Hej alle freaks, jeg ville stræbe efter følgende drømmehold:
Manuel Neuer
Lorenzo De Silvestri - Philippe Mexès (VK) - Giorgio Chiellini - Juan Manuel Vargas
Danielle De Rossi (K) - Cesc Fàbregas
Lionel Messi - Javier Pastore - Cristiano Ronaldo
Sergio Agüero
Bænk: Hugo Loris, Mamadou Sahko, Lee Cattermole, Alberto Aquilani, Rodrigo Taddei, Mirko Vucinic, Mario Balotelli
Målmand (forsvar)
Wingback(automatisk)-Central forsvarer(defensiv)-Boldspillede forsvarer(Defensiv)-Wingback(automatisk)
Ankermand/Boldvindende midtbanespiller (defensiv)-dybtliggende playmaker(support)
Inderste Angriber(Offensiv)-Avanceret Playmaker(Offensiv)-Inderste Angriber(Offensiv)
Dybtliggende Angriber(Support)
Holdinstillinger:
Generelt
Filosofi: Flydende
Startstrategi: Offensiv/Kontroller (Hjemme/ude)
Spillestil
Afleveringstil: Kortere
Kreativ frihed: Mere udfoldende
Skærme af: Pres mere på
Tackling: Standard
Markering: Standard
Bevægelsfrihed: Mere frihed
Instrukser ved kamp start:
Hold på bolden
Få bolden i feltet
Pres mere på/stå dybere (afhængigt af modstander)
Ville spille en 4-2-3-1, hvor man ville kunne placere de 2 centrale midtbane spillere både dybt og centralt, alt efter situationen og holdet man var oppe i mod. Der er fokus på et hold som er i stand til at spille bold, samt gøre det enkelt og brutalt for modstanderen når de nærmer sig mit mål. De 3 på den offensive midtbane ville starte bredt, men trække ind i banen, så mine wingbacks fik plads til overlap.
Målmanden behøver næppe nogen nærmere præsentation,
Neuer er jo ganske enkelt en af top-3 målmændende i spillet.
Mit 4-mands forsvar er valgt ud fra de oplevelser som jeg har haft med spillere. Silvestri har aldrig svigtet, omend hans stats ikke altid er helt prangende...
Mexès er en spiller som er stor beundrer af, men han er ikke min farvorit spiller

. Han er da valgt som VK, da han gerne går forrest i at stoppe modstanderen!
Chiellini er ganske habil med bolden, og kan derfor få bolden flyttet op fra forsvaret til midtbanen, når vi skal bygge op eller er under pres.
Vargas er en meget offensiv wing-back, men jeg har haft stor succes med omskole ham fra wing til wing-back.
På midten har vi kaptajnen, Kronspris og snartligt konge af AS Roma,
De Rossi. En jernmand på midten til at rydde og sikre holdet at det kan spille frit. Han er en fantastisk spiller, omend han ikke altid er helt en fair spiller.. Ikke jeg bryder om det går ud over andre... Men synes alligevel det har sin charme... Ved siden af ham har vi en afleveringsmester, som samtidig kan støde med frem og være målfarlig,
Fàbregas.
På mine 3 offensive pladser har vi 3 verdensstjerner.
Messi og
Ronaldo, vi kender dem og nogle elsker den ene og hader den anden, nogen hader begge, mens andre elsker begge..! De er begge vanvittige og målfarlige, og nu handler fodboldsunderholdni
ngsværdi lang hen af vejen, om at lave mål! I mellem dem, ligger
Pastore, stærk i pasningsspillet, fremrangende overblik og evner med bold.
I front har jeg valgt
Agüero. Han er lige så god en fodboldspiller som nogen af de 3 andre, men har en fantastisk evne til bare at score de vitige mål!
Bænken: Jamen
Hugo Loris er af de målmand jeg næsten altid følger igennem et spil fordi jeg bare gør det, og så skal han med her, ej han er jo en fremragende målmand.
Sahko er et ungt talent, men bliver ligeledes fremragende, og har kun fede oplevelser med ham.
Lee Cattermole er direkte for
De Rossi, for
De Rossi rager jo kort til sig, og så skal man have en spiller ind som kan overtage i samme stil
Taddei undrer måske en del hvorfor jeg har med... Han er simpelthen alt muligmanden hos mig, og dem skal der være i min optik, da de oftest er blandt de mest undervurdere i holdsammenhæng. Utalige gange har den mand reddet mig fra exits på uvante pladser.
Aquilani kan erstatte både
Fàbregas og
Pastore og er desuden gammel Roma-knægt så det har jo også noget at sige
Vucinic er en fantastisk spiller, men er lige et niveau under
Messi og
Ronaldo, men han har altid præsteret når det er jeg har haft brug for det, og så skal den slags belønnes... Hvorfor
Balotelli? Jamen knægten er jo indehaver af et fantastisk talent på en fodboldbane, og man aldrig skuffet med ham i manager, eller jeg gør ikke

Dette var så et af de længere indlæg om mit dreamteam
Nok aldrig et hold jeg nogensinde når at få samlet i et spil, men drømmen vil altid være der!
Let's game