home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Jun 2025, 22:17 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23592
  1 Bruger, 636 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejtiarablr
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Brøndby IF
0 Brugere og 10 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 30 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF  (Læst 109614 gange)
BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Sv: Brøndby IF
« Svar #45: 22 Okt 2011, 13:53 »

Jeg havde et lidt træls problem her til morgen, min computer ville ikke accepterer at der var installeret directX eller nogen GFX driver, prøvede med geninstallation, reboots osv. intet held. Besluttede mig derfor for, at prøve en formatering, fik dog ikke tænkt over eventuelt at få kopieret mit spil over, fordi jeg bare var godt og grundigt gal efter en halv times konstant rebooting.. Så jeg er nu startet forfra, hvilket der er kommet det positive ud af, at jeg har fået min gode angriber Èlton, på fri transfer fra julen af, i stedet for for de 6 millioner her og nu jeg tidligere gav.

Har dog ikke bare kopiret de spillerhandler jeg havde skrevet ned herinde, så der er blandt andet blevet plads til en Stuhr Ellegaard og en Mads Junker. Jeg vil lige vente med at lægge en komplet transferliste ud, til efter vinduet lukker.

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

Kudska
Førsteholdsspiller

« Svar #46: 22 Okt 2011, 14:00 »

Har spillede 3 kampe i ligaen som har givet ialt 9 point med en målscorer på 8-1 ligger delt nr. 1 sammen med OB.
Skal møde Metalist i 4 kval rundt efter jeg slog Minsk ud med samlet 6-1

Transfer:
Ind:
Håkan Kjæve 1,5 mio DKK
Tor Marius Gromstad 100k DKK
Alexander Fisher 5K DKK
Daniel Jensen Fri
Glenn Verbauwhede Fri
Nicolaj Thomsen Fri

Ud:
Kristian Andersen Fri
Franck Semou Leje 180K DKK
Mikael Nilsson 1.3 mio DKK

maUnit
Reserveholdsspiller

« Svar #47: 22 Okt 2011, 17:55 »

Første sæson er nu færdig spillet..... mesterskabet kom i hus med 3 spillerunder igen.
Meget tilfreds :-)

Arsrea
Landsholdsspiller

« Svar #48: 22 Okt 2011, 18:02 »

Så er jeg færdig med første sæson, blev en meget skuffende 5. plads mest pga. af skader bla. thyge, Krohn,Rommedahl, femi & Jens alle sammen ude i 3-9måneder på samme tid.

røg ud i kval til BATE pga. af dumme Jens Larsen skulle give dem et straffe i 97 minut.

vandt pokalen 3-2 over FCK så der er dog europa næste år.

casperchristensen
Førsteholdsspiller

« Svar #49: 23 Okt 2011, 12:07 »

Godt nok at du nakkede Fuckerne Opstemt hehe

Score romme og tygesen mange mål`?

Vi tænker på det
i hårde tider
jeg tænker også på det når vi vinder
da faxe sage
nok kan vi tabe
men brøndby if vil aldrig ku besejres
allez allez
allez allez
for det er sådan det er på vestegnen
åhåhåhåh åhåhåhåh
vi vil altid slås for gul og blå

Metsu1
Manager

« Svar #50: 23 Okt 2011, 12:23 »

Første sæson er nu færdig spillet..... mesterskabet kom i hus med 3 spillerunder igen.

Hvordan fanden kan det lade sig gøre  Huh

Du er nødt til at komme med nogle screenshots og nogle detaljer, da jeg ser det som en umulighed at blive mester med BIF i første sæson uden lidt "kreativ bogføring"  Wink

casperchristensen
Førsteholdsspiller

« Svar #51: 23 Okt 2011, 12:26 »

Nogen der hade problemer med at forlænge med personalet i starten af den første sæson?

Vi tænker på det
i hårde tider
jeg tænker også på det når vi vinder
da faxe sage
nok kan vi tabe
men brøndby if vil aldrig ku besejres
allez allez
allez allez
for det er sådan det er på vestegnen
åhåhåhåh åhåhåhåh
vi vil altid slås for gul og blå

maUnit
Reserveholdsspiller

« Svar #52: 23 Okt 2011, 12:27 »

Hvordan fanden kan det lade sig gøre  Huh

Du er nødt til at komme med nogle screenshots og nogle detaljer, da jeg ser det som en umulighed at blive mester med BIF i første sæson uden lidt "kreativ bogføring"  Wink

Hvad vil du have screenshots af?

Brodtgaard
Manager

« Svar #53: 23 Okt 2011, 12:37 »

Fandme flot maUnit  Thumbs Up
Hvordan er taktikken ?

EDIT:  og hvilke spillere har du købt?
« Seneste Redigering: 23 Okt 2011, 12:44 af Brodtgaard » Logged

Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

maUnit
Reserveholdsspiller

« Svar #54: 23 Okt 2011, 12:56 »

Fandme flot maUnit  Thumbs Up
Hvordan er taktikken ?

EDIT:  og hvilke spillere har du købt?

Her er taktikken:

Tranfers første sæson:

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #55: 23 Okt 2011, 17:53 »

Efter et hurtigt "la-la" spil med Brøndby for at se på spillet vil jeg nu starte op med et seriøst game med det her spændende hold.
I mit for-sjov game endte jeg med at vinde DBU-pokalen samt jeg hentede en delt 4. plads. Derudover fik jeg lavet et transferscoop med at hente Knut Olav Rinderøy for kun 5 millioner DKK, som jeg ikke kan i mit seriøse spil - der kræver de nemlig 13 mio. Spottede også en spændende serbier, som jeg regner med at jagte igen.
Derudover hentede jeg Daniel Jensen til stor succes, men jeg regner ikke med at gøre det igen.

I det her seriøse spil vil det være mere velovervejet hvilke køb jeg gør mig samt jeg fokuserer meget på ungdomsafdelingen. Derfor vil jeg bl.a. ikke hente Daniel Jensen, da rollen på den centrale midt vil jeg ha' især Jens Larsen til at have og så hvis der skulle komme en skade hive eksempelvis Patrick Olsen op fra ungdomsholdet . Men dette afhænger naturligvis af de øvrige omstændigheder.

Formationen vil være en balanceret 4-2-3-1-formation, som jeg arbejdede på under mit for-sjov game. Her var den dog til tidere stabil, og den skal derfor tweakes i løbet af sæsonen.

Jeg laver et indlæg senere med min køb og salg samt hvad der ellers måtte være Smiley Jeg gider ikke til at lave en blog, så i må nøjes med at få lidt posts ind i mellem her.

Jeg forventer* at jeg kun vil have dette spil i FM12 indtil vi rammer februar/marts hvor der kommer patch ovenpå transfervinduet.
Jeg regner ikke med at være Brøndby udelukkende, men indtil jeg skifter klub så skriver jeg i hvert fald herinde.

*med det forbehold, at der kan komme bugs, eller man burde køre med den nye patch m.m.

God gaming med Brøndby Smiley

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Quagmire
Reserveholdsspiller

« Svar #56: 24 Okt 2011, 15:27 »

Har lige startet mit første BIF spil op, har spillet 4 træningskampe indtil videre, hvilket har resulteret i 4 sejre og målscore på 12-1.  Red Bull Salzburg, Anderlecht, Lokeren og Tienen er alle blev besejret.

Har hentet Gilberto fra Horsens, og unge Magnar Ødegaard fra Sarpsboeg i Norge, derudover er Kevin Stuhr og Daniel Jensen på prøvetræning i klubben. Har også øje efter en centerforsvar mere, men Dario Dumic har virkelig overrasket i træningskampene indtil videre, så overvejer egentlig at give ham chancen...

Inter
Ynglingespiller

« Svar #57: 24 Okt 2011, 18:49 »

Nogle af jer som kan give mig et SS af Mike Jensen?

U-4-E
Manager

« Svar #58: 24 Okt 2011, 20:09 »

Ne1
Ynglingespiller

« Svar #59: 25 Okt 2011, 12:01 »

Hvilken sæson jeg nettop har afsluttet. Jeg startede forfra efter jeg blev fyret i det andet spil og fik det pludselig til at klikke, kom ind i en god stime og skiftede mellem 442 og 451.
Jeg kom i euro league gruppe spil efter at have slået Besiktas, vandt gruppen foran Panathinaikos, Karpaty og Birmingham, Derefter blev jeg dog slået ud af de senere vindere af turnering Shaktar.
Vandt pokalen efter at have tromlet (med 2 straffespark og lidt held) FCK ned i arken 5-1 i finalen. Så fik da i det mindste det lille trofæ da jeg endte nummer 2 ligaen 8 point efter FCK på første pladsen.

Transfers
Ind:
Alexander Fischer
Danny Olsen (Årets køb i suppen)
Jude Nworuh
Thorbjørn Holst ramussen
Daniel Jensen (Andet bedste køb i suppen)
Kevin Stuhr
+ et par unge spillere som Daniel Høegh og Oliver Korch

Ud:
Jan K og Mikael Nilsson + en helvede masse reserver og ungdoms spillere.

Jeg har store forventninger til anden sæson og håber at kunne bygge videre på de gode resultater, meget gerne i Champions league, men Euro league kan også godt gå. Min økonomi er efterhånden udemærket, men kan stadig blive bedre og er meget forsigtig med de spillere jeg henter ind, og kigger meget på deres løn, vil helst ikke sætte mig mere i gæld end jeg allerede er.

Transfers 2. sæson:
Ud er røget Krohnen og Fætter Agger.
Fik 27 milli for Krohnen, som lavede flest assists sæsonen før i ligaen, så håber der er nogle som kan tage over for ham.

Ind:
Christian Poulsen som defensiv midt efter femi smuttede, fik ham til en rimelig løn, ved godt han er gammel fucker, men tænkte at det er der ingen der opdager de par sæsoner han skal være i Brøndby hvis vi kommer i CL og vinder ligaen.
Uffe Bech og Emil Larsen fra Lyngby som rykkede ned, to store talenter som skal styrke fløjene efter Krohn tog af sted.
Emiliano Sala kom til fra Bordaux, virker god talentfuld angriber, håber han kan smade ligaen fuldstændig.
+ nogle forskellige unge spillere til fremtiden.

Fra min egen ungdoms afdeling kom der også en kommende stjerne tror jeg.
Jess Jensen offensiv midtbane spiller - 16 i Determination, god passing, teknik, first touch og hjørnespark. Kunne godt blive en ny krohn. Det eneste er han mangler lidt fysik. Kan være jeg smider en SS op af ham på et senere tidspunkt. Nu vil jeg igang med at vinde hele lortet anden sæson. Smiley

Hvordan stemmer jeg på Bendtner til ballon d'or?!

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 30 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010