Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
09 Jan 2025, 18:03
g00n
Blogs
Minimalistic 2020
06 Jan 2025, 20:57
andersnomanni
Træningsbanen
Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 11:47
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52
hoeven
Træningsbanen
En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58
Broen13
Omklædning...
Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51
Broen13
Blogs
The American Dream
Antal Registrerede Brugere:
23490
0 Brugere, 790 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
godrejdevanaha...
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andre Managerspil
Nostalgi
FM2012
Kategori: Klubsøgning og -erfaring
Brøndby IF
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
16
17
[
18
]
19
20
...
30
Forfatter
Emne: Brøndby IF (Læst 104090 gange)
BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
Sv: Brøndby IF
«
Svar #255:
08 Dec 2011, 03:13 »
helt i orden, studsede bare lige over det
Gør jo heller ikke gruppen meget dårligere..
«
Seneste Redigering: 08 Dec 2011, 04:52 af BelthazorDK
»
I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!
Don Abramovich
Manager
«
Svar #256:
08 Dec 2011, 21:58 »
Puha.. Livet som Brøndby-manager ikke altid en dans på roser!
I den første sæson fokuserede jeg på at hente spillere ind på fri transfer, da økonomien jo ikke er noget at prale af. Der af kom følgende handler i første vindue:
Fode Mansaré, fri
Mads Dahm, £1 K
Daniel Jensen, fri
Simon Pouplin
Håvard Nielsen, leje (Vålerenga)
Pouplin erstattede den svage Tørnes i målet, Dahm gik ind som reserve i midterforsvare (rigtig gode stats, svinger lidt i præstationer), Mansaré forstærkede venstrekanten og blev hurtigt fast mand - senere kåret som årets køb i Suppen, Daniel Jensen kom ind og styrede den centrale midtbane, mens Håvard Nielsen floppede og aldrig slog igennem.
Holdet spillede et rigtig flot efterår. Mansaré strålede og det samme gjorde Krohn Dehli på den offensive midtbane. I enmandsangrebet spillede Bernburg en smule sløvt og flere gange så overtog talentet Akkharraz pladsen i front, hvilket endte i 11 sæsonmål for ham. Ved vinterpausen lå vi nummer 1 - foran FCK. Desværre havde Krohn Dehli været så fremragende, udenlandske klubber fik øjnene op for ham og med en frikøbsklausul på £2.4 mio. og et halvt år tilbage af kontrakten blev han skippet afsted til PSV. Derfor manglede jeg nu en spiller, der både kunne lave assists og mål. Penge var der ikke mange af, så i sidste ende blev spanieren José Carlos hentet fra en bænkeplads i AEK Athen for £55 k. Ydermere blev nigerianeren Dudu og tilknyttet på en fri transfer om vinteren. Han kom fra Honka, hvor han inden skiftede bankede 6 mål ind i 8 Europa Cup kampe.
Takket være et utroligt vaklende forsvar (Randrup - Dumic - Goodson - Fredriksen) og et humør-forladt angreb, så smed vi det hele i foråret og endte på en skuffende 3. plads.
Derfor skulle der nye boller på suppen til næste sæson. Forsvaret manglede kvalitet og dertil udså jeg mig flere kandidater, men i sidste ende blev Jim Larsen tilknyttet for den svimlende pris af £2.2 mio. fra Rosenborg. Samtidigt blev van Aanholt leje til venstrebacken fra Chelsea, mens midtbanen og angrebet også blev forstærket - først med endnu en spanier, Getafes Michél (£325 k), Citys Mohammed Abu (fri) og senere på sæsonen Tziolis (fri), mens Mads Junker blev tilført angrebet (fri).
De spillere forstærkede virkelig holdet og vi spillede rigtig flot fodbold i ligaen. Hurtigt røg vi ud af Europa og cuppen, så fokus lå 100% på at komme i Champions League via et mesterskab. Vi kunne igen gå til vinterpause som førerhold. Holdet havde spillet rigtig godt og alle indkøbene strålede, mens også José Carlos -der blev kåret til årets flop året inden - strålede som aldrig før, hvilket forhøjede hans værdi til nu at være omkring £875 k. Modsat sæsonen før, så spillede vi næsten bedre om foråret. Vi tabte ingen kampe - FCK og Midtjylland blev besejret ude og især 3-0 kampen i Parken var en fornøjelse. Til trods for forbedringen, så lavede vi igen og igen dumme pointtab, både ude og hjemme - en tendens, vi også havde forrige sæson. Det resulterede i, at vi på sidste kampdag var to point foran Midtjylland og selv kunne afgøre det i Aalborg. En uafgjort var nok, vores målscore var suverænt i Super ligaen. Jeg ved ikke, hvad der sker. En blanding af dårlig teamtalk og uoplagte spillere resulterede i et pinligt 1-0 nederlag og derved kunne Midtjylland krone sig som mestre efter en pligtsejr mod nedrykkeren Lyngby.
Derfor brast alle drømme om det forjættede land og alle dets millioner. Selvom, vi ikke fik så mange penge som vi havde håbet på, var det dog en smule uforståeligt, bestyrelsen valgte at nedgradere lønbudgettet med med £1 mio./år, hvilket gav en pænt underskud på den front. Senere blev det dog hævet med en halv million pund, men det er også kun lige, det løber op. Et reelt transferbudget så jeg ikke skyggen af. £75 k kunne det blive til...
Derfor står klubben nu uden en venstre back, da den fast mand fra sidste sæson er tilbage i Chelsea. Samtidig så er højrebacken ikke fantastisk (Dumic og Randrup) og de rutinerede midtbane-kræfter Daniel Jensen og Rommedahl har stoppet karrieren. Jeg står nu uden decideret mulighed for at styrke holdet, så næste sæson bliver noget spændende. Planen er, at en række lovende talenter skal op og støtte førsteholdet og så håbe på, en udenlandsk klub smider kassen efter nogle spillere, så økonomien kan komme på ret køl igen.
Btw., så går der ikke en dag uden, jeg ærgrer mig over, jeg ikke fik hentet Gale Agboussoumonde til klubben. Esbjerg hentede ham for £60 k sidste sæson og han ligger nu på en salgspris på + £1 mio. Virkelig et bæst i midterforsvaret!
Det her er mit første spil i FM12 og jeg startede uden at kende navnene på nogen af de gode spillere. Derfor er min ageren på transfermarkedet også lidt en famlen i blinde og jeg har givetvis misset nogle ret habile spillere.. Men sådan er livet - nu vinder jeg forhåbentlig denne sæson. Ved siden af, så har jeg lige takket ja til tilbuddet som træner for Danmarks u19 hold.
BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
«
Svar #257:
09 Dec 2011, 18:19 »
Nu ved jeg ikke om der er tale om en bug eller noget bevidst ud fra hvad ens transferbudget/lønbudget er, men jeg har startet et nyt spil med Brøndby hvor jeg vil holde mere fokus på egen avl, dette er dog ikke ligefrem muligt første sæson da der ikke er det store at komme efter på ungdomsholdet (Holst, Olsen, Dumic og Redsted er vel stort set de eneste). Derfor har jeg udover nogle salg også købt nogle spillere ind til den korte (og lange) bane. Det jeg dog mistænker for at være en potentiel bug er, at jeg har forlænget med MvS (til sommeren 2012) og med Mikael Nilsson (til sommeren 2013) for henholdsvis 17.000 om ugen og 37.000 om ugen det er i begges tilfælde en 40-50.000 mindre om ugen end før, Desværre var Jan K ikke ligeså interesseret i at blive, han ville kun gå med til 80.000 om ugen hvilket var ca. 60.000 mere ned jeg var interesseret i at give en reservespiller.
Salg
Kristian Andersen - Fri transfer
Michael Falkesgaard - Viborg - 90.000,-
Osama Akharraz - VVV-Venlo - 4.250.000,- + 25% af fremtidige salg
Jan Kristiansen - Derby - 3.250.000,-
Brent McGrath - FC Groningen - 7.750.000,- + 25% af fremtidige salg
Martin Bernburg - sc Heerenveen - 5.000.000,-
Køb
Sunday Adewale Amusan - Rabotnicki - 800.000,-
Søren Rieks - Esbjerg fB - 12.000.000,-
Michael Lumb - Zenit - 5.750.000,-
Mads Laudrup - HB Køge - 500.000,-
Kevin Stuhr Ellegaard - Fri transfer
Mads Junker - Roda JC - 8.500.000,-
Lasse Heinze - Silkeborg - 1.500.000,-
Kaimar Saag - Silkeborg - 2.300.000,-
Ahmed Soukouna - Fri transfer
Mads Fenger - Randers FC - 3.000.000,-
Thomas Drage - Tromsø - 7.750.000,-
Daniel Høegh - OB - 5.500.000,-
Alle handler, selv Laudrup, er over 48 måneder, regner derfor ikke med at se noget til et transfer budget de kommende sæsoner, hvilket er grunden til jeg også har lavet handlerne for de 2 næste vinduer.
Fremtidige handler
Januar 2012
Simen Wangberg - Rosenborg - Fri transfer
Enar Jääger - Aalesund - Fri transfer
Begge er regnet som spillere der skal styrke bredden, Enar kan godt være den der overtager højrebacken efter Nilsson næste sommer.
Joakim Eyde - Sarpsborg - Fri transfer
Forventer at lade Frederiksen gå på fri transfer næste sommer, så her er Eyde den direkte erstatning for reserven.
Juni 2012
Bashkim Kadrii - OB - 23.000.000,-
Udset som min nye højrekant med Stryger Larsen på venstre - hans venstreben vil pynte når han trækker ind i banen.
Januar 2013
Muhammed Demirci - Besiktas - 13.000.000,-
Breddespiller og fremtidens mand på den offensive midt.
Leje ind/ud
Ind
Danny Olsen - 50% af lønninger, 70.000,- her ud nu, fremtidig forkøbsret: 200.000,-
Han skal imponerer for at blive købt, men han var en billig erstatning i løn budgettet i forhold til Jan K.
Ud
Sunday Adewale Amusan - LFA
Patrick Olsen - LFA
Mathias Redsted - LFA
Frederik Holst - LFA
Dario Dumic - LFA
LFA er stadig min samarbejdsklub og de er derfor udlejet uden betalt løn, forkøbsretter osv. alle er spillere jeg regner med kan gøre sig gældende fra sæsonen 2012/13 hvor jeg til gengæld regner med, at miste en håndfuld spillere som MvS, TR, Nilsson, Krohn-Dehli, Femi og Jan Frederiksen... Amusan kunne jeg sagtens se gøre sig gældende fra start, men da han ikke kan sproget og sikkert vil få tilvænnings problemer, tror jeg et år hos LFA vil gøre ham godt, samt Junker er en stærkere angriber pt. har dog store forventninger til denne Nigerianers fremtid på mit hold.
På personale fronten er 1/3 Talentspejdere fyret(Skovdahl), 1/3 er blevet ansat i en anden rolle (Henriksen, MM træner). Der er også blevet fyret 2 fysio'er. Hele trænerstaben pånær Lars Høgh og John Ranum (som er blevet min nye assistent) er også blevet fyret og erstattet af kompetente folk som Brian Laudrup, Martin Laursen Lars Rasmussen og Jens Bangsbo.
Tilbageværende budgetter:
Transfer: 5.850.000,- - Løn: 27.710,-
Regner ikke med at bruge flere af disse, da der er kommende handler for mange penge. Eneste undtagelse er hvis Bjelland mirakuløst skulle vælge at spille for Brøndby i stedet for Newcastle, Malaga eller Basel, Braga, Kaiserslautern eller Rosenborg. Har givet det bedste bud jeg kunne, 39.000,- om ugen og 350.000,- hvis han kommer på årets hold, plus 1.150.000,- til både ham og agenten i honorarer. Bjelland vil dog koste mig 15.000.000,- over 4 år hvis han godkender.
Skal lige nævnes at min trup lige nu er meget bred, 30 spillere foruden dem som er udlejet. Dette bliver naturligvis trimmet ned i løbet af første sæson, da en række spillere får en chance for at bevise de er værd at satse på.
Der skal spilles med en 4-5-1 (som Morten Olsen stadigvæk insisterer på er en 4-3-3) hvor mine backs bliver kørt trætte i og med deres opgave involverer at trække til baglinjen og ligge indlæg, mens mine fløje skifter plads som de har lyst til og søger ind i banen.
Da jeg som det fremgår har hentet rimelig mange spillere ind, er min trup lidt sløset lige pt. da spillerne ikke er spillet sammen, dette har også skinnet igennem de første kampe i sæsonen som er endt som følger:
Suppen: Brøndby IF - Silkeborg
2-2
Suppen:
Odense Boldklub
- Brøndby IF 2-1
Europa League:
Brøndby IF
- Varazdin
5-1
Suppen:
Brøndby IF
- Lyngby
2-0
Europa League: Varazdin -
Brøndby IF (Reservehold)
3-4
Suppen:
FC København
- Brøndby IF 2-1
Kampen mod FCK blev "tabt" i 3. minuts overtid hvor Claudemir fik scoret, sørgeligt resultat som dog ikke var ufortjent i en kamp hvor vi slet ikke havde fodfæste.
Ligaplacering:
8. plads
Plads Pointhøst:
4 point
Europa League:
Videre til fjerde kval runde - Modstander:
AS Roma
som vandt turneringen i 1961.
Edit:
Bjelland gik på den, selvom jeg føler mig sikker på han kunne have fået betydeligt mere hos de fleste andre klubber som var interesseret i ham..
«
Seneste Redigering: 09 Dec 2011, 18:37 af BelthazorDK
»
Fresse94
Landsholdsspiller
«
Svar #258:
12 Dec 2011, 16:33 »
Så blev man også overtaget i slutningen af anden sæson.
Nogle fer ved hvor man kan tjekke ens gæld?
U-4-E
Manager
«
Svar #259:
12 Dec 2011, 16:42 »
Brøndby -> Boardroom -> Finances. Herefter scroller du ned til bunden.
Ved ikke hvad det hedder på dansk, men kunne forestille mig Bestyrelseslokale og Økonomi.
Fresse94
Landsholdsspiller
«
Svar #260:
12 Dec 2011, 16:46 »
Citat af: U-4-E 12 Dec 2011, 16:42
Brøndby -> Boardroom -> Finances. Herefter scroller du ned til bunden.
Ved ikke hvad det hedder på dansk, men kunne forestille mig Bestyrelseslokale og Økonomi.
Gør det også.
Og tak
Trohde
Reserveholdsspiller
«
Svar #261:
17 Dec 2011, 19:12 »
Er i december 2014 og mens der ikke er den store succes i CL grundet en svær gruppe, så er u19-holdet i semifinalen i den tilsvarende turneringen for ungdomshold.
Ganske imponerende vandt de gruppespillet foran Porto, Leverkusen og Inter og i kvartfinalen blev Real Madrid slået ud.
Det er en enormt talentfuld årgang og flere af spillerne har debuteret på førsteholdet. Hvad er jeres erfaringer med ungdomsspillere af egen avl?
Edit: Roma u20 venter i semifinalen.
Brøndby siden... den gang der...
Liverpool siden... ja det var nok også der omkring
Trohde
Reserveholdsspiller
«
Svar #262:
17 Dec 2011, 20:00 »
Ganske imponerende vandt mit u19 turneringen:
Brøndby siden... den gang der...
Liverpool siden... ja det var nok også der omkring
Hamza_BIF
Manager
«
Svar #263:
18 Dec 2011, 05:00 »
Er i sommeren 2019, hvor jeg netop har vundet ligaen for 7. sæson i træk, vundet pokalen for 6. gang ud af de seneste 7 og kom i CL-kvartfinalen for andet år i træk. Har også været i EL kvartfinalen og semifinalen. 65 kampe som ubesejret i superligaen og årets hold i suppen var udelukkende Brøndbyspillere + mit U19 og reservehold er dominerende
Nogen der har haft succes med at få udvidet stadion?
Ovenstående indlæg er af høj klasse.
BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
«
Svar #264:
23 Dec 2011, 23:13 »
Citat af: Hamza_BIF 18 Dec 2011, 05:00
Er i sommeren 2019, hvor jeg netop har vundet ligaen for 7. sæson i træk, vundet pokalen for 6. gang ud af de seneste 7 og kom i CL-kvartfinalen for andet år i træk. Har også været i EL kvartfinalen og semifinalen. 65 kampe som ubesejret i superligaen og årets hold i suppen var udelukkende Brøndbyspillere + mit U19 og reservehold er dominerende
Har ikke fået udvidet mit, men har derimod fået et nyt opført med omkring 60.000 pladser..
imlegendary
Ynglingespiller
«
Svar #265:
25 Dec 2011, 16:40 »
Citat af: Hamza_BIF 18 Dec 2011, 05:00
hvordan er din økonomi?
Hamza_BIF
Manager
«
Svar #266:
26 Dec 2011, 21:35 »
Min økonomi er fantastisk i forhold til i starten af spillet, har 125 mio. i transferbudget og så vidt jeg husker 10 eller 12 mio. i lønbudget
Ovenstående indlæg er af høj klasse.
imlegendary
Ynglingespiller
«
Svar #267:
29 Dec 2011, 23:43 »
Så fik jeg også spillet et par sæsoner, nærmere betegnet tre af slagsen og de gik over alt forventning
3 mesterskaber (det seneste lidt heldigt med 1 point ned til PSE)
1 Pokaltitel (2-1 over PSE, også med 5 spillere som var væk med landsholdet)
2xCL-gruppespil, med meget lidt succes
Var så heldig at jeg i slutningen af 2013 fik denne besked:
Det ændrede selvfølgelig en hel del, jeg har nu de bedste ungdoms- og træningsfaciliteter, og i stedet for at skulle finde meget billige eller transferfrie spillere, fik jeg nu 90 mio. til transfer ved vinter og nu 77 mio. ved sommer (uden at justere).
Her er et lille screenshot af mit hold:
Det skal siges at størstedelen af pengene jeg er blevet tildelt er investeret i unge spillere, så forhåbentlig er min start-ellever noget stærkere om et par sæsoner
ris eller ros modtages meget gerne!
Og lad mig så hører hvordan det går med jeres hold!
Mikle123
Ynglingespiller
«
Svar #268:
03 Jan 2012, 17:15 »
Hvilke egenskaber leder i efter, i en angriber der skal være alene på toppen og hvilken rolle giver i ham? Jeg spiller med en offensiv met central og to offensive kanter. Og hvilke holdinstrukser bruger i?
«
Seneste Redigering: 03 Jan 2012, 17:19 af Mikle123
»
nikl0707
Reserveholdsspiller
«
Svar #269:
03 Jan 2012, 17:34 »
Er der mange der er blevet overtaget når i har styret Brøndby, så i får en rigmand f.eks?
Sider:
1
...
16
17
[
18
]
19
20
...
30
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »