home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Aug 2025, 20:48 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
29 Aug 2025, 20:13 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23607
  0 Brugere, 524 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  A.C. Milan
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 7 Udprint
Forfatter Emne: A.C. Milan  (Læst 37090 gange)
Fink
Ynglingespiller

A.C. Milan
« : 31 Okt 2011, 14:58 »

Jeg er startet med denne traditionsrige italienske topklub, og der manglede ligesom en tråd herinde. Så her er den. Og  jeg kan da starte med at fortælle lidt om hvad jeg har gjort.

Jeg startede sæsonen med en forventning om et mesterskab og en semifinaleplads i CL. Med den trup Milan råder over er der i mine øjne både store styrker, men især store svagheder.
Mange af spillerne er gamle og har utroligt høje lønninger. En mand som Flamini hæver utrolige 1,1 mio/uge!
Med hensyn til alderen, så har jeg hele 11 spillere på 30 eller over ud af mine 25 mand. Det er noget, som jeg prioriterede højt at gøre noget ved.

Modsat er der dog en pæn mængde klassespillere især i angrebet, men også forsvaret ser ganske fornuftigt ud. Med Zlatan, Robinho, Pato og Cassano er de godt besat på denne position. I forsvaret er Mexes, Nesta og Silva alle klassespillere. Og med Taiwo og Abate på hver sin back, så er det et ganske pænt udgangspunkt.

Jeg prøvede fra sæsonstart at fornemme markedets interesse for nogle af mine aldrende folk, som Gattuso, Ambrosini og Seedorf, da de trækker relative store lønninger, og ikke har de bedste fremtidsudsigter. Men ingen viste den vilde interesse, så jeg kunne ikke få dem solgt. Jeg prøvede også at sælge Emmanuelson og Flamini, men  fik kun udlånt Emmanuelson og Flamini ville ingen give den løn, som han forlangte. Det endte med at jeg ikke solgte nogen i sommerens transfervindue.

Jeg fik derimod købt Nilmar fra Villareal, da jeg satte mig for, at ville spille med 3 angribere og manglede en god roteringsspiller. Derudover søgte jeg en kreativ midtbanemand, da jeg stort set kun ejede de bolderobrende typer. Valget faldt på Jadson fra Shaktar.

Taktikken og start 11'eren jeg satte mig for at bruge ser således ud:

Abbiati
Abate - Nesta - Mexes - Taiwo

Boateng - Jadson - Van Bommel

Pato - Ibrahimovic-Robinho

Her er Jadson Playmaker og Ibrahimovic Targetman.
Grunden til, at Silva ikke er med, er at han er ude i 7-9 måneder med en skade! Skuffet

Både Gattuso, Yepes, Inzaghi, F. Roma, Zambrotta og Flamini har alle kontraktudløb i sommeren 2012, og hvis ikke jeg kan sælge dem i vinterpausen, så overvejer jeg at lade dem gå. Det vil frigøre 2-3 mio i mit lønbudget og her et godt stykke inde i December, har jeg stadig ikke brugt dem særligt meget.

"Pain is temporary, glory...lasts forever!"
-George Best

OliverAgretoft
Juniorspiller
**

Sv: A.C. Milan
« Svar #1: 01 Nov 2011, 23:02 »

Er ved januar vinduet og eneste ændringer i truppen er en masse opløste ungdomskontrakter og trænere og en hel ny stab ind. (næsten)
Lægger på en meget bekvem førsteplads og succes i CL med en 3-0 sejr hjemme mod United og 0-0 ude gjorde jeg kun var to point fra maksimum point i gruppen. GODKENDT!

Er generelt plaget af skader og da Zlatan nu er skadet i fem minutter skulle der ske noget i januar. Trængte til en ny angriber, en ung til at erstatte Zlatan mens han er skadet. Nu da mit angreb ville bestå af Pato og Robinho i front skulle der en kreativ ned på van Bommel/Ambrosinis plads. Van Bommel var også skadet og både van Bommel er Ambro er meget gamle, så jeg hentede Joao Moutinho.

I angribet kigger jeg på Mbaye Niang, nogen der har erfaringer med ham??

Rossoneri Per Sempre!

SkovGaards
Landsholdsspiller

« Svar #2: 04 Nov 2011, 10:40 »

Lidt sent svar, men Mbaye Niang er fuldstændig fantastisk! hentede ham selv. han gør det godt..

Men så mit eget hold. Ligaen blev kun til en anden plads i første sæson, og semifinale i cl - og cuppen.
Her i anden sæson vandt jeg så ligaen http://imageshack.us/photo/my-images/257/2011110400001.jpg/
Endte relativt tæt med inter, som slog mig i tredje sidste runde. Økonomien er ikke helt i top, og dermed heller ikke transferpengene.. Men jeg klarer mig da indtil videre. Kontrakter med mexes, cassano og robinho er blevet opløst - kunne ikke få dem solgt, de var ikke førstevalg, og de krævede forfærdeligt mange penge! gik igang med en foryngelseskur med det samme, så satser på cl finale næste år hvert fald.

OliverAgretoft
Juniorspiller
**

« Svar #3: 05 Nov 2011, 19:47 »

Her i anden sæson udløb kontrakter med Flamini, Gattuso, Van Bommel, Seedorf, Nesta og mange flere. De var ikke villige til en stor nok lønnedgang så de måtte gå. Hentede så en masse regens oveni dem der rykkede op fra mit eget akademi. Så min gennemsnits alder er ret ung, og det bliver også en svær sæson. Men mine knalddygtige talentspejdere vurderer flere af regen spillerne til 3.5 - 4.5 stjerner i potentiale, så fremtiden ser da lys ud. Må her de næste år bare sætte min lid til Silva, Obi Mikel og Pato. For det bliver hårdt! :-D

Rossoneri Per Sempre!

krølle
Reserveholdsspiller

« Svar #4: 05 Nov 2011, 20:58 »

synes du skal forlænge med gattuso, og lade de andre gå...
men ellers et fint hold, hvordan spiller cassano?

... U ain't got a minute.

Roberto_Baggio
Førsteholdsspiller

« Svar #5: 06 Nov 2011, 13:27 »

Jeg syns det er pudsigt, uanset om det er i FM11 eller FM12 Milan tråden så ligner det en generel linie at ville af med spillere som Seedorf, Ambrosini, Gattuso m.m

Ambrosini er anfører for Milan, så han er første mand på mit holdkort i Milan, oven i hatten er han egen avl.
Seedorf  har jeg nok bare en svaghed for, han skuffer mig sjældent.. Han er dyr i løn, men har tit en fod med i sejren når han er på banen.

Van Bommel syns jeg var et mærkeligt køb Milan lavede, så her har jeg forståelse så for at få ham ud.
Flamini er bare løntung så her forstår jeg også at han bare skal sælges.. Han er dog kun 27 hvilket er ungt i Milan.

Gattuso er vist nok viceanfører(?) men kan jeg godt sætte mig ind i at sælge ham, hans tal er ganske vilde men koster en ordenlig røvfuld i løn og som jeg ser det er han backup spiller..
Og jeg bruger hellere Fossatti fremfor Gattuso for at udvikle ham.

Love the Blues

Robberman
Landsholdsspiller

« Svar #6: 06 Nov 2011, 18:20 »

2 sæson - alle de løntunge herrer er røget, dvs. næsten hele holdet   Rullende Øjne

Vandt ligaen første år, og er nu i November, hvor der er spillet 12 kampe, og det er blevet til 11 sejre og én uafgjort  Cool
Holdopstilling:

Marc-André ter Stegen

Sime Vrsaljko -- Thiago Silva -- Christopher Samba -- Dominico Criscito

Jádson -- Massimo Ambrosini -- Fernandinho

Pato -- Edinson Cavani -- Carlos Tevez

He cheats! he dives! he hates the Jackson 5, Luis Suarez, Luis Suarez

Roberto_Baggio
Førsteholdsspiller

« Svar #7: 06 Nov 2011, 19:29 »

2 sæson - alle de løntunge herrer er røget, dvs. næsten hele holdet   Rullende Øjne

Vandt ligaen første år, og er nu i November, hvor der er spillet 12 kampe, og det er blevet til 11 sejre og én uafgjort  Cool
Holdopstilling:

Marc-André ter Stegen

Sime Vrsaljko -- Thiago Silva -- Christopher Samba -- Dominico Criscito

Jádson -- Massimo Ambrosini -- Fernandinho

Pato -- Edinson Cavani -- Carlos Tevez

Bortset fra jeg ikke kender din Keeper og Højre back ser holdet stærkt ud, god kombi af fysik og kreativtet..

Hvad har du af homegrown spillere??
I din start-11 er der kun 2 tilbage, Ambro og Pato. (og criscito men han er vist ikke avlet af Milan)

Love the Blues

OliverAgretoft
Juniorspiller
**

« Svar #8: 06 Nov 2011, 19:50 »

Cassano gør det godt for mig, men her i anden sæson er jeg begyndt at få beskeder fra min assistent om at han har toppet. Ambro er stadig min anfører. Har skilt mig af med Van Bommel, men hvorfor i alverden sys du han var et mærkeligt køb? Havde det også sådan i starten, men  lige fra start har han da spillet sublimt og sammen med Zlatan, Robinho oh midterforsvaret klar nøglen til Milans mesterskab sidste år. Han har været fænomenal for milan!

Rossoneri Per Sempre!

Roberto_Baggio
Førsteholdsspiller

« Svar #9: 06 Nov 2011, 20:01 »

Cassano gør det godt for mig, men her i anden sæson er jeg begyndt at få beskeder fra min assistent om at han har toppet. Ambro er stadig min anfører. Har skilt mig af med Van Bommel, men hvorfor i alverden sys du han var et mærkeligt køb? Havde det også sådan i starten, men  lige fra start har han da spillet sublimt og sammen med Zlatan, Robinho oh midterforsvaret klar nøglen til Milans mesterskab sidste år. Han har været fænomenal for milan!

Hvis jeg husker korrekt fik Milan VanBommel gratis, så økonomisk set var det en god handel Milan gjorde ved at hente ham.

Men ser man det i forhold til spillet og de spillere Milan har på samme position, mener jeg ikke der var et behov for endnu en..

Jeg benægter slet ikke at han har spillet godt for Milan i virkeligheden, men i spillet er han meget langt nede i hierkiet(staves), i mit save vel at mærke..
For mig ville valget til midtbanen blive taget i følgende rækkefølge:
- Ambrosini
- Nocerino
- Aquilani
- Seedorf
- Gattuso
- Flamini
- Van Bommel

I nogle tilfælde vil også Fossatti komme foran for at udvikle ham.

Love the Blues

krølle
Reserveholdsspiller

« Svar #10: 07 Nov 2011, 12:49 »

Personligt synes ejg du ahr for få italienere..
Jeg synes du skulle prøv at hente nogle italienske spillere ind,
men men jeg synes det er godt at du bibeholder ambro i start 11'eren - jeg vil anbefale marilungo,

... U ain't got a minute.

OliverAgretoft
Juniorspiller
**

« Svar #11: 08 Nov 2011, 22:49 »

Kan være jeg misforstår dig, men du kan jo ikke klantre Berlusconi og Galliani for at have hentet en SUPER spiller til ingen penge fordi han så ikke er god nok i FM? Det er jo plat.

Rossoneri Per Sempre!

Roberto_Baggio
Førsteholdsspiller

« Svar #12: 09 Nov 2011, 09:17 »

Kan være jeg misforstår dig, men du kan jo ikke klantre Berlusconi og Galliani for at have hentet en SUPER spiller til ingen penge fordi han så ikke er god nok i FM? Det er jo plat.

Hehe, true.. Sådan kunne man faktisk godt læse indlægget...

Love the Blues

NMadsen
Ynglingespiller

« Svar #13: 09 Nov 2011, 19:33 »

Kan nogen fortælle mig hvordan økonomien ser ud efter første sæson? Smiley

OliverAgretoft
Juniorspiller
**

« Svar #14: 09 Nov 2011, 21:17 »

Den er ikke synderligt god. Jeg håndterer min økonomi ganske godt vil jeg mene, og jeg fik udleveret et transfer budget på 253 millioner. Skal så siges at jeg ikke solgte nogle spillere for dyre beløb, men jeg havde heller ikke nok til at bestyrelsen ville færdiggøre ungdomsfacilitetern e. De aflyste byggeriet to dage før det skulle stå færdigt.

Rossoneri Per Sempre!

Sider: [1] 2 3 ... 7 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010