home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23288
  1 Bruger, 405 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pedenmedroden
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  A.C. Milan
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 7 Udprint
Forfatter Emne: A.C. Milan  (Læst 31419 gange)
SkovGaards
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: A.C. Milan
« Svar #15: 12 Nov 2011, 16:34 »

lige pt er jeg seks point efter inter efter tredive kampe af tredje sæson.. indtil videre er det blevet til semifinale og første knock out runde i cl kun - og et italiensk mesterskab i anden sæson. Jeg er Milanista ind i hjertet, så jeg skiller mig ikke af med spillere som nesta, gattuso, ambrosini osv. jeg har ladet dem blive i klubben, til de ikke kan mere.. Kun inzaghi ville ikke blive :-(
Men venter man med at forlænge med dem indtil de kun har en måned tilbage af kontrakten, har jeg ikke oplevet problemer med at de skulle acceptere cirka 300 k om ugen, og en status som back up.
Jeg har opsagt kontrakter med zlatan, mexes og cassano i løbet af årene, for lidt spilletid, dårlige præstationer og høj løn. det resulterer i at jeg meget vel kan ende denne sæson i overskud - for første gang. jeg har skåret cirka 7 mio om ugen af løn budgettet siden start, hvilket jeg er ganske stolt over. derudover har jeg satset ungt på keeperposten(ter-steegen, han bliver dog muligvis udlejet i fjerde sæson, og abbiati får den som førstevalg), venstrebacken (lucas digne, criscito har været umulig at hente) højrebacken(vrsalkjo, fantastisk!!!) på midten med eriksen, som også har imponeret! desuden har jeg hentet Kara, som roterer med boateng, og gør det fantastisk! efter anden sæson hentede jeg både kagawa, marin, di maria og pedro leon, de to af dem gratis, de to andre billigt - kagawa røg dog hurtigt ud igen, han havde det svært i klubben og brokkede sig, desuden var han ren profit for mig.
i angrebet har jeg pato, og ved siden af ham roterer Mbaye Niang og Paloschi. derudover har jeg også zohore, som får lidt i ny og næ. har en masse spillere udlejet, som jeg kan komme nærmere ind på når de får en fast plads i truppen. her iblandt shaarawy, lucas andersen, bertolacci, fossati og christian maldini.
Nesta er blevet 38, men han fortsætter stærkt, har desværre lige været skadet i tre/fire måneder. Men han spiller højest sandsynligt videre som backup for Bochetti og Thiago Silva. Silva har været på årets hold alle år, spillet til næsten 8 i snit per sæson og scoret +10 mål om året.. Han er simpelthen det vildeste jeg har oplevet som midterforsvarer, han EJER det totalt! Min anden backup i midterforsvaret hedder nicolas isimat-mirin, hentede ham gratis som tyveårig efter første sæson, og han har faktisk udviklet sig fint, og spiller til et snit på over syv hver gang.. imponerende spiller faktisk. Kiko Femenia er også blevet hentet ind billigt efter første sæson, og kunne ikke få ham udlejet, så nu roterer han med pedro leon på højre kanten.
Alle de tidligere store rossonerifolk i truppen, er blevet en del af min trænerstab i øvrigt.. Muligvis nostalgisk, men jeg elsker sgu de gamle drenge.
« Seneste Redigering: 12 Nov 2011, 16:41 af SkovGaards » Logged


PEAST
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: A.C. Milan
« Svar #16: 12 Nov 2011, 19:05 »

Kan kun give dig ret i at man som Milan-fan skal beholde de gamle drenge...
Dog har jeg skilt mig af med ambroshini da jeg personligt ikke bryder mig om ham og da han sagtens kan undværes lod jeg ham gå for at tjene lidt på det og få lidt luft i lønbudgettet
Logged

PSN: PEAST 

JA!!! Jeg har ADHD og jeg er stolt af det!!!

SkovGaards
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: A.C. Milan
« Svar #17: 13 Nov 2011, 18:30 »

Det kan selvfølgelig også forsvares at lade dem gå - det kunne jeg sgu bare ikke få mig selv til. Men nu hvor det næsten kun er en 38 årig Nesta der hænger tilbage så er generationsskiftet ved at være igennem. Det at fyre spillere som Zlatan har gjort at jeg i denne sæson slutter i plus for første gang. og ikke kun økonomisk kører det, nej jeg er i min første chl finale. Inter og Real er blevet slået ud i kvart og semifinalen.. Defensivt, disciplineret,  direkte, lynhurtigt spil har fungeret for mig i de meget vigtige kampe må jeg sige!
Har efter at have haltet efter Inter nu et forspring på tre point til dem med tre kampe tilbage - og er i pokalfinalen - mod Catania som slog Roma(så vidt jeg husker) ud i semifinalen, hvor jeg selv slog inter ud(jeg har mødt dem nogle gange efterhånden). Har Arsenal i Chl finalen, og en treble i tredje sæson, er altså bestemt en kæmpe mulighed!
Logged


PEAST
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: A.C. Milan
« Svar #18: 14 Nov 2011, 16:13 »

Det kan selvfølgelig også forsvares at lade dem gå - det kunne jeg sgu bare ikke få mig selv til. Men nu hvor det næsten kun er en 38 årig Nesta der hænger tilbage så er generationsskiftet ved at være igennem. Det at fyre spillere som Zlatan har gjort at jeg i denne sæson slutter i plus for første gang. og ikke kun økonomisk kører det, nej jeg er i min første chl finale. Inter og Real er blevet slået ud i kvart og semifinalen.. Defensivt, disciplineret,  direkte, lynhurtigt spil har fungeret for mig i de meget vigtige kampe må jeg sige!
Har efter at have haltet efter Inter nu et forspring på tre point til dem med tre kampe tilbage - og er i pokalfinalen - mod Catania som slog Roma(så vidt jeg husker) ud i semifinalen, hvor jeg selv slog inter ud(jeg har mødt dem nogle gange efterhånden). Har Arsenal i Chl finalen, og en treble i tredje sæson, er altså bestemt en kæmpe mulighed!
Det er da utroligt som man altid skal møde Arsenal i de store finaler!!

Hehe har selv mødt dem i 5 chl finaler i træk i fm11
Logged

PSN: PEAST 

JA!!! Jeg har ADHD og jeg er stolt af det!!!

Robberman
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: A.C. Milan
« Svar #19: 25 Nov 2011, 14:04 »

Har vundet ligaen i alle år. Er i 2016 nu ...  Peace

Inter var efter 8 kampe under stregen! Opstemt

Atalanta er min nærmeste konkurent  funny

FOR nemt ..  Rullende Øjne
Logged

He cheats! he dives! he hates the Jackson 5, Luis Suarez, Luis Suarez

magn0984
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: A.C. Milan
« Svar #20: 10 Dec 2011, 16:52 »

Er der nogen der har solgt Flamini hvis ja så, meget har i fået for ham for han er ekstremt dyr i løn
Logged

brøndby fanen
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: A.C. Milan
« Svar #21: 11 Dec 2011, 18:18 »

Overvejer et save med den fantastiske klub, milan. Men hvad er transfer budgetet i første sæson. Og hvem er deres største talent
Logged

SkovGaards
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: A.C. Milan
« Svar #22: 11 Dec 2011, 20:25 »

Deres transferbudget er ikke særlig stort, husker det faktisk ikke engang, men der er masser af løntunge spillere at komme af med hvis du er interesseret i at få transferkroner i kassen. Deres største talent må vel være Stephan el Sharaawy.
Logged


probst
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: A.C. Milan
« Svar #23: 02 Jan 2012, 11:26 »

Hvilken taktik er god til en klub som Milan... personligt kan jeg rigtig godt li 4-2-2-2 med kanter. Men har ikke prøvet den i Milan! Hvad er jeres erfaring med forskellige taktikker
Logged

SkovGaards
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: A.C. Milan
« Svar #24: 04 Jan 2012, 18:05 »

Som truppen er til standard kan jeg anbefale at du spiller smalt - altså uden kanter. Med to eller tre angribere, og en offensiv midtbane. Det er altså centralt på banen at holdet har sine forcer - derfor er en 4-1-2-1-2, en 4-3-3 eller en 4-2-3-1(smal) Smiley
Logged


lejones
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: A.C. Milan
« Svar #25: 15 Feb 2012, 13:49 »

Efter 5 og en halv sæson i OB valgte jeg at forlade klubben med 5 nationale titler og 1 Cup title ville prøve noget nyt .
Nu er jeg havnet i AC Milan hvilket er rigtig spændende har fået lavet en masse gode indkøb og har startet sæsonnen ud med 4 sejre og 1 uafgjort..

Nu skal jeg ha klubben tilbage i CL og vinde tuneringen..
Logged

MichaelHarlev
Gæst
 
Sv: A.C. Milan
« Svar #26: 16 Feb 2012, 18:20 »

Hvordan dæælen får I holdet til at scorer mål? Har lige afsluttet min første sæson med Milan, som sluttede med et overraskende mesterskab, trods elendigt spil i rigtig mange kampe. Defensiven ser rigtig solid ud, lukkede kun 19 mål ind i Serie A. Offensiven derimod ser ikke for godt ud. Topscorerne blev Pato og Zlatan begge med 11(!!) mål i alle turneringer, hvilket i min verden er helt igennem elendigt. Så hvordan får I spillerne til at scorer mål? Mit hold ser sådan ud:

Mandanda
Abate - Silva - Nesta(skal have ny) - Taiwo(måske ny)
M. Martin - Nocerino - Gattuso (skal have ny)
Robinho/Cassano(Måske ny)
Zlatan - Pato (overvejer 2 helt nye)
Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: A.C. Milan
« Svar #27: 16 Feb 2012, 18:49 »

Hvilke roller har du givet dine offensive spillere..?

Umiddelbart er Pato jo en oplagt skarpretter, mens jeg ville anvende Zlatan som dydbeliggende. På din midtbane, vil jeg samtidigt sørge for at have en playmaker, så man får det meste ud af Pato og hans speed.
Logged

MichaelHarlev
Gæst
 
Sv: A.C. Milan
« Svar #28: 16 Feb 2012, 19:03 »

Pato = skarpretter, Zlatan = har prøvet ham i forskellige roller, men mest som trequartista/komplet, Robinho/Cassano = Inderste angriber/trequartista.

På midten har jeg netop købt Marvin Martin til playmaker rollen, meen han har ikke helt levet op til de 180 mio han kostede, 2 mål og 9 assists. Har op til anden sæson hentet Di Maria samt Criscito og Bocchetti. Vil forsøge mig med kanter i denne sæson, Robinho på højre som IA og Di Maria på venstre som klassisk wing.
Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: A.C. Milan
« Svar #29: 16 Feb 2012, 19:17 »

Prøv Zlatan som dybdeliggende.. Her vil han få rig mulighed for at udnytte sin fysik, samt hans tekniske og kreative egenskaber. Desuden har han fine egenskaber til at afslutte udefra, så i min optik er han en fremragende dybdeliggende angriber.
Logged

Sider: 1 [2] 3 4 ... 7 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010