home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 14:53:35 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23289
  0 Brugere, 489 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: hennry176
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Newcastle
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 14 Udprint
Forfatter Emne: Newcastle  (Læst 32774 gange)
ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Newcastle
« Svar #15: 14 Nov 2011, 16:03 »

ptrN? jeg starter mit save nu regner jeg med Smiley
hvordan går det med dit save i 2. sæson indtil videre?
Har spillet en kamp i ligaen som jeg vandt 3-0 over Everton.
Logged

welbz is dat guy

bert0089
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Newcastle
« Svar #16: 14 Nov 2011, 16:06 »

Har spillet en kamp i ligaen som jeg vandt 3-0 over Everton.
Regner du med en top 3 igen?
Logged

Inter 2010: Serie A, Coppa Italia, Champions League, Super Cup, VM for Klubhold
Forza Nerazzurri...  C'e Solo L'Inter

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Newcastle
« Svar #17: 14 Nov 2011, 16:44 »

Regner du med en top 3 igen?
Det er svært at sige. Mit forsvar er bedre op til denne sæson, men da jeg ikke har forstærket mig i angrebet, afhænger sæsonen af om Løvenkrands igen har tur i den. Demba Ba er nok garanti for nogle mål, jeg er mere spændt på at se om danskeren kan holde niveau.

Derudover har jeg jo nogen flere kampe nu, i og med jeg spiller europæisk. Dette har jeg dog forsøgt at gardere for, da jeg har gjort truppen bredere. Om garderingen er lykkedes får vi og se.

Målet var oprindeligt at etablere mig i CHL efter en 4-5 sæsoner, da jeg forsøger at købe ungt engelsk. At jeg så kvalificerede mig allerede i første sæson gør det bare nemmere da økonomien jo bliver en del bedre af det. Dette ændrer dog ikke på mit oprindelige mål, og derfor bliver jeg ikke skuffet hvis jeg ikke spiller CHL næste sæson. Jeg skal dog som minimum i Europa League.
« Seneste Redigering: 14 Nov 2011, 16:49 af ptrN » Logged

welbz is dat guy

bert0089
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Newcastle
« Svar #18: 14 Nov 2011, 16:54 »

Okay, har lige spillet den første kamp mod Man. United. som endte med et nederlag 1-3.. ticked off
Transfer har jeg ikke gjort det helt store. har hentet Lucas Andersen, og så har jeg lejet Sturridge som backup for Løvenskrands og Demba Ba. Håber at få solgt Leon Best inden transfer vinduet lukker i  Opstemt
Logged

Inter 2010: Serie A, Coppa Italia, Champions League, Super Cup, VM for Klubhold
Forza Nerazzurri...  C'e Solo L'Inter

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Newcastle
« Svar #19: 14 Nov 2011, 20:07 »

Efter 4 kampe i ligaen, i 2. sæson, har jeg vundet 3 og tabt en. Vandt først 3-0 over Everton, men tabte da sidenhen til Tottenham, som har købt Cavani. Efterfølgende slog jeg Sunderland 3-0, og slutteligt Wigan 6-0. Mit forsvar står en del bedre i denne sæson efter købene af Shawcross og Walker.

Har lige spillet min første kamp i CHL, mod selveste Barcelona. De gæstede St. James Park og blev sendt hjem med et nederlag på 4-2. Fabregas sendte dem foran på et langskud. Colocinni var imidlertid ikke tilfreds med den stilling, så han headede et frispark ind, der blev slået af Cabaye. David Villa bragte katalanerne foran 2-1, men Ben Arfa svarede hurtigt tilbage. Da Demba Ba rendt sammen med Cesc og fik en skade(meget realistisk at Demba Ba kan slå sig på Cesc), smed jeg Sturridge ind. Samme Sturridge drev gæk med Pique og Puyol, og skød ligepå Valdes, men lobbede efterfølgende returbolden over målmanden. Lejesvenden fra Chelsea brændte sidenhen 2 friløbere, før han i tre minutters overtid lukkede kampen.

Sturridge skal jeg helt sikkert have fat i når, og hvis, det bliver muligt.

Andre der spiller med The Magpies?
Logged

welbz is dat guy

rallew0p
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Newcastle
« Svar #20: 15 Nov 2011, 01:46 »

Jeg spiller også med Newcastle.
Jeg er i november 2013, dvs. igang med 3 sæson.
I første sæson satsede jeg ret meget på at truppen var nogenlunde god nok til bestyrelsens forventninger på en respektabel placering i den øverste halvdel. Jeg fik købt Lucas Andersen og Nbaye Miang. Hhv. 12 og 80 mio - og det var set i bakspejlet nok ikke så klogt, men det gik.
Det gik også rigtig godt, men så væltede skaderne ind over mig, en 6-7 faste startere var skadet, deriblandt Demba Ba, Coloccini, Santon og Tioté.... Jeg lå på en 7 plads inden, men røg desværre ned på en 11 plads - 2 pladser under hvad jeg var seeded til.
I anden sæson fik jeg hentet Eriksen, Bell og Ezequiel Muñoz.
Alberto Paloschi og Materazzi (som jeg aldrig brugte) blev hentet på fri.
Jeg endte jeg på en 6-7 plads, kan ikke helt huske - har ikke spillet åbnet, og vandt FA cuppen (!) og ligacuppen - en godkendt sæson.
Alberto Paloschi blev topscorer i ligaen med 25 kasser..
Jeg er i gang med tredje sæson og det kører ikke specielt godt.
Jeg ligger nr 2 i gruppen i Europa league og skal nok klarer mig videre, men jeg indtager lige nu en 12 plads i ligaen og det er helt sikkert ikke godt nok.
Det er mit første save i FM12, og må nok erkende at når jeg kigger tilbage på mine transfers, specielt UD - har det ikke været godt nok. Smiley
Edit: Er der også hele tiden rygter om at Mike Ashley træder tilbage/sælger klubben hos jer?
Under Information står der hos mig "Et bestyrelsesskifte undervejs"
Tror jeg bliver fyret hvis det går igennem, sidste gang fik jeg af vide at ham der ville købe klubben ville ansætte Felix Magath..


« Seneste Redigering: 15 Nov 2011, 01:49 af rallew0p » Logged

Tatoo-Kav
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Newcastle
« Svar #21: 15 Nov 2011, 16:02 »

Jeg har afsluttet 1. sæson. Det blev til en 6. plads. Jeg lå længe til en 5. plads, men en horribel afslutning på sæsonen, samt Arsenal stort set ikke satte point til de sidste måneder gjorde, jeg måtte afgive den placering.

Når jeg kigger tilbage på året, kan jeg være godt tilfreds med, hvordan jeg spillede imod de store hold. Der vandt jeg mere end jeg tabte. Også på udebane var jeg god. Det var faktisk kun United, der kunne stille med en bedre udebane statistik end mig. Desværre så det slemt ud på hjemmebane. Det kommer sig nok af, jeg har haft det svært, når det var mig, der skulle skabe kampene. I min iver efter kontrol over kampene, lukkede jeg næsten altid mål ind. Jeg skabte heller ikke så meget selv. Jeg var i det hele taget meget bedre, når jeg bare kunne spille på kontra.

Ud over en 6. plads, var der ikke meget at prale over. Jeg røg tidligt ud i både liga cuppen og FA cuppen. Jeg satsede på, reserverne kunne klare de lavere rangerende hold. Men ak ak...

Til det nye år, har jeg købt Shawcross, for at give forsvaret den tand mere styrke, jeg føler der mangler nogle gange. Jeg fik desværre ikke de store midler at gøre godt for hen over sommeren, men jeg manglede jo noget kreativt i det offensive, når jeg skal styre kampe, så for i år har jeg signet Seedorf.
Logged

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Newcastle
« Svar #22: 16 Nov 2011, 21:44 »

Så er jeg klar med endnu en opdatering. Siden sidst er det gået forrygende. Jeg har spillet mig videre i Champions League med to sejre over Olympiakos på hvv. 5-0 hjemme og 3-0 ude. I ligaen har jeg efter 12 kampe, statistikken 10-1-1. Sejrene tæller blandt andet sejre over Liverpool og Arsenal.

På spillerfronten er Daniel Sturridge gået helt amok. Kampe: 12(6), mål: 16. Desværre er han netop blevet skadet i 3-4 uger, hvorfor min assistent mener jeg burde sende ham tilbage til Chelsea, da jeg kun har lejet ham til årsskiftet. Jeg lavede en forespørgsel for et par uger siden, hvor Chelsea ville have 24 mil. Jeg tænkte YES, og bød med det samme. Desværre gad han ikke skifte til klubben, men det er forhåbentlig kun et spørgsmål om tid, før han er permanent i klubben.
Cabaye er voldsom; Kampe: 16(1), mål: 10, assists: 10.
Logged

welbz is dat guy

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Newcastle
« Svar #23: 19 Nov 2011, 16:07 »

Er nu nået til årsskiftet i anden sæson.

I CHL er det gået over alt forventning, da jeg gjorde rent bord, og vandt alle 6 kampe. Min gruppe bestod af Newcastle, Milan, Barcelona og Olympiakos.

I ligaen ligger jeg nummer 1, eller dvs. at Tottenham og jeg ligger ca. med samme antal point. Her senest slået Chelsea 4-2 med to basser af Løvenkrands.

Sturridge var endelig kommet tilbage fra sin skade, og scorede efterfølgende mod Milan og Bolton, hvorefter han blev skadet i 5-6 måneder. Cabaye spillet fantastisk med masser af mål og assists. Overvejer lidt at købe Ashley Young.
Logged

welbz is dat guy

Frankie
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Newcastle
« Svar #24: 19 Nov 2011, 18:21 »

Så har jeg også haft lidt tid til at nyde FM12 og 1.spil skal som altid være favorit klubben Newcastle.

Det ser ud som om det er lidt nemmere i år, end især de seneste 3 forgængere af FM serien. Vi er blevet et midterhold, med et stort potentiale og en sund økonomi, jeg bemærker at det næsten kun er Alan Smith af de løntunge drenge, som ikke spiller mere.

1.sæson gik ganske udemærket og endte med en 7.plads, med følgende transfers:



Wilfried og Sturridge var begge rigtig solide køb, desværre var sturrige ikke interesseret i at gøre opholdet permanent.

Efter 7.pladsen står den på EL i 12/13 sæsonen, hvor vi fører gruppen og noget overraskende ligger på 2.pladsen i PL og er ubesejrede efter 9 kampe og ubesejrede i PL i 22 kampe i træk.

Transfers 1.transfervindue i 2.sæson:



Jeg spiller 4-4-2 og stiller op således:

Logged

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Newcastle
« Svar #25: 20 Nov 2011, 17:00 »

Så har jeg også haft lidt tid til at nyde FM12 og 1.spil skal som altid være favorit klubben Newcastle.

Det ser ud som om det er lidt nemmere i år, end især de seneste 3 forgængere af FM serien. Vi er blevet et midterhold, med et stort potentiale og en sund økonomi, jeg bemærker at det næsten kun er Alan Smith af de løntunge drenge, som ikke spiller mere.

1.sæson gik ganske udemærket og endte med en 7.plads, med følgende transfers:



Wilfried og Sturridge var begge rigtig solide køb, desværre var sturrige ikke interesseret i at gøre opholdet permanent.

Efter 7.pladsen står den på EL i 12/13 sæsonen, hvor vi fører gruppen og noget overraskende ligger på 2.pladsen i PL og er ubesejrede efter 9 kampe og ubesejrede i PL i 22 kampe i træk.

Transfers 1.transfervindue i 2.sæson:



Jeg spiller 4-4-2 og stiller op således:


Lækkert at se at andre også spiller med Newcastle. Det er et rigtigt godt hold, der godt kan true topklubberne allerede tidligt.
Logged

welbz is dat guy

Tatoo-Kav
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Newcastle
« Svar #26: 22 Nov 2011, 19:19 »

Så er 2. sæson færdig. Det blev til en 5 plads. Ikke mindst takket være Chelsea og Liverpool havde elendige sæsoner. Jeg kom i FA cup finalen, som jeg tabte til City. I Europa cuppen røg jeg ud til Besiktas i kvartfinalen.

Der er nu tale om, der kommer ny ejer af klubben og han vil ha en anden manager på posten. Har i prøvet at blive væltet af pinden på den måde?

Hvis jeg ellers beholder jobbet, har jeg ca. 20 mio pund og kunne godt bruge en god angriber. Så kom frisk Smiley
Logged

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Newcastle
« Svar #27: 22 Nov 2011, 22:33 »

Så er 2. sæson færdig. Det blev til en 5 plads. Ikke mindst takket være Chelsea og Liverpool havde elendige sæsoner. Jeg kom i FA cup finalen, som jeg tabte til City. I Europa cuppen røg jeg ud til Besiktas i kvartfinalen.

Der er nu tale om, der kommer ny ejer af klubben og han vil ha en anden manager på posten. Har i prøvet at blive væltet af pinden på den måde?

Hvis jeg ellers beholder jobbet, har jeg ca. 20 mio pund og kunne godt bruge en god angriber. Så kom frisk Smiley
Hvis Sturridge gider, så køb for guds skyld ham og spil ham som skarpretter(a) evt med en dybdeliggende angriber(s) ved side af.

Af mere realistiske bud, så kog på Quintero fra Santos Laguna i Mexico. Han er en hurtig angriber der eftersigende skulle være vild. Af hvad jeg har kunne læse mig frem til, er han lidt alà Benitez i 11'eren. Ellers er Benitez også et bud. Synes selv jeg har mangler på venstrebacken, hvor det reelt set kun er Santon der kan spille. Hvem har du på denne position? Og hvis du ikke hat forstærket dig der, kune du bruge en andel af de 20 mil pund på en spiller dertil.
Logged

welbz is dat guy

Tatoo-Kav
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Newcastle
« Svar #28: 23 Nov 2011, 10:28 »

Jeg vil kigge på dem, senere når jeg kommer hjem, tak.

På venstre back, bruger jeg også Santon. Det er ikke optimalt, når ha er højrebenet. Men jeg har ikke lige kunne finde en god løsning. Jeg købte Dorsin fra Rosenborg i første transfervindue... MISTAKE! Han har ikke slået til. Så jeg kigger også efter en back. Men kriteriet må være en, der kan spille back. Så kan Santon tage den side, den kommende back helst ikke spiller.

Hvordan er erfaringerne med Ba på kanten? Han har ikke haft så meget held foran må i denne sæson. Så derfor jeg kigger efter erstatning.
Logged

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Newcastle
« Svar #29: 23 Nov 2011, 12:58 »

Jeg vil kigge på dem, senere når jeg kommer hjem, tak.

På venstre back, bruger jeg også Santon. Det er ikke optimalt, når ha er højrebenet. Men jeg har ikke lige kunne finde en god løsning. Jeg købte Dorsin fra Rosenborg i første transfervindue... MISTAKE! Han har ikke slået til. Så jeg kigger også efter en back. Men kriteriet må være en, der kan spille back. Så kan Santon tage den side, den kommende back helst ikke spiller.

Hvordan er erfaringerne med Ba på kanten? Han har ikke haft så meget held foran må i denne sæson. Så derfor jeg kigger efter erstatning.
Jeg har kun brugt Ba fremme. Jeg har derimod brugt Løvenkrands på kanten engang imellem, der spiller han ikke for godt.
Logged

welbz is dat guy

Sider: 1 [2] 3 4 ... 14 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010