home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 18:29:14 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
I går kl. 17:14:28 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  0 Brugere, 846 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Brøndby IF
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 15 16 [17] 18 19 ... 30 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF  (Læst 114500 gange)
BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Sv: Brøndby IF
« Svar #240: 25 Nov 2011, 22:10 »

Er der andre end mig der sidder og ærger sig over, at have takket nej til handler med spillere som vores spejdere har sagt var for dårlige? har en spiller hos Brügge og en hos Liverpool lige nu jeg virkelig ærger mig over, en højreback og en offensiv central midtbanespiller, begge amerikanere og begge spillere der kunne forbedre mit hold. Modsat overvejer jeg nu at søge landstræner jobbet for USA næste gang det bliver ledigt, da der er disse to, plus min egen rotationsmålmand og min bedste forsvarer som, sammen med en topscorer Esbjerg har sig, udgør et meget spændende hold.

Har her i 2017/18 sæsonen vundet en CHL gruppe med PSG, Chelsea og Olympiakos. første knock-out runde venter rundt om hjørnet, hvor vi har trukket nok den letteste modstander muligt, Basel. Med et vinter indkøb af Xherdan Shaqiri som var sat til salg for sølle 23 millioner hos Inter, hvor han ikke har fået meget spilletid i 3 år vil jeg med en stærkere offensiv end jeg før har haft på dette hold, gå efter minimum en kvartfinale i CHL, helst en semifinale. Mit holds svageste punkt er pt. Målmandsposten hvor en spiller med det historiske navn Frank Borghi, på 23 holder et 18 årigt dansk talent, fra egne rækker, på bænken. 3. Valget et endnu et dansk talent, tidlgere FCM'er, men ikke helt så talentfuld som de to andre. Vil dog satse på min 18 årige dansker i den hjemlige liga her i foråret da han vurderes til 4 stjerner fremtidigt mod Borghis 2½, og med muligheder for at udvikle en fremtidig landsholds keeper er jeg lidt interesseret i, at få ham frem i en ung alder. Det har længe været min drøm at have en målmand der tager over i en ung alder og som holder sig på samme hold i 20 sæsoner. Da han kun lige er blevet 18 her i Januar håber jeg det er muligt. Han kan vel sagtens nå, at være 25-26 når jeg laver mit næste store generationsskifte, og så kan være første mand på kortet derefter. Givet hans udvikling skal fortsætte.

til Throde: sidder pt. på 2,3 millioner. Eftersom jeg ikke syntes det kørte rundt da jeg lå på 3 millioner i lønninger om måneden, har jeg solgt nogle lidt dyre reserver og fyret nogle andre. Det er nede på lige over 2 millioner nu, stadig ikke optimalt, men jeg vil hellere køre med underskud sidst på sæsonen, og så i stedet for sælge lidt ud når sæsonen går i gang - mest af alt spillere til få penge og 50% af fremtidige salg, men også i ny og næ en spiller til en god pris når muligheden byder sig. Økonomisk tror jeg selv meget på at det er en solid plan at købe flere talenter end jeg kommer igennem, for så at sælge nogle fra igen hvert år efter en sæson som udlejningsspiller hos mig. har i hvert fald tjent næsten 50 millioner et par gange på videresalgs beløbene.

Tror det har meget at sige hvor mange penge du har på kontoen lige når sæsonen går i gang, hvordan budgettet bliver lagt. Derfor har jeg nok været rimelig heldig, syntes jeg da selv, at jeg er kommet så højt op. Selvom jeg sagtens kan forestille mig, at jeg forlænger med hvert fald 5 spillere på kontrakter til over 250k om ugen inden for 3 sæsoner, har 3 newgens + Shaqiri og Romario som jeg tror vil være stammen på mit hold fremadrettet, samt 3-4 spillere som med lidt mere træning kan falde i samme kategori. Ville være rart, at have mulighed for at få ens ungdomsakademi til at træne et eller to specifikke skjulte stats, så man kunne få en række ungdomsspillere frem som er loyale. Ville gøre det nemmere, at holde på dem, specielt når de skal sidde på bænken de første par år, er sikker på de får mere ud af mine pokal kampe, indhop i suppen samt de lettere kampe i CHL og enkelte kaninroller i CHL, end de får hos diverse hold i 1. division på lejekontrakter..

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

Fresse94
Landsholdsspiller

« Svar #241: 26 Nov 2011, 15:15 »

du har vel blot sat den til at tilføje spillere til spilbare hold? derudover vil jeg mene det er rimeligt mange landskampe på det der svarer til 15 måneder ca. taget i betragtning af at første landskamp først er i September, 2011.. må vi eventuelt se et SS af hans historie og din assistents vurdering af ham? Smiley
Finder det med historie og assistens vurdering af ham igen, lige så snart jeg har fået en oplader til min bærbar der virker. Smiley Han vurderes til 4 stjerner (efter hvad jeg lige kan huske).

Twajz
Førsteholdsspiller

« Svar #242: 27 Nov 2011, 00:40 »

http://steamcommunity.com/id/Twajz/screenshot/648746351805891418 er kommet frem til sidste spille runde, og Det er stadig lige så nerverpirrende.. ikke lige så mange hold der kæmper om guldet, men det bliver noget af en Finale i Parken, i den sidste kamp :-O

AB er forresten modstanderen i Pokalfinalen Opstemt

Twajz
Førsteholdsspiller

« Svar #243: 27 Nov 2011, 00:48 »

Fantastisk kamp i parken.. kommer hurtigt bagud, men udligner lige så hurtigt, og kommer foran ikke længe efter... holder 2-1 sejren hjem, og vinder mesterskabet.. love it Opstemt

Fresse94
Landsholdsspiller

« Svar #244: 28 Nov 2011, 11:32 »

du har vel blot sat den til at tilføje spillere til spilbare hold? derudover vil jeg mene det er rimeligt mange landskampe på det der svarer til 15 måneder ca. taget i betragtning af at første landskamp først er i September, 2011.. må vi eventuelt se et SS af hans historie og din assistents vurdering af ham? Smiley

Bemærk efternavnet til assistenten^

Twajz
Førsteholdsspiller

« Svar #245: 28 Nov 2011, 18:41 »

Hahahahah!! Konge navn han har Opstemt

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

« Svar #246: 29 Nov 2011, 01:36 »

Han virker sku meget fin, godt scoringssnit han holder sig Smiley

Mathi89
Reserveholdsspiller

« Svar #247: 30 Nov 2011, 10:52 »

http://img842.imageshack.us/img842/805/eurochampionscupoversig.png

Synes selv jeg har gjort det okay i det første 3 kampe i min CHL gruppe

Skal siges Tottenham er forsvarende mestere og de er favoritter til at vinde igen Smiley
« Seneste Redigering: 30 Nov 2011, 10:56 af Mathi89 » Logged

Twajz
Førsteholdsspiller

« Svar #248: 01 Dec 2011, 03:02 »

Er starter forfra igen for at prøve at blive overtaget senere Opstemt

Denne sæson går dog ikke helt så godt..

http://steamcommunity.com/id/Twajz/screenshot/649872899337265863 83 min fik de deres andet skud i alt.. første skud på mål..

Tror jeg går i seng nu..............

jesp11
Juniorspiller
**

« Svar #249: 01 Dec 2011, 17:14 »

Er lige startet med BIF, eftersom det er min favorit klub!
Er kommet fantastisk igang, hvilket skyldes et par fantastiske indkøb.

Ind:
Soukouna (fri) 7,5 dkk om ugen
Kevin Stuhr (fri) 12 dkk om ugen
Siyanda Xulu (1,6 mil.) 16 dkk om ugen
Nabil Dirar (2 mil) 23 dkk om ugen

Ud:
Jan K (3,25 til West Ham)  fik tidligere 97,5 dkk om ugen
Mikael Nilsson (1,5 mil. til Newcastle) fik tidligere 70 dkk. om ugen

Første kamp vandt jeg 5-1 ude mod Sønderjyske
Anden Kamp vandt jeg 3-1 hjemme mod FCK
Tredje kamp vandt jeg 2-4 ude mod Siroki

Værd at bemærke er, at Soukouna har lavet 4 mål i de tre kampe. Kampene har været uden Krohn-Dehli, da han har været skadet.
Jeg har dog netop modtaget et tilbud på 20 mil for ham, hvad skal jeg gøre? og Hvor har i ellers forstærket jeres hold i løbet af første sæson?

Fresse94
Landsholdsspiller

« Svar #250: 01 Dec 2011, 17:34 »

Har forstærket forsvaret, målmandsposten, og angrebet. Nu kan jeg se at du har hentet Xulu ind som er CB, men se om du ikke kan leje Boilesen i Ajax. Har jeg gjort, dog lejede jeg ham i 2 sæsoner. Og som jeg kan antyde, så er Soukouna nok angriber, så der har du også hentet en forstærkning ind.

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

« Svar #251: 03 Dec 2011, 10:55 »

http://img842.imageshack.us/img842/805/eurochampionscupoversig.png

Synes selv jeg har gjort det okay i det første 3 kampe i min CHL gruppe

Skal siges Tottenham er forsvarende mestere og de er favoritter til at vinde igen Smiley

på dit screenshot står der da ellers det er Manchester United der er forsvarende mestre. Det gør naturligvis ikke resultaterne mindre gode, syntes bare lige jeg ville nævne det. Ret ond gruppe du har fået stablet på benene der!

Duffe
Lilleputspiller
*

« Svar #252: 06 Dec 2011, 20:17 »

Så blev jeg færdig med 2. sæson ! Smiley

Vandt Superligaen med 5 point ned til FCK, samt pokalen. Blev revet godt og grundigt i CHL. Var i gruppe med Leverkusen, Lyon og Barcelona. Rimelig ond gruppe. Blev smækket af både Leverkusen og Lyon, men tabte 5 - 2 hjemme og 2-1 (efter have været kommet foran 0-1) ude mod Barcelona. Synes jeg selv er rimelig okay, da jeg var det eneste hold i gruppen der scorede mod Barcelona.

Transfermæssigt hentede jeg en masse talenter på fri transfer, både for at gøre gruppen bredere men også til at sælge senere, så jeg kan få lidt profit ud af det.

Priser: Jeg vandt årets manager. Derudover vandt Sylvester Igboun prisen: "Gyldne Støvle" for 34 mål i 30 kampe Opstemt Det er jeg sku meget godt tilfreds med ! Smiley

3. Sæson:

Hentede dette nice talent på fri transfer:

Transfers:

OB rykkede ned og startede med at ville ha ca. 25 mio for Kadrii, men fik ham til 13 mio. istedet Smiley

Blev tilbudt 20 mio. for Igboun fra Inter, og Bayern München tilbudte mig lidt over 40 mio. for Xulu, men takkede nej. Synes de har gjort det så suverænt for mit hold, at jeg vil beholde dem en sæson endnu, og så evt. lade dem slippe der. Forhåbentlig for endnu flere penge Grin

Derudover er den ene tribune ved at blive udvidet, samt har fået bestyrelsen til at gøre ungdomsfacilitetern e bedre. Dette starter i 2014 Smiley Vil gerne kunne udvikle bedre talenter end dem jeg har fået indtil videre.

3. sæson er startet og gået lidt sløjt. Det startede med en 4-2 sejr over AGF, og så en MEGET skuffende 2-0 sejr til FCN. Skal møde FCK i Parken i næste kamp. Håber på en sejr ! Smiley

« Seneste Redigering: 06 Dec 2011, 22:43 af Duffe » Logged

Thomas K
Ynglingespiller

« Svar #253: 06 Dec 2011, 20:17 »

Her i opstarten til femte sæson har den netop nye bestyrelsesformand Bjarne Jensen offentliggjort et nyt samarbejde med Dortmund. 'Det er jo dem vi ser op til i Europa'
Bliver spændende at se, hvad det kan bringe.

Mathi89
Reserveholdsspiller

« Svar #254: 06 Dec 2011, 20:28 »

på dit screenshot står der da ellers det er Manchester United der er forsvarende mestre. Det gør naturligvis ikke resultaterne mindre gode, syntes bare lige jeg ville nævne det. Ret ond gruppe du har fået stablet på benene der!
Mig som havde taget fejl af nogle sæsoner Smiley de vandt CHL nogle sæsoner forinden Smiley

Sider: 1 ... 15 16 [17] 18 19 ... 30 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010