home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 301 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Brøndby IF
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 30 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF  (Læst 86894 gange)
Enzo
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #15: 18 Okt 2011, 22:18 »

Jeg har skaffet mig af med Mikael Nilson & Jan Frederiksen og der er vinterpause i øjeblikket...
Jeg er ubesejret, og har kun lukket 1 mål ind..
Desuden har modstanderne været Aab, FCM, OB & FCK af de nævnværrdige...

Er sværhedsgraden blevet sat ned??
Logged

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

AMRDK
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #16: 18 Okt 2011, 23:41 »

Det kommer jo igen an på hvordan man vælger at priotere. Med en salg af Jan K eller Mikael Nilsson evt. Er Daniel Jensen er en fuldgod erstatning til holdet, og vil fungere fint ved siden af Femi efter min mening.

Angående hans løn er han med sikkerhed en løntung spiller, men så må man igen tage kvalitet op med lønninger, han erfaring er imo en stor kvalitet .
Kan sagtens se din pointe. Men Daniel Jensen er jo langtfra ligeså fleksibel som både Nilsson og Jan K.
Man kan måske få forhandlet Jan K's ultra høje løn ned og dermed bruge den frigjordte løn på Daniel Jensen? Hm
Logged

Ne1
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #17: 19 Okt 2011, 12:13 »

Jeg har skaffet mig af med Mikael Nilson & Jan Frederiksen og der er vinterpause i øjeblikket...
Jeg er ubesejret, og har kun lukket 1 mål ind..
Desuden har modstanderne været Aab, FCM, OB & FCK af de nævnværrdige...

Er sværhedsgraden blevet sat ned??

Problemet i demoen er at alle klubber i suppen sælger ud, da databasen er minimal. Dette gør at alle de gode spillere ryger ud af ligaen og bliver erstattet af halve løsninger eller slet ikke erstattet, tror det bliver sværrer i den fulde version.
Men umiddelbart jo, så synes jeg også sværhedsgraden er sænket lidt, men vil vente med at komme med min endelige mening omkring det til jeg har spillet 1-2 sæsoner af den endelige version af spillet. Smiley
Logged

Hvordan stemmer jeg på Bendtner til ballon d'or?!

Lasse Jatta
Gæst
 
Sv: Brøndby IF
« Svar #18: 19 Okt 2011, 12:36 »

Hvordan vil i vurdere brøndbys talenter i spillet? Her tænker jeg  bl.a. på Osama, Gehrt og Stenderup.  Jeg har ikke spillet endnu så det er derfor jeg spørger Smiley
Logged

Rafa
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #19: 19 Okt 2011, 17:57 »

Jeg synes Osama og Stenderup er fornuftige talenter, hvilket jeg også ser dem som værende i virkeligheden, ikke de kommende stjernespillere. Gehrt er en smule under-rated IMO, som andre vist også har nævnt.
Logged

Ne1
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #20: 19 Okt 2011, 19:17 »

jeg brugte mest Osama som indskifter, hvilket han gjorde godt. Stenderup blev jeg nødt til at sælge, men virker utrolig god, og har nogle fornuftige stats.
Omkring Gehrt skal man huske han er lidt yngre end de to andre, virker vel "okay". Lidt underrated er jeg enig med Rafa omkring, men tror dog han har et større potentiale end de to andre.
Så er der en Frederik Holst som jeg tror har et stort potentiale i det her spil.
Logged

Hvordan stemmer jeg på Bendtner til ballon d'or?!

Thebarber
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #21: 21 Okt 2011, 15:37 »

Traditionen tro er jeg startet op med Brøndby nu må vi se hvad der sker, synes der er utrolig mange skader!!!
Logged

Jeg får aldrig råd til et nyt FMF navn.......

nikovic
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #22: 21 Okt 2011, 15:48 »

Kan sagtens se din pointe. Men Daniel Jensen er jo langtfra ligeså fleksibel som både Nilsson og Jan K.
Man kan måske få forhandlet Jan K's ultra høje løn ned og dermed bruge den frigjordte løn på Daniel Jensen? Hm

Jeg beklager de utrolige mange stavefejl i mit tidligere indlæg. Har lige læst indlægget igennem, og det gør mig flov Opstemt
Logged

maUnit
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #23: 21 Okt 2011, 17:19 »

Har lige spillet min første venskabskamp mod Braga hjemme.
Og er meget tilfreds, en flot 3-1 sejr over de ellers stærke portugisere.
Ved godt det bare er en venskabskamp, men synes altid det er vigtig at vinde sin første kamp i FM12….
Eneste minus er dog at Jude Nworuh blev skadet i 2-3 uger.
Logged

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #24: 21 Okt 2011, 18:31 »

Helt enig Thebarber. Grundet de mange skader har jeg valgt at købe lidt meget ind, det er blevet lidt dyrt, men jeg mener det er forsvarligt at forstærke for "lånte" penge her og nu for på sigt at tjene dem ind igen. Derfor er de fleste af mine indkøb gjort over 24 eller 48 måneder.

Under min trup oprydnings sæsonstart, løb jeg ind i først en 5-5 kamp mod AGF, efterfuldt af en 0-9 lussing af FCK, som slet ikke er behageligt, og med 61% af spillet og kun 3 chancer mindre inden for rammen følte jeg heller ikke det var fortjent, men de har lejet en gut ved navn Agyemang, som får en ugeløn der svarer til hvad jeg giver Krohn, Drømmedahl, Thyge, Mike og Femi, hvilket jo er helt latterligt hvis man ser på hvor lidt bedre han er, men fair nok. Den gut var totalt "on fire" og spillende på venstrekanten mod Mikael Nilsson kunne han nemt komme til 4 scoringer inden for de første 20 minutter, hvorefter kampen virkede lukket. Nilsson blev bagefter sat til salg, en beslutning baseret på hans løn værende nok til at have 2 habile spillere til positionen samt denne horrible præstation mod FCK.


Ind har jeg købt for i alt 41 millioner, mest på afbetaling. Ud er er solgt for 24 millioner, samt fyret 1 spiller, det var dyrt at fyre MvS, men da der ikke var mulighed for han når i aktion igen inden kontraktudløb, ville jeg hellere have de penge fri i mit budget til at købe andre spillere for.

Køb: Kaimar Saag (Bo), Michael Lumb (VB), Simen Wangberg (FC), Élton (Bo), Stig Olsen (MM), Lasse Staw (MM), José Antonio Castro (HB), Happy Jele (HB), Indrioi Siguosson (SW/FC/VB), Tom Söderberg (FC), Bavon Tshibuabua (MC/OMC) og Cássio (MM)

Salg: Jan Kristiansen, MvS, Jan Frederiksen, Martin Bernburg, Mikael Nilsson, Brent McGrath og Anders Randrup.

Stig Olsen blev hentet ind først af mine 3 målmænd da jeg egentlig først troede jeg ville ende med at tabe kampen om en af dem, men da jeg så fik Staw var jeg tilfreds. Herefter endte jeg alligevel med at vinde kampen om Cassio, til en ugeløn på "kun" 50.000 kroner, og en pris på blot 2.1 millioner, tænker jeg ham som et godt salgobjekt om en sæson hvilket vil give Staw tid til at modnes.

Jeg tilskriver derfor sæsonens første halvår som en indkøringsperiode af de nye spillere. Det vil derfor for mig at se, være acceptabelt at slutte til vinter, på en top 5 placering, spørgsmålet er mest om bestyrelsen kan acceptere dette.

Der er naturligvis nogle af disse indkøb som er ment som breddespillere og "talenter" og i tilfældet højreback, har jeg Happy og Castro henholdsvis 28k og 38k i løn, med henblik på at Castro spiller hvert fald den første sæson på pladsen, med Happy som fremtidens løsning,  Castro har dog været udvist en enkelt gang hvilket gjorde Happy fik pladsen, hvor han gjorde en god figur mod HB Køge. Stig Olsen er blevet sat på B holdet for at få noget spilletid, da jeg ikke har haft held til at få ham eller tørnæs lejet ud. Samlet set bruger jeg lige under 900k om ugen på lønninger, hvilket jeg syntes er acceptabelt hvis blot holdet i første sæson kan spille sig til en europa league placering.

Puha jeg håber der kan tjenes nogle penge på nogle af de ældre spillere når sæsonen er omme, specielt Krohnen, Cássio og Élton!
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

Thebarber
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #25: 21 Okt 2011, 18:44 »


Mine transfer ser således ud, synes dog at Saag gør det elendigt så overvejer at købe en anden!!
Logged

Jeg får aldrig råd til et nyt FMF navn.......

Rafa
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #26: 21 Okt 2011, 21:01 »

Udover Daniel Jensen, synes jeg godt nok ikke at det er navne der er Brøndby-trøjen værdige...?
Logged

Thebarber
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #27: 21 Okt 2011, 21:04 »

Udover Daniel Jensen, synes jeg godt nok ikke at det er navne der er Brøndby-trøjen værdige...?
Det er alle billige back-ups da truppen var alt for tynd Smiley
Logged

Jeg får aldrig råd til et nyt FMF navn.......

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #28: 21 Okt 2011, 22:02 »

Hvis man med det budget Brøndby starter med, både vil fylde bredden, forbedre holdet lidt og købe spillere som er trøjen værdige, tror jeg egentlig man får brug for et mirakel. Tror hurtigt vi kan blive enige om at der mangler en klasse mand i begge ender, samt minimum en venstreback, helst en til begge sider. Derudover kan man med lethed trække 6-7 millioner for Jan Kristiansen, som er den mest løntunge og samtidigt dårligste på midtbanen som ikke er et talent. Her ryger luften så lidt af ballonen hvis vi både skal forholde os til at det skal være navne værdige trøjen og samtidigt være spillere der kan forbedre truppen, da der grundet skaderne er brug for minimum en mand i hver kæde, helst to.

Jeg har svært ved at se mellemvejen hvor man både skal have plads til at sælge nogle spillere og kun købe direkte kvalitet i Krohn, Thyge, Rommedahl klassen forstærkningsmæssig t, selvom de vil være til andre positioner. Da disse forbedringer vil koste så meget, at kun en eller 2 vil være mulige inden for budgettets rammer. Som jeg ser det skal man enten helt holde sig til det materiale der er, og trække spillere som Semou, Larsen, Nourozi  osv. ind over A truppen i flere perioder, for at kunne mønstre et helt hold med syv bænkevarmere. Ellers er alternativet vist kun at satse på "segunda spillere og sære eksistenser" fra gratis markedet eller billige spillere fra mindre hold.

Min pointe er egentlig, at hvis Ricardo kunne vinde EM92 med det hold han havde, så kan et hold med nogle segunda bænkeværmere sikkert også vinde suppen, hvis ikke første sæson så hvert fald 3 ud af de første 5 sæsoner. At købe billige spillere fra segunda holdene og sælge dem en sæson senere kan sikkert også skabe en fin profit.

-----------------------------------

Måske det bare er mig der er ved at blive for ivrig efter at komme igennem en sæson og have mit hold sammenspillet, men hold da helt fast i hatten, hvor er mit hold svingene, det er virkeligt slemt lige nu. Fortryder næsten at jeg har solgt så mange spillere og købt næsten det dobbelte, for det tager virkelig tid at spille dem sammen!!
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

Thebarber
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #29: 21 Okt 2011, 22:06 »

Hvis man med det budget Brøndby starter med, både vil fylde bredden, forbedre holdet lidt og købe spillere som er trøjen værdige, tror jeg egentlig man får brug for et mirakel. Tror hurtigt vi kan blive enige om at der mangler en klasse mand i begge ender, samt minimum en venstreback, helst en til begge sider. Derudover kan man med lethed trække 6-7 millioner for Jan Kristiansen, som er den mest løntunge og samtidigt dårligste på midtbanen som ikke er et talent. Her ryger luften så lidt af ballonen hvis vi både skal forholde os til at det skal være navne værdige trøjen og samtidigt være spillere der kan forbedre truppen, da der grundet skaderne er brug for minimum en mand i hver kæde, helst to.

Jeg har svært ved at se mellemvejen hvor man både skal have plads til at sælge nogle spillere og kun købe direkte kvalitet i Krohn, Thyge, Rommedahl klassen forstærkningsmæssig t, selvom de vil være til andre positioner. Da disse forbedringer vil koste så meget, at kun en eller 2 vil være mulige inden for budgettets rammer. Som jeg ser det skal man enten helt holde sig til det materiale der er, og trække spillere som Semou, Larsen, Nourozi  osv. ind over A truppen i flere perioder, for at kunne mønstre et helt hold med syv bænkevarmere. Ellers er alternativet vist kun at satse på "segunda spillere og sære eksistenser" fra gratis markedet eller billige spillere fra mindre hold.

Min pointe er egentlig, at hvis Ricardo kunne vinde EM92 med det hold han havde, så kan et hold med nogle segunda bænkeværmere sikkert også vinde suppen, hvis ikke første sæson så hvert fald 3 ud af de første 5 sæsoner. At købe billige spillere fra segunda holdene og sælge dem en sæson senere kan sikkert også skabe en fin profit.

-----------------------------------

Måske det bare er mig der er ved at blive for ivrig efter at komme igennem en sæson og have mit hold sammenspillet, men hold da helt fast i hatten, hvor er mit hold svingene, det er virkeligt slemt lige nu. Fortryder næsten at jeg har solgt så mange spillere og købt næsten det dobbelte, for det tager virkelig tid at spille dem sammen!!
Fantastisk sagt, men har det på helt samme måde, er dog lige kommet til gruppespillet, i suppen tæller blandt andet nederlag på 3-0 til SønderjyskE, 1-1 mod HB Køge osv.
Logged

Jeg får aldrig råd til et nyt FMF navn.......

Sider: 1 [2] 3 4 ... 30 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010