home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  0 Brugere, 895 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Mødelokalet
| | |-+  Forbedringer til FmFreaks.dk
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 142 143 [144] 145 146 ... 167 Udprint
Forfatter Emne: Forbedringer til FmFreaks.dk  (Læst 228414 gange)
Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Sv: Forbedringer til FmFreaks.dk
« Svar #2145: 07 Jan 2013, 12:48 »

Det kan jeg så sige, at den ikke er.
Lige så snart man trykker registrer bliver man logget ind. Jeg forsøgte mig lige med 'hejhej', der allerede er blevet slettet igen. Jeg går ikke ud fra, at I banner mig for dobbeltbrugeri nu. Tunge

Vi stemmer lige om det Wink

El Jefe
Gæst

« Svar #2146: 07 Jan 2013, 12:49 »

Vi stemmer lige om det Wink
Så ville det næsten ikke undre mig, hvis jeg rent faktisk blev bannet. Tunge

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #2147: 07 Jan 2013, 12:51 »

I er nødt til at holde linjen. Ud med El Jefe.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #2148: 07 Jan 2013, 12:53 »

Vi er stadig i undertal, mig og g00n, ser det ud til Tunge

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Legenden
Manager

« Svar #2149: 07 Jan 2013, 12:54 »

Det er sgu heller ikke smart at gøre det dagen efter, at g00n og Hawkins er kommet i crew igen.

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

Brøndby_4ever
Landsholdsspiller

« Svar #2150: 07 Jan 2013, 12:58 »

I er nødt til at holde linjen. Ud med El Jefe.

Ja, alle os andre, der på et tidspunkt har haft dobbeltbrugere, af den ene eller anden grund, er blevet banned, så det må El Jefe vel også blive..

Aldrig alene!

El Jefe
Gæst

« Svar #2151: 07 Jan 2013, 13:07 »

Piv piv.

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #2152: 07 Jan 2013, 13:09 »

Ja, alle os andre, der på et tidspunkt har haft dobbeltbrugere, af den ene eller anden grund, er blevet banned, så det må El Jefe vel også blive..

Jeps. Handling og konsekvens. El Jefe handlede. Nu skal konsekvensen komme.

Gemma
Førsteholdsspiller

« Svar #2153: 07 Jan 2013, 13:09 »

Piv piv.
Fra retningslinjerne:
"Altså at man kun skriver indlæg, hvis man føler at man kan bidrage til en konstruktiv debat og ikke skriver intetsigende indlæg uden relevans. Vi forventer også at man i sine indlæg holder en god tone og udviser tolerance over for de øvrige brugere, så vi alle kan være med til at bidrage til den gode stemning."

plutonium
Manager

« Svar #2154: 07 Jan 2013, 13:12 »

Slut!

Ingen er forhåbentlig i tvivl om at El Jefe gjorde noget, som var til gavn, da det viste en brist i en funktion på siden. Jeg forstår at folk joker, men ikke mere nu. Det er ikke det tråden er til. Indlæg om det samme efter dette indlæg vil blive slettet, hvis de ikke omhandler trådens formål.

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

ptrN
Manager

« Svar #2155: 07 Jan 2013, 13:13 »

Hvad med at dele alle downloads vha. Dropbox således at filerne er let tilgængelige? På den måde kunne brugerne også let dele spil(videre-givende eller ej) med hinanden. Jeg går udfra at i kan tildele brugerne rettigheder således at de kun kan kopiere og ikke tilføje elev slette. På den måde kunne i være ansvarshavende således at de spil eller lignende der blev delt, kunne godkendes af jer. Tilsvarende kune man jo have nyheder til, af crewet fremstillet, materiale og brugeroprettede tråde omkring det spil man vil dele.

Eventuelt kun man inddrage freaks dollars for at man på en måde skulle købee rettighed til dropboxen eller særlige rettigheder omkring at kunne oprette sin egen undermappe hvor man kan dele sine ting. Her tænker jeg især personer som Wester som er et stort aktiv, men som sikkert har uploadet sine taktikker til flere forskellige sider, hvor nogle uploads sikkert ikke eksisterer mere. Selvfølgelig skulle der stadig forefinde tråde som præsenterer materialet, men sådan at man samler filerne indenfor sidens egne grænser.

EDIT: der var en helvedes masse stavefejl. Jeg skriver fra min telefon så bær over med mig.
« Seneste Redigering: 07 Jan 2013, 13:15 af ptrN » Logged

welbz is dat guy

plutonium
Manager

« Svar #2156: 07 Jan 2013, 13:15 »

Synes jeg personligt er et klasse forslag, og jeg vil bringe det videre til diskussion i baglokalerne! Smiley

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

ptrN
Manager

« Svar #2157: 07 Jan 2013, 13:25 »

Synes jeg personligt er et klasse forslag, og jeg vil bringe det videre til diskussion i baglokalerne! Smiley
Ved ikke hvor vilde i er efter at uddele moderator-rettigheder til til pøbelen, men jeg kune også godt se fordelen i at den person der opretter et topic (eksempelvis odds-forslag, deling af taktik, eller andre "ekstraordinære" emner har muligheden for at slette kommentarer i hans tråd. Dette kunne eventuelt være et tilkøb til hver enkelt tråd, således at når x opretter en tråd hvor han vil dele odds, kan slette y's kommentar der intet har med emnet at gøre.

welbz is dat guy

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #2158: 07 Jan 2013, 13:30 »

Forummet er ikke opdelt så man kan uddele rettigheder til f.eks. at slette indlæg i én tråd, så hvis man gav rettigheder til det, ville vedkommende få rettigheder til at slette i alle tråde. Så det er ikke noget vi kan gå med til Wink

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #2159: 07 Jan 2013, 13:32 »

Forummet er ikke opdelt så man kan uddele rettigheder til f.eks. at slette indlæg i én tråd, så hvis man gav rettigheder til det, ville vedkommende få rettigheder til at slette i alle tråde. Så det er ikke noget vi kan gå med til Wink

Var lige inde og kigge, og man kan faktisk godt give tilladelse til udelukkende at slette indlæg i egne tråde.

Sider: 1 ... 142 143 [144] 145 146 ... 167 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010