home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Dec 2024, 22:25 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23477
  1 Bruger, 803 Gæster Online.

Nyeste Bruger: rune.saksager
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  The Red Devils
0 Brugere og 14 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 7 Udprint
Forfatter Emne: The Red Devils  (Læst 19673 gange)
Indsæt_Navn
Førsteholdsspiller

Sv: The Toffees
« Svar #45: 14 Nov 2011, 23:18 »

Selvom det selvfølgelig er synd, at du måtte modtage en fyreseddel før det skete, glæder jeg mig over, at du er taget til en anden klub, da Chelsea ikke just er min kop te. ;-)

Jeg er sikker på, at det nok skal gå dig godt i Everton, hvor du sikkert kan få udviklet et par topspillere. Og angående netop det, hvad måtte du så slippe for McEachran?

BIG Bauke Mollema
Manager

Sv: The Toffees
« Svar #46: 14 Nov 2011, 23:23 »

Selvom det selvfølgelig er synd, at du måtte modtage en fyreseddel før det skete, glæder jeg mig over, at du er taget til en anden klub, da Chelsea ikke just er min kop te. ;-)

Jeg er sikker på, at det nok skal gå dig godt i Everton, hvor du sikkert kan få udviklet et par topspillere. Og angående netop det, hvad måtte du så slippe for McEachran?
Tak for kommentaren, først og fremmest. Det er altid skønt med noget ris, ros og feedback på det man laver. :-)

Jeg måtte slippe intet mindre end 135 mio for McEachran. Til gengæld, er han også en glimrende spiller, som blot er 21 år. Der er masser af potentiale i ham endnu, og sammen med Barkley og Rodwell har jeg en ung trio på midten, som er garanti for klasse i et årti. :-)
« Seneste Redigering: 14 Nov 2011, 23:28 af Jakob E » Logged

BIG Bauke Mollema
Manager

Sv: From scratch
« Svar #47: 15 Nov 2011, 17:37 »

FROM SCRATCH

8. februar 2015
Min trænerkarriere må siges at være noget turbulent for tiden. Jeg står nu uden job igen. Skylden er min egen, men jeg fortryder ikke hvad jeg gjorde, selv om chancen for at tabe var stor. Jeg var Everton-træner indtil midten af november, hvor bestyrelsen valgte at fyre mig. Helt fortjent. Det skyldes ikke dårlige resultater, men at jeg havde søgt jobbet som træner hos min gamle klub Chelsea tilbage. De havde fyret Mauricio Pochettino, som havde overtaget efter mig, og søgte derfor igen træner. Min hjerte brænder for Chelsea, og det er dem jeg vil føre til tops! Jeg forstod deres beslutning om at fyre mig, og jeg bærer ikke nag overhovedet. Jeg vidste dog godt chancen for, at de ansatte mig, var minimal.

Everton-ledelsen var selvfølgelig rasende, og stillede mig et ultimatum. Sig undskyld, eller sig op! Jeg sagde pænt undskyld for min handling, men de valgte at fyre mig alligevel. Forståeligt. Jeg fortryder som sagt ingenting, og selv om jeg havde hentet nogle spillere til klubben, og prøvet at bygge noget op, var Everton ikke min klub. Jeg lå nummer 8, da jeg blev fyret.

Nu venter jeg så på det rette tilbud og håber at jeg får min karriere skudt i gang igen.
« Seneste Redigering: 15 Nov 2011, 17:41 af Jakob E » Logged

Hcan
Landsholdsspiller

« Svar #48: 17 Nov 2011, 13:53 »

Jeg kan kun sige... GODT GÅET JakobE!

Det er helt efter min ånd, og den minimale chance for at komme tilbage til Chelsea skulle jagtes!

God jagt efter en ny klub!

Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12

Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II  >link<
Månedens blog: Marts 2013

Lavezzi
Gæst

« Svar #49: 17 Nov 2011, 14:12 »

Stakkels McEachran.

krølle
Reserveholdsspiller

« Svar #50: 17 Nov 2011, 14:30 »

Fremragende blog!!!!

Jeg tor det bedste valg, ville være at prøve kræfter med en anden liga for en stund, og så selvfølgelig holde øje med trænersæddet i chelsea hele tiden..
Et evt. landstrænerjob - ville heller ikke være nogen dum idé.

... U ain't got a minute.

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #51: 17 Nov 2011, 14:31 »

Krølle.. Du skrev præcis det jeg skulle til at skrive! Wink

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #52: 17 Nov 2011, 14:48 »

Tak for alle kommentarene! Det var pænt af jer. :-)

Jeg ved endnu ikke hvor jeg tager hen. Det må tiden vise. Og til Kyle, vil jeg blot sige, at McEachran selvfølgelig skal med mig til min nye klub. Ingen tvivl om det.

BIG Bauke Mollema
Manager

Sv: Lilywhites
« Svar #53: 19 Nov 2011, 21:07 »

LILYWHITES

13. september 2015
To fyringer giver ridser i lakken. Det er min konklusion efter, at jeg har været ude og søge nyt job i månedsvis. Jeg har søgt utallige jobs. Utrolig mange uden held. Liverpool, Valencia og Lille var nogle af klubberne hvor min ansøgning blev afvist. Med hånende attituder. Jeg gav dog ikke op, og her til sommer, så jeg et job, i en klub jeg fandt interessant. Jeg søgte det, og fik det. Klubben hedder Tottenham Hotspur FC. Jeg havde fået en ny opgave og endnu engang i Premier League. Verdens bedste liga.

Spillermaterialet var okay. Klubben havde flere bærende kræfter i form af Gareth Bale, Marek Hamsik og Douglas Costa. De tre overstrålede de andre. Hamsik var dog utilfreds, og jeg lod ham skifte til Manchester City. Til gengæld fik jeg 197 mio. ekstra. Nogle af dem blev brugt på den spiller jeg har det allerbedste forhold til. Josh McEachran. Ja faktisk størstedelen, da min favoritenglænder kostede hele 160 mio. En pris han dog nok skal vise sig at være værd. Jeg er lykkelig over at han er at finde i den hvide trøje under min ledelse igen. Han får en central rolle på holdet. Derudover brugte jeg også en sjat penge på Gladbachs målmand, Marc André ter Stegen. En yderst spændende keeper, som jeg ser som en god erstatning for Gomes.

Både i Chelsea og Everton, brugte jeg mange unge spillere. Det vil jeg også gøre i Tottenham. Klubben har mange unge talenter, deriblandt Gauthier Pourcelot, Matthieu Jouve, Josip Bajamic og Dale Jones. Alle spillere, som har potentialet til at blive nogle af de bedste i Premier League. Til den samling, har jeg tilføjet Jean-Christophe Leroy, som jeg har hentet for 44 mio. i Nice. Jeg ser frem til at følge de unges udvikling, ligesom jeg ser frem til mit nye job i engelske Tottenham.

Roche
Landsholdsspiller

« Svar #54: 19 Nov 2011, 21:14 »

Først og fremmest en super god blog. Udemærket layout og godt skriftligt niveau.

Dit skifte til Tottenham er meget spændende, da jeg jo også har en Tottenham-blog kørende. Så vi må se hvilken blog brugerne bedst kan lide. Lad den bedste mand vinde Grin

Held og lykke med bloggen!

JimmyGP
Manager

« Svar #55: 19 Nov 2011, 21:24 »

Selvom dit hjerte banker for Chelsea håber jeg stadig du tørrer røv i både dem og Everton efter to fyringer.. Spændende hold du er kommet til og gode transfers.. Du skriver godt og det er en klasse blog.. Jeg læser fast med fra nu af Thumbs Up

- Veni, vidi, vici -

Newton Heath
Manager

« Svar #56: 19 Nov 2011, 21:27 »

Med lidt held når vi hele England rundt hvis du fortsætter på denne måde  Tunge

Men spændende med nyt job, Tottenham er uden tvivl en klub med et stort potentiale. Det bliver spændende at se hvad du kan drive det til Jakob.

Held og lykke, jeg er fortsat med!

Lavezzi
Gæst

« Svar #57: 19 Nov 2011, 22:11 »

LILYWHITES

I see what you did there.

Spiller Scott Parker stadig?

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #58: 19 Nov 2011, 22:19 »

Først og fremmest en super god blog. Udemærket layout og godt skriftligt niveau.

Dit skifte til Tottenham er meget spændende, da jeg jo også har en Tottenham-blog kørende. Så vi må se hvilken blog brugerne bedst kan lide. Lad den bedste mand vinde Grin

Held og lykke med bloggen!
Tak skal du have. :-)

Jeg ser det nu ikke som en konkurrence. Folk kan sagtens følge begge blogs. Men ja, sjovt der er to blogs om Tottenham nu.

Selvom dit hjerte banker for Chelsea håber jeg stadig du tørrer røv i både dem og Everton efter to fyringer.. Spændende hold du er kommet til og gode transfers.. Du skriver godt og det er en klasse blog.. Jeg læser fast med fra nu af Thumbs Up
Jeg håber skam også at jeg ødelægger dem begge. Det ville være skønt.

Jeg takker for kommentaren, og glæder mig over, at du følger med. :-)

Med lidt held når vi hele England rundt hvis du fortsætter på denne måde  Tunge

Men spændende med nyt job, Tottenham er uden tvivl en klub med et stort potentiale. Det bliver spændende at se hvad du kan drive det til Jakob.

Held og lykke, jeg er fortsat med!
Det håber jeg sandelig ikke. Tunge

Men ja, holdet har masser af potentiale, mit mål er blot at indfri dem. Også en stor tak til dig, Kasper!

I see what you did there.

Spiller Scott Parker stadig?
Ja, Scott Parker spiller skam stadig hos Blackburns reserver. Er det en mand jeg burde hente?

Lavezzi
Gæst

« Svar #59: 19 Nov 2011, 22:25 »

Hvis du vil have lidt rutine ind på det lol-hold, så ja. Køb ham Jakob.

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 7 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010