home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 14:53:35 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23289
  0 Brugere, 539 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: hennry176
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Newcastle
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 14 Udprint
Forfatter Emne: Newcastle  (Læst 32772 gange)
daugaard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Newcastle
« : 03 Nov 2011, 20:00 »

Ja, skriv spillerkøb, taktikker osv osv :-)
ville selv skrive / redigere løbende :-)

Regner med en plads fra 7 og op :-)
Logged


Enzo
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Newcastle
« Svar #1: 03 Nov 2011, 21:49 »

Spillede du ikke med Middlesbrough?
Logged

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

tafkam
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Newcastle
« Svar #2: 04 Nov 2011, 11:00 »

er lige gået i gang med newcastle......skal nok komme med en update
Logged

LukasPodolski
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Newcastle
« Svar #3: 04 Nov 2011, 11:01 »

Jeg er også igang med et spil med Newcastle, kommer med en update når jeg har færdig spillet sæsonen Wink
Logged

tafkam
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Newcastle
« Svar #4: 07 Nov 2011, 09:59 »

her er mit newcastle lige efter tranfervinduet er lukket(sommeren 2011)

er godt tilfreds med dem jeg har købt og har fået luget ud i de dyre drenge



Logged

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Newcastle
« Svar #5: 08 Nov 2011, 18:19 »

Slet ingen der spiller med Newcastle? Jeg er lige startet, uden transfers, og stiller op i en 4-4-2. Nogen der har erfaringer med de forskellige spillere, og hvordan de skal bruges?
Logged

welbz is dat guy

Tatoo-Kav
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Newcastle
« Svar #6: 09 Nov 2011, 14:15 »

Jeg er gået i krig med Newcastle. De har jo rigtige gode faciliteter og en fornuftig økonomi. Bestemt et hold, der er potentiale i. Jeg har fra start kastet mig lidt over deres staff, hvor der har været plads til forbedring.

På spiller siden har de et fornuftigt hold, jeg mener fint lever op til klubbens ambition om en placering i den øverste halvdel. Et svagt led er nok venstre back, hvis man gerne vil ha en venstrebenet på pladsen.

Jeg har selv spillet en 4-4-2, dog med undtagelse af møder med de store hold. Her er jeg gået over i 4-2-3-1. Det med at have 2 defensive midtbaner foran bagkæden, synes jeg virkelig kan dæmme op for spillet foran eget mål. Desuden har Newcastle jo nogle rigtig gode herrer til de pladser. Så har de samtidig en masse hurtige spiller oppe foran, der kan blive ved med at være en trussel for modstandren. Det har givet en 1-0 sejr ude over Arsenal og 2-0 hjemme mod Man U.

Jeg bruger stadig min 4-4-2 i kampe, hvor jeg er favorit. Jeg kan bedre holde de andre presset med den opstilling. Her efter 11 kampe er jeg nr. 3. Dog kan Tottenham og Liverpool komme forbi mig, hvis de vinder den kamp, de er bagud med.
Logged

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Newcastle
« Svar #7: 09 Nov 2011, 14:49 »

Jeg er gået i krig med Newcastle. De har jo rigtige gode faciliteter og en fornuftig økonomi. Bestemt et hold, der er potentiale i. Jeg har fra start kastet mig lidt over deres staff, hvor der har været plads til forbedring.

På spiller siden har de et fornuftigt hold, jeg mener fint lever op til klubbens ambition om en placering i den øverste halvdel. Et svagt led er nok venstre back, hvis man gerne vil ha en venstrebenet på pladsen.

Jeg har selv spillet en 4-4-2, dog med undtagelse af møder med de store hold. Her er jeg gået over i 4-2-3-1. Det med at have 2 defensive midtbaner foran bagkæden, synes jeg virkelig kan dæmme op for spillet foran eget mål. Desuden har Newcastle jo nogle rigtig gode herrer til de pladser. Så har de samtidig en masse hurtige spiller oppe foran, der kan blive ved med at være en trussel for modstandren. Det har givet en 1-0 sejr ude over Arsenal og 2-0 hjemme mod Man U.

Jeg bruger stadig min 4-4-2 i kampe, hvor jeg er favorit. Jeg kan bedre holde de andre presset med den opstilling. Her efter 11 kampe er jeg nr. 3. Dog kan Tottenham og Liverpool komme forbi mig, hvis de vinder den kamp, de er bagud med.
Spændende tanker du har gjort dig mod de store. Selv er jeg ikke afveget fra min 4-4-2, hvilket har givet nederlag til Arsenal, og et meget unfair nederlag til Liverpool.

Hvem scorer dine mål? Selv synes jeg mine angribere er noget uskarpe, især når de kommer alene med målmanden. Tror Løvenkrands er min topscorer efter en statistik der siger 3-1-2.
Logged

welbz is dat guy

Tatoo-Kav
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Newcastle
« Svar #8: 10 Nov 2011, 17:30 »

Så er nytåret netop overstået. Så her den 1. januar har Demba Ba scoret 10 pinde i 16(2) kampe. Han har desuden 6 assist. Ameobi har lavet 6 mål i 13(2) kampe. Ellers er der flere, der har lavet 1-2 scoringer. Cabaye står for 3 mål og 6 ass. Jeg har netop vundet 1-0 over City med brug af ovenstående taktik.

Det er dog ikke lutter roser. Jeg er stille og roligt røget ned på en 6. plads, dog med 6 point til nummer 7. Min målscore hedder 29-18 med 19 kampe spillet.

Hvor bruger du Løvenkrands?
Logged

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Newcastle
« Svar #9: 10 Nov 2011, 22:03 »

Så er nytåret netop overstået. Så her den 1. januar har Demba Ba scoret 10 pinde i 16(2) kampe. Han har desuden 6 assist. Ameobi har lavet 6 mål i 13(2) kampe. Ellers er der flere, der har lavet 1-2 scoringer. Cabaye står for 3 mål og 6 ass. Jeg har netop vundet 1-0 over City med brug af ovenstående taktik.

Det er dog ikke lutter roser. Jeg er stille og roligt røget ned på en 6. plads, dog med 6 point til nummer 7. Min målscore hedder 29-18 med 19 kampe spillet.

Hvor bruger du Løvenkrands?
Er netop nået forbi nytår. Har spillet 20 kampe, som er gået således; 13-2-5. Dette gør at jeg er nummer 5. Kampene har budt på sejre over Chelsea og Manchester United på hhv. 4-1 og 1-0. Chelsea var på udebane.

Guiterrez er vild. 2 mål og 9 assists.
Løvenkrands har i 10(4) scoret 9 mål og lagt op til 4. Han bruges som skarpretter.
Demba Ba er oppe på 8 mål og 2 assists.
Cabaye har scoret 2 og lagt op til 7.
Ben Arfa har efter hans skade været stabil med 1 mål og 3 assists i 7 kampe.

Har endnu ikke lavet nogen indkøb, og det ser ikke ud som om jeg får et transferbudget her til vinter.
Logged

welbz is dat guy

Visby
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Newcastle
« Svar #10: 11 Nov 2011, 20:26 »

Jeg har gang i et spil med Newcastle hvor jeg lige er startet på 4. sæson..
1. sæson: 4. plads i ligaen - opstillingen var 4-1-2-2-1 med en defensiv midt, to centrale og to wings..
Nævneværdige transfers:
Christian Eriksen
Adam Johnson
Mathieu Bodmer
Sturridge (leje)

2. sæson: 7. plads i ligaen - samme opstilling.. Jeg nåede til kvartfinalen af CHL men blev slået ud af Juventus 5-3 samlet..
Nævneværdige transfers:
Martin Skrtel
Nicklas Bendtner
Andres Guardado
Royston Drenthe
Oscar Cardozo (leje)

3. sæson: 5 plads i ligaen - skiftede opstilling til en 4-1-2-1-2 diamant med Eriksen på den offensive og mine nyindkøb Doumbia og Sturridge helt fremme, da Demba Ba virkelig har skuffet.. Det resulterede i, at Doumbia og Sturridge blev et og to på topscorerlisten og jeg blev det mest scorende hold.. Defensiven haltede dog lidt.. Derudover vandt jeg FA cuppen..
Nævneværdige transfers:
Juan Pablo Carizzo
Stephane M'Bia

Seydou Doumbia
Daniel Sturridge
Vancent Aboubakar
Tom Cairney

4. sæson: Bruger fortsat 4-1-2-1-2, men nu har jeg købt Nani til højrekanten og Hamsik til den offensive midt.. I Charity Shield vandt jeg 7-0 over Arsenal, så det ser ud som om det tegner godt..
Mellem 3. og 4. sæson blev klubben overtaget af Peter Andersson, hvor han overvejede at fyre mig, men så valgte at beholde mig alligevel.. Der havde været rygter og forhandlinger med andre mulige overtagere siden starten af 2. sæson..
Nævneværdige transfers:
Martin Olsson
Marek Hamsik
Adem Ljajic
Nani
Og en del regens

Hvis i har nogen spørgsmål skal i være velkomne til at stille dem..
« Seneste Redigering: 11 Nov 2011, 20:28 af Visby » Logged

Fc København !

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Newcastle
« Svar #11: 12 Nov 2011, 13:24 »

Jeg har netop færdigspillet første sæson. Det blev til en 3. plads, hvilket skyldtes sejre over de små hold, og flotte resultater mod de store. Herunder kan sejre som; 4-1 over Chelsea, 1-0 over Man UTD, 2-1 over Liverpool, 3-2 over Chelsea, 4-2 over Tottenham, 1-1 mod Liverpool og 4-2 over Man UTD nævnes. Arsenal blev etter, med Man City lige i hælene. Imellem Arsenal og Jeg var der 3 point.

Inden sæson købte jeg ingen spillere, og i vinterpausen skrev jeg blot med Yaya Sanogo, som tiltrådte efter sæsonen. Af nævneværdige præstationer kan nævnes; Peter Løvenkrands med 21 mål i 30 kampe, Demba Ba med 21 mål i 30 kampe, Guiterrez med 12 assists i 32 kampe, Cabaye med 14 assists i 33 kampe. Dermed var Peter og Demba årsagen til mine præstationer, mne holdet spillet forbilledeligt, og derfor kom alle assists heller ikke blot fra en spiller, men fra hele holdet.

Jeg spillede en traditionel 4-4-2, som jeg kun afveg fra til sidst i kampe, hvor en føring skulle holdet hjem. Her skiftede jeg til en 4-4-1-1. Jeg roterede en del, men min stærkeste opstilling må formodes at se således ud;

                   Krul/Harper
Simpson - Taylor - Colocinni - Santon/Kadar
   Obertan - Cabaye - Tiote - Guiterrez
               Løvenkrands - Ba

Krul og Harper fik stort set lige mange kampe, ligeså gjorde Santon og Kadar.

Op til anden sæson har jeg indtil nu sikret mig Ross Barkley, Marc Muniesa og har lejet Daniel Sturridge. Jeg er ved at skrive med Kyle Walker og Ryan Shawcross. jeg forsøger at holdet holdet engelsk.
« Seneste Redigering: 12 Nov 2011, 13:51 af ptrN » Logged

welbz is dat guy

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Newcastle
« Svar #12: 13 Nov 2011, 14:33 »

Således fik jeg overstået transfervinduet. Foruden de allerede nævnte, hentede jeg Kyle Walker og Ryan Shawcross. Dermed føler jeg at truppen er klar til CHL.
Logged

welbz is dat guy

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Newcastle
« Svar #13: 14 Nov 2011, 12:05 »

Har ført Storbrittannien U23 i finalen ved OL, hvor jeg skal møde Uruguay. Har selv Walker på holdet, og Sturridge som jeg har lejet. Er der ingen andre der spiller med Newcastle?
Logged

welbz is dat guy

bert0089
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Newcastle
« Svar #14: 14 Nov 2011, 15:44 »

ptrN? jeg starter mit save nu regner jeg med Smiley
hvordan går det med dit save i 2. sæson indtil videre?
Logged

Inter 2010: Serie A, Coppa Italia, Champions League, Super Cup, VM for Klubhold
Forza Nerazzurri...  C'e Solo L'Inter

Sider: [1] 2 3 ... 14 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010