Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
04 Jun 2025, 18:56
simka
Omklædning...
Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
01 Jun 2025, 12:23
g00n
Blogs
Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08
szukizek
Blogkonkur...
Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43
valverde4ever
Pro Cyclin...
Cycling Career - Kan d...
17 Mar 2025, 14:40
szukizek
Træningsbanen
Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere:
23573
1 Bruger, 631 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
robbertwilson12
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andre Managerspil
Nostalgi
FM2012
Kategori: Blogs
The Red Devils
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
3
4
[
5
]
6
7
Forfatter
Emne: The Red Devils (Læst 20939 gange)
BIG Bauke Mollema
Manager
Sv: Lilywhites
«
Svar #60:
21 Nov 2011, 17:35 »
LILYWHITES
16. maj 2016
Min første sæson som Tottenham-manager er overstået, og jeg synes selv at mit mandskab og jeg selv har bestået. Målet var en plads i Europa, og det fik vi i form af en fin 6. plads. De fem øverste hold var meget stærkere end os, så jeg kan være fint tilfreds. Det samme er ledelsen. Vores spillermateriale har ikke været imponerende og talenterne har haft et enormt ansvar, som resultatet af en tynd trup. De unge skuffende dog ikke, og Matthieu Jouve og Dale Jones som begge har været en fast inventar af start 11’eren, har muligvis været mine to bedste spillere i hele sæson. Ellers har walisiske Gareth Bale været flyvende, med 13 mål og 23 assists, alene i Premier League, i denne sæson.
Matthieu Jouve fik chancen efter få kampe i sæsonen. Nigerianske Brown Ideye blev langtidsskadet, og så valgte jeg den unge franskmand fremfor aldrende Oscar Cardozo. Jeg fortryder ikke. Jouve sagde pænt tak for tilliden, og lavede 23 kasser i Premier League og yderligere 4 i cup-turneringerne, som vi begge ikke nåede ret langt i. Ideye må nu se sig tilfreds med at være 2. valg på angrebsposten, da Jouve i den grad var medvirkende til at vores mandskab lavede hele 95 mål i Premier League.
95 mål i 38 kampe er uhyggelig meget. Desværre får man ikke ret god udnyttelse af det, når man har en synkende skude i bagkæden. Hele 67 gange måtte Marc André ter Stegen pille bolden ud af nettet, og det er den 5. dårligste defensiv i ligaen efter de fire nederste hold. Det er rystende, og i den grad noget der skal rettes op på. Dale Jones skal dog ikke have meget af skylden for det dårlige forsvarsspil. Hvis ikke englænderen havde spillet en flot sæson, kunne det snildt have gået meget værre. En forrygende sæson af den unge engelske komet, og jeg tror snart der venter en debut på det engelske landshold.
Ellers skal der nu for alvor renses ud i truppen. Mange spillere er ikke med i mine planer, og det er tydeligt at spore, at jeg ikke har været i denne klub i lang tid. Det vil jeg ændre nu, og jeg vil sætte mit præg på holdet. Defensiven skal forstærkes og sker det, er jeg optimistisk med hensyn til en forbedring af den 6. plads vi fik i år.
• Ligastilling
• Matthieu Jouve
• Dale Jones
«
Seneste Redigering: 21 Nov 2011, 17:37 af Jakob E
»
Yessir
Manager
«
Svar #61:
21 Nov 2011, 18:54 »
Fin update, men du burde dog skrive et par linjer om McEachrans sæson når han spiller en ikke uvæsentlig rolle i din historie
BIG Bauke Mollema
Manager
«
Svar #62:
21 Nov 2011, 18:59 »
Citat af: Yessir 21 Nov 2011, 18:54
Fin update, men du burde dog skrive et par linjer om McEachrans sæson når han spiller en ikke uvæsentlig rolle i din historie
Der kan du selvfølgelig godt have en pointe. :-)
Hvis du er nysgerrig omkring hans sæson, kan jeg fortælle, at han har spillet yderst middelmådig. Hans gennembrud i Tottenham mangler stadig, men jeg har stor tiltro til hans evner og kvaliteter. Jeg har et mål om, at han skal på landsholdet, og det mål, vil jeg hjertens gerne fuldføre.
Mange tak for din kommentar. Skønt med lidt konstruktivt. :-)
Yessir
Manager
«
Svar #63:
21 Nov 2011, 19:03 »
Citat af: Jakob E 21 Nov 2011, 18:59
men jeg har stor tiltro til hans evner og kvaliteter. Jeg har et mål om, at han skal på landsholdet, og det mål, vil jeg hjertens gerne fuldføre.
Mange tak for din kommentar. Skønt med lidt konstruktivt. :-)
Netop derfor det kunne være interessant at opdatere på ham også
Det var så lidt, jeg følger din blog så længe McEachran følger dig
Mads FP
Lilleputspiller
«
Svar #64:
22 Nov 2011, 10:18 »
Dumt klubvalg, Tottenham er so last year!
Men udover det, må jeg indrømme, at Dale Jones' stats er på kanten til det decideret onde! Nej hvor er han god!!
«
Seneste Redigering: 22 Nov 2011, 10:24 af Mads FP
»
Arsenal er det ultimative fodboldhold!
BIG Bauke Mollema
Manager
«
Svar #65:
22 Nov 2011, 12:57 »
Citat af: Mads FP 22 Nov 2011, 10:18
Dumt klubvalg, Tottenham er so last year!
Men udover det, må jeg indrømme, at Dale Jones' stats er på kanten til det decideret onde! Nej hvor er han god!!
Haha, det var den klub der nu var ledig, og faldt i min interesse.
Men ja, han er klasse. Han har potentialet til at blive en sand verdensklasse forsvarssspiller, og er i den grad godt på vej.
JimmyGP
Manager
«
Svar #66:
22 Nov 2011, 21:24 »
Spændende - faktisk meget spændende.. jeg vil faktisk ikke sige mere, da jeg bare venter spændt på næste update.. KUTGW
- Veni, vidi, vici -
BIG Bauke Mollema
Manager
«
Svar #67:
24 Nov 2011, 17:39 »
LILYWHITES
24. maj 2017
Endnu en sæson i London er nu gået, og det er igen tid til at lave en opsamling på sæsonen. Det har igen været en sæson, hvor defensiven har været haltende, mens offensiven har været sprudlende. Jeg har en eller anden fornemmelse af, at hvis jeg får styr på defensiven, vil det gå udover min offensiv. Hvordan det så hænger sammen, aner jeg ikke. Det er blot min forestilling.
I ligaen præsterende vi meget anno sidste år. Vi var 7 hold, som hurtigt stak af sted, og af de 7 var der så 2 som ingen kunne røre. Manchester City og Arsenal. De fik lov at kæmpe om mesterskabet, mens vi fem andre kæmpede om de europæiske pladser. Vi endte igen som nummer 6, og det var egentlig okay. Dog er jeg lidt skuffet over, at vi ikke fik den afgørende 4. plads, for jeg føler ikke, vi var langt fra den. Men vi må bare kæmpe videre.
Via vores 6. plads i sidste sæson, skulle vi ud og kvalificere os til EURO League. Vi kom nemt i gruppespillet, efter samlede sejre over svenske Örebro og Jablonec fra Tjekkiet. I gruppespillet ventede norske Viking, italienske Cagliari og Feyenoord fra Holland. En fin lodtrækning for os. Jeg brugte mange af de unge i gruppespillet, men de svigtede ikke. Vi vandt gruppen foran Cagliari, mens Viking og Feyenoord måtte tage tomhændet hjem.[float=right] I 1/16-finalen synes jeg, vi var noget uheldige med at trække Villarreal, som er et fremragende mandskab. Men efter en 4-2-sejr i Spanien, og 2-1 til os, hjemme på White Hart Lane, blev de ekspederet ud af turneringen. I 1/8-finalen ventede Wolverhampton herhjemme fra England. Wolves som havde en forrygende sæson sidste år, men ikke rigtig har bygget videre på det i år. Vi sejrede sammenlagt med 5-1, og vi var nu for alvor med hvor det var sjovt.
I ¼-finalerne skulle vi for alvor stå vores manddomsprøve. Valencia ventede. Jeg frygtede at dette kunne blive vores exit i turneringen, men efter en sejr på 3-1 på Mestilla, var jeg straks mere rolig. Hjemme i England bad jeg dem om ikke at lukke spanierne tilbage i opgøret. Jeg vidste godt, at det ikke var slut. Mine spillere lyttede, og sendte Valencia hjem med en 6-2 lussing. Jeg var pavestolt. Vi var nu blandt de sidste fire, og havde en gylden chance for at gå i finalen. For at det skulle ske, skulle vi forbi spanske Almeria. Det var det tredje spanske hold jeg mødte i knockout-fasen. Jeg vidste godt Almeria ikke var kommet hertil for sjov, men jeg anså alligevel os som favoritter. Denne gang havde vi ikke fordelen af at slutte hjemme, og det irriterede mig lidt. Og lad mig bare sige det sådan her. Efter kampen var jeg ikke bare irriteret, jeg var rasende. Almeria havde ydmyget 3-0 på vores egen bane, og finalen var nu langt langt væk. Jeg kunne ikke forstå det. Hvordan kunne mine spillere være så lidt engageret i en EURO League-semifinale? Det gav mig et dejavu til fra nogle år tilbage. Tilbage i Chelsea-tiden, hvor vi mødte Athletic Bilbao, og blev sendt ud så tæt på finalen. Jeg nægtede og give op, og var klar til at satse alt i returkampen. Det gjorde jeg, og så skete der et mirakel. Vi vandt 4-1 i Spanien, og var derfor videre på udebanemål! Da Matthieu Jouve scorede til 4-1 ti minutter før tid, løb jeg simpelthen langt ud af mit trænerfelt, og det kostede mig en bøde efter kampen. Jeg var hamrende ligeglad. Vi var i finalen! Der ventede Bayern Leverkusen. En svær kamp. Tyske hold er gode turneringshold, og det var jeg udmærket godt klar over. Da flere af mine profiler var ude med skader, deriblandt Gareth Bale og Giovani dos Santos, måtte mine unge spillere indtage den store scene. Det blev dog en aldrende superstjerne som stjal rampelyset i finalen. Vi vandt finalen 3-1 og med to scoringer fra hollandske Arjen Robben, som jeg havde hentet ved sæsonens start, blev han helten i finalen. Et fantastisk eventyr, som blev kronet på BayArena i Leverkusen.
I de to cupper gjorde vi vanen tro ikke meget væsen af sig. Vi nåede kvartfinalen i Liga Cuppen, mens 5. runde blev endestationen i FA Cuppen. Det var nogle gode kampe for mine unge talenter, mens det samtidig var vigtigt at få nogle af de mere etablerede spillere og stjerner aflastet. De purunge kometer bliver bare bedre og bedre, og fortsætter de den udvikling, kan de blive nogle af Premier Leagues bedste spillere. Det er jeg slet ikke i tvivl om.
• Ligastilling
Hcan
Landsholdsspiller
«
Svar #68:
24 Nov 2011, 18:06 »
På trods af du blev skiftet ud i Chelsea, så følger jeg stadig med, og fedt at du vandt EURO cuppen! Godt klaret! - Syntes nu snart du skal tilbage og redde Chelsea fra den 8. plads de endte på!
Hvad har du haft at indkøb til denne sæson og hvad har du af mangler på holdet til næste sæson?
Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12
Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II
>link<
Månedens blog:
Marts 2013
BIG Bauke Mollema
Manager
«
Svar #69:
24 Nov 2011, 18:24 »
Citat af: JimmyGP 22 Nov 2011, 21:24
Spændende - faktisk meget spændende.. jeg vil faktisk ikke sige mere, da jeg bare venter spændt på næste update.. KUTGW
Mange tak skal du have, Jimmy! Ja, det er et spændende hold, jeg håber at kunne føre den sidste vej til den absolutte top. :-)
Citat af: Hcan 24 Nov 2011, 18:06
På trods af du blev skiftet ud i Chelsea, så følger jeg stadig med, og fedt at du vandt EURO cuppen! Godt klaret! - Syntes nu snart du skal tilbage og redde Chelsea fra den 8. plads de endte på!
Hvad har du haft at indkøb til denne sæson og hvad har du af mangler på holdet til næste sæson?
Jeg vil rigtig gerne have en ny chance i Chelsea. Siden jeg blev fyret, har de fyret tre trænere. Mauricio Pochettino, Manuel Pellegrini og Carlos Queiroz. Nu står danske Michael Laudrup i spidsen for holdet. Jobbet som Chelsea-manager er åbenbart ikke nemt.
Det er også grunden til at jeg ikke har søgt jobbet. Forventningerne er for store i forhold til hvor godt materialet er. Samtidig føler jeg selv, at jeg er ved at bygge noget fed op med Tottenham. Men ja, det gør ondt at se Chelsea så langt nede i tabellen.
Med hensyn til spillerindkøb, kommer næste update til at omhandle, hvilke spillere jeg havde købt ind til sæsonen, så den update kan du vente på.
Sidst men ikke mindst, mange tak for kommentaren.
BIG Bauke Mollema
Manager
«
Svar #70:
24 Nov 2011, 22:14 »
LILYWHITES
5. juli 2017
EURO League-helten Arjen Robben er ikke den eneste nye spiller, som har repræsenteret Spurs i denne sæson. Nej faktisk hele 7 nye ansigter blev hentet til klubben. Men lad os starte med hollænderen. Robben var ved sæsonens start uden kontrakt, og da jeg stadig synes han havde nogle kvaliteter i sig på trods af sine 32 år, slog jeg til. Ligeledes har jeg hentes brasilianske Rafinha på en fri transfer. En god mand til backen. Det troede jeg da i hvert fald. Rafinha har ikke kunne få arbejdstilladelse i England, og derfor har han ikke kunne spille for mig hele sæsonen. Det samme gælder Luis Felipe, som jeg hentede for 72,5 mio i Santos. En kæmpe brøler fra min side, og det må selvfølgelig aldrig ske. En spiller der dog har fået lov at spille for mig i denne sæson, er den store ivoianske angriber Lacina Traore. Traore kostede 122 mio, og kommer fra Juventus. På trods af hans 203 cm, er han ganske hurtig og har en fin teknik. En sjældenhed hos sådan en stor spiller. Han har haft en ganske fin første sæson i Tottenham, men jeg forventer mere fra ham.
• Rafinha
• Tom Huddlestone
• Miguel Orrego
• Luis Felipe
• Lino Grassi
• Arjen Robben
• Lacina Traore
Jeg har også været på talentjagt i sommers. Det resulterede i, at jeg købte Lino Grassi, som også kommer fra Juventus, mens Miguel Orrego kom til klubben fra Atletico Madrid. De kostede sammenlagt 63 mio. Grassi er en iskold afslutter, hvor mit primære mål er at forbedre hans hurtighed. Hurtighed har Orrego til gengæld masser af. Hans tekniske færdighed, skal dog forbedres. Sidst men ikke mindst har jeg hentet en gammel kending af klubben tilbage. Da Liverpool i januar tilbød mig Tom Huddlestone for sølle 29 mio, kunne jeg ikke sige nej, og han er nu tilbage på White Hart Lane. Huddlestone er blevet 30 år, men hans bidrag har været rigtig godt og vigtigt. Både ham og Robben har skabt ro i truppen i form af deres rutine.
Mange af mine nyindkøb har spillet en fin sæson. Især Tom Huddlestone. Han gik direkte ind, og slog viceanfører Youssuf Mulumbu af holdet, og har været en fremragende spiller i den sidste halvdel af sæsonen. Orrego og Grassi har også udviklet sig flot, mens Arjen Robben heller ikke har holdt sig tilbage med de flotte præstationer. Lacina Traore havde jeg dog de største forventninger til. Jeg synes den store boksspiller har gjort det fint, men han kan stadig sagtens forbedre sig. 18 mål i 38 kampe blev det til, for den store mand fra Elfenbenskysten.
Af andre nævneværdige præstationer skal Matthieu Jouve igen nævnes. Han startede sæsonen som 2. valg efter Traore, men har gang på gang vist klassen. 37 mål i 51 kampe, er det blevet til for Jouve. Kun 25 af dem fra start. En ufattelig sæson for den unge franskmand, vis potentiale virker uendelig stort. Allerede inden sæsonen tegnede det sig til at blive noget stort, da Jouve hakkede 13 kasser ind i 4 træningskampe. Heriblandt 8 kasser i 10-0 nedsablingen af tyske Münster. Den unge mand bliver bare bedre og bedre.
Eftersom at der blev hentet 7 nye spillere ind, røg der naturligvis også nogle den anden vej. Laminé Kone, Rasmus Elm og Modibo Maïga, blev til sammen solgt for lidt over 70 millioner kroner. Udover de tre, har jeg også valgt at lade en masse andre spillere, forlade klubben på fri transfer. De væsentligste af dem må være Oscar Cardozo og Chris Brunt.
«
Seneste Redigering: 24 Nov 2011, 22:16 af Jakob E
»
BIG Bauke Mollema
Manager
Sv: The Red Devils
«
Svar #71:
30 Nov 2011, 18:41 »
THE RED DEVILS
22. juli 2018
Man får ikke mange chancer når ens erhverv er fodboldtræner på højt plan. Det har jeg endnu en gang måtte sande, efter en nylig fyring i Tottenham. Spurs blev nummer otte, og selv om jeg gerne erkender at det var en skuffelse, regnede jeg ikke med at miste mit job. Jeg er skuffet over ledelsens beslutning, men magten ville altid ligge ved dem. Noget jeg må lære at affinde mig med.
Der gik dog ikke lang tid, før jeg atter havde et nyt job. Jeg havde lovet mig selv, at jeg ville finde en klub i et andet land end England. Det troede jeg ville gavne min karriere. Det løfte holdte jeg ikke overfor mig selv. Da Marcelo Bielsa valgte at gå på pension, efterlod han et Manchester United-hold uden en manager. Jeg ville simpelthen ikke kunne tilgive mig selv, hvis jeg ikke forsøgte mig med en ansøgning. Jeg vidste at chancen var minimal, men det var forsøget værd. Jeg havde intet at tabe.
Jeg blev overrasket. Min jobansøgning blev modtaget med stor begejstret og jeg er nu træner i Manchester United. Nok blev jeg fyret, men det resulterede i et skridt op af karrierestigen. Jeg var meget begejstret. Klubben har et rigtig godt hold med profiler som Edinson Cavani, Jack Rodwell og Phil Jones. I den tid jeg var jobløs hentede de også min gamle Tottenham-profil Douglas Costa, som er en spiller med fantastiske kvaliteter. Jeg har også hentet en spiller fra Tottenham med mig. Denne gang er der ikke tale om Josh McEachran, med derimod forsvarskometen Dale Jones. Sammen med Phil, af samme efternavn, har jeg nu en fremragende duo i midterforsvaret de næste mange år. Dale Jones kostede intet mindre end 255 mio.
Min første opgave i Manchester United bliver at rydde lidt op i truppen. Aldrende spillere som Wayne Rooney og Luka Modric er over deres bedste tid og i form af deres enorme løn, ser jeg dem helst solgt snarest. Derudover kan trænerne i klubben godt forbedres, og det er også et af mine hovedformål her i min første tid som træner for mægtige Manchester United.
• Dale Jones
«
Seneste Redigering: 30 Nov 2011, 18:44 af Jakob E
»
BIG Bauke Mollema
Manager
«
Svar #72:
01 Dec 2011, 18:25 »
THE RED DEVILS
1. januar 2019
Jeg har haft en fremragende halvsæson i min første tid som Manchester United-manager. Spillet har været fantastisk og det har også resulteret i en solid førsteplads med 6 point ned til titelrivalerne fra Arsenal, mens den anden Manchester-klub, nemlig City er næsten 20 point efter på tredjepladsen. Derfor ligner det er i den grad et titelræs mellem Arsenal og Manchester United. En duel, jeg selvfølgelig håber at vinde. Det føler jeg mig også overbevist om, at vi gør, hvis vi fortsætter vores nuværende form.
Det er ikke kun i ligaen, hvor det hele kører på skinner med 18 sejre ud af 20 mulige. Også i Champions League er vi klar til 1/8-finalen hvor italienske Fiorentina venter. Et interessant opgør. I gruppespillet avancerede vi sammen med Valencia, og udover spanierne og os selv, dannede portugisiske Benfica og tjekkiske Sparta Prag Champions Leagues gruppe D. Der var ikke meget at komme efter for de to sidstnævnte hold, og avancementet var sikret forholdsvis tidligt. Blandt andet på en 8-0-afklapsning af Sparta Prag i Tjekkiet.
Selv om det overordnet set er gået fantastisk, er jeg også af den holdning, at man altid kan forbedre sig. Det kunne vi også godt have gjort. I Liga Cuppen blev det til endnu et tidligt exit for mig, da mine purunge talenter atter ikke kunne klare presset i en straffesparkskonkur
rence. Nottingham Forest blev vores overmænd. Dog kan de unge se frem til en chance mere i FA Cuppen.
Vores defensiv har modsat min tid i Tottenham været uhyggelig. Æren skal i den grad tilskrives de to gange Jones i midterforsvaret, hvor Dale måske har været en anelse bedre end Phil. Dog kan jeg ikke sætte en finger på nogle af dem. Ellers har Edinson Cavani og Javier Hernandez suppleret hinanden fantastisk i front. Hernandez med 12 mål og 7 assists i Premier League, mens Cavani har præsteret 11 fuldtræffere og 9 assister i samme turnering. En fantastisk angrebsduo. Sidst men ikke mindst, skal Victor West nævnes. Den nigerianske troldmand har leveret stort spil med flere vigtige scoringer og assister fra sin position på den centrale midtbane.
• Ligastilling
Fresse94
Landsholdsspiller
«
Svar #73:
01 Dec 2011, 18:31 »
Kan vi få et ss af Victor West?
BIG Bauke Mollema
Manager
«
Svar #74:
01 Dec 2011, 18:40 »
Citat af: fresse94 01 Dec 2011, 18:31
Kan vi få et ss af Victor West?
Selvfølgelig. Værsgo! :-)
• Victor West
Sider:
1
...
3
4
[
5
]
6
7
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
=====> Blogkonkurrencen 2025
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »