home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 23:19:03 Lavilldrymn Pro Cyclin... 3, 5 dichloropyrido 3,...
29 Jun 2025, 22:17 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23593
  1 Bruger, 675 Gæster Online.

Nyeste Bruger: kmnejbrcAtogs
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Newcastle
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 14 Udprint
Forfatter Emne: Newcastle  (Læst 39658 gange)
krølle
Reserveholdsspiller

Sv: Newcastle
« Svar #30: 23 Nov 2011, 13:33 »

du kunne godt trænge til nogle englændere i din trup, er godt klar over at det er de dyreste og sværeste at få fat i... men du har kun en englænder i startopstillingen Smiley

... U ain't got a minute.

ptrN
Manager

« Svar #31: 23 Nov 2011, 17:13 »

Så vil jeg igen fortælle lidt om mit spil.

Siden sidst er der sket noget af et formdyk, hvilket mest af alt skyldes skader på hhv. Cabaye og Ben Arfa, hvorfor jeg ikke havde en reel kreativ midtbane. Samtidig var mine angribere inde i en dårlige periode.

Dette formdyk gik ud over Ligacuppen hvor jeg i semfinalen samlet tabte 1-3 til Fulham. Derudover røg jeg ud af FA-Cuppen i 6. runde til Blackburn hvor jeg igen led et 1-3 nederlag, denne gang dog kun over en kamp.

Ligaen har på det seneste også lidt af formdykket, hvilket illustreres ved uafgjort med Blackpool, Blackburn og Fulham. Derudover led jeg et 0-1 nederlag til ærkerivalerne Sunderland. Forinden den kamp, var jeg ubesejret i ligaen i 24 kampe. Jeg har i ligaen spillet 28 kampe, hvoraf jeg har vundet 18, spillet 8 uafgjort og tabt 2. Dette giver en liga stilling der ser således ud;

1. Tottenham (64p)
2. Man UTD (62p)
3. Newcastle (62p)
4. Arsenal (54p)

I Champions League spillede jeg mig videre fra 1. knockoutrunde, med en samlet 3-1 sejr over CSKA Moskva.

welbz is dat guy

Henry T
Ynglingespiller

« Svar #32: 23 Nov 2011, 17:38 »

Så vil jeg igen fortælle lidt om mit spil.

Siden sidst er der sket noget af et formdyk, hvilket mest af alt skyldes skader på hhv. Cabaye og Ben Arfa, hvorfor jeg ikke havde en reel kreativ midtbane. Samtidig var mine angribere inde i en dårlige periode.

Dette formdyk gik ud over Ligacuppen hvor jeg i semfinalen samlet tabte 1-3 til Fulham. Derudover røg jeg ud af FA-Cuppen i 6. runde til Blackburn hvor jeg igen led et 1-3 nederlag, denne gang dog kun over en kamp.

Ligaen har på det seneste også lidt af formdykket, hvilket illustreres ved uafgjort med Blackpool, Blackburn og Fulham. Derudover led jeg et 0-1 nederlag til ærkerivalerne Sunderland. Forinden den kamp, var jeg ubesejret i ligaen i 24 kampe. Jeg har i ligaen spillet 28 kampe, hvoraf jeg har vundet 18, spillet 8 uafgjort og tabt 2. Dette giver en liga stilling der ser således ud;

1. Tottenham (64p)
2. Man UTD (62p)
3. Newcastle (62p)
4. Arsenal (54p)

I Champions League spillede jeg mig videre fra 1. knockoutrunde, med en samlet 3-1 sejr over CSKA Moskva.

Hvor langt er du med dit spil so far?

Hvis jeg har tid en af dagene, smider jeg også lige en fortælling ang. mit Newcastle save  Wink

ptrN
Manager

« Svar #33: 23 Nov 2011, 17:47 »

Hvor langt er du med dit spil so far?

Hvis jeg har tid en af dagene, smider jeg også lige en fortælling ang. mit Newcastle save  Wink
Jeg er i anden sæson. Er nået til d. 1 april, hvilket vil sige jeg lige har fået ungdomsspillere. Desværre var der ingen gode ..

Fortæl gerne om dit spil nu ;-)

welbz is dat guy

Metsu1
Manager

« Svar #34: 04 Dec 2011, 12:20 »

Har lige kastet mig over udfordringen med Newcastle og jeg må sige, at det er et rigtig sjovt hold at spille med.

Man har en fornuftig økonomi og samtidig en ok trup fra spillets start.

Jeg har spillet 9 kampe og ligger nummer 4 med 22 points, mens Tottenham, Blackburn og Everton ligger lige foran mig på de øverste tre pladser med 23 points.

Her er det mest bemærkelseværdige resultat indtil videre og det er ikke et resultat, jeg er stolt af, som United fan  Wink

Jensen218
Lilleputspiller
*

« Svar #35: 05 Dec 2011, 20:17 »

Vil starte en newcastle igen igen, har 2 gange tidligere men uden succes.    Så vil tage noget af det her til mig i har skrevet herinde..

ptrN
Manager

« Svar #36: 06 Jan 2012, 18:20 »

Så har jeg genoptaget mit spil med Newcastle. Jeg skal til og starte på 3. sæson, og min start-elleve ser således ud;

Ba - Sturridge
Gutierrez - Tiote - Cabaye - Obertan
Santon - Shawcross - Taylor - Walker
Ter Stegen

Af nævneværdige reserver kan nævnes;
Krul
Colocinni
Ben Arfa
Barkley
Sanogo

Mine mål på transferfronten er Jack Robinson, Rodwell, Henderson, Welbeck, og andre unge englændere. Rodwell og Welbeck vil gerne til klubben, men Everton vil have 90 mil for Jack og selvom Welbeck er billig vil en tilgang af ham betyde en overflåd af angribere. Regner med at hente ham næste sæson efter spillere som Ranger og Ameobi er sendt afsted.

welbz is dat guy

daugaard
Landsholdsspiller

« Svar #37: 06 Jan 2012, 18:31 »

Så jeg gået igang med newcastle :-)
har solgt best, Ameobi, løvenkrands :-)
så har jeg købt - Alderwield og Fierro.

Regner med en top 5 plads.

Cesc
Landsholdsspiller

« Svar #38: 06 Jan 2012, 20:23 »

@ PtrN
Du har da godt nok lavet få ændringer. Jeg har lige færdigspillet første sæson, og jeg har hentet Collison (hvilket indkøb), Eriksen (hvilket indkøb!!!), Shawcross (okay præstationer) og Romario (kommer om nogen år til at blive verdens bedste højreback).

Synes godt nok du har brugt lidt penge??

Jeg vil ikke købe nogen her i andet sommertransfervindu e, udover jeg har hentet Paloschi på fri.. Men hvordan kan det være du ikke har hentet flere?? Især på midtbanen. Obertan sucks.

ptrN
Manager

« Svar #39: 06 Jan 2012, 20:34 »

@ PtrN
Du har da godt nok lavet få ændringer. Jeg har lige færdigspillet første sæson, og jeg har hentet Collison (hvilket indkøb), Eriksen (hvilket indkøb!!!), Shawcross (okay præstationer) og Romario (kommer om nogen år til at blive verdens bedste højreback).

Synes godt nok du har brugt lidt penge??

Jeg vil ikke købe nogen her i andet sommertransfervindu e, udover jeg har hentet Paloschi på fri.. Men hvordan kan det være du ikke har hentet flere?? Især på midtbanen. Obertan sucks.
Startede som altid med et lukket transfervindue. Var som sådan glad for holdet efter første sæson, hvor jeg blot skrev med Sanogo på fri. Derudover er forsøget at købe engelsk, og disse spillere hænger ikke på træerne. Obertan er givetvis ikke nogen klassespiller, men han spiller stabilt (7,07 og 7,12 gennemsnits bedømmelse). Krul stod kanont i målet, og firebackkæden med Santon, Coloccini, Taylor og Simpson er alle gode spillere. Den centrale midtbane bestående af Tiote og Cabaye er blandt ligaens bedste, og Guiterrez spiller fantastisk. Højrekanten, Obertan, og en angriber ved siden af Ba var foretrukket, men efter Løvenkrands gjorde det fantastisk i første sæson var en øjeblikkelig erstatning ikke nødvendig.

Du har ret; jeg har hentet få spillere og faktisk kunne jeg godt være Muniesa foruden, da han hele tiden har haft hjemve og slet ikke spillet. Shawcross, Walker, Sturridge og Barkley er alle spillere som kan gå ind i start-11, men som er hentet for billige penge.

Kigger for tiden på en erstatning for netop Obertan. Gerne engelsk. Nogle forslag?

welbz is dat guy

Cesc
Landsholdsspiller

« Svar #40: 06 Jan 2012, 20:38 »

Jeg var tæt på at hente Marc Albrighton fra Aston Villa. Han var kommet i uføre med deres manager, og var muligt at få for kun 30 millioner!! Nu er du fremme i tredje sæson, hvordan er det gået for dig?

For ved jo ikke helt hvad du kan tiltrække af spillere nu....

ptrN
Manager

« Svar #41: 06 Jan 2012, 20:50 »

Jeg var tæt på at hente Marc Albrighton fra Aston Villa. Han var kommet i uføre med deres manager, og var muligt at få for kun 30 millioner!! Nu er du fremme i tredje sæson, hvordan er det gået for dig?

For ved jo ikke helt hvad du kan tiltrække af spillere nu....
To 3. pladser i ligaen og en kvartfinalen i CHL.

Den spiller med højest værdi jeg kan hente er Moussa Sissoko. Af mindre værdifulde spillere kan jeg nævne; Babel, Griezmann, Obasi, Glen Johnson, Baines, Alderweireld, etc.

Kig eventuelt på de forrige sider, der har jeg fortalt detaljeret om spillet.

welbz is dat guy

Cesc
Landsholdsspiller

« Svar #42: 07 Jan 2012, 15:41 »

Det går fantastisk i mit Newcastle spil for tiden! Jeg ligger nemlig nummer 1, og hold op hvor er jeg stolt af det! Især fordi jeg har spillet én kamp mindre end nummer 2.

Jeg vinder ikke ret stort i mine kampe, men jeg vinder og det er det vigtigste. Jeg har højest scoret tre mål i en kamp i ligaen i denne sæson, men det gjorde jeg så også mod Manchester City ;-)

Det går strålende og mit indkøb Paloschi har vist sig at bombe ekstremt, og han holder Demba Ba ude af startopstillingen.

Derudover skifter ter Stegen og Adam Johnson til Newcastle den 1. januar 2013. Hold op, jeg glæder mig til at få en klasse keeper til klubben plus en ny fløj eftersom Obertan også skifter væk til januar, til Everton.

Jeg sigter faktisk efter mesterskabet nu.....

ptrN
Manager

« Svar #43: 07 Jan 2012, 18:08 »

Det går fantastisk i mit Newcastle spil for tiden! Jeg ligger nemlig nummer 1, og hold op hvor er jeg stolt af det! Især fordi jeg har spillet én kamp mindre end nummer 2.

Jeg vinder ikke ret stort i mine kampe, men jeg vinder og det er det vigtigste. Jeg har højest scoret tre mål i en kamp i ligaen i denne sæson, men det gjorde jeg så også mod Manchester City ;-)

Det går strålende og mit indkøb Paloschi har vist sig at bombe ekstremt, og han holder Demba Ba ude af startopstillingen.

Derudover skifter ter Stegen og Adam Johnson til Newcastle den 1. januar 2013. Hold op, jeg glæder mig til at få en klasse keeper til klubben plus en ny fløj eftersom Obertan også skifter væk til januar, til Everton.

Jeg sigter faktisk efter mesterskabet nu.....
Hvad slap du for Johnson?

welbz is dat guy

Cesc
Landsholdsspiller

« Svar #44: 07 Jan 2012, 18:11 »

Hvad slap du for Johnson?

35 millioner. Han var sat til salg.

Glæder mig til at se ham i aktion mod Tottenham, vinder jeg den kamp er jeg pludselig syv point foran nummer 2!!!

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 14 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010