home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
09 Jan 2025, 18:03 g00n Blogs Minimalistic 2020
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
Antal Registrerede Brugere: 23490
  1 Bruger, 959 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejdevanaha...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Brøndby IF
0 Brugere og 20 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 17 18 [19] 20 21 ... 30 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF  (Læst 104083 gange)
imlegendary
Ynglingespiller

Sv: Brøndby IF
« Svar #270: 03 Jan 2012, 21:32 »

Hvilke egenskaber leder i efter, i en angriber der skal være alene på toppen og hvilken rolle giver i ham? Jeg spiller med en offensiv met central og to offensive kanter. Og hvilke holdinstrukser bruger i?
Her i FM12 har jeg spillet med fremskudt angriber, og der kigger jeg meget på hurtighed, acceleration, dribling, flair og selvf afslutninger, det er primært fordi min taktik er baseret på dybe stikninger og at mine spillere skal kunne drible deres modstander Smiley
har desværre aldrig kunnet finde ud af at spille med targetman Skuffet

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

« Svar #271: 03 Jan 2012, 23:52 »

Vil simpelthen lige dele mit fund med folket.

Har hentet den 31 årige Marlon Harewood for 1.7 millioner, han bomber løs. Han fylder desværre 32 allerede i August første sæson, men han accepterede en kontrakt til 28k om ugen, med 350k sign on fee til ham og agenten hver, han forlænger hvis han får over 20 kampe sidste sæson af sin kontrakt, hvilket for mig er et must på en kontrakt der kun varer 1 år!, derudover får han 10k for hvert scoret mål og 250k hvis han lander på årets hold. Han skulle dog gives en lovning på 50% af fremtidige salg, hvilket jeg dog ikke ser som et problem da han mest af alt ligner en spiller jeg holder 2 års tid hvor han første sæson er første valget og kan lære fra sig i anden sæson. Som reserve har jeg hentet min lille brasilianske favorit, Lenny som er en ren raket at sætte ind sidst i en kamp hvor modstanderens forsvarer er kørt trætte.

Edit: Derudover kan jeg kun anbefale Lumb, samt de 3 nordmænd Singh, Fellah of Elyounassi hvis man har modet til at købe dyrt ind første sæson - hvilket vil kræve køb over 4 år - Jeg har hvert fald selv kastet mig ud i dette med salg af Bernburg, Tørnes, Jan K, McGrath og fyring til MvS første sæson. Nu må jeg se om Stuhr Ellegaard og Lasse Heinze er nok som målmænd første sæson, ellers må jeg nok ofre krohnen for en målmand.
« Seneste Redigering: 03 Jan 2012, 23:57 af BelthazorDK » Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

Mikle123
Ynglingespiller

« Svar #272: 04 Jan 2012, 15:46 »

Hvordan fandt du Harewood? Grin

Fresse94
Landsholdsspiller

« Svar #273: 04 Jan 2012, 16:18 »

Hvordan fandt du Harewood? Grin
Tror han er på fritransfer. I mit spil står der i hvert fald at han er skiftet til Milwall på fri.

Mikle123
Ynglingespiller

« Svar #274: 04 Jan 2012, 17:18 »

Mente, om du havde brugt spillersøgning eller scouts eller hvad? Smiley

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

« Svar #275: 05 Jan 2012, 00:40 »

Fandt ham via en anbefaling fra min spejder da jeg spillede med huddersfield, så jeg forsøgte med ham der og var meget imponeret, så han kom naturligt nok på min eksterne ønskeliste da jeg solgte ham videre. Gav ham en scouting i BIF og var på ny imponeret af ham.

Så ud fra min manager profil i Brøndbys synsvinkel er en spillersøgning nok det tætteste på hvordan jeg fandt ham Smiley

Dusty78DK
Manager

« Svar #276: 05 Jan 2012, 16:57 »

Ok, august 2011

Jeg har vundet første opgør i sidste kvalrunde med BIF over PSV med 2-1. Det er altså ikke umuligt at jeg skal spille EL i denne sæson. Derudover har holdet klaret sig pænt og ligger nu nr. 3 i suppen.

Kohn Dehli er lige blevet "tvangssolgt" af bestyrelsen, og det har givet mig 2½ million kr. som jeg kan handle ind for nu ud over de forstærkninger jeg allerede har købt (bl.a. Simon Poulplin som Målmand - kan varmt anbefales og Stefan Reisinger som Bernburgs makker oppe foran (jeg spiller flad 4-4-2))

Goodson bliver svinet til af medierne, de mener han fast underpræsterer. Stenderup klarer sig pænt, men hans niveau er ikke stabilt nok til EL og toppen af suppen.

Så jeg skal bruge et par friske bud på
1. prioritet: En central forsvarer, som kan gå ind og være bedre end Stenderup og Goodson
2. prioritet: En billig højreback, der er bedre end Randrup.

Nogen bud?

Dusty78DK
Manager

« Svar #277: 05 Jan 2012, 21:06 »

Ok, august 2011

Jeg har vundet første opgør i sidste kvalrunde med BIF over PSV med 2-1. Det er altså ikke umuligt at jeg skal spille EL i denne sæson. Derudover har holdet klaret sig pænt og ligger nu nr. 3 i suppen.

Kohn Dehli er lige blevet "tvangssolgt" af bestyrelsen, og det har givet mig 2½ million kr. som jeg kan handle ind for nu ud over de forstærkninger jeg allerede har købt (bl.a. Simon Poulplin som Målmand - kan varmt anbefales og Stefan Reisinger som Bernburgs makker oppe foran (jeg spiller flad 4-4-2))

Goodson bliver svinet til af medierne, de mener han fast underpræsterer. Stenderup klarer sig pænt, men hans niveau er ikke stabilt nok til EL og toppen af suppen.

Så jeg skal bruge et par friske bud på
1. prioritet: En central forsvarer, som kan gå ind og være bedre end Stenderup og Goodson
2. prioritet: En billig højreback, der er bedre end Randrup.

Nogen bud?

Er der nogen, som har et par bud?

Cesc
Landsholdsspiller

« Svar #278: 05 Jan 2012, 21:12 »

Jeg synes du skal håbe på at komme med i EL, men naturligvis er kampen på udebane en helt anden end hjemme, og du skal være meget heldig for at komme videre i mine øjne. Så lad være at tænk for meget på EL, går du videre - super duper, men du skal nok ikke forvente at komme videre fra gruppen.. Så tænk udelukkende på SAS Ligaen..

Kig efter spillere i Kroatien, Serbien og Belgien. Der er virkelig et par billige spillere med et fantastisk potentiale. Jeg kan ikke lige nævne navne, da jeg sgu' har svært ved at stave til dem, men tjek det ud. Der kan du finde nogen billige løsninger, som helt sikkert vil gavne dig meget.

Ellers så se i Sydafrika. Der er udelukkende fantastiske fodboldspillere, og faktisk især af forsvarsspillere.

Tjek lande med billige spillere med stort potentiale. Du har spillet FM så længe, jeg ved at du kender landene ;-)

Dusty78DK
Manager

« Svar #279: 05 Jan 2012, 22:17 »

Jeg synes du skal håbe på at komme med i EL, men naturligvis er kampen på udebane en helt anden end hjemme, og du skal være meget heldig for at komme videre i mine øjne. Så lad være at tænk for meget på EL, går du videre - super duper, men du skal nok ikke forvente at komme videre fra gruppen.. Så tænk udelukkende på SAS Ligaen..

Kig efter spillere i Kroatien, Serbien og Belgien. Der er virkelig et par billige spillere med et fantastisk potentiale. Jeg kan ikke lige nævne navne, da jeg sgu' har svært ved at stave til dem, men tjek det ud. Der kan du finde nogen billige løsninger, som helt sikkert vil gavne dig meget.

Ellers så se i Sydafrika. Der er udelukkende fantastiske fodboldspillere, og faktisk især af forsvarsspillere.

Tjek lande med billige spillere med stort potentiale. Du har spillet FM så længe, jeg ved at du kender landene ;-)

Hæ, tak.

Jeg fik købt Stuart Parnaby til højre back som backup, Demba som midterforsvarer og så omtalte flere af jer Fodé Mansaré som ny wing i venstre side.

Kampen i Holland blev et sandt Drama. Stenderup headede os foran efter 18 minutter på et tidspunkt hvor vi var spillet helt ud i den nærmeste kanal, men hjemmeholdet kom igen og fik fremtvunget forlænget spilletid i tredje overtidsminut. MEN! Det kom de aldrig til at få en skid ud af - Bernburg tog en solotur i det syvende (!!!) overtidsminut, spillede Jan Kristiansen fri, der bankede bolden ind i et mål, der stort set var tomt fordi keeperen havde placeret sig dumt.

Modstanderne i Gruppe J er Zurich, Celtic og Fulham. Det er naturligvis svære modstandere, men en klub som BIF vil jeg mene har lettere ved at hente et point eller to hjemme mod britiske hold frem for eksempelvis spanske eller italienske hold. 

Så alt ser lovende ud - pånær budgettet, hvor der er et minus på knap 25 millioner. Øv. Jeg burde måske have gjort som flere af jer andre og have solgt flere af de løntunge spillere eller bedt dem om at genforhandle kontrakten. Det kan jeg ikke fordi alle penge er brugt nu.
« Seneste Redigering: 05 Jan 2012, 22:19 af Dusty78DK » Logged

imlegendary
Ynglingespiller

« Svar #280: 06 Jan 2012, 02:59 »

Hæ, tak.

Jeg fik købt Stuart Parnaby til højre back som backup, Demba som midterforsvarer og så omtalte flere af jer Fodé Mansaré som ny wing i venstre side.

Kampen i Holland blev et sandt Drama. Stenderup headede os foran efter 18 minutter på et tidspunkt hvor vi var spillet helt ud i den nærmeste kanal, men hjemmeholdet kom igen og fik fremtvunget forlænget spilletid i tredje overtidsminut. MEN! Det kom de aldrig til at få en skid ud af - Bernburg tog en solotur i det syvende (!!!) overtidsminut, spillede Jan Kristiansen fri, der bankede bolden ind i et mål, der stort set var tomt fordi keeperen havde placeret sig dumt.

Modstanderne i Gruppe J er Zurich, Celtic og Fulham. Det er naturligvis svære modstandere, men en klub som BIF vil jeg mene har lettere ved at hente et point eller to hjemme mod britiske hold frem for eksempelvis spanske eller italienske hold. 

Så alt ser lovende ud - pånær budgettet, hvor der er et minus på knap 25 millioner. Øv. Jeg burde måske have gjort som flere af jer andre og have solgt flere af de løntunge spillere eller bedt dem om at genforhandle kontrakten. Det kan jeg ikke fordi alle penge er brugt nu.
Tillykke med EL, det er sku godt gået, især efter sådan et drama!
Om du har gjort det forkerte transfermæssigt må tiden jo vise, jeg var ihvertfald hurtig til at få solgt de løntunge og heldigvis beholdte jeg Krohn-Dehli (som blev kåret til årets spiller), ellers vil jeg sige sats på Stryger, han bliver klasse. Stenderup har jeg også gode erfaringer med.
Nogle tip til spillere kunne være Kristian siggurdsson mener jeg han hedder, spiller et sted i norge og kan fås på fri transfer 1/1-12, samme med Pontus Farnerud som var virkelig god for mig! Desuden på backpladserne, kig efter Petar Zanev og Happy Jele, alle pengene værd! Samme skulle Xulu være, ham glippede jeg dog i mit save..

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

« Svar #281: 06 Jan 2012, 07:12 »

Efter et efterår hvor mine målmænd har lukket samlet set omkring 30 mål ind, hvor mine to backs, Lumb og Johansson har været skadet flere gange end godt er, så med mange kluntede løb fra specielt Frederiksen, men også til dels Dumic så vikarierede for Stenderup, har jeg kun haft en sikker skanse i forsvaret: Goodson. Han har så også været solid, med præstationer på en gennemsnitlig 7.61 fik jeg et solidt bud, på 16 millioner fra M. Haifa. og med en vinter afgang af Lenny til 7.75 millioner samt Krohnen til et beløb jeg ikke engang gider tænke på, for jeg ser jo kun minimale procenter af det (35 millioner - forlængede med ham så hans klausul var på 50, men bestyrrelsen accepterede dette.. han fik en klausul på 30% af fremtidige salg -.-) og med det der ryger til Ajax kan jeg dårligt få råd til at betale Kim Daugaard for at trække i trøjen igen.. Til gengæld har jeg så fundet min forsvars afløser, til svimlende 75k om ugen, til 6.25 millkioner, Hugo Ayala fra Tigres, han ligner en perfekt makker til Stenderup, hvis blot de kan holde sig skadesfri.

Så vil klart anbefale at kigge på Ayala hvis man mangler en spiller til forsvaret.. Nu skal der findes noget at spendere de store penge jeg har til rådighed efter at have løsnet næsten 200k i lønbudgettet dette vindue - minus altså de 75k til Ayala, og de skyhøje 10 millioner jeg har fået til rådighed.. hvoraf der dog er brugt de 6.25, til Ayala.. så der SKAL findes en 4. central forsvarer, tør ikke løbe risikoen med at spille et forsvar igen der lyder Frederiksen, Dumic, Stenderup, Randrup, stenderup har vist brug for noget rutine.

Mikle123
Ynglingespiller

« Svar #282: 07 Jan 2012, 19:02 »

Er det ikk et problem for jer, når i har mange udenlandske spillere der ikke taler samme sprog?

poochie
Lilleputspiller
*

« Svar #283: 11 Jan 2012, 18:48 »

Så vil jeg også være med her! :-)

Jeg spiller min 1. sæson med Brøndby, og pt. er jeg 2 point foran Fck i ligaen med 6 kampe tilbage, og er stadig med i pokalturneringen.

Af transfers har jeg fået Pouplin på fri, som mange andre også har, og jeg kan klart anbefale ham! Derudover har jeg købt en sydafrikansk midtforsvarer som hedder Xulu, han er et godt talent, og man kan få ham billigt og han kan gå direkte ind i din holdopstilling, samtidig med at der ikke gå længe før han kommer på landsholdet. Jeg har også signet Daniel Jensen, han er også virkelig stabil og en god midtbane som playmaker.
Jeg har også anskaffet mig 2 angribere, den unge Ahmed soukouna på fri, og den erfarne Jan vennegoor of hesselink også på fri. Både Soukouna og Pouplin er begge franske, så de falder rimelig hurtigt til, når de kan snakke med hinanden.

Som standard spiller jeg en 4 - 5 -1, med offensive backs, en defensiv midt, 2 på midten (en af dem som playmaker), 2 wings og en targetman.
Min stærkeste opstilling er klart:
-------------------------------Pouplin--------------------------

----- Nilsson------ Goodson-------- Xulu--------Frederiksen

---------------------------- Femi-------------------------------

--------------Thygesen------------Daniel Jensen-------------

Rommedahl----------------------------------------Krohnen

------------------Soukouna/Hesselink------------------------

Daniel Jensen som playmaker, og Thygesen som felt-felt. Krohnen og Rommedahl som winger, og så Soukouna eller Hesselink som Targetman, hvilket fungere godt.

Jeg kom med i Euro league, og gik videre som 2'er efter nogle gode kampe. Jeg skulle så møde Tottenham, hvilket ærgede mig rimelig meget da der var så mange andre jeg hellere ville møde! Nå men jeg gik ud fra at de ville undervurdere mig, og jeg gik taktisk ind til kampen med en defensiv 4-5-1, og jeg vandt 3-0, på 2 kontramål og en dødbold, og en stor præstation af min målmand! Ude mod dem tabte jeg 1-0, men jeg gik videre! Her skulle jeg så møde Celtic, hvilket var en mere overkommelig modstander, og her gik jeg videre samlet 6-3, hvilket var to underholdende og nervepirrende kampe! Jeg skulle så møde Arsenal i kvartfinalen, og det blev så mit sidste stop da jeg samlet tabte 6-2, men er sku godt tilfreds når man tænker på de hold jeg var oppe imod. :-)

Det jeg går og mangler nu til den næste sæson er en to nye backs, da Nilsson og Jan F. er ved at være gamle, og vil gerne have nogen der er bedre.

Er der nogen som kan anbefale nogen??? :-)

Jeg har også et problem med at have mistet nogle af mine trænere fordi jeg ikke har kunne tilbyde dem nok i løn til at forlænge, eller også har andre klubber signet dem, og jeg kan ikke signe nogle nye fordi jeg ikke har penge nok til trænerlønninger.. Andre som også oplever det??
« Seneste Redigering: 11 Jan 2012, 20:40 af poochie » Logged

Crazy-Poul
Freelance Projekt

« Svar #284: 12 Jan 2012, 13:37 »

Jeg har også et problem med at have mistet nogle af mine trænere fordi jeg ikke har kunne tilbyde dem nok i løn til at forlænge, eller også har andre klubber signet dem, og jeg kan ikke signe nogle nye fordi jeg ikke har penge nok til trænerlønninger.. Andre som også oplever det??

Ja jeg havde også samme problem med Brøndby i sin tid. Det er rimelig irriterende, men så må man finde nogle trænere som er bedre og det kan man sagtens også Smiley

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Sider: 1 ... 17 18 [19] 20 21 ... 30 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010