
|
Du kan rulle lidt op og se det SS KrookDale har sat ind. Der ser det meget anderledes ud 
|
|
|
|
|
|
Hate United - Love Glazer!
|
|
|
|
|
|
|
Ninja777
|
|
Du kan rulle lidt op og se det SS KrookDale har sat ind. Der ser det meget anderledes ud  Det er jo bare fordi han er gået ind under 'Se evner' og taget SS der 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Enzo
|
|
Du kan rulle lidt op og se det SS KrookDale har sat ind. Der ser det meget anderledes ud  Du ændrer da bare spillerprofilen ?
|
|
|
|
|
|
Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3
|
|
|
|
|
nedzbedin10
|
|
Undskyld jeg spørg om dette men hvor mange sæsonser kan man spille i demoen til fm12?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|