home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Dec 2024, 22:25 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23474
  0 Brugere, 521 Gæster Online.

Nyeste Bruger: LaicOaken
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | | | |-+  FM12 for nemt?
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] Udprint
Forfatter Emne: FM12 for nemt?  (Læst 7314 gange)
Saxdreng
Ynglingespiller

Sv: FM12 for nemt?
« Svar #15: 29 Okt 2011, 18:53 »

I min optik er det også blevet lettere i FM12 med at få de ønskede resultater. Spiller4 med FCN og efter 21 kamp fører jeg superligaen med 45 point - 6 point foran FC Midtjylland. Kom i europa league på reglen om udebane mål imod celtic, men måtte indkasserer en 4 plads i gruppen selvom jeg fik 7 point i gruppen. Jeg havde Lazio, Sporting og Rennes som modstandere. Så det må vel også være en over middel præstation.

"Hvis du var en ludobrik, var du så slået hjem nu?"

mvp
Lilleputspiller
*

« Svar #16: 31 Okt 2011, 11:00 »

Tak for svarene, der ser ud til at være lidt delte meninger, jeg har i mellemtiden spillet lidt mere, og synes stadig jeg kommer alt for nemt frem til gode resultatre, uden at købe spillere, eller bruge særlig lang tid på at lave en opstilling/taktik.

Der var en der nævnte, at det er klart det er nemt med Man Utd eller lign. hold. Jeg er helt enig, men i demoen har jeg kun spillet med hold, der var spået en sæson som nedrykningskandidat er i diverse ligaer.

Tror sgu jeg venter med at købe, til efter januar opdateringen, kan være de laver lidt balancering af spillet, sammen med transferopdateringe n. Har desuden gang i en god karriere i FM11 med Celano i Italien Smiley

Saemala
Lilleputspiller
*

« Svar #17: 02 Nov 2011, 01:14 »

Jeg synes sgu også spillet er blevet ALT for let, hvilket er virkelig skuffende.
Jeg slog bl.a Birmingham med 4-0 på udebane, og vandt sammenlagt med hele 13-2 over M. Haifa i Euro League kvalen!
Det rakte til en kvartfinale plads, og de eneste indkøb jeg havde foretaget, var Rieks og Gil!
I ligaen lå jeg side om side med FCK indtil sidste runde, hvor jeg vinder ligaen på målscoren!
Der var desuden 17 point ned til 3. pladsen.

EDIT; Det var med FC Midtjylland Wink

Kezman
Landsholdsspiller

« Svar #18: 02 Nov 2011, 02:01 »

Det er altid for nemt i starten! Men så kommer der en patch, og det blir mere og mere realistisk.. Sådan synes jeg det plejer at være.

maaahhh-h-h-h

sebbe
Reserveholdsspiller

« Svar #19: 02 Nov 2011, 11:48 »

Mener også at det er for let. Det er for let at vinde over større modstander.
Håber at de får rettet lidt op på det.
Har bl.a. vundet 4-2 over Arsenal med Brøndby. En smule urealistisk, vil jeg mene.
Det virker til at være alt for nemt i Europa, ifølge mig.

nikovic
Reserveholdsspiller

« Svar #20: 02 Nov 2011, 12:04 »

Synes sgu hverken det er sværere eller nemmere.

Silkeborg - Har spillet 1 sæson med dem og det gik vel som man kunne forvente med en 7 plads i ligaen.
Manchester City - Har spillet 10 liga kampe med dem. 9 vundet 1 tabt, hvilket der vel ikke er noget underligt i.
Real Betis - Har spillet 1 kamp med dem. Tabte til Granada.
Kjellerup - Har spillet 3 kampe med dem. 1 vundet 2 tabte.
Chester - Har vundet 1 kamp med, spillet 1 uafgjort og tabt 1.

Så alt i alt er der vel egentlig ikke noget at komme efter fra min side.

Du kan da ikke tage dine saves med Chester, Kjellerup, Real Betis og Manchester City med i en begrundelse for hvor svært spillet er..

plutonium
Manager

« Svar #21: 02 Nov 2011, 12:11 »

Du kan da ikke tage dine saves med Chester, Kjellerup, Real Betis og Manchester City med i en begrundelse for hvor svært spillet er..

Hvordan i alverden skal han ellers begrunde det? crazy

Der er da både stærke og svage hold i hans eksempler, hvilket da giver et noget mere nuanceret billede end alle dem der kun taler om tophold Peace

Det er jo netop ved at komme med dokumentation for hans argumenter at hans mening kan bruges!

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Lavezzi
Gæst

« Svar #22: 02 Nov 2011, 12:18 »

Hvordan i alverden skal han ellers begrunde det? crazy

Der er da både stærke og svage hold i hans eksempler, hvilket da giver et noget mere nuanceret billede end alle dem der kun taler om tophold Peace

Det er jo netop ved at komme med dokumentation for hans argumenter at hans mening kan bruges!
Mon ikke nikovic tænker på antallet af kampe med de hold. 

plutonium
Manager

« Svar #23: 02 Nov 2011, 12:21 »

Det vil jeg da håbe Wink

Men det er da lige præcis sådan en argumentation der skal på bordet! Så er det rigtigt, at længden på de saves ikke holder, men selve det at bruge sine resultater som udgangspunkt for at vurdere spillets sværhedsgrad er jo helt korrekt Peace

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

storm2006
Lilleputspiller
*

« Svar #24: 02 Nov 2011, 19:13 »

Spiller med Tottenham fører Premier Legue.
Min topscorer har allerede scoret 35 mål og jeg mangler stadig 7 kampe.

Ariana Grande
Manager

« Svar #25: 02 Nov 2011, 19:18 »

Det var det jo nok ja. Men havde ikke mere at tage med Smiley

Nu har jeg dog spillet 1 sæson med City og måske har den været lidt walkover agtig.

Vandt alt i England, mens jeg tabte 1-0 til Real Madrid i CL finalen. Før den havde jeg fået maks point i gruppespillet og banket de fleste modstandere fuldstændigt i de videre runder.

Aguero scorede over 80 mål i sæsonen.

Så ja. Lidt nemt med City er det i hvert fald.

Sider: 1 [2] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010