home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 12:34:40 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23427
  2 Brugere, 582 Gæster Online.

Indlæg: 1132883 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: rosebrown123
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Spillersøgning og -erfaring
| | | | |-+  Rate mit talent FM12
0 Brugere og 10 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 30 31 [32] 33 34 ... 39 Udprint
Forfatter Emne: Rate mit talent FM12  (Læst 190482 gange)
Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Rate mit talent FM12
« Svar #465: 21 Jul 2012, 14:30 »

Overvejer om denne unge angriber snart skal have chancen på mit førstehold? Det er 3. sæson han er i klubben.

Logged

Anfield Road
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Rate mit talent FM12
« Svar #466: 21 Jul 2012, 14:34 »

Overvejer om denne unge angriber snart skal have chancen på mit førstehold? Det er 3. sæson han er i klubben.



ja det mener jeg godt du kan gøre. Han burde være moden nok til det når han er 18. tror ikke at du skal lægge for stort pres på ham, men bare give ham nogen minutter lidt hist og her. så ja, giv ham chancen, men gør ham ikke til fast starter.
Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Rate mit talent FM12
« Svar #467: 21 Jul 2012, 14:37 »

Jeg tror egentlig lige jeg venter et år med at spille ham ind på førsteholdet, men så har han også bare at bombe til den tid  Opstemt

men ellers er planen også at han skal trænes op til en targetman i en 4-3-3.  Opstemt

Jeg ville spille ham ind med det samme... med hans stats ville jeg bestemt bruge ham... udviklingen tager også ekstra fart hvis han kommer direkte ind på førsteholdet... Har selv brugt Silva (herunder) på førsteholdet siden han var 16 år, og han er kun blevet bedre og bedre. Jeg spiller dem ind så hurtigt som muligt.

Logged

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Rate mit talent FM12
« Svar #468: 21 Jul 2012, 14:41 »

ja det mener jeg godt du kan gøre. Han burde være moden nok til det når han er 18. tror ikke at du skal lægge for stort pres på ham, men bare give ham nogen minutter lidt hist og her. så ja, giv ham chancen, men gør ham ikke til fast starter.

Tja rykker ham nok først ind mellem jul og sommerpausen, så han hurtigt kan komme igang med sin store udvikling. Har dog allerede en regen der bomber, samt RvP (skadet), Rooney og Cavani til at skyde på mål... selvom mine midtbanespillere også gør et godt stykke arbejde.

Mit problem ligger lidt i, hvis jeg tager ham med op, er jeg tilbage i problemet med for mange angribere, nu jeg skifter meget mellem 1 og 2 angribere i mine taktikker.
Logged

Anfield Road
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Rate mit talent FM12
« Svar #469: 21 Jul 2012, 14:42 »

Jeg ville spille ham ind med det samme... med hans stats ville jeg bestemt bruge ham... udviklingen tager også ekstra fart hvis han kommer direkte ind på førsteholdet... Har selv brugt Silva (herunder) på førsteholdet siden han var 16 år, og han er kun blevet bedre og bedre. Jeg spiller dem ind så hurtigt som muligt.



okay jeg hører hvad du siger. men det vil betyde en større taktisk omvæltning og jeg har ikke engang været i klubben i 3 måneder endnu  crazy Det vil betyde at jeg skal spille med mange indlæg til ham og der er to problemer i det.

1) Mine kanter minder meget om Rommedahl. De kan løbe hurtigt, men slå et ordenligt indlæg kan de ikke rigtigt.
2) Reserven (Marvin Pourie) er en helt anden type så når han bliver skadet vil jeg have et taktisk problem.

men jeg ser på det  Smiley
Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Anfield Road
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Rate mit talent FM12
« Svar #470: 21 Jul 2012, 14:48 »

Tja rykker ham nok først ind mellem jul og sommerpausen, så han hurtigt kan komme igang med sin store udvikling. Har dog allerede en regen der bomber, samt RvP (skadet), Rooney og Cavani til at skyde på mål... selvom mine midtbanespillere også gør et godt stykke arbejde.

Mit problem ligger lidt i, hvis jeg tager ham med op, er jeg tilbage i problemet med for mange angribere, nu jeg skifter meget mellem 1 og 2 angribere i mine taktikker.

Jeg ser at du har lidt samme problem som mig: at han ikke rigtigt passer ind i spille stilen. og du har jo i forvejen tre verdensklasse angribere, så det er måske ikke rigtigt nødvendigt at han kommer op og laver kasser på samle bånd. Så jeg ser kun en fornuftig løsning: Lej ham ud  Smiley
Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Rate mit talent FM12
« Svar #471: 21 Jul 2012, 14:56 »

okay jeg hører hvad du siger. men det vil betyde en større taktisk omvæltning og jeg har ikke engang været i klubben i 3 måneder endnu  crazy Det vil betyde at jeg skal spille med mange indlæg til ham og der er to problemer i det.

1) Mine kanter minder meget om Rommedahl. De kan løbe hurtigt, men slå et ordenligt indlæg kan de ikke rigtigt.
2) Reserven (Marvin Pourie) er en helt anden type så når han bliver skadet vil jeg have et taktisk problem.

men jeg ser på det  Smiley

Ja okay, men det er måske bedre at lave ændringerne med det samme, så kan de hurtigere vende sig til det. Men problemet med Rommedahl 1 og 2 gør det noget sværere... Men prøv at se om du ikke kan få ham ind, evt. som kant nogle gange hvis det er. Førsteholds bold har meget at sige...
Logged

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Rate mit talent FM12
« Svar #472: 21 Jul 2012, 15:07 »

Jeg ser at du har lidt samme problem som mig: at han ikke rigtigt passer ind i spille stilen. og du har jo i forvejen tre verdensklasse angribere, så det er måske ikke rigtigt nødvendigt at han kommer op og laver kasser på samle bånd. Så jeg ser kun en fornuftig løsning: Lej ham ud  Smiley

Tja han vil passe fint ind i taktikken sammen med min anden regen, der godt kan lide at ligge helt fremme og bombe... Faktisk er Bidal (herunder) blevet mere eller mindre fast mand i denne sæson. Kun Cavani der bliver ved med at lave basser. RvP og Rooney står ret stille mht mål desværre.



Men har i denne sæson solg Suarez og Rondon, hvilket har givet mig en langt bedre rotation i angrebet, selv med indkøbet af Rooney. For der er plads til dem alle....

Vil helst ikke leje ham ud, ikke rigtigt nogen steder det vil gavne ham at komme hen. Topklubberne har deres egne talenter at arbejde med og han skal ikke til en af de mindre hvor faciliteterne ikke er i top. RvP er 32 og Rooney er 30 så skal alligevel ha spillet ham ind snart... Bar lige med at finde det rette tidspunkt for at spille ham ind...
Logged

Anfield Road
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Rate mit talent FM12
« Svar #473: 21 Jul 2012, 15:12 »

Tja han vil passe fint ind i taktikken sammen med min anden regen, der godt kan lide at ligge helt fremme og bombe... Faktisk er Bidal (herunder) blevet mere eller mindre fast mand i denne sæson. Kun Cavani der bliver ved med at lave basser. RvP og Rooney står ret stille mht mål desværre.



Men har i denne sæson solg Suarez og Rondon, hvilket har givet mig en langt bedre rotation i angrebet, selv med indkøbet af Rooney. For der er plads til dem alle....

Vil helst ikke leje ham ud, ikke rigtigt nogen steder det vil gavne ham at komme hen. Topklubberne har deres egne talenter at arbejde med og han skal ikke til en af de mindre hvor faciliteterne ikke er i top. RvP er 32 og Rooney er 30 så skal alligevel ha spillet ham ind snart... Bar lige med at finde det rette tidspunkt for at spille ham ind...

ja okay det kan jeg godt se. spil ham så ind ved siden af Bidal og kør med den klassiske stor-lille 4-4-2 Opstemt
Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Rate mit talent FM12
« Svar #474: 21 Jul 2012, 15:21 »

ja okay det kan jeg godt se. spil ham så ind ved siden af Bidal og kør med den klassiske stor-lille 4-4-2 Opstemt


Bliver det nok også til, for både på mit reserve og mit u18 hold har jeg flere par af sådanne spillere igang... Har en tendens til at samle en targetman og en skarpretter sammen, denne gang er det blot sket lidt for mange gange Opstemt
Logged

Korzika
Gæst
 
Sv: Rate mit talent FM12
« Svar #475: 21 Jul 2012, 16:06 »

Et udpluk af mine Ajax-talenter. Smiley





Logged

JacobSejr
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Rate mit talent FM12
« Svar #476: 22 Jul 2012, 01:12 »

Ham her er jeg vældig glad for! (:

Logged

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Rate mit talent FM12
« Svar #477: 22 Jul 2012, 02:37 »

Ham her er jeg vældig glad for! (:



Det forstår man jo godt Wink Du giver ham vel også bare al den spilletid han kan overkomme, så du får mest muligt ud af ham..?
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Rate mit talent FM12
« Svar #478: 22 Jul 2012, 22:59 »



Hva siger i til ham her? (fik ham på fri transfer Thumbs Up)
Logged

- Veni, vidi, vici -

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Rate mit talent FM12
« Svar #479: 23 Jul 2012, 00:02 »



Hva siger i til ham her? (fik ham på fri transfer Thumbs Up)

Ganske fin spiller at få lokket til det svenske... fint potentiale... ham giver du vel rigeligt med spilletid?? Wink
Logged

Sider: 1 ... 30 31 [32] 33 34 ... 39 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010