home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 13:21:53 szukizek Blogkonkur... 9# Hjertet banker kun ...
I går kl. 20:18:47 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 20:15:45 Bubbles Blogkonkur... #11 - Danish Viking Wa...
27 Maj 2024, 20:09 warmon Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23315
  1 Bruger, 431 Gæster Online.

Indlæg: 1132803 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: arianazoe
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Spillersøgning og -erfaring
| | | | |-+  Rate mit talent FM12
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 32 33 [34] 35 36 ... 39 Udprint
Forfatter Emne: Rate mit talent FM12  (Læst 183055 gange)
makkerskilap
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Rate mit talent FM12
« Svar #495: 29 Jul 2012, 20:01 »

Denne spiller stødte jeg på i foregående sæson da jeg mødte Benfica..
De havde faktisk en klausul om at købe ham for billige penge af Rennes,
men utroligt nok gjorde de ikke brug af den og efter jeg erklærede interesse og
udtrykte beundring for ham, kunne jeg til denne sæson hente ham på fri.
Klasse spiller, og wonderkid!

Logged

It's all, part of the plan.

makkerskilap
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Rate mit talent FM12
« Svar #496: 29 Jul 2012, 20:06 »

I må også gerne vurdere ham her..
Hentet for 5 mio i Supersport United!

Logged

It's all, part of the plan.

Thebarber
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Rate mit talent FM12
« Svar #497: 29 Jul 2012, 20:24 »

I må også gerne vurdere ham her..
Hentet for 5 mio i Supersport United!


Hvad vil du gerne bruge ham som?
Logged

Jeg får aldrig råd til et nyt FMF navn.......

makkerskilap
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Rate mit talent FM12
« Svar #498: 29 Jul 2012, 21:56 »

Hvad vil du gerne bruge ham som?

Jamen jeg synes jo næsten han minder om en arvtager for Moutinho som dybdeliggende playmaker, men jeg ved det faktisk ikke endnu.. hans teknik er jo allerede ret god, og det mentale og fysiske er jeg ikke i tvivl om vil stige også fordi han kun er 18. Men hvad ser du i ham?
Logged

It's all, part of the plan.

Holm
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Rate mit talent FM12
« Svar #499: 29 Jul 2012, 22:57 »

Ham den først er sgu vild! Dog vil jeg sørge for hans makker er en stor gut, da ham der mangler lidt i hovedspillet . (Grundet hans størrelse)
Logged

[Min signatur er for stor]

Thebarber
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Rate mit talent FM12
« Svar #500: 29 Jul 2012, 23:02 »

Jamen jeg synes jo næsten han minder om en arvtager for Moutinho som dybdeliggende playmaker, men jeg ved det faktisk ikke endnu.. hans teknik er jo allerede ret god, og det mentale og fysiske er jeg ikke i tvivl om vil stige også fordi han kun er 18. Men hvad ser du i ham?
han vil uden tvivl stige, men ville heller se ham som en fremskudt playmaker, der tror jeg han får udnyttet sine kvaliteter mere Smiley
Logged

Jeg får aldrig råd til et nyt FMF navn.......

makkerskilap
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Rate mit talent FM12
« Svar #501: 29 Jul 2012, 23:57 »

Ham den først er sgu vild! Dog vil jeg sørge for hans makker er en stor gut, da ham der mangler lidt i hovedspillet . (Grundet hans størrelse)

jeg har otamendi og maicon i midterforsvaret, så det er intet problem. dog vil jeg sige at han er ret stabil, og har romario, vrsaljko og en regen mere til backerne, så er godt dækket ind Smiley

han vil uden tvivl stige, men ville heller se ham som en fremskudt playmaker, der tror jeg han får udnyttet sine kvaliteter mere Smiley

det kunne jeg self også, er bare vant til at have moutinho som dybdeliggende, måske derfor jeg skrev det :p
Logged

It's all, part of the plan.

alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Rate mit talent FM12
« Svar #502: 01 Aug 2012, 02:11 »


En knægt jeg er meget glad for
Logged


JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Rate mit talent FM12
« Svar #503: 01 Aug 2012, 02:46 »


En knægt jeg er meget glad for

For satan han er nice.. Han er da for god til "suppen".. nogen grund til at hans værdi kun er 15.000.000 kroner? Men fed allround angriiber med super stats i alt det vigtige Thumbs Up Håber du kan holde på ham Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Rate mit talent FM12
« Svar #504: 01 Aug 2012, 02:49 »

Ganske fin spiller at få lokket til det svenske... fint potentiale... ham giver du vel rigeligt med spilletid?? Wink

Det gjorde jeg, ja.. men har desværre ikke lokket ham til Rosenborg.. endnu Djævel

Han er ret vild!

Umiddelbart virker han lidt som en balancespiller, men du kan jo udvikle ham til næsten alt, når han er så ung. Hvad bruger du ham som? :-)

Thank u Thumbs Up

Ja det er også min tanke.. han er dybdeliggende playmaker, men jeg har også brugt ham som bolderobrende MC.. det er også gået fint.. han er desværre ikke min længere, da jeg nu er i Rosenborg, men jeg vil da meget gerne have ham med. Han ville blive en kæmpe stjerne Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Rate mit talent FM12
« Svar #505: 01 Aug 2012, 02:53 »

For satan han er nice.. Han er da for god til "suppen".. nogen grund til at hans værdi kun er 15.000.000 kroner? Men fed allround angriiber med super stats i alt det vigtige Thumbs Up Håber du kan holde på ham Thumbs Up
Tak for det Smiley. Tyrkiet pumper talenter ud, og de kan fås for billige penge. Altså hans kontrakt er ikke voldsom, hvilket nok er hovedgrunden til, at han ikke er mere værd.

Ja, det bliver sjovt om 1-2 år, om bestyrelsen accepterer et bud på ham. Så bliver jeg godt pissed Wink
Logged


JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Rate mit talent FM12
« Svar #506: 01 Aug 2012, 03:18 »

Tak for det Smiley. Tyrkiet pumper talenter ud, og de kan fås for billige penge. Altså hans kontrakt er ikke voldsom, hvilket nok er hovedgrunden til, at han ikke er mere værd.

Ja, det bliver sjovt om 1-2 år, om bestyrelsen accepterer et bud på ham. Så bliver jeg godt pissed Wink

Det må jeg lige kigge på i mit save.. der er der en del spændende tyskere Opstemt Ahh sikkert Peace

Evt. forlæng kontrakten med en klausul på 100.000.000 kroner? hehe Thumbs Up

Logged

- Veni, vidi, vici -

alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Rate mit talent FM12
« Svar #507: 01 Aug 2012, 03:38 »

Det må jeg lige kigge på i mit save.. der er der en del spændende tyskere Opstemt Ahh sikkert Peace

Evt. forlæng kontrakten med en klausul på 100.000.000 kroner? hehe Thumbs Up


Prøv det, det er det vildeste Wink

100 mio? For en 18-årig, der lige er blevet den mest målfarlige angriber i europa? Han sælges ikke  Cool
Logged


JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Rate mit talent FM12
« Svar #508: 01 Aug 2012, 03:50 »

Prøv det, det er det vildeste Wink

100 mio? For en 18-årig, der lige er blevet den mest målfarlige angriber i europa? Han sælges ikke  Cool

Jeg giver det lige et kig Thumbs Up Og de falder nemt til i Norden? Rullende Øjne

Nah det var også mere fordi jeg tænkte at det var et tal, som spilleren og agenten kunne være med på.. smid den da op på en ½ milliard crazy Cool Det er der sgu ingen der byder Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Rate mit talent FM12
« Svar #509: 01 Aug 2012, 03:53 »

Jeg giver det lige et kig Thumbs Up Og de falder nemt til i Norden? Rullende Øjne

Nah det var også mere fordi jeg tænkte at det var et tal, som spilleren og agenten kunne være med på.. smid den da op på en ½ milliard crazy Cool Det er der sgu ingen der byder Thumbs Up
Tjo, i hvert fald FCK. Gav cirka 20 millioner for ham der, men det er åbentlyst det hele værd. Det er nok ikke alle klubber, der har råd til den slags køb Smiley

Ja, klart, men mon ikke min bestyrelse accepterer et bud på 150-200 mio Skuffet
Logged


Sider: 1 ... 32 33 [34] 35 36 ... 39 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010