home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:29:46 warmon Blogkonkur... [20] Journeyman - Ende...
I går kl. 21:30:32 warmon Blogkonkur... #6 - Danish Viking War...
I går kl. 21:27:02 warmon Blogkonkur... 5# Hjertet banker kun ...
I går kl. 20:44:50 Wester Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 05:48:55 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23302
  1 Bruger, 108 Gæster Online.

Indlæg: 1132758 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: rozlily04
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  The Red Devils
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 7 Udprint
Forfatter Emne: The Red Devils  (Læst 18377 gange)
BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
The Red Devils
« : 27 Okt 2011, 20:17 »


INTRO
     

Denne blog, kommer til at omhandle mit yndlingshold, Chelsea. Jeg har som mange andre, valgt at starte ud, med ens yndlingshold, og da mit elskede mandskab, hedder Chelsea, står jeg nu her. Jeg har ingen grafiske evner overhovedet, så på den front, skal I ikke forvente meget. I skal ligeledes heller ikke forvente updates der er længere end Da Vinci Mysteriet, men derimod kortere updates, som vil beskrive en længere periode. Jeg tror den vigtigste faktor, for at holde motivationen oppe, er at man ikke er tvunget til at skrive en update, hver gang man har spillet 3 kampe.

Ellers vil jeg for første gang i min tid på scenen, blogge om mit absolutte favorithold. Derfor vil jeg byde velkommen til denne blog, og velkommen til en fortælling om Chelsea Football Club.
« Seneste Redigering: 30 Nov 2011, 18:41 af Jakob E » Logged

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Blues
« Svar #1: 27 Okt 2011, 20:20 »

Forfærdeligt klubvalg, lækker blogger.

Jeg følger selvfølgelig med min kære ven. :-)

Glæder mig til at se hvilke meritter du kan føre til CSKA London!
Logged

MBJ
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: The Blues
« Svar #2: 27 Okt 2011, 20:42 »

Fedt banner. Fedt klubvalg.

Jeg følger med!
Logged

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Blues
« Svar #3: 27 Okt 2011, 21:08 »

Forfærdeligt klubvalg, lækker blogger.

Jeg følger selvfølgelig med min kære ven. :-)

Glæder mig til at se hvilke meritter du kan føre til CSKA London!
Den klubber kender jeg ikke, så der kan jeg desværre ikke vinde titler. Derimod vil jeg føre Chelsea til tops! Wink

Fedt banner. Fedt klubvalg.

Jeg følger med!
Tak skal du have, det glæder mig!
Logged

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Blues
« Svar #4: 27 Okt 2011, 23:12 »

 

                                                                     
THE BLUES


Den første periode, er nu overstået for en nyansat Chelsea-træner. Jeg føler mig beæret over at være i en klub som Chelsea, og jeg nyder hver dag på træningsbanen. Jeg er meget fascineret af London, og i særdeleshed Kensington-området, hvor Stamford Bridge ligger. Jeg kan sagtens mærke, at jeg stadig befinder mig i et ukendt område, som er kæmpe stort og nyt for mig. Efterhånden har jeg lært ruten til Cobham, med den kollektive trafik.

På træningsbanen er det tydeligt, at jeg er kommet til en klub, hvor forventningerne er store. Alle spillere er meget ambitiøse, og det er en fornøjelse at have sådan en trup til rådighed. Jeg har studeret, mit spillermateriale, og har valgt at rykke en ung trio op på førsteholdet. Det drejer sig om englænderne Josh McEachran og Daniel Sturridge, mens spanieren Oriol Romeu også har været overbevisende nok, til en plads i førsteholdstruppen. Jeg har stor tillid til mine unge spillere, og de vil få masser af chancer i løbet af sæsonen.

Selv om jeg kun har været i klubben i lidt over en måned, har jeg ikke været helt tilfreds med min højre side. Jeg synes Bosingwa og Anelka er fremragende spillere, men derfor, kan jeg også godt tillade mig at være lidt skuffet over deres præstationer i træningskampene. For at øge konkurrencen på backen, har jeg smidt 225 mio efter en 30-årig brasilianer. Hans navn er Maicon. Selv om Maicon er en stjerne, skal han ikke vide sig sikker på noget. Han er købt for at konkurrere med Bosingwa og Ivanovic. Efter min mening, præsterer du bedste under konkurrence. Det vil samtidig også udvikling en som fodboldspiller.
« Seneste Redigering: 27 Okt 2011, 23:16 af Jakob E » Logged

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Blues
« Svar #5: 29 Okt 2011, 23:46 »

Måske lige rigeligt at smide efter en 30-årig hvis du spørger mig, men omvendt så Maicon virkelig også en klassespiller og højrebacks af hans skuffe skal man lede meget længe efter. :-)

God beslutning af smide Sturridge, McEachran og Romeu op, specielt de to førstnævnte skal nok blive rigtig gode for dig.
Logged

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Blues
« Svar #6: 30 Okt 2011, 00:09 »

Ja, han var dyr. Men planen er, at han gerne skulle holde, i hvert fald til han er 33, og så satser jeg på, at der er dukket et stortalent op. Højre back-pladsen, er virkelig svær. :-)

Men ja, McEachran og Sturridge er to af de unge, jeg har stor tiltro til. Og så er det jo kun et plus, at de er englændere.
Logged

Daniel SS
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: The Blues
« Svar #7: 30 Okt 2011, 00:20 »

Jeg vil helt klart følge med her. Jeg startede selv med Chelsea, hvor jeg endte med at slå pointrekord i Premier League (97), sejre i ligacuppen, men ryge ud i FA-cuppens sjette runde og lide et ufortjent nederlag i CL-semifinalen mod Arsenal på gr. af ineffektivitet. Men nok om mig.

Jeg synes allerede, bloggen virker lovende, god idé med de unge spillere. Jeg hev også alle tre op, og de præsterede formidabelt for mig. Især Sturridge, vil jeg mene, så det er et klogt valg af dig.

Held og lykke med mandskabet, og jeg håber, du får hevet nogle titler hjem til Broen.

Logged

19. 5. 2012.

Hcan
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The Blues
« Svar #8: 30 Okt 2011, 00:20 »

Dejligt med en blog omkring The Blues, den vil jeg i hvert fald følge mere med i end så mange andre!

Hvis jeg var Chelsea, var det også de unge jeg ville satse på de næste par sæsoner - Rodwell fra Everton ville blive mit første indkøb, og så ville jeg hente en ung central engelsk midterforsvarer, til at overtage efter Terry Smiley

Men nu er det jo ikke mit spil *drømmer*

Men gode dispositioner.

CHELSEA CHELSEA CHELSEA, CHELSEA CHELSEA CHELSEA!
Logged

Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12

Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II  >link<
Månedens blog: Marts 2013

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Blues
« Svar #9: 30 Okt 2011, 01:09 »


THE BLUES


1. november 2011
Jeg føler, at jeg har fået en ganske fin start for storholdet fra London. Efter en opstartsfase, hvor alle kampe, efter de 90 minutter, var endt ud til vores fordel, følte vi os mere end klar til sæsonstarten i Premier League. I træningskampene, havde jeg set mange fine takter, og specielt i storsejrene mod de tyske hold, Werder Bremen og Stuttgart, havde mit mandskab imponeret. Kampene blev vundet med henholdsvis 7- og 5-1.

Hjemme i Premier League, har vi også klaret os flot i de første 10 kampe. Statistikken siger 8 sejre, 1 remis, mens
ligastilling:
Chelsea 25p
Arsenal 23p
WBA 23p
------------
Wolves 6p
Swansea 5p
Sunderland 3p
det er blevet til et enkelt nederlag. Indtil videre er den flotteste præstation, 5-1 sejren mod titelrivalerne fra City, mens man på White Hart Lane, led et smertefuldt 3-0-nederlag. I Champions League, er vi havnet i en gruppe med russiske Zenit, italienske Napoli og Lille fra Frankrig. Aviserne spåede sikker kvalifikation til 1/8-finalerne, mens jeg selv, mere så det som en gruppe, hvor alle kunne slå alle. Vi har dog klaret os flot, og med 3 sejre ud af 3 mulige, skal meget gå galt, hvis ikke, vi er med i bowlen til 1/8-finalerne.

Efterårets helt store profil indtil videre, er franskmanden Nicolas Anelka. Anelka, som kæmper en hård kamp med briten Daniel Sturridge, om pladsen på den højre wing. Anelka har på imponerende vis, lavet 7 mål i 12 kampe, hvor 6 af dem, har været i Premier League. Jeg er meget glad for, at det er Anelka der blomstrer, da han oftest har været meget udskældt. Ellers vil jeg ikke fremhæve nogle, da jeg i den grad, synes det er kollektivt, der har sejret indtil nu.
Logged

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Blues
« Svar #10: 30 Okt 2011, 14:36 »



THE BLUES


1. januar 2012
Jeg har nu været næsten et halvt år i Chelsea, og jeg forstår efterhånden, hvorfor, man kalder Premier League for verdens hårdeste og bedste liga. Sikke mange kampe, og sikke en stressfaktor, man hele tiden er udsat for. Jeg nyder dog fortsat jobbet i London, og den sidste halvsæson bliver utrolig spændende. Vi har en bred trup, og er godt rustet. Jeg er også begyndt at være et kendt navn i London. Jeg var på et loppemarkedet, nær West Brompton station, her den anden dag, og der mødte jeg en ældre herre, som stod og solgte bla. Chelsea-trøjer. Da han så mig, blev han frygtelig flov, og undskyldte mange gange, for at trøjerne ikke var rigtige. Det gjorde selvfølgelig ikke noget, og jeg valgte også at købe en, for at gøre manden glad. En historie jeg vil huske i lang tid.

Efter den fornemme start, har resultaterne været lidt mere svingende. Vi er stadig med, helt fremme, men med nederlag på Anfield og hjemme til sensationen WBA, var Chelsea pludselig nede som nummer 5. For ja, så tæt er Premier League i år. Vi rejste os dog, og slog Manchester United på Old Trafford, mens vi lavede et fremragende comeback, hjemme mod Arsenal, hvor vi var bagud 2-0 ved pausen. Vi sejrede 3-2, og efter disse to kampe, har det hele, igen kørt på skinner.

I Champions League, er vi også videre til knockout-fasen i februar. Aviserne fik ret, og vi vandt vores gruppe med 16 point, og en målscorer på 9-1. Det er jeg meget tilfreds med, og selv om jeg bragte mange af de unge i aktion, leverede de varen. De to generaler på holdet, John Terry og Frank Lampard, er i den grad også trådt i karakter, og deres præstationer, har været med til at løfte hele holdet.

• ligastilling

Logged

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Blues
« Svar #11: 30 Okt 2011, 19:49 »



THE BLUES


15. marts 2012
Vi er kommet godt ind i det nye år, og siden nytårsdag, har vi spillet yderligere 15 kampe. Det er gået fremragende, og med 13 sejre og 2 uafgjorte, ser vi frem til en uhyggelig spændende afslutning på sæsonen. Vi er sammen med Manchester United stukket af, og vi kæmper en meget tæt kamp om mesterskabet. Jeg vil gøre alt for, at hive trofæet hjem til London!

Af bemærkelsesværdige præstationer, vil jeg nok fremhæve 2-0-sejren over Liverpool i FA Cuppen. Jeg brugte mange unge spillere, og da Lukaku fik rødt kort, allerede i det 1. minut, så det svært ud mod Liverpools garvede stjerner. Mine spillere, ville det dog anderledes og vandt en flot 2-0-sejr.  Nu venter Manchester United i 6. runde, hvor jeg igen vil bringe de unge i ilden. Ellers bød Champions League på tysk modstand i 1/8-finalen, i form af tyske Bayern Leverkusen. De blev slået, med samlet 5-2, og jeg venter nu i spænding på vores modstander i 1/4-finalen, som mine spillere og jeg selv, ser meget frem til.

På transfermarkedet, har jeg valgt at smide 85 mio. efter stortalentet Gerard Deulofeu fra Barcelona. Han skal erstatte Nicolas Anelka, som har valgt at tage hjem til Frankrig og spille, efter sæsonens udløb. Jeg ved, det er mange penge, for en så ung og uprøvet spiller, men jeg tror på mine unge talenter. Det har jeg også haft stor grund til, de seneste måneder, for da både Fernando Torres og Didier Drogba, har været ude med langtidsskader, har de to unge angribere, Daniel Sturridge og Romelu Lukaku i den grad trådt frem på den store scene. Begge har spillet 10 kampe, siden januar og de har begge lavet 7 mål. Jeg er meget tilfreds, med mine to unge offensive kometer. Ellers har jeg ikke været helt tilfreds med John Obi Mikels præstationer, og det har betydet en fast plads til Josh McEachran i flere kampe, på det seneste. McEachran har leveret flot spil, og med mange eminente pasninger, har han bidraget, på fantastisk vis. Mikel har dog oppet sig, og igen vil jeg se frem til en god konkurrence på midtbanen. 


Logged

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Blues
« Svar #12: 30 Okt 2011, 19:58 »

Hold da Magnus, for en tæt ligastilling!

Jeg tror på at du kan tage mesterskabet, spændende køb af Deufoleu, man må håbe han slår igennem til den pris. Ganske imponerende at både Sturridge og Lukaku har slået igennem i fraværet af Drogba og Torres.

Held og lykke i mesterskabskampen og fortsæt det gode arbejde!
Logged

Hcan
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The Blues
« Svar #13: 30 Okt 2011, 20:05 »

Det lyder til du virkelig forvalter evnerne i holdet helt super! - Skidt med langtidsskade til Torres, hvor Drogba nok ikke gør så meget, da jeg ikke mener han længere er en Key player for holdet. Han er blevet for langsom og tung!

Vildt spændende ligastilling, og du har en kamp i baghånden! Nice... Du skal nok klare det Smiley

Og imponerende at du kun har hentet en spiller, men det er god indstilling, hvis du så samtidig henter et par store talenter, som stille og roligt skal spilles ind over et par år, så skal du nok skabe et dynasti i Premier League!

God vind!

Come on the Blues!
Logged

Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12

Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II  >link<
Månedens blog: Marts 2013

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Blues
« Svar #14: 30 Okt 2011, 20:39 »

Hold da Magnus, for en tæt ligastilling!

Jeg tror på at du kan tage mesterskabet, spændende køb af Deufoleu, man må håbe han slår igennem til den pris. Ganske imponerende at både Sturridge og Lukaku har slået igennem i fraværet af Drogba og Torres.

Held og lykke i mesterskabskampen og fortsæt det gode arbejde!
Ja, det er utrolig tæt, og jeg håber, at mit hold, kan holde formen.

Jeg er stor tiltro til Deulofeu, og jeg tror på, at han kan yde den forventede konkurrence til den flyvende Daniel Sturridge.

Jeg takker for kommentaren! :-)
Det lyder til du virkelig forvalter evnerne i holdet helt super! - Skidt med langtidsskade til Torres, hvor Drogba nok ikke gør så meget, da jeg ikke mener han længere er en Key player for holdet. Han er blevet for langsom og tung!

Vildt spændende ligastilling, og du har en kamp i baghånden! Nice... Du skal nok klare det Smiley

Og imponerende at du kun har hentet en spiller, men det er god indstilling, hvis du så samtidig henter et par store talenter, som stille og roligt skal spilles ind over et par år, så skal du nok skabe et dynasti i Premier League!

God vind!

Come on the Blues!
Ja, Torres' skade har irriteret mig. Han er dog tilbage her, til den afgørende fase, og jeg forventer at han kommer i omdrejninger igen.

Jeg har ikke haft behov for at hente flere spillere, da spillere som McEachran, Sturridge og Lukaku har blomstret. Jeg håber på det bedste!

Du skal også have tak for kommentaren! :-)
Logged

Sider: [1] 2 3 ... 7 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010