home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 377 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Brøndby IF
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 30 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF  (Læst 87125 gange)
Hamza_BIF
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #30: 21 Okt 2011, 22:17 »

Har lige spillet mig i EL efter 2 dramatiske opgør mod Lazio Opstemt

Dog står det skidt til i ligaen. Har lige tabt 3-0 til Silkeborg, men har 9 point efter 6 kampe. Sidste kamp inden den første landsholdspause er AGF ude, den skal helst give 3 point... Har købt:

Siyanda Xulu
Simen Wengberg
Geremi Ndjitap
Antonin Kinsky

Nogen bud på forstærkninger her på de sidste dage af vinduet? har 2 mio Smiley
Logged

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

Thebarber
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #31: 21 Okt 2011, 22:25 »

Jeg ligger nummer 8 efter 7 kampe med 8 point, det er overhovedet ikke godt nok!
Logged

Jeg får aldrig råd til et nyt FMF navn.......

maUnit
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #32: 21 Okt 2011, 22:27 »

Fik lige til spillet mig til en meget vigtig 1-2 sejr i paken, som bringer mig kun 2 point efter åb.
Mål af Jude Nworuh og Thyge...... Dejligt....
« Seneste Redigering: 21 Okt 2011, 22:29 af maUnit » Logged

Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #33: 21 Okt 2011, 22:35 »

Har lige spillet mig i EL efter 2 dramatiske opgør mod Lazio Opstemt

Dog står det skidt til i ligaen. Har lige tabt 3-0 til Silkeborg, men har 9 point efter 6 kampe. Sidste kamp inden den første landsholdspause er AGF ude, den skal helst give 3 point... Har købt:

Siyanda Xulu
Simen Wengberg
Geremi Ndjitap
Antonin Kinsky

Nogen bud på forstærkninger her på de sidste dage af vinduet? har 2 mio Smiley
Off-topic
Hvordan gør Zulu det for dig? Jeg har selv hentet ham til FCM for 1,1 mio. Og han spiller fantastisk hos mig!

Hvad med at hente en Daniel Jensen måske? Rigtig gode stats, og så er han en rutineret ræv. Tunge
Logged

Arsenal <3

Hamza_BIF
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #34: 21 Okt 2011, 22:41 »

Xulu gør det ok i de kampe han får, det er min plan at han først skal overtage Stenderups plads ved siden af Goodson til vinter, og på sigt danne duo med Wengberg, som jeg også har hentet. Han scorede mod Lazio, og har lige scoret mod Thisted. Meget fin backup Smiley

Daniel Jensen havde jeg til prøvetræning, men valgte Ndjitap i stedet. Vinduet er lukket nu, hentede Saag til sidst, da jeg nok får brug for lidt flere angribere, har pt. kun to da Oke er skadet Smiley
Logged

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

maUnit
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #35: 21 Okt 2011, 22:44 »

Ellers er jeppe kjær fra Roskilde en fin 4. angriber fik ham for 80.000

Pt. han har lige lavet en kasse mod OB
Logged

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #36: 21 Okt 2011, 22:56 »

Der var jeg så ude i 2 kampe mod Sevilla i sidste runde inden, den første havde jeg kun Castro klar af mine 4 normale forsvarere, og havde ikke nået at få mulighed for at registrere Cássio, så min defensiv haltede i første kamp som endte 0-2, så i returkampen var håbet småt, så da vi var bagud samlet 0-4 smed jeg Krohnen, Romme og Femi af banen for at give Jatta, Osama og Tshibuabua ind for at få lidt spilletid, kampen endte samlet 0-5. Er egentlig godt tilfreds med, at "undgå" europa league i denne sæson, da holdet jo skal spilles sammen, og jeg tror det vil gå bedst hvis mine spillere er så friske som muligt. Håber på snart, at få Goodson og Lumb tilbage, og så forhåbentligt de de længerevarende som Mike!

Jeg ligger på 6. pladsen, også efter 7 kampe Tunge dog med 10 point, grundet en heldig scoring i det 92. minut mod SønderJydske, som ligger nr. 4 nu.
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

kuszman
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #37: 21 Okt 2011, 23:15 »

Vil i ikke mene at 15.000.000 for Junker over 30 måneder er alt for meget? Smiley
Logged

Thebarber
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #38: 21 Okt 2011, 23:20 »

Vil i ikke mene at 15.000.000 for Junker over 30 måneder er alt for meget? Smiley
Ja, jeg kunne få ham til 5,5 med det samme.
Jeg er nu rykket op på en flot 4 plads, efter 3-2 over OB og 4-1 over AGF, min defensiv halter dog meget.
Logged

Jeg får aldrig råd til et nyt FMF navn.......

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #39: 21 Okt 2011, 23:29 »

Jeg også mene 15 mil er alt for meget for en så gammel angriber, af den kaliber hvert fald. Selvfølgelig vil der være større priskrav til en afbetalingshandel end ved kontant køb.

Puha jeg fastholder indtil videre min 6. plads med 11 point efter 2-2 mod Silkeborg. hvis vi stadig lukker så mange mål ind til Jul, kan det komme til at koste Krohn-Dehli sin plads på mit hold, fordi han nok er den eneste jeg kan trække nok penge på, til at købe en defensiv midtbanespiller, for så at vende min centrale midtbane om således, at der kommer en ankermand ind på holdet.. Hvem der bare havde råd til en Roy Keane :p
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

Thebarber
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #40: 21 Okt 2011, 23:53 »


Hvor er det bare uheldigt Skuffet
Men stadig 2 uafgjorte i de første 2 EL kampe er vel også fint Peace
Logged

Jeg får aldrig råd til et nyt FMF navn.......

maUnit
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #41: 22 Okt 2011, 11:42 »

Så er jeg lige gået til vinter pausen….
Ligger nr. 1 i ligaen med 5 point foran FCK.
I pokalen måtte jeg skuffet forlade banen som taber i 4. runde til FCK i Paken, efter 0-2 føring ved pausen. Tabte i forlænget spilletid 4-3.
I europæiske røg ud til Besiktas, dog ikke helt fortjent!

Transfers afdelingen har jeg valgt at komme af med de løn tunge spillere.

Ud er gået:
Jan Kristiansen
Mikael Nilsson
Michael Krohn-Dehli

Thomas Rasmussen og Max von Schlebrügge smutter ved årsskiftet, som også vil frigive ekstra luft i lønbudgettet.

Ind er kommet:
Stephen Appoah
Jude Nworuh
Kevin Stuhr Ellegaard
Alexander Fischer
Issah Ahmed
Jeppe Kjær
Logged

Ne1
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #42: 22 Okt 2011, 13:01 »

Så er jeg halvvejs gennem den første sæson. Og Ole Bjur kan med stotlhed i stemmen sige alt går efter planen.....
Det vil at sige at jeg ligger nummer 6, er ude af pokalen og europa....så ikke ligefrem super godt Skuffet

Transfers
Ind:
Oliver Korch - Ung talentfuld målmand hentet i FCM
Alexander Fischer - Hentet for £500 i Randers. Mest til brede som kan dække begge backs.
Lukas Fernandes - Endnu en ung målmand, hentet i Lyngby.
Jude Nworuh - bomber fuld skrald 10 basser i 17 liga kampe.
Markus Pröl - Min første målmand sæsonen ud, hvorefter Lukas Fernandes tager over til næste sæson.
Bjørnar Holmvik - Kommer gratis i januar, har endnu ikke været i kamp. Spiller venstre back.

Ud:
Jan K og Mikael Nilsson - Løntunge og ville ikke lave ny kontrakt det halve i løn Skuffet
Michael Tørnes
Thomas Rasmussen
Jan Frederiksen på leje efter der ikke var nogle der ville købe ham Skuffet

Startede ufattelig svingende og dårligt, men har efterhånden fået spillet mig lidt op, håber jeg kan komme i betragtning til Europa. Til næste sæson kommer Mads Junker, Mohammed Abu (talentfuld defensiv midt fra Man City), samt to andre talenter(Filip Pivovski(Blackburn) og Lasse Vigen(FCM)) ind.

« Seneste Redigering: 22 Okt 2011, 13:07 af Ne1 » Logged

Hvordan stemmer jeg på Bendtner til ballon d'or?!

maUnit
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #43: 22 Okt 2011, 13:11 »

Så er jeg halvvejs gennem den første sæson. Og Ole Bjur kan med stotlhed i stemmen sige alt går efter planen.....
Det vil at sige at jeg ligger nummer 6, er ude af pokalen og europa....så ikke ligefrem super godt Skuffet

Transfers
Ind:
Oliver Korch - Ung talentfuld målmand hentet i FCM
Alexander Fischer - Hentet for £500 i Randers. Mest til brede som kan dække begge backs.
Lukas Fernandes - Endnu en ung målmand, hentet i Lyngby.
Jude Nworuh - bomber fuld skrald 10 basser i 17 liga kampe.
Markus Pröl - Min første målmand sæsonen ud, hvorefter Lukas Fernandes tager over til næste sæson.
Bjørnar Holmvik - Kommer gratis i januar, har endnu ikke været i kamp. Spiller venstre back.

Ud:
Jan K og Mikael Nilsson - Løntunge og ville ikke lave ny kontrakt det halve i løn Skuffet
Michael Tørnes
Thomas Rasmussen
Jan Frederiksen på leje efter der ikke var nogle der ville købe ham Skuffet

Startede ufattelig svingende og dårligt, men har efterhånden fået spillet mig lidt op, håber jeg kan komme i betragtning til Europa. Til næste sæson kommer Mads Junker, Mohammed Abu (talentfuld defensiv midt fra Man City), samt to andre talenter(Filip Pivovski(Blackburn) og Lasse Vigen(FCM)) ind.



Jan Frederiksen har ellers gjort det super godt hos mig, er meget tilfreds med ham.
Har lige hentet Brian Hamalainen som reserve for ham, efter Thomas R. er smuttet til Lyngby.
Logged

Ne1
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #44: 22 Okt 2011, 13:25 »

Han har spillet som en pose nødder for mig (avg. 6.29) og lavet 2 selvmål i løbet af den første halv sæson.

Edit: damn alt gik ikke efter planen åbenbart, blev lige fyret  Græder Gider dog ikke til at starte forfra, så har bare tilføjet mig som ny manager igen.
« Seneste Redigering: 22 Okt 2011, 13:32 af Ne1 » Logged

Hvordan stemmer jeg på Bendtner til ballon d'or?!

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 30 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010