home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  0 Brugere, 1186 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Mødelokalet
| | |-+  Forbedringer til FmFreaks.dk
0 Brugere og 12 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 141 142 [143] 144 145 ... 167 Udprint
Forfatter Emne: Forbedringer til FmFreaks.dk  (Læst 228434 gange)
El Jefe
Gæst

Sv: Forbedringer til FmFreaks.dk
« Svar #2130: 07 Jan 2013, 12:27 »

Idéen med det freak$ var egentlig blot at det skulle være en sjov feature som hang sammen med ens 'kontrakt' med FmF, ligesom i FM, så man fik 'udbetalt' et beløb for at være 'ansat' på siden som bruger. Det har vi så udvidet ved at indføre oddssystemet, så man også fik noget sjovt ud af de 'penge' man så tjente. Derfra er det så blevet udvidet til at man fik freak$ i diverse konkurrencer, kåringer og ved at hjælpe siden med guides/artikler. Men noget reelt formål har de ikke haft hidtil (ud over navneskift).
Man kan også betale for at få en tråd pinned i x-antal dage. Det står et eller andet sted, jeg kan bare ikke huske om det er på det offentlige forum eller i Baglokalet.

plutonium
Manager

« Svar #2131: 07 Jan 2013, 12:29 »

Man kan også betale for at få en tråd pinned i x-antal dage. Det står et eller andet sted, jeg kan bare ikke huske om det er på det offentlige forum eller i Baglokalet.

Kan du huske hvad prisen var? For så kan vi da få det genetableret Peace

Og hvis du ikke kan, så kan vi jo se på den mulighed igen!

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Gemma
Førsteholdsspiller

« Svar #2132: 07 Jan 2013, 12:30 »

Det lyder spændende, hvis det kunne blive til noget. Man kunne også udvide kontraktdelen, så man kunne købe noget til sin spiller - hvis man vil føre ideen om en virtuel spillerkontrakt videre.
Tror den her forsvandt i mængden før. Så jeg tager den lige frem igen og uddyber lidt.

Man kunne fx tilføje muligheden for at købe fodboldstøvler, hus, bil eller noget. Så kan man skabe et lille "rollespil", hvis det er dét man vil. På den måde kan man i ægte GTA-stil ændre sin profil.

Quixotry
Førsteholdsspiller

« Svar #2133: 07 Jan 2013, 12:32 »

Hawkins 20 Apr 2008, 18:35

Vi har på FmFreaks prøvet at komme på nye idéer til, hvad man kan bruge sin FM Balance, eller freak$, som vi kalder dem, til. Vi har derfor besluttet at prøvekøre følgende forslag i to måneder for at se, om det er en idé, som kan blive muliggjort i fremtiden.

Du vil kunne bruge dine freak$ på følgende ting i prøveperioden:

Pinned tråd af eget valg i 1 dag: 30.000 f$.
Pinned tråd i 3 dage: 100.000 f$.
Pinned tråd i 1 uge: 200.000 f$.
Pinned tråd i 1 måned: 600.000 f$.
Artikel/Guide ønske - Skal være opfyldt inden for 1 mdr: 500.000 f$.
Facepackønske (klub)  - skal være opfyldt inden for 1 måned: 500.000 f$.
Kitsønske (klub eller landshold)  - skal være opfyldt inden for 1 måned: 300.000 f$.
Nickskifte: 500.000 f$.
Ekstraordinær kamp til oddssektionen: 10.000 f$.
Overførsel af X antal freak$ til anden bruger: 5.000 f$.

For at begrænse antallet af pinnede tråde i en underkategori, vil vi maks. pinne 10 tråde ad gangen. Derfor gælder først-til-mølle-princippet, når man gerne vil have pinned en tråd.

For at begrænse antallet af pinnede tråde i en underkategori på samme tid har vi også oprettet et maks. antal af de forskellige pinningstider:

1 dag: Maks. 7 dage pr. måned.
3 dage: Maks. 4x3 dage pr. måned.
1 uge: Maks. 1 uge pr. måned.
1 måned: Maks. 3 måneder om året.

Du kan evt. bruge "pinne"-muligheden for at få ekstra opmærksomhed på din blog eller tråd, hvis du synes, at du har skabt en god debat, som ikke skal drukne i alle de andre tråde. Vi kan dog af gode grunde ikke garantere, at der vil blive skrevet flere indlæg i din tråd, fordi den er pinned.

Hvis de grafiske ønsker eller ønsker om skriftligt materiale ikke bliver opfyldt inden for deadline, gives pengene 1.5 gange igen. De skriftlige ønsker skal selvfølgelig være realistiske mål, og det er ene og alene crewet, der beslutter, om det er realistisk eller ej

For at bestille en pinning tråd, skal du sende en privat besked til Hawk1nZ (http://www.fmfreaks.dk/index.php?action=profile;u=6), med information om hvilken tråd du gerne vil have pinned, hvilken underkategori den er i, hvor længe du vil have den pinned og prisen. Alle andre forespørgsler bedes henvendt til Sucide (http://www.fmfreaks.dk/index.php?action=profile;u=430), med informationer om, hvilken af mulighederne du ønsker at benytte, prisen for denne, samt hvilken ting du evt. vil ønske af crewet.

Ønsker om odds på en bestemt kamp, skal varsles mindst 24 timer før kampstart, så vi kan have en chance for at være online og tilføje kampen.

Ligesom i din tegnebog, er det ikke muligt at bruge penge som du ikke har - Så du kan altså ikke bestille ting der vil gøre din FM Balance negativ.

Alle freak$, som bliver trukket fra FM Balancerne, vil ubeskåret gå til FmFreaks' crewjulefrokost '08.

----

Alle spørgsmål og snak om freak$ bedes skrevet denne tråd.

Mvh
FmFreaks Crew

Åh VK. Du forstår sandelig at skifte imellem den sympati og idioti som ingen andre.

plutonium
Manager

« Svar #2134: 07 Jan 2013, 12:32 »

@gemma

Jeg tror, uden at vide det, at det vil kræve en større gang omprogrammering af profilsiden, og det er spørgsmålet om der dels er efterspørgsel nok på det og dels om vi har råd til det. Tvivler på at det er noget nogen vil lave gratis for os i hvert fald Peace

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

plutonium
Manager

« Svar #2135: 07 Jan 2013, 12:34 »

Tak skal du have, Mark!

Jeg tror vi tager det indlæg ind i baglokalerne og laver en revidering af den! Super fedt fundet af dig Peace

Gemma
Førsteholdsspiller

« Svar #2136: 07 Jan 2013, 12:35 »

@gemma

Jeg tror, uden at vide det, at det vil kræve en større gang omprogrammering af profilsiden, og det er spørgsmålet om der dels er efterspørgsel nok på det og dels om vi har råd til det. Tvivler på at det er noget nogen vil lave gratis for os i hvert fald Peace
Det er også en lorte idé, som jeg ikke kan lide. Nu havde jeg bare skrevet det, så blev nødt til at gøre det færdig. Wink

Quixotry
Førsteholdsspiller

« Svar #2137: 07 Jan 2013, 12:35 »

Google kan det hele.. Smiley

Åh VK. Du forstår sandelig at skifte imellem den sympati og idioti som ingen andre.

El Jefe
Gæst

« Svar #2138: 07 Jan 2013, 12:35 »

Kan du huske hvad prisen var? For så kan vi da få det genetableret Peace

Og hvis du ikke kan, så kan vi jo se på den mulighed igen!
Den der søgefunktion. Tunge
http://fmfreaks.dk/index.php?topic=14120.0
Prisen på nickskifte er fladet drastisk.

Tror den her forsvandt i mængden før. Så jeg tager den lige frem igen og uddyber lidt.

Man kunne fx tilføje muligheden for at købe fodboldstøvler, hus, bil eller noget. Så kan man skabe et lille "rollespil", hvis det er dét man vil. På den måde kan man i ægte GTA-stil ændre sin profil.
Duuuude. Det er ikke The Sims det her.

Nu hvor der har været problemer med dobbeltbrugere, der har stemt, hvorfor sætter man ikke en aktivering på? Så kan de ikke opgive en falsk mail. Brugeren aaaa havde f.eks. fdsfsdsdsfsd@hotmail.com eller noget i den dur, hvilket jo tydeligvis er bare er en, som har hamret løs på tastaturet. Hvis man skal tll at oprette en ny mail, bliver det lige pludselig en del mere arbejde.
Derudover skal services som shitmail selvfølgelig heller ikke være mulige at benytte.

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #2139: 07 Jan 2013, 12:35 »

Det findes allerede, godt nok ikke her, men det hedder Fifa Manager Wink

plutonium
Manager

« Svar #2140: 07 Jan 2013, 12:35 »

Det er også en lorte idé, som jeg ikke kan lide. Nu havde jeg bare skrevet det, så blev nødt til at gøre det færdig. Wink

Ved ikke om det er en lorteide. Der skal da nok være nogen der ville bruge det Peace

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #2141: 07 Jan 2013, 12:39 »

Den der søgefunktion. Tunge
http://fmfreaks.dk/index.php?topic=14120.0
Prisen på nickskifte er fladet drastisk.
Duuuude. Det er ikke The Sims det her.

Nu hvor der har været problemer med dobbeltbrugere, der har stemt, hvorfor sætter man ikke en aktivering på? Så kan de ikke opgive en falsk mail. Brugeren aaaa havde f.eks. fdsfsdsdsfsd@hotmail.com eller noget i den dur, hvilket jo tydeligvis er bare er en, som har hamret løs på tastaturet. Hvis man skal tll at oprette en ny mail, bliver det lige pludselig en del mere arbejde.
Derudover skal services som shitmail selvfølgelig heller ikke være mulige at benytte.

burde gerne være sat til men vi tjekker lige op på det.

Gemma
Førsteholdsspiller

« Svar #2142: 07 Jan 2013, 12:39 »

@Jefe
Som sagt lorte idé.

@Sunbao
Jeg spiller ikke FIFA Manager, så det ved jeg ikke noget om.

@Pluto
Jeg bryder mig ikke personligt om den.

El Jefe
Gæst

« Svar #2143: 07 Jan 2013, 12:46 »

burde gerne være sat til men vi tjekker lige op på det.
Det kan jeg så sige, at den ikke er.
Lige så snart man trykker registrer bliver man logget ind. Jeg forsøgte mig lige med 'hejhej', der allerede er blevet slettet igen. Jeg går ikke ud fra, at I banner mig for dobbeltbrugeri nu. Tunge

plutonium
Manager

« Svar #2144: 07 Jan 2013, 12:46 »

Det kan jeg så sige, at den ikke er.
Lige så snart man trykker registrer bliver man logget ind. Jeg forsøgte mig lige med 'hejhej', der allerede er blevet slettet igen. Jeg går ikke ud fra, at I banner mig for dobbeltbrugeri nu. Tunge

Tror liiige at vi accepterer den handling Wink

Den var trods alt til gavn for siden.

Sider: 1 ... 141 142 [143] 144 145 ... 167 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010