home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Dec 2024, 22:25 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23477
  0 Brugere, 668 Gæster Online.

Nyeste Bruger: rune.saksager
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  The Red Devils
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 5 6 [7] Udprint
Forfatter Emne: The Red Devils  (Læst 19658 gange)
Robberman
Landsholdsspiller

Sv: The Red Devils
« Svar #90: 26 Dec 2011, 23:57 »

Wow for en drejning - skulle lige til at slå væk da jeg så at det var om Chelsea, men den har jo taget en fantastisk drejning!

Dog har jeg 2 spørgsmål:

1. Hvordan kan det gå så galt? :S Jeg tror kun at jeg er blevet fyret 2-3 gange i alle de FM spil jeg har haft?  Peace Forstår det ikke helt - du virker nu rutineret i din handlemåde i de forskellige klubber?  Smiley

2. Hvorfor ikke tage ham du har ført med hele den lange vej fra Chelsea?

Og et lille uventet bonus et, kunne man ikke få et af overstående ("Din" mand) & Lukaku? Har aldrig set ham SÅ vild i FM12! Smiley

Fortsat god Mandag! Smiley (Jeg nåede det lige - det er Tirsdag om 3 minutter  funny Rullende Øjne)

He cheats! he dives! he hates the Jackson 5, Luis Suarez, Luis Suarez

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #91: 27 Dec 2011, 00:26 »

Kanon blog Smiley
Tusind tak skal du have. Det glæder mig at høre! :-)

Wow for en drejning - skulle lige til at slå væk da jeg så at det var om Chelsea, men den har jo taget en fantastisk drejning!

Dog har jeg 2 spørgsmål:

1. Hvordan kan det gå så galt? :S Jeg tror kun at jeg er blevet fyret 2-3 gange i alle de FM spil jeg har haft?  Peace Forstår det ikke helt - du virker nu rutineret i din handlemåde i de forskellige klubber?  Smiley

2. Hvorfor ikke tage ham du har ført med hele den lange vej fra Chelsea?

Og et lille uventet bonus et, kunne man ikke få et af overstående ("Din" mand) & Lukaku? Har aldrig set ham SÅ vild i FM12! Smiley

Fortsat god Mandag! Smiley (Jeg nåede det lige - det er Tirsdag om 3 minutter  funny Rullende Øjne)

Først og fremmest også god tirsdag til dig. Og tak for denne lange kommentar! :-)

1) Tjo altså. Jeg tror meget på mine unge spillere og det koncept jeg nu prøver på at spille. De unge greb måske ikke alle chancen, og det gik meget udover resultaterne. Samtidig har jeg været utrolig stædig, og holdt ved mine principper. Også selv om de ikke virkede hverken første, anden eller tredje gang. Fyringen i Chelsea var fortjent, mens den i Everton jo ikke var fordi, jeg var ringe. Det var fordi, at jeg ville tilbage til Chelsea. Den i Tottenham var egentlig også fair nok. Jeg havde en god tid der, men gik lidt død i sidste sæson. Jeg var nok umotiveret og fik en fortjent fyreseddel. Dog ser det ud til at gå meget godt her i Manchester United.

Men altså jeg ved det ikke rigtig. Jeg har vel bare holdt ved mine ting. Også selv om de ikke fungerede. :-)

2) Jeg går ud fra, at det er Josh McEachran, du snakker om? Jo, det er egentlig meget enkelt. Jeg vil gerne McEachran det bedste. Og det får han ikke her i Manchester United. Han vil nok ikke få alt for meget spilletid, og derfor ser jeg hellere, at han får succes i en anden klub. Desuden er han også skiftet til WBA og spiller godt der.

3) Og jo, selvfølgelig kan du få et screenshot af de to. Værsgo:

ROMELU LUKAKU
JOSH MCEACHRAN

Robberman
Landsholdsspiller

« Svar #92: 27 Dec 2011, 09:54 »

Tusind tak skal du have. Det glæder mig at høre! :-)
Først og fremmest også god tirsdag til dig. Og tak for denne lange kommentar! :-)

1) Tjo altså. Jeg tror meget på mine unge spillere og det koncept jeg nu prøver på at spille. De unge greb måske ikke alle chancen, og det gik meget udover resultaterne. Samtidig har jeg været utrolig stædig, og holdt ved mine principper. Også selv om de ikke virkede hverken første, anden eller tredje gang. Fyringen i Chelsea var fortjent, mens den i Everton jo ikke var fordi, jeg var ringe. Det var fordi, at jeg ville tilbage til Chelsea. Den i Tottenham var egentlig også fair nok. Jeg havde en god tid der, men gik lidt død i sidste sæson. Jeg var nok umotiveret og fik en fortjent fyreseddel. Dog ser det ud til at gå meget godt her i Manchester United.

Men altså jeg ved det ikke rigtig. Jeg har vel bare holdt ved mine ting. Også selv om de ikke fungerede. :-)

2) Jeg går ud fra, at det er Josh McEachran, du snakker om? Jo, det er egentlig meget enkelt. Jeg vil gerne McEachran det bedste. Og det får han ikke her i Manchester United. Han vil nok ikke få alt for meget spilletid, og derfor ser jeg hellere, at han får succes i en anden klub. Desuden er han også skiftet til WBA og spiller godt der.

3) Og jo, selvfølgelig kan du få et screenshot af de to. Værsgo:

ROMELU LUKAKU
JOSH MCEACHRAN

Tak - for det! Smiley Du har faktisk inspireret mig til at forlade min yderst succesfulde FCK-karriere, for at starte en ny en op med United. Konceptet vil så blive at jeg ikke køber nogle spillere!  Shockeret

Skal se om jeg kan holde fast i City med deres milliarder ovs. Smiley

Starter den lidt senere i dag, og overvejer at blogge lidt om den. Da jeg er blevet lidt afhængelig af din blog, har du så nogle gode tips til mig som jeg kan tage med på vejen?  Peace

He cheats! he dives! he hates the Jackson 5, Luis Suarez, Luis Suarez

Sider: 1 ... 5 6 [7] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010