Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
09 Jan 2025, 18:03
g00n
Blogs
Minimalistic 2020
06 Jan 2025, 20:57
andersnomanni
Træningsbanen
Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 11:47
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52
hoeven
Træningsbanen
En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58
Broen13
Omklædning...
Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51
Broen13
Blogs
The American Dream
Antal Registrerede Brugere:
23490
1 Bruger, 863 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
godrejdevanaha...
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andre Managerspil
Nostalgi
FM2012
Kategori: Klubsøgning og -erfaring
Brøndby IF
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
19
20
[
21
]
22
23
...
30
Forfatter
Emne: Brøndby IF (Læst 104059 gange)
Guffenn
Førsteholdsspiller
Sv: Brøndby IF
«
Svar #300:
08 Mar 2012, 10:48 »
Jeg har lige startet et nyt spil med Brøndby med den nye patch hvor vi har fået Simon. Jeg er dog kun kommet til den 18 august og har lige spillet første kamp i fjerde kvalifikations runde, mod Brügge på udebane som jeg vandt 3-0, det lidt vildt synes jeg
I ligaen ligger jeg nummer 5 efter 5 kampe med 8 point.
Jeg har ingen købt, endnu. Jeg prøver at få Zargo Touré til klubben. Jeg har solgt Mikael Nilsson til Ipswich for 1,5 mill og har lejet Jan K ud til ADO Den Haag for 600K. Han er svært at komme af med.
Pt. er Mike og Krohnen skadet. Krohnen i 2-3 måneder, det bare øv!
Og så spiller jeg i en 4-4-2, hvis jeg får Zargo så ændre jeg den nok.
The Journeyman
Månedens Blog;
Januar 2014
Februar 2014
Guffenn
Førsteholdsspiller
«
Svar #301:
08 Mar 2012, 11:23 »
Zargo Touré var ikke så billig som før patchen, så ham dropper jeg. Så tror ikke der kommer nogen køb..
Tabte 4-0 på hjemmebanen mod Brügge.. Kæft jeg var gal!
The Journeyman
Månedens Blog;
Januar 2014
Februar 2014
BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
«
Svar #302:
09 Mar 2012, 01:13 »
Jeg har også startet et nyt save op med Brøndby. Mine handler ud minder lidt om Guffenn's.
Som spillekoncept er jeg generelt glad for backs som søger med til baglinjen og slår indlæg, mens mine fløje skal kunne komme ind i banen og tage nogle skud, spille bredt og lave nogle oplæg. Makienok har jeg lagt i en rolle som Targetman (support), mens jeg bruger en felt til felt og en boldvindende midtbanespiller centralt, mine forsvarer er en boldspillende og en central forsvarer, henholdsvis stopper og opbakker. Backsne er som nævnt offensive så de er sat til wingbacks. Min målmand er forholdsvis standard.
Mine transfers har været som følger.
Ind:
Lasse Heinze - SIF - 2 millioner
Jimmy Nielsen - Kansas City - 2.5 mil (delt over 3 år)
Siyanda Xulu - Sundowns - 800k
Ivan Bandalovski - CSKA (Sofia) - 1.5 mil (delt over 2 år)
Erik Janza - Mura 05 - 500k
Mads Fenger - Randers FC - 2.75 mil (delt over 3 år)
Heinze er på sigt set som en mulig afløser i målet, mens Nielsen er god på den korte bane, alt efter præstationer kan Heinze dog overtage her og nu, men jeg regner med at gå på jagt efter newgens allerede fra næste sommer.
Xulu spiller ved siden af Goodson centralt i forsvaret, mens Bandalovski tager højrebacken. Fenger er placeret på bænken sammen med Janza, som jeg dog forventer mig meget af, han er klart en mulig arvtager for Frederiksen, forhåbentligt allerede til foråret.
Ud:
Jan Kristiansen - ADO Den Haag - 800k (jeg betaler 23k til hans kontrakt ville udløbe, sparer dog 80k om ugen så jeg er tilfreds)
Mikael Nilsson - Derby - 1 mil (betaler også ham 23k til hans kontrakt ville udløbe, sparer dog 59.5k om ugen så igen, tilfreds)
Brent McGrath - Watford - 6 mil (delt over 4 år) (jeg brøds mig ikke om ham, derudover spiller jeg konsekvent kun med en angriber, så Agger og Makienok bliver ret oplagte på toppen, derudover håber jeg på Akpoveta)
Min opstilling i efteråret kommer til at hedde:
Jimmi Nielsen
Brandislovski - Goodson - Xulu - Frederiksen
Femi - Mike Jensen
Rommedahl - Thygesen - Krohn-Dehli
Makienok
Bænken: Heinze, Stenderup, Fenger, Janza, Holst, Stryger Larsen, Agger
Mål for sæsonen:
EL Gruppespillet <-- afhænger selvfølgelig af lodtrækning og skader i opstarten, da truppen i forvejen er ramt af flere skader.
Pokal finale
CHL kval via ligaen (top 2)
Mål for bestyrelsen: Udfordrer.
Har kun spillet min første kamp ind til videre, men med Makienok i front fik jeg en 1-0 sejr over Nordsjælland, en god bold indover fra Rommedahl på venstrekanten (ham og Krohnen bytter plads), ned til Femi som lossede den ind i ren John Faxe stil. Positive oplevelser og kontinuitet, det er vejen til succes.
Vil lige påpege at Rommedahl er jo blevet vanvittigt god i den nye patch! klar suppens bedste midtbane, lige der! ærgeligt at Norouzi ikke er blevet buffet, men han er jo først kommet med her i foråret
Edit: Har ændret til en smallere opstilling, hvor Krohnen ligger centralt med Thyge og Romme ved siden af ham, Rommedahl har brug for positionstræning, men han gør det fornuftigt alligevel på den offensive central midtbane. Holst får mere spilletid end forventet, men gør det forrygende.
Jeg havde forsøgt at sælge Bernburg, han var nede på B holdet, men sidste dag i August besluttede jeg at hente ham op, da han jo trods alt får 60k om ugen kunne han ligeså godt tjene dem på at være til besvær for mig. Han fik en halvleg i en pokalkamp mod næsby som han vendte (sammen med Rommedahl og Xulu) Herefter fik han så chancen mod Aab i front, Makienok virkede ikke i dette system og Agger lavede kun et oplæg i to kampe, så jeg tænkte Bernburg kunne ikke gøre det værre. 2 kasser fra manden!, det spil her er totalt urealistisk, har spillet 2 måneder og han har kun været skadet 1½ uge
Defensivt vakler det lidt, Goodson og Xulu har begge været ude kortvarrigt, Frederiksen spiller ikke fandens godt og Janza er ikke helt klar endnu til at overtage, så Randrup kommer muligvis i aktion på venstrebacken. Har desværre flere skader end jeg gerne ville have.
Lige nu har jeg 4 spillere ude med skader som kunne gå direkte ind i min ideal opstilling - Goodson, Mike, Krohnen og Thygesen.
«
Seneste Redigering: 09 Mar 2012, 05:39 af BelthazorDK
»
I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!
BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
«
Svar #303:
09 Mar 2012, 18:40 »
Selvom opstarten ikke var optimal, har mit hold virkelig spillet godt dette efterår! Sidste kamp er nu overstået, med 3-0 hjemme over Silkeborg. FCK har slet, slet ikke været så truende som forventet, og de ligger derfor 1 point efter mit Brøndby hold, med yderligere 1 point ned til FCM. Ligaens store overraskelse har klart været FCN! for satan de spiller godt!
Ligaen ser lige nu, efter 19. spillerunde således ud:
1. FCN 41p
2. BIF 34p
3. FCK 33p
4. FCM 32p
5. OB 31p
6. Aab 30p
7. SønderjyskE 28p
8. AGF 26p
9. Lyngby 25p
10. ACH 17p
11. SIF 13p
12. HB Køge 9p
Frederik Holst, Nicolaj Agger, Anders Randrup og Mathias Ghert har fået betydeligt mere spilletid end jeg forventede, Bernburg har også spillet sig foran Makienok i angrebet, til min store overraskelse! Makienok er derfor på bænken, Agger er blevet i gang med at blive omskolet til OMC så han kan fylde ud der når der er skader.
Det er pisse hamrende ærgeligt der ikke er nogle penge tilbage i klubben, for jeg kunne virkelig godt bruge en klasse venstreback, Janza har et stykke op til at være i topform, mens Frederiksen har været skadet 3 måneder og stort set ikke blevet brugt. Jeg håber at Bernburgs form kan skabe en lille smule interesse for ham, og frederiksen ryger enten for en slik eller fri transfer fra til sommer.
Bernburg har faktisk den bedste gennemsnitlige bedømmelse af mine spillere, men han har dog kun spillet 10 kampe med 4 mål - de 2 af kampene har dog været med mine reserver i pokalen, så 4 mål i 8 kampe i suppen er ikke helt håbløst. Krohnen har tiltrukket sig noget opmærksomhed, og Rommedahl kan sikkert også trække lidt penge. Så måske de bliver den vej jeg får skaffet lidt nye kræfter, men med 10% af indtægterne, og 50% til Ajax så får jeg ikke meget ud af Krohnen.
Jeg fik i sidste øjeblik af sommerens vindue købt Daniel Chima ind som reserve angriber og omskoler også ham til OMC for at få fyldt lidt bredde ind deroppe, derudover kom Guti på fri transfer i september, ham glæder jeg mig til at få i gang efter vinteren, tror fuldt og fast på han kan komme ind med noget rutine.
jesp11
Juniorspiller
«
Svar #304:
09 Mar 2012, 23:04 »
hvordan får man fat i den nye patch? har installeret på steam?
Hamza_BIF
Manager
«
Svar #305:
09 Mar 2012, 23:32 »
Hvis du har installeret FM12 igennem Steam, skulle du meget gerne have patchen automatisk når du starter et nyt spil op
Ovenstående indlæg er af høj klasse.
BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
«
Svar #306:
10 Mar 2012, 04:03 »
Første sæson er ovre, der er virkelig brug for rengøring i truppen. Guti som jeg havde hentet i september, blev selvfølgelig langtidsskadet, 8-9 måneder så i stedet for at have ham rendende, blev han fyret i et desperat vinter forsøg på at spare penge, det virkede dog ikke da jeg stadig ikke havde råd til at hente meget, smed også Jan F på porten. Lasse Heinze var utilfreds, så han er røget til Syrianska sammen med Semou og Dumic på lejeaftaler frem til December, i mellemtiden har jeg forsøgt desperat at sælge Bernburg, dog uden held, så i stedet har han fået ny kontrakt, han gik med til 37k om ugen i stedet for 60k, men det krævede dog lidt store klausuler, blandt andet 600k for 10 mål i ligaen, 5% årlig forhøjelse, 20k for mål, 500k for årets hold og 3 mil frikøbsklausul, hvilket jeg grinte en smule af, eftersom klovnen ikke er til at sælge :S
af transfers har jeg fået Arne Friedrich på fri transfer, til 33k om ugen, samt 15k for mål - hans kontrakt blev forlænget til 2013 da han rundede 10 kampe, dette har dog sendt Goodson på bænken, og med den løn han får vil jeg klart prøve at sælge ham fra.
Mikkel Andersen blev hentet ind til 28k om ugen, for 950k, jeg ville egentlig gerne have hentet en bedre målmand, men det her var alt der var råd til.
Sæsonen endte med at vi røg ud i pokal semifinalen, manglede Femi, Jensen, Romme, Krohnen (som var ude hele foråret med en skade), Brandalovski og Xulu til første kamp mod FCM, derfor tabte vi 1-0, og i returen skete der stort set intet. I ligaen endte det med en 4. plads, vi gled ned under et gevaldigt formdyk, men OB spillede forfærdeligt til sidst så de rullede fra toppen til en 6. plads, mens vi sneg os op til 3. pladsen, desværre vandt Aab i deres sidste kamp, så det endte altså med 4. pladsen, 55 point, 1 efter Aab, 7 efter FCK og 8 efter FCN. Nordsjælland er virkelig et godt spillende hold med denne patch! AC Horsens og HB Køge blev de store tabere, desværre har jeg ikke råd til at gå på rov i de to klubber, selvom det nok kun er Horsens der ville have noget af interesse.
Jeg har kig på flere forandringer, Jimmy Nielsen, Goodson, Rommedahl, Bernburg og Makienok kunne sagtens være på vej ud af klubben. Hvis jeg kan få penge for dem altså. Thygesen og Krohnen kan også godt regne med at blive vist frem til overpriser, det ville være rart at få dem solgt for nogle store penge, ligesom Freidrich kunne være fantastisk god at trække penge på. Da jeg ikke regner med at se meget til et budget, vil jeg forsøge at skabe disse penge via salg, men jeg har omvendt brug for store penge for at kunne forbedre holdet specielt meget.
Der kom flere interessante talenter i foråret, 2 som står til 4½ stjerne blandt andet, offensive typer, som sagtens kunne få spilletid næste sæson, den ene er dog utroligt langsom og kantspiller, men jeg har sat ham til at træne centralt og hurtighed for at få ham bare lidt fremmad.
Holst er stadigvæk, mega ung, på vej mod at blive 18 og han er virkelig blevet forbedret spillemæssigt, men med 3 startere og 22 indhop i suppen alene, var det også forventet. Han er ikke klar til at overtage på midtbanen fra Femi som jeg ryger nu her, men håber han kan fortsætte som indhopper for Jens Stryger og Mike Jensen på midtbanen. Han har dog pisset mig lidt af, han spillede for spaniens U19 hold, så han står lige nu som spansk første, dansk anden nationalitet.
Der er flere spændende spillere på fri transfer til sommer, men da jeg lige nu bruger 809k om ugen ud af de 859k jeg har til rådighed, kan jeg ikke tilbyde mere end 33k til en nøglespiller, hvilket altså slet ikke kan lokke de spillere til klubben som ville være en eventuel forbedring. Den store mangel er en målmand som kan råde over forsvaret uden problemer, samt en målfarlig angriber, som er hurtig, teknisk og har mulighed for at holde lidt i bolden og fordele spillet, modsat Makienok som er lidt for stillestående. En felt til felt midtbane, som er defensivt stærk kunne også pynte, men jeg kunne sagtens leve med Stryger og Mike derinde i maskinrummet.
Foreløbigt budget for næste sæson hedder 0 kroner at handle for, 666k til lønninger, hvilket er 120k under hvad jeg bruger pt. Selv med afgangen af Femi og Peter Madsen på fri transfer, vil der stadig mangle penge i stor stil, jeg er helt klart tvunget til at skille mig af med spillere som jeg ikke regner med er startere, med mindre de får en løn nede på niveau med ungdomsspillerne.
«
Seneste Redigering: 10 Mar 2012, 04:45 af BelthazorDK
»
Guldbrand
Blogmester
«
Svar #307:
10 Mar 2012, 14:01 »
Nogen der har haft et længerevarende spil med Brøndby, som kan fortælle lidt om kvaliteten af de talenter der kommer op igennem klubbens egne ungdomsrækker..?
Overvejer nemlig at starte en spil med Brøndby, hvor jeg udelukkende skal gøre brug af den nuværende trup, samt egne talenter. Dvs. ingen indkøb !
Det jeg er interesseret i at vide, er om talenterne har niveau til at begå sig i superligaen på sigt.
darkalf
Manager
«
Svar #308:
10 Mar 2012, 14:19 »
sjovt.. sådan et projekt har jeg netop startet op.. det bliver noget af en udfordring tror jeg.
http://fmfreaks.dk/index.php?topic=39287.0
Gang i Brighton igen
maUnit
Reserveholdsspiller
«
Svar #309:
10 Mar 2012, 14:23 »
Citat af: Guldbrand 10 Mar 2012, 14:01
Nogen der har haft et længerevarende spil med Brøndby, som kan fortælle lidt om kvaliteten af de talenter der kommer op igennem klubbens egne ungdomsrækker..?
Overvejer nemlig at starte en spil med Brøndby, hvor jeg udelukkende skal gøre brug af den nuværende trup, samt egne talenter. Dvs. ingen indkøb !
Det jeg er interesseret i at vide, er om talenterne har niveau til at begå sig i superligaen på sigt.
Jeg er i år 2021 med brøndby.....
Jeg synes ikke der er de helt vilde talenter.
men der er dog Frederik Holst, som gør det rigtig godt, har ham også stadig på mit hold.
Mathias Redsted gør det okay, spiller vist i Holland i mit save.
Franck Semou bliver ok, dog aldrig en profil.
Guldbrand
Blogmester
«
Svar #310:
10 Mar 2012, 14:24 »
Citat af: darkalf 10 Mar 2012, 14:19
sjovt.. sådan et projekt har jeg netop startet op.. det bliver noget af en udfordring tror jeg.
Fedt, fortæl gerne meget mere om det
Men ja, jeg tror også at det bliver en kæmpe udfordring. Faktisk har jeg lidt planer om at skille mig af med samtlige udlændinge også, hvilket blot gør udfordringen endnu større fra spillets start.
Guldbrand
Blogmester
«
Svar #311:
10 Mar 2012, 14:30 »
Citat af: maUnit 10 Mar 2012, 14:23
Jeg er i år 2021 med brøndby.....
Jeg synes ikke der er de helt vilde talenter.
men der er dog Frederik Holst, som gør det rigtig godt, har ham også stadig på mit hold.
Mathias Redsted gør det okay, spiller vist i Holland i mit save.
Franck Semou bliver ok, dog aldrig en profil.
Det er desværre også det jeg frygter.. Men hvor meget har du satset på de talenter der kom op igennem rækkerne? De vil jo utvivlsomt udvikle sig bedre, hvis der bliver satset på dem.
darkalf
Manager
«
Svar #312:
10 Mar 2012, 14:32 »
nemlig. jeg regner med at game mere i morgen da vi skal til svigerfars 60 års om lidt.
http://fmfreaks.dk/index.php?topic=39287.0
Gang i Brighton igen
Guldbrand
Blogmester
«
Svar #313:
10 Mar 2012, 14:37 »
Citat af: darkalf 10 Mar 2012, 14:32
nemlig. jeg regner med at game mere i morgen da vi skal til svigerfars 60 års om lidt.
Du må meget gerne skrive hvordan det går dig i dit spil, og de erfaringer du gør dig.
maUnit
Reserveholdsspiller
«
Svar #314:
10 Mar 2012, 14:42 »
Citat af: Guldbrand 10 Mar 2012, 14:30
Det er desværre også det jeg frygter.. Men hvor meget har du satset på de talenter der kom op igennem rækkerne? De vil jo utvivlsomt udvikle sig bedre, hvis der bliver satset på dem.
Jeg må indrømme at egen talenter ikke har haft min første prioritet, men det hænger også sammen med at jeg ikke synes der og så mange talenter.
Men selvfølgelig hvis man fokusere mere på det, så kan man nok få lidt mere ud af de spiller som er på U-holdet fra start.
Sider:
1
...
19
20
[
21
]
22
23
...
30
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »