home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 311 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Brøndby IF
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 30 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF  (Læst 87124 gange)
Ne1
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Brøndby IF
« : 06 Okt 2011, 18:35 »

Brøndby IF

Klubben blev stiftet i 1964 og har siden da udviklet sig til at være en af nordens største klubber. De blev som blot andet hold i verden børsnoteret og var en af forgangsklubberne herhjemme da der blev indført professionel fodbold i Danmark.
De har 6 pokal titler samt 10 mesterskaber gennem dets levetid. Også internationalt er det blevet til succes hvor de har været i semi finalen i europa cuppen.
Sidste mesterskab kom i 2005 hvor de også vandt pokalen. Derefter har der været en krise i klubben og meget uro på de indre linier. Spillerkøb som var mildest talt dårlige og manglende kontinuitet.

Kan du bringe dem tilbage på toppen i dansk fodbold?

Stadion

Navn: Brøndby Stadion
Tilskuerkapacitet: 29.000 tilskuere
Siddepladser: 23.400 tilskuere
Banestørrelse: 105 x 68 meter



Målmænd:
Michael Tørnæs, Michael Falkesgaard

To relative unge målmænd og bestemt ikke nogen der indeholder kvalitet til at kunne vinde skabet tilbage til vestegnen. Hverken på kort eller lang sigt, her skal man overveje at investere nogle penge eller finde noget bedre gratis.


Backs: Anders Randrup, Mikael Nilsson, Jan Frederiksen, Thomas Rasmussen

Førstevalgene må være Mikael Nilsson og Jan Frederiksen. Grunden til Frederiksen over Rasmussen er jeg ser ham som bedre all round, samt at Thomas Rasmussen forlader klubben ved årsskiftet. I Randrup har man en fornuftig back up til højre side. Så i første transfer vindue er det ikke nødvendigt at bruge for meget her. Til Januar er det måske en ide at investere i venstre side, med mindre man føler sig tryg ved det unge talent Norouzi.


Central forsvar:
Goodson, Schlebrügge. Stenderup, Mathias Larsen

Stenderup og Goodson er klart at foretrække her. Med Schlebrugge ude i et halvt år, og hans kontrakt udløber. Jeg mener man kan finde bedre alternative på transfer markedet over ham, som man kan hente ind som supplement til Stenderup og Goodson. Larsen er et stærkt talent som også kan spille defensiv midt. Jeg ville helt klart give ham noget spilletid og udvikle ham på længere sigt.


Midtbane:
Mike Jensen, Krohn-Dehli, Jan Kristiansen, Thygesen, Rommedahl, Stryger Larsen, Akharraz, Femi


Grunden til jeg har sat midtbanen under et punkt og ikke delt det op, er fordi man har en del valgmuligheder efter hvordan man vælger at spille. Dog er den eneste solide og gode defensive midt femi og han er kun på lån. Derfor vil dette være et punkt hvor man skal finde supplement til truppen. Ellers er resten af midtbanen ufattelig godt besat. Både nu og i fremtiden.

Angreb: Bernburg, Oke, McGrath

Køb noget bedre!!!! Kan ikke siges bedre. Oke virker til at have noget kvalitet men er skadet første sæson og er desuden kun et talent. Det er nødvendigt at finde en eller to gode angribere som kan bomde dem ind for dig. Midtbanen skal nok levere og hjælpe med at skabe chancer, de skal bare kunne puttes ind.


Konklusion:
Svingende trup, mange styrker på flere områder, men samtidig mangler som kan koste på mange områder. Det er i felterne kampene bliver afgjort, og det er her man mangler kvalitet i truppen.



Denne tråd bruges til at dele erfaringer og oplevelser med Brøndby i FM12 - God fornøjelse og held og lykke.  Thumbs Up

Edit: Tilføjede lidt billeder for hyggens skyld.
« Seneste Redigering: 15 Okt 2011, 15:32 af Ne1 » Logged

Hvordan stemmer jeg på Bendtner til ballon d'or?!

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #1: 06 Okt 2011, 20:23 »

Syntes det er værd at nævne at Femi har man forkøbsret til, på 15 millioner, lidt dyrt, men hvis leverer kan det sikkert godt betale sig.

Edit:

Jeg har kigget truppen igennem og spillet de 2 første ligakampe nu, med 4-0 over SønderJydske og 6-2 over Aab, i 2 sikre sejre. samt nogle ikke overbevisende venskabskampe.

Min vurdering af truppen: Der mangler en målmand, dog syntes jeg ikke jeg ville smide 17 mil for Løssl, og med den lille database tilrådighed i demoen, valgte jeg at tge en ung keeper, Frederik Rønnow fra AC Horsens, han er egentlig ikke vurderet til mere end 2 stjerner ligesom Tørnes, og Stig Olsen som jeg tog ind som 3. reserve på fri transfer, men til gengæld er han vurderet til fremtidigt at nå 4 stjerner. Han virker stabil, talentfuld og god en mod og samt i luften, han lader dog noget vente på sig i feltet. Derudover tog jeg Oliver Korch fra FCM som virker talentfuld på en fri transfer.

I forsvaret valgte jeg at sælge Mikael Nilsson, til 2.75 mil, han er meget løntung, og egentlig ikke en spiller jeg kan lide, så jeg gav Randrup chancen, og syntes egentlig han gør det godt, det er ikke hans side der har kostet mig mål hvert fald. Derudover hentede jeg Christian Sivebæk ind som reserve, han kan egentlig spille hele højresiden, men han er den type jeg godt kan lide på en back, hurtig, offensiv, kan gå til baglinjen og så passer hans speed godt til Rommedahls. Jeg prøver stadigvæk at finde en reserve til venstreback, da jeg ikke tror på at jeg med 4½ million finder en forstærkning på pladsen, FCM vil ikke godkende under 25 millioner for Juelsgård funny, Jan F gjorde det fint mod SønderJydske, men kostede 2 mål mod Aab, det ene scorede han sågar selv funny

På midtbanen valgte jeg at tage Jatta op på 1. holdet og sælge Kristiansen, meget løntung reservespiller, selvom han da godt kunne være brugt på en back, men 5 millioner og 100k om ugen fri i budgettet vejede tungere end en multipositionsspill er. Derudover er Franck Semou udlejet til Horsens for 180k nu og en mulighed for at købe ham, kan virkelig ikke lide den spiller, så det passede mig fint. Så er Osama også kommet med i A truppen fast, og har gjort det super mod Aab hvor han hoppede ind, scorede og serverede en guldbold til Drømmedahl. Mistede desværre Kristian Andersen på en fri transfer.

I angrebet har jeg solgt Mcgrath da ikke er en god nok teknisk spiller, og er for langsomt oppe i fart, derudover er jeg i gang med at sælge Bernburg, hvis han ryger har de 2 indbragt mig omkring 15 millioner. Ind har jeg så hentet Kaimar Saag, mest af alt fordi jeg fejlede i forhandlingerne med Mphelas agent, og så hentede jeg, alt for dyrt, Mads Junker til 28 millioner over 4 år, og så blev han skadet  ticked off Græder.

Spiller en 4-5-1 med backs der går til baglinjen, fløje der trækker ind (og bytter plads) og så forsøger mit hold at styre kampene med bolden på vores fødder.

Fik ikke kigget på Tshabalala i tide så han røg for 3 millioner, vil dog vurdere der er en mulighed for at møde hans krav, så det kunne være en mulighed for at få lidt bredde på midtbanen hvis man sælger andet end Jan K, hvor jeg selv overvejede at sælge Jatta også.
« Seneste Redigering: 07 Okt 2011, 13:04 af BelthazorDK » Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

Ne1
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #2: 07 Okt 2011, 15:52 »

Jeg er nettop blevet færdig med demoen altså en halv sæson og ville lige give en hurtig update om hvordan det var gået.

Det er rigtig nok man har frikøb klausul på femi, men jeg tvivler sgu på jeg ville kunne finde den slags penge til ham, heller ikke når man har Jatta til anden sæson, samt man sikkert ville kunne finde noget billigere med samme kvalitet når databasen bliver større.

Transfers:
Ud:
Begge keepere er blevet skippet af sted, samt Semou på leje, jeg har dog valgt at han med sikkerhed kommer tilbage til holdet da jeg har noget fidus til ham på defensiv midt. Tror godt han kan blive til noget der. Nilsson og Stenderup er blevet solgt til hhv. Swansea og Sporting, mens Swansea også har hentet Stryger Larsen fra mig. Southampton har købt Tørnæs og McGhrath. Randrup røg til QPR.

I alt er der solgt for £4,5M De største handler er Stryger og McGrath.

Ind:
Til Målet har jeg også hentet Koch fra FCM på fri og derudover Nathan Coe som har spillet til 6,89 i Ligaen, hvilket er ret godt synes jeg. Højrebacken er blevet dækket af Alexander Fischer fra Randers som er købt for £500!!! BILLIGT! Og har gjort det ganske godt. Til midterforsvaret hentede jeg Thorbjørn holst i Silkeborg. og som backup lejede jeg en ung spiller ved navn Achanbar i Feyenoord, men han fik kun et par kampe.
Det helt store indkøb skal dog findes i Jude Nworuh som blev lejet i FCM med frikøb på £500k. Han nettede hele 15 gange i 16 liga kampe og har et gennemsnit på 7.66!!!!! Lækkert! Smiley

Ligaen:
av av av hvor er FCK gode i det her i spil. De tabte kun 1 kamp og spillede 2 uafgjort med en målscore på 64-10 for 21 kampe. AD!
Så er det ude af verden, for mit eget vedkomne gik det ganske godt med 451 opstilling, jeg endte på en anden plads med statsne: 14-5-2 og en målscore på 51-18.
Hvilket jeg er ret godt tilfreds med. Smiley

Der var ret mange som spillede til gennemsnit over 7, og der var derfor en del som bar holdet gennem denne halv sæson. Akharraz spillede også utrolig godt for mig de gange han kom ind og er helt klart en man vil beholde til fremtiden.

Skal dog siges at ligaen er lidt fuckt i demoen synes jeg, aaaalt for mange salg fra diverse klubber da alle de udenlandske kun køber i danmark næsten, dette kan jeg dog godt se blive ændret til den endelige version af spillet når man har større db og flere ligaer loadet Smiley
Logged

Hvordan stemmer jeg på Bendtner til ballon d'or?!

Swizz CataR
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #3: 07 Okt 2011, 16:11 »

Omkring det sidste du er inde på, så er det altid tilfældet i demoerne. Selv klubber som Real Madrid og United kan pludselig se potentiale i en knoldsparker fra Thy.. Så det er noget der helt sikkert vil være anderledes i det rigtige spil Smiley
Logged

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #4: 07 Okt 2011, 16:13 »

Omkring det sidste du er inde på, så er det altid tilfældet i demoerne. Selv klubber som Real Madrid og United kan pludselig se potentiale i en knoldsparker fra Thy.. Så det er noget der helt sikkert vil være anderledes i det rigtige spil Smiley

Sunbao siger det er en bug?
Logged


Ne1
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #5: 07 Okt 2011, 16:14 »

Ja jeg ved det godt, kan huske sidste år, der blev Stephan Andersen altid solgt til Barcelona eller Manchester United...så jeg er ikke nervøs for det bliver mere normalt når spillet udkommer Smiley
Logged

Hvordan stemmer jeg på Bendtner til ballon d'or?!

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #6: 07 Okt 2011, 16:38 »

Sunbao siger det er en bug?

Det er det også den er rapporeret og bliver kigget på.
Logged

AMRDK
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #7: 09 Okt 2011, 22:52 »

Hvorfor har ingen bragt Mathias Gehrt op til diskussion? Ja han er skadet, men kommer vel tilbage indenfor et par måneder eller tre?
Logged

Ne1
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #8: 10 Okt 2011, 04:26 »

Jeg brugte ham simpelthen ikke, synes han er lidt underrated på nogle punkter måske. Derudover havde jeg bare bedre. Man er trods alt rimelig godt dækket ind på de offensive positioner, især når man kun spiller med en enkelt angriber som jeg gjorde. Smiley
Logged

Hvordan stemmer jeg på Bendtner til ballon d'or?!

Enzo
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #9: 16 Okt 2011, 19:21 »

Nogle der spiller Smiley
Logged

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

Ne1
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #10: 17 Okt 2011, 16:27 »

Altså jeg har spillet en enkelt gang gennem demoen, gider ikke rigtig gøre det flere gange, venter til fredag med at starte et spil op med Brøndby. Smiley
Logged

Hvordan stemmer jeg på Bendtner til ballon d'or?!

Rafa
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #11: 18 Okt 2011, 15:57 »

Vil også mene at Daniel Jensen gør det meget bedre end Femi! og Jensen kan man sagtens få på fri transfer!!
Logged

Enzo
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #12: 18 Okt 2011, 18:25 »

Femi klarer det udemærket for mig Wink
Logged

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

AMRDK
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #13: 18 Okt 2011, 21:41 »

Er det ikke ren fråseri at skrive kontrakt med Daniel Jensen?
Økonomien sejler i klubben, og hvad skal Daniel Jensen have i løn? 40.000-50.000,- kr ?
Logged

nikovic
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #14: 18 Okt 2011, 21:48 »

Er det ikke ren fråseri at skrive kontrakt med Daniel Jensen?
Økonomien sejler i klubben, og hvad skal Daniel Jensen have i løn? 40.000-50.000,- kr ?


Det kommer jo igen an på hvordan man vælger at priotere. Med en salg af Jan K eller Mikael Nilsson evt. Er Daniel Jensen er en fuldgod erstatning til holdet, og vil fungere fint ved siden af Femi efter min mening.

Angående hans løn er han med sikkerhed en løntung spiller, men så må man igen tage kvalitet op med lønninger, han erfaring er imo en stor kvalitet .
Logged

Sider: [1] 2 3 ... 30 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010