home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23288
  2 Brugere, 402 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pedenmedroden
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  A.C. Milan
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 7 Udprint
Forfatter Emne: A.C. Milan  (Læst 31417 gange)
bøvle
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: A.C. Milan
« Svar #45: 10 Apr 2012, 13:09 »

Jeps er også lige startet, eller lige blevet færdig med første sæson, der mirakuløst nok endte med et lille overskud. Robinho klart bedste spiller sammen med Zatan, der blev topscorer, så surt du har solgt ham. Hvad regner du med på venstrekanten, når du har solgt både Cassano, Robinho og Emannuelsson ? Smiley

Men ja, økonomien er en stor udfordring Smiley Kan dog anbefale en et-årig forlængelse til nogle af de gamle, de er villige tilg at gå ned i løn Peace
Logged

Angel3DG
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: A.C. Milan
« Svar #46: 10 Apr 2012, 13:19 »

Spiller slet ikke med kanter Peace solgte  Cassano, Robinho og Emannuelsson , da jeg syns de trak meget i løn Smiley
Overvejer at forlænge med Nesta og måske gattuso Wink hvem har du købt til din anden sæson så? Opstemt
Logged

Danmark - Brøndby <3
England - Liverpool <3

bøvle
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: A.C. Milan
« Svar #47: 10 Apr 2012, 13:39 »

Faktisk ikke ret mange. Jeg har været ramt af reglen om max at hente to ikke-eu spillere. Så har ike købt det vilde ind. Har lejet balotelli og købt Astori, samt fået fat i Adler på fri transfer. Efter denne sæson kommer Pastore og Vidal dog til Smiley Jeg har købt de to kroater fra Dinamo, og det skulle jeg ikke have gjort, da de kun er breddespillere og nu er skyld i de toførnævnte ikke kan komme før efter sæsonen Wink

Men ja, de tre du nævnte trækker nemlig rigtig rigtig meget i løn Smiley
Logged

Angel3DG
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: A.C. Milan
« Svar #48: 10 Apr 2012, 13:42 »

Vil også prøve at få fat i Adler Smiley Syns der mangler en ordenlig målmand :Huh
Pastore og Vidal to rigtig gode spillere, men ja ærgeligt med den ikke-eu regl i dit tilfælde, men når de ankommer tror jeg nok de skal blive en gevindst for dig Opstemt
Logged

Danmark - Brøndby <3
England - Liverpool <3

bøvle
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: A.C. Milan
« Svar #49: 10 Apr 2012, 13:48 »

Det tror jeg du har helt ret i. Og angående keeper så synes jeg også jeg manglede. Jeg havde Abbiati på bænken stort set hele første sæson, da han virkelig ikke imponerede mellem stængerne. Havde dog ikke Nogle nye i tankerne, da jeg mente jeg skule forstærkes andre steder først, men da Adler pludselig var på fri kunne jeg da ikke lige lade være Wink

Hvilken formation bruger du ?? Opstemt
Logged

blomvikings
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: A.C. Milan
« Svar #50: 10 Apr 2012, 13:51 »

Vil også prøve at få fat i Adler Smiley Syns der mangler en ordenlig målmand :Huh
Pastore og Vidal to rigtig gode spillere, men ja ærgeligt med den ikke-eu regl i dit tilfælde, men når de ankommer tror jeg nok de skal blive en gevindst for dig Opstemt

Lidt OT da det ikke har meget med Milan at gøre, men mht. Rene Adler, er han så ikke blevet markant dårligere efter den nye patch? Jeg synes han har fået et hak ned i de fleste stats.
Logged

bøvle
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: A.C. Milan
« Svar #51: 10 Apr 2012, 13:55 »

Det ved jeg ikke om han har, jeg har ikke haft ham før, og han er stadig markant bedre end de nuværende spillere på positionen, og det er jo det, der tæller Smiley
Logged

blomvikings
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: A.C. Milan
« Svar #52: 10 Apr 2012, 14:01 »

Det ved jeg ikke om han har, jeg har ikke haft ham før, og han er stadig markant bedre end de nuværende spillere på positionen, og det er jo det, der tæller Smiley

Ja helt sikkert ! Men det var mere om i havde bemærket det Smiley

Han har altid fået 4+ stjerner i de rapporter jeg har lavet af ham, og nu får han 3 - 3.5 stjerner.... Lidt underligt. Godt nok har han været skadet længe i IRL og er helt uforståeligt blevet sat af grundet det.
Logged

Angel3DG
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: A.C. Milan
« Svar #53: 10 Apr 2012, 14:04 »

Det tror jeg du har helt ret i. Og angående keeper så synes jeg også jeg manglede. Jeg havde Abbiati på bænken stort set hele første sæson, da han virkelig ikke imponerede mellem stængerne. Havde dog ikke Nogle nye i tankerne, da jeg mente jeg skule forstærkes andre steder først, men da Adler pludselig var på fri kunne jeg da ikke lige lade være Wink

Hvilken formation bruger du ?? Opstemt
Ja jeg tænker at Adler må være bedre end dem der er i klubben Smiley
spiller med en 3-mands midtbane, en offensiv midt og 2 angribere Opstemt

bøvle du har tilfældigvis ikke et forslag til en kommende angrebs makker til pato? Opstemt
« Seneste Redigering: 10 Apr 2012, 14:21 af fred91 » Logged

Danmark - Brøndby <3
England - Liverpool <3

bøvle
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: A.C. Milan
« Svar #54: 11 Apr 2012, 00:04 »

Er jeg den eneste, der har yderst svært ved at finde nogle italienere, der er gode nok til at hente til milan ?  Jeg vil egentlig gerne have en hel del hjemmelige spillere på holdet, men synes det er super besværligt at finde italienere der har det tilstrækkelige niveau.

@Fred91: Nej det har jeg ikke. Har selv overvejet at skippe Zlatan afsted, men tvivler på nogle vil have ham, plus han præsterer super godt. Men har som sagt lejet Super Mario og har meget stærkt overvejet at hente Niang. Ellers kan jeg se du har søgt spillere af samme statur som Zlatan, og der kan jeg måske lede opmærksomheden hen på Cardozo fra benfica Smiley
Logged

Angel3DG
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: A.C. Milan
« Svar #55: 11 Apr 2012, 00:41 »

Er jeg den eneste, der har yderst svært ved at finde nogle italienere, der er gode nok til at hente til milan ?  Jeg vil egentlig gerne have en hel del hjemmelige spillere på holdet, men synes det er super besværligt at finde italienere der har det tilstrækkelige niveau.

@Fred91: Nej det har jeg ikke. Har selv overvejet at skippe Zlatan afsted, men tvivler på nogle vil have ham, plus han præsterer super godt. Men har som sagt lejet Super Mario og har meget stærkt overvejet at hente Niang. Ellers kan jeg se du har søgt spillere af samme statur som Zlatan, og der kan jeg måske lede opmærksomheden hen på Cardozo fra benfica Smiley
Siger tak for dit bud Smiley men tror jeg beholder Zlatan alligevel, da jeg endelig har fået ham igang Wink dit problem med at finde ialienere som er gode nok. syns jeg bestemt også at jeg har  Huh Derfor er det ikke så mange italienere som jeg har hentet, håber der kommer nogen gode italienske regens om ikke andet  Smiley
« Seneste Redigering: 11 Apr 2012, 00:43 af fred91 » Logged

Danmark - Brøndby <3
England - Liverpool <3

Angel3DG
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: A.C. Milan
« Svar #56: 11 Apr 2012, 15:00 »

Jeg er så småt kommet igang med 2 sæson, 1 sæson gav et meget spinkelt mesterskab Smiley
Håber på at være lidt bedre kørende denne sæson, har skilt mig af med mange af de gamle spillere og hentet en del nye folk til Opstemt
mine bedste spillere 1 sæson var : Pato,Stephan El Shaarawy og Mapou yanga Mbiwa Smiley
Nye spillere købt til 2 sæson :
ind -
Rene Adler
Yohan Cabaye
Sebastien Corchia
Domenico Criscito
Pablo Piatti
Carlos Fierro
Adryan

Er utrolig hårdt ramt af skader heletiden, hvilket har fået mig til at overveje at starte med et andet hold
Logged

Danmark - Brøndby <3
England - Liverpool <3

bøvle
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: A.C. Milan
« Svar #57: 11 Apr 2012, 15:20 »

Av av av AV nogle indkøb - hvordan har du gjort det? Bliver helt misundelig, kan du lokkes til at smide et SS af transfers? Smiley

Mine spillere er også hele tiden skadet, og når de ik er skadet, så smækker de umotiveret folk ned og får direkte rødt !!

Og er det rigtigt du har kørt en sæson af på én dag? Grin
« Seneste Redigering: 11 Apr 2012, 15:22 af bøvle » Logged

Angel3DG
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: A.C. Milan
« Svar #58: 11 Apr 2012, 15:51 »

Av av av AV nogle indkøb - hvordan har du gjort det? Bliver helt misundelig, kan du lokkes til at smide et SS af transfers? Smiley

Mine spillere er også hele tiden skadet, og når de ik er skadet, så smækker de umotiveret folk ned og får direkte rødt !!

Og er det rigtigt du har kørt en sæson af på én dag? Grin
Ja der er bare mange skader og røde kort  Huh
Ja har spillet en sæson det sidste døgns tid Peace har nemlig nogle fri dage, så har masser af tid til gaming Smiley
Smider lige et ss ud Wink
http://imageshack.us/photo/my-images/607/milana.png/ Here you go Wink
Følte virkelig at der skulle forstærkes på nogle pladser, så derfor de indkøb Opstemt
« Seneste Redigering: 11 Apr 2012, 16:00 af fred91 » Logged

Danmark - Brøndby <3
England - Liverpool <3

bøvle
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: A.C. Milan
« Svar #59: 11 Apr 2012, 16:13 »

Gode køb, er især vild med dine køb af Criscito og Cabaye Grin
Logged

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 7 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010