home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Aug 2025, 20:48 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
29 Aug 2025, 20:13 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23607
  0 Brugere, 643 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Brøndby IF
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 30 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF  (Læst 114093 gange)
Skovlyst
Landsholdsspiller

Sv: Brøndby IF
« Svar #60: 25 Okt 2011, 12:20 »

Ne1: Hvis du skal bruge en venstre kant så må jeg anbefale Durmaz i Malmö. Han har gjort det godt indtil videre for mig. Har godt nok ikke spillet så mange kampe, men du kan da overveje ham.
Der kom pludselig et bud på Krohn-Dehli på 34 millioner lige inden transfervinduet blevet lukket i. Passede sgu ikke lige ind i mine planer og så var der panik, så jeg fik scoutet et par spillere og der matchede han mest den type jeg kiggede på.

edit: Det er en god idé at læse et indlæg færdig inden man poster Tunge Fik ikke lige spottet du havde skaffet dig folk til venstre kant.

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

maUnit
Reserveholdsspiller

« Svar #61: 25 Okt 2011, 12:31 »

Vil også komme med et lille tip, jeg har haft stor glæde af Brian Hamalainen (VB) fik ham for 950.000 DDK
Han blev fast man i anden sæson, fik debut på landsholdet (blev faktisk kampens bedste spiller i sin debut) derefter har han været fast man på landsholdet.

Lausus
Reserveholdsspiller

« Svar #62: 25 Okt 2011, 12:56 »

Hamalainen vil ikke til klubben i starten Skuffet

Til gengæld må jeg sige at jeg har fået en FANTASTISK start på mit spil. Har spillet 5 kampe i ligaen og har 15 point...

Har lige spillet første kamp i 4. runde af Euro cup kval ude mod PSV. Regnede med tæsk, men det endte sgu med en sejr på 3-0! Opstemt

Har hentet Ellegaard og Ferrari på fri, men ellers ingen indkøb endnu.

maUnit
Reserveholdsspiller

« Svar #63: 25 Okt 2011, 13:01 »

Hamalainen vil ikke til klubben i starten Skuffet

Til gengæld må jeg sige at jeg har fået en FANTASTISK start på mit spil. Har spillet 5 kampe i ligaen og har 15 point...

Har lige spillet første kamp i 4. runde af Euro cup kval ude mod PSV. Regnede med tæsk, men det endte sgu med en sejr på 3-0! Opstemt

Har hentet Ellegaard og Ferrari på fri, men ellers ingen indkøb endnu.

Jeg hentede Hamalainen i vinter pausen.

Ne1
Ynglingespiller

« Svar #64: 25 Okt 2011, 13:09 »

Her er min nye regen på U19 holdet, har virkelig store forhåbninger til ham  Thumbs Up

http://gyazo.com/d09bc0b9a7f24ed084f530ff50975636

Og så en lille side bemærkning, formåede at slå Rangers ud, så er nu i Champions League  Peace Vigtigt med nogle gryn i kassen, så jeg kan komme helt af med gælden. (Kom i gruppe med Twente, Arsenal og Anderlecht, så rimelig gode chancer for at komme videre fra den? Smiley )

Tak for tippet skovlyst, mener faktisk jeg har scoutet ham, kan ikke præcis huske hvorfor jeg ikke købte ham, mener det var lønnen eller prisen. Er meget nærrig her de første sæsoner med pengene, vil hellere bygge en solid økonomi op inden jeg går ud og bruger løs Smiley
« Seneste Redigering: 25 Okt 2011, 13:28 af Ne1 » Logged

Hvordan stemmer jeg på Bendtner til ballon d'or?!

Twajz
Førsteholdsspiller

« Svar #65: 25 Okt 2011, 16:03 »

Er endelig kommet igang med det vidunderlige spil, og selvfølgelig er Brøndby da klubben man starter med Smiley

kørte et save, hvor det gik alt andet end godt, og endte ud i en fyring efter sæsonafslutningen.. kom ellers langt i europa, men mit hold faldt sammen i ligaen efter vinterpausen..

Så har startet et nyt save, og der kører det meget bedre.. 11 sejre i 15 kampe, og nogle gode handler Smiley

Solgt: Jan K og Mikael Nilsson, og har lejet Semou ud.

Købt/Hentet: Simon Pouplin, Kasper Lorentzen, Surprise, Sylvester Igboun, Mads Fenger, Nabil Dirar, Daniel Jensen ( Ham er jeg ved at skille mig af med..) og Siyanda Xulu...

Regner med at rydde lidt mere op i truppen ved Vinterpausen Smiley

Twajz
Førsteholdsspiller

« Svar #66: 25 Okt 2011, 17:56 »

FMF-Jinx virker...

Har tabt og tabt og tabt, siden jeg smed indlægget op, og mine spillere spiller bare elendigt :/

maUnit
Reserveholdsspiller

« Svar #67: 25 Okt 2011, 21:03 »

Er meget spænt på hvem denne topspiller kan være:

Ne1
Ynglingespiller

« Svar #68: 25 Okt 2011, 21:07 »

Fuck hvor fedt MaUnit, glæder jeg mig egentlig også til at se. Må håbe de fjerner gælden så du kan købe stort ind Wink

Ne1
Ynglingespiller

« Svar #69: 25 Okt 2011, 22:11 »

wow hvilken afslutning på sæsonen, det var vildt. Blev lidt mere spændende end jeg kunne li' det. Var tæt på at smide det hele med kun med kun 1 sejr i de sidste 5 kampe inden den aller sidste kamp. Første ligaen med 1 point med FCN og FCK lige efter...ender så heldigvis med at hive det hele hjem og slå Esbjerg 4-1 samtidig med jeg tog pokalen for andet år i streg.
Christian Poulsen og Daniel Jensen de helt store spillere gennem sæsonen hvor alt bare klikkede for mig, de forlader mig dog begge to da jeg ikke fornyer deres kontrakter, føler det er tid til nyt blod på holdet, om det så bliver unge spillere fra mit hold eller jeg henter nogle spillere ude fra må jeg vente med transfervinduet til at finde ud af.

I CL gik jeg videre fra gruppe spillet og røg derefter ud til Sevilla - ganske forventet og klart. Det positive var dog den kæmpe indkomst fra turneringen som har reddet min økonomi, derudover er jeg sikret de penge til næste sæson med direkte adgang til gruppespillet da jeg vandt ligaen. Det betyder jeg har råd til at gå ud og kigge efter nogle profiler til mit hold og jeg kan tillade mig at smide lidt ekstra løn efter dem. Håber dog ikke det giver bagslag, da jeg nu forventer jeg er 1 eller 2 i ligaen resten af tiden.

jeg har hentet utrolig mange unge talenter ind og mit ungdoms hold, har virkelig nogle spændende spillere, så glæder mig til at se hvordan mit hold ser ud om 3-4 sæsoner hvor de meget gerne skulle have udviklet sig så de er klar til at spille fast på første holdet og vinde titler til mig. Har hentet fra alt over Europa samtidig med jeg har headhuntet lidt i et par danske klubber.

Casper_92
Lilleputspiller
*

« Svar #70: 25 Okt 2011, 23:15 »

Som altid er jeg selvfølgelig også startet med Brøndby og har heldigvis kvalificeret mig til Europa league de første 2 år og fået en 3. og 2. plads, et point fra FCK i andne sæson, så jeg har kørt med et ok overskud.. Et godt fif er dog at komme af med Jan Kristiansen og Bernburg (hvis man vil af med ham) i første sæson. Jeg fik dem kun lånt ud og har derefter ikke kunne sælge dem. Ikke engang for 0 kroner:(

Her i 3. sæson missede jeg kvalifikationen til CL, men kom så i EL igen.

Jeg fokuserer på skandinaviske spillere, og har derfor kun 3 spillere der ikke er fra skandinavien, og det skal selvfølgelig ned så jeg har 0:)

Jeg har skaffet Thomas Sørensen, Daniel Jensen, Simon Poulsen, Christian Poulsen, Mads Junker og Lasse Schøne på fri transfer, så har fået lokket en del udenlandsdanskere hjem igen:)

Nu har Per Bjerregård så trukket sig tilbage og er blevet overtaget af en tysk rigmand.. Nu opgraderer han mine faciliteter og giver mig 290 millioner at handle for.. Hvad bilder han sig ind!?!

Her kan jeg lige tilføje, at da jeg vendte tilbage til FM 2011 blev jeg overtaget af en polsk rigmand også efter et par sæsoner med Brøndby.. Tror sq jeg har rigmandstække!:D

Update: 680 mio. har han smidt ind i klubben:P Kan købe folk som Daniel Agger (godt nok på salgslisten) og Boilesen (rotationsspiller i Man city). Kunne sikkert også købe Eriksen, hvis han ikke lige var skiftet til Juventus:p
« Seneste Redigering: 25 Okt 2011, 23:23 af Casper_92 » Logged

Ne1
Ynglingespiller

« Svar #71: 25 Okt 2011, 23:21 »

Well jeg vil sige Bernburg har gjort det utrolig godt for mig de sidste to sæsoner:
http://gyazo.com/89b36f30224a9b65a4637570183d539f

Derudover kommer jeg til at smadre ligaen i 3. sæson tror jeg.
Har hentet Macheda og Viktor Fischer....forvente r utrolig meget af de to.  Thumbs Up

Twajz
Førsteholdsspiller

« Svar #72: 26 Okt 2011, 00:21 »

Damn, Casper... Det lyder godt nok lækkert... Der er grobund for noget helt stort der.. Opstemt

Casper_92
Lilleputspiller
*

« Svar #73: 26 Okt 2011, 00:52 »

Ja Twajz:D

Nu har jeg godt nok gået tilbage til et gammelt save, men har gemt det andet spil, så jeg kan hygge mig med alle millionerne en dag jeg keder mig:p

Twajz
Førsteholdsspiller

« Svar #74: 26 Okt 2011, 00:59 »

Hehe... Lyder sgu fornuftigt Wink

Jeg har netop fået overstået første sæson med mit Brøndby save, og vandt ligaen Opstemt Tog førstepladsen med en kamp tilbage, og lå á point med FCK.. Men de tabte til Midtjylland som de ellers lige havde banket 9-1 samlet i pokalen, så jeg vandt med 3 point.. super lækkert... Suprise, og Igboun er altså nogle giftige herrer, omend de har nogle udfald engang imellem Smiley

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 30 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010