home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Dec 2024, 22:25 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23474
  0 Brugere, 537 Gæster Online.

Nyeste Bruger: LaicOaken
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | | | |-+  FM12 for nemt?
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: FM12 for nemt?  (Læst 7315 gange)
mvp
Lilleputspiller
*

FM12 for nemt?
« : 28 Okt 2011, 17:14 »

Ok jeg vil lige starte med at sige, at jeg kun har spillet demoen.

Hvordan synes i at sværhedsgraden er i forhold til tidligere FM spil? Jeg bliver ved at læse på diverse FM forums, at folk finder det for nemt, har set diverse tråde med folk, der har vundet CL i deres første sæson med klubber som Ajax, Rangers, Marseille og lign. hold, uden at forstærke truppen. Ligesom folk har nemt ved at vinde de forskellige ligaer, både de øvre og nedre ligaer.

Hvordan opfatter i dette? Vinder i flere kampe end i har gjort i tidligere spil?

Havde selv tænkt mig at købe spillet lidt efter udgivelse, så de væreste bugs var rettet, men hvis det virkelig er så nemt, så bliver jeg bare ved FM11 - der er (for mig) intet kedeligere end at vade igennem ligaen uden udfordring.

Swizz CataR
Manager

Sv: FM12 for nemt?
« Svar #1: 28 Okt 2011, 22:20 »

Min oplevelse af spillet har været, at spillet er vildt nice! Dermed ikke sagt at der ikke endnu kan være små fejl.
Om det er nemmere end tidligere ved jeg ikke. Jeg synes det er meget mere fangende, på den måde at jeg synes man i højere grad kan føle sig heldig eller uheldig.

Men jo, der er nok nogle der har nemt ved at få gode resultater - men det var der jo også i de forrige spil Smiley

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

40xmax
Ynglingespiller

« Svar #2: 28 Okt 2011, 22:29 »

vil sige det samme som Swizz, man ved aldrig hvad der sker i en kamp du vinder ikke 5-0 3 kampe i træk det er meget små sejre du får det gøre jeg men nogle gange så vinder jeg da også stort Smiley

FC BAYERN MÜNCHEN <3
Franck Ribéry <3

Sebaztiian
Juniorspiller
**

« Svar #3: 28 Okt 2011, 22:46 »

Jeg synes tvært i mod det er langt sværere!
Men er enig med de to andre!

F.C. Internazionale!

hyper
Lilleputspiller
*

« Svar #4: 29 Okt 2011, 00:10 »

Det er bare et spørgsmål om at vælge de rigtige hold i forhold til udfordring, ja det er nemt at vinde alt med Manchester United, Barcalona, Real Madrid og de hold, men ta' f.eks Leed United, Horsens, Hull eller Notts County , så bliver det jo automatisk noget sværre og vinde alt men dem, men det kan lade sig gøre, har selv gjort det.

Nibali
Landsholdsspiller

« Svar #5: 29 Okt 2011, 00:21 »

Ja, FM12 er blevet en del nemmere i min optik. Og kedeligere af den grund. Når jeg tager Brøndby, ikke køber ind og kun bruger sekunder på at sætte taktikken, ønsker jeg ikke at slå Rangers 2:0, FCK 3:0 i PARKEN, eller lign. Men ikke desto mindre er det sket.

DYDERNE
- MIN FORTÆLLING OM HSV's KAMP MOD TOPPEN

TMazz
Førsteholdsspiller

« Svar #6: 29 Okt 2011, 02:08 »

Mit første spil med Brøndby endte med mesterskab i første sæson, uden indkøb... langt foran FCK + jeg vandt alle 3 indbyrdes opgør.
Det var FC Midtjylland der sluttede 2'er.. 3 point bag mig.

Er i anden sæson nu, Clarence Goodson er min topscore med 15 mål.. Og har ikke nogen bug hjørnetaktik, han er sat til at angribe nærmeste stolpe.

Indtil videre for nemt...

morten #7
Ynglingespiller

« Svar #7: 29 Okt 2011, 09:51 »

Jeg synes det er blevet meget svære ... Det svære er at score mål.. Jeg brænder virkelig mange 100 % chancer, og så får jeg skader hele tiden .. ret irriterende

Metsu1
Manager

« Svar #8: 29 Okt 2011, 09:55 »

Jeg synes det er blevet meget svære ... Det svære er at score mål.. Jeg brænder virkelig mange 100 % chancer, og så får jeg skader hele tiden .. ret irriterende

Jeg synes også, det er meget sværere end tidligere versioner.

Mit store problem er, at jeg ikke kan få lukket af for modstanderne, som har mange afslutninger i mod mig i løbet af kampene.

real ralle
Førsteholdsspiller

« Svar #9: 29 Okt 2011, 10:03 »

Synes faktisk at spillet er blevet noget sværere. I FM11 skulle jeg blot havde en middelmådig angriber, som sagtens kunne banke en 20-25 kasser ind på en sæson. Men i FM12 har jeg, i samtlige klubber jeg har spillet i, haft ekstreme problemer med at få mig en målscorer.

Dette kan selvfølgelig skyldes at jeg ikke har fundet den rette taktik, men jeg synes altså det er blevet sværere.

Metsu1
Manager

« Svar #10: 29 Okt 2011, 10:15 »

Ja, FM12 er blevet en del nemmere i min optik. Og kedeligere af den grund. Når jeg tager Brøndby, ikke køber ind og kun bruger sekunder på at sætte taktikken, ønsker jeg ikke at slå Rangers 2:0, FCK 3:0 i PARKEN, eller lign. Men ikke desto mindre er det sket.

Så er du heldig, Nibali  Wink

Forsøgte mig med BIF, men jeg kunne slet ikke få det til at fungere, tabt den ene kamp efter den anden.

Hvilken taktik satte du fra starten?

DeBuur
Manager

« Svar #11: 29 Okt 2011, 10:43 »

Enig - har selv overraskende meget succes i mine prøve spil - har spillet med Liverpool og Arsenal og det går altså relativt nemt.

Jeg har dog også lagt mærke til at det er svært at få lukket af I de bagerste rækker og at det betaler sig at anbribe bagerste eller forreste stolpe ved hjørne spark.

I alle de andre år starter jeg med at lave min egen db hvor jeg minimerer skades hyppigheden idet der ofte er er et urealistisk skades billed i starten og det syntes jeg ødelægger min glæde ved spillet.
Det syntes jeg dog ikke har været nødvendigt i år...men det kan jo være et tilfælde.

YNWA

TD-TD
Ynglingespiller

« Svar #12: 29 Okt 2011, 10:59 »

Efter min mening er det også blevet for nemt..
Spillet med Q.P.R og Tottenham hvor det er gået over alt forventning.

Det eneste jeg syns er blevet sværere er bagkæden. Den kan jeg simpelthen ikke få til at hænge sammen.
det er lige umiddelbart en stor udfordring at få til at hænge sammen.

FM11 var sværere efter min mening.

ARSENAL

oddsb.blogspot.com

morten #7
Ynglingespiller

« Svar #13: 29 Okt 2011, 11:29 »

Det med jeg ikke kan score mål, det tar jeg vidst lige i mig igen ..
Efter jeg ændrede i taktikken med hensyn til løb og ryk i huller, så har jeg en målscore der hedder 24-0 for de sidste 6 kampe ...
Det med i snakker om at det er svært at lukke af bagud, det problem har jeg så ikke haft ..

Ariana Grande
Manager

« Svar #14: 29 Okt 2011, 11:37 »

Synes sgu hverken det er sværere eller nemmere.

Silkeborg - Har spillet 1 sæson med dem og det gik vel som man kunne forvente med en 7 plads i ligaen.
Manchester City - Har spillet 10 liga kampe med dem. 9 vundet 1 tabt, hvilket der vel ikke er noget underligt i.
Real Betis - Har spillet 1 kamp med dem. Tabte til Granada.
Kjellerup - Har spillet 3 kampe med dem. 1 vundet 2 tabte.
Chester - Har vundet 1 kamp med, spillet 1 uafgjort og tabt 1.

Så alt i alt er der vel egentlig ikke noget at komme efter fra min side.

Sider: [1] 2 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010