home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  0 Brugere, 1198 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Mødelokalet
| | |-+  Forbedringer til FmFreaks.dk
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 138 139 [140] 141 142 ... 167 Udprint
Forfatter Emne: Forbedringer til FmFreaks.dk  (Læst 228563 gange)
plutonium
Manager

Sv: Forbedringer til FmFreaks.dk
« Svar #2085: 03 Jan 2013, 17:31 »

Jeg tror det er tvivlsomt man nogensinde vil få et perfekt system Smiley

Men jeg frygter lidt at interessen for Årets Crewmedlem blandt brugerne vil fordufte, hvis det bliver holdt internt i crewet. Så er det crewet der vælger en, uden at brugerne har noget som helst med det at gøre. Tværtimod kunne man risikere brok, hvis en 'forkert' blev valgt (selvom jeg er helt sikker på at crewet ville vælge den rigtige, da de netop kender til hvad der sker i baglokalerne)

Jeg kan rigtig godt lide ideen om en omvendt verden, hvor crewet nominerer til alle kategorierne, og at brugerne så kunne stemme via en ekstern side, så det blev mere en people's choice award Smiley

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #2086: 03 Jan 2013, 17:46 »

Hvis crewet afgjorde det, så ville folk jo være 120 % ligeglade.

Shaft
Manager

« Svar #2087: 03 Jan 2013, 18:00 »

En løsning kunne også være, at gøre som vi gør på min side. Det er godt nok omkring spil på en bane, som vores brugere så skal vurdere. Ikke crew osv.

Her har brugerne en afstemning efter vi har nomineret 5. Vi har så i år bedt brugerne om deres nomineringer som man kunne sende til mig. Når de fem nominerede så er fundet, så kan vores brugere stemme hvem de synes skal vinde.
Samtidig så kører crewet en intern afstemning. Hvis der er 5 nominerede i hver kategori, så skal hver enkel i crewet stemme på 3. Ham de stemmer på plads får 5 point, 2 pladsen 3 point og så 3 pladsen 1 point. Det tæller man så sammen.

Så kan man kåre brugernes bud på alle kategorierne som de "officielle" awards, og samtidig lave en artikel udfra crewets bud. På den måde får brugerne lov til at bestemme, samt se hvad crewet synes.

Et eksempel på hvad jeg mener er fra vores awards sidste år (håber ikke folk tror det er skjult reklame) - http://www.firstdown.dk/profiler/724/blog/472/firstdown-dks-awards-crewet-har-talt.aspx og http://www.firstdown.dk/profiler/724/blog/473/firstdown-dks-awards-brugernes-mening.aspx

plutonium
Manager

« Svar #2088: 03 Jan 2013, 18:02 »

Synes jeg faktisk lyder som en spændende ide, som man eventuelt kunne tage op på forsøgsbasis Smiley

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Chicharito
Landsholdsspiller

« Svar #2089: 03 Jan 2013, 20:33 »

Jeg tror det er tvivlsomt man nogensinde vil få et perfekt system Smiley

Hvis crewet afgjorde det, så ville folk jo være 120 % ligeglade.

Enig i begge. Det mest optimale ville nok være en model á la den Shaft omtaler, så man også får involveret brugerne. Ellers er det nok rigtigt, som JG siger, at brugerne vil være komplet ligeglade.

Man kunne måske gøre det på én af to måder:
1. Gøre lige som Shaft beskriver det.
2. Slå de point brugerne giver sammen med de point crewet internt giver og så tælle op.

På den måde får man da i hvert fald involveret brugerne også. Hvilken af de to måder der er bedst, ved jeg ikke. Der findes sikkert også andre lignende måder, man kunne gøre det på. Det kunne være interessant nok at se om brugerne og crewet ville være enige. Ligeledes ville det være interessant at se, om vinderen ville være den samme, hvis man prøver at tælle op på begge måder  Smiley

El Jefe
Gæst

« Svar #2090: 06 Jan 2013, 23:35 »

Jeg tænkte lidt, at det er lidt kedeligt at have mange fmfreak$.
Derfor tænker jeg, at det kunne være fedt, hvis man kunne få lov til at købe sig til at oprette sin egen brugergruppe. Ikke en der kan noget andet end alle andre, men bare så man er noget andet end 'manager'.
Det skal selvfølgelig være noget, der skal være eksklusivt, så man skal selvfølgelig give folk lov, hvis de vil være 'med'.
Den der opretter den skal så betale, lad os sige 2 millioner, og hvis folk skal være med, skal den der har oprettet gruppen godkende personen. Personen der vil være med, skal så betale et beløb for at være med.

plutonium
Manager

« Svar #2091: 06 Jan 2013, 23:43 »

Jeg tænkte lidt, at det er lidt kedeligt at have mange fmfreak$.
Derfor tænker jeg, at det kunne være fedt, hvis man kunne få lov til at købe sig til at oprette sin egen brugergruppe. Ikke en der kan noget andet end alle andre, men bare så man er noget andet end 'manager'.
Det skal selvfølgelig være noget, der skal være eksklusivt, så man skal selvfølgelig give folk lov, hvis de vil være 'med'.
Den der opretter den skal så betale, lad os sige 2 millioner, og hvis folk skal være med, skal den der har oprettet gruppen godkende personen. Personen der vil være med, skal så betale et beløb for at være med.

Den er taget op i baglokalerne Smiley

plutonium
Manager

« Svar #2092: 06 Jan 2013, 23:58 »

Først og fremmest vil vi gerne rose forslaget, for det var en original ide til at bruge de her forbaskede Freak$, som jeg aldrig har nogen af (damn you, odds-sektion!)

Vi vil dog ikke bruge den konkrete ide, skønt vi vil tage inspiration fra den, og lægge hovederne i blød omkring andre måder at bruge freak$ på. Argumentet for ikke at bruge den er, at det med al sandsynlighed vil skabe mere forvirring end gavn, og kan risikere at give ophav til klikedannelse i en helt anden grad, end siden er vant til.

Men stadig vil vi gerne rose dig for ideen, Andy Peace

El Jefe
Gæst

« Svar #2093: 07 Jan 2013, 00:01 »

I behøver ikke rose mig, det er ikke en børnehave. Tunge

Om det vil danne flere klikker ved jeg ikke, men det vil da biive mere synligt, hvem der kender hinaden. Jeg tror f.eks. at FIFAbanden vil sætte pris på det.
Men det er fair.

plutonium
Manager

« Svar #2094: 07 Jan 2013, 00:02 »

Fang nu det skjulte budskab Wink

Vi har jo ikke noget imod at brugere kommer med gode forslag, som vi måske kan bruge! Opstemt

El Jefe
Gæst

« Svar #2095: 07 Jan 2013, 00:06 »

Det var nu mere det, at det skulle nævnes to gange. Det er lidt nedladende. Det er skam ikke for at være på tværs.

plutonium
Manager

« Svar #2096: 07 Jan 2013, 00:07 »

Det var nu mere det, at det skulle nævnes to gange. Det er lidt nedladende. Det er skam ikke for at være på tværs.

Forståeligt nok Wink

Den tager jeg gerne til mig som en svipser!

Antchev
Juniorspiller
**

« Svar #2097: 07 Jan 2013, 00:07 »

Jeg synes det var en god idé Andy !! Lad mig lige rose dig - det er en børnehave indtil de gamle drenge i crewet igen ruller gamle stasi-metoder ud på forummet for at få styr på det. Der har hersket anarki på FmF i lang tid efterhånden Smiley

Månedens bruger: Oktober 2010

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #2098: 07 Jan 2013, 00:07 »

Vi har lært at visse folk skal have tingene at vide flere gange før det fiser ind Wink

Må man i øvrigt kalde dig Andy nu? Nice!

EDIT: Jeg vil i øvrigt også gerne rose dig for idéen, Andy!

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Suckins
Førsteholdsspiller

« Svar #2099: 07 Jan 2013, 00:14 »

Wow, imponerende at se Crewet tager beslutninger så hurtigt nu - der må da være en heftig aktivitet i baglokalet på denne tid af døgnet, for man går da ud fra, at der er en vis enighed om beslutningen, og de fleste får noget at skulle have sagt. Ros.

Og spændende at se, hvad der kommes frem til i stedet.

former zoesuckins

Sider: 1 ... 138 139 [140] 141 142 ... 167 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010