home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23289
  0 Brugere, 372 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: hennry176
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Spillersøgning og -erfaring
| | | | |-+  Dream Team-tråden FM12
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Dream Team-tråden FM12  (Læst 6052 gange)
Oli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Dream Team-tråden FM12
« : 24 Okt 2011, 21:15 »

Hey gutter Wink

I denne tråd vil du kunne lægge dit ultimative dream team ind, hvor det er muligt at vælge alle dine favoritspillere i FM12!
Stedet hvor du BÅDE kan have Messi og CR7 på samme hold og hvor pris er ligegyldig.

Hvordan ser dit drømmehold ud? Del det med os andre her!

Jeg kan evt. selv starte:
(skal lige siges at jeg ikke har købt FM12 endnu, så den går efter 11'eren) Peace

                               Casillas
               Srna - Sakho - Pique - Criscito

        Messi - M. Sissoko - Pastore - Ronaldo

                            Hulk - Neymar
 
Bænk: Neuer, Hazard, Pato, Sneijder, M'Vila, Agüero, Chiellini


Fyr løs!

EDIT: Og formationen bestemmes selvfølgelig selv
« Seneste Redigering: 25 Okt 2011, 19:00 af Oli » Logged

Hougaard10
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Dream Team-tråden
« Svar #1: 24 Okt 2011, 23:12 »

I FM12

               Neuer
Maicon-Pique-Vidic-Marcelo
       
        Iniesta-A. Vidal
Messi   -  Ganso  -  C. Ronaldo
             Rooney

Bænk: Casilias , Sakho , Xavi , Neymar , T. Kroos , Agüero , Pastore

Neuer er valgt pga. hans stats, de er jo sindsyge.

Jeg har valgt mit forsvar, fordi jeg mener det er vigtigt med 2 stærke og sikre personer i midten. Mine backs er valgt på den bagrund af at de er kanon gode offensivt, og så er de begge vildt hurtige.

Min midtbane er meget kreativt og offensivt, men med Vidal i midten er der også en arbejds mand, han gør det altid godt når man køber ham. Messi og Ronaldo er næsten en most at have, de er trods alt verdens bedste fodbold spillere. Ganso og Iniesta er bare geniale, med Ganso er man også sikret i fremtiden.

Rooney er valgt i toppen blot fordi jeg elsker den mand, er kæmpe United fan og så er han uhyre farlig foran mål.

Min favorit spiller på holdet er som sagt Rooney.
« Seneste Redigering: 24 Okt 2011, 23:51 af Hougaard10 » Logged

FCK! Claudemir Domingues De Souza!
Man Utd! Javier "EL chicharito" Hernandez Balcázar!

Oli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Dream Team-tråden
« Svar #2: 24 Okt 2011, 23:23 »

I FM12

               Neuer
Maicon-Pique-Vidic-Marcelo
       
        Iniesta-T. Kroos
Messi   -  Ganso  -  C. Ronaldo
             Rooney

Bænk: Casilias , Sakho , Xavi , Neymar , Van der Vaart , Agüero , Pastore
Dejligt at der kom lidt gang i tråden Peace

Tænkte at det kunne være fedt hvis I gad skrive lidt om hvorfor lige DE spillere er blevet valgt, gode erfaringer og måske hvem man anser for sin bedste spiller? Evt. ens yndlingsspiller Smiley
Logged

Oli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Dream Team-tråden FM12
« Svar #3: 25 Okt 2011, 19:05 »

Aaarh... C'mon guys! Ingen drømmehold? Cool
Logged

Messi1987
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Dream Team-tråden FM12
« Svar #4: 26 Okt 2011, 17:23 »

              Neuer
Alves - Vidic - Pique 
   Iniesta -Busquets - Xavi
D. Silva - Messi - C. Ronaldo
              Agüero

Målmand: Neuer og Casillas er de bedste målmænd i verden men Neuer er yngre.

Forsvar: Alves og Maicon er et niveau over alle andre backs, men Alves er den bedste wingback. Vidic og Pique er i min optik de 2 bedste central forsvarsspiller i verden.


Midtbane: Xavi og Iniesta siger sig selv, de er klart verdens bedste midtbanespillere. Busquets er en klassespiller også passer han perfekt sammen med Xavi og Iniesta.


Angreb: D. Silva er for vild i Manchester City i øjeblikket. Messi er Messi, verdens bedste spiller, europas bedste spiller, champions leagues bedste spiller, la Ligas bedste spiller, osv, osv. Leo er et most at have på såden et hold! C. Ronaldo er sammen med Messi verdens mest målfarlig spillere. Agüero er verdens bedste frontangriber.
Logged

NMadsen
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Dream Team-tråden FM12
« Svar #5: 27 Okt 2011, 12:35 »

                   Casillas
  Ramos    Silva    Pepe     Marcelo
          De Rossi   Xabi Alonso
Messi          Ganso          Ronaldo
                  Rooney

Muligvis ikke det bedste hold der kan stilles, men det er alle spillere jeg godt kan lide Smiley
Logged

Roberto_Baggio
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Dream Team-tråden FM12
« Svar #6: 27 Okt 2011, 19:21 »

Jeg smider sgu også lige mit bud, og ligesom tråd-starteren er det efter FM11, da FM12 først blir købt her til lønningsdag:-)

                        Cech
Dani Alves     Thiago Silva   Pique    G.Bale

                       M.Essien
              Xavi                 S. Gerrard

Messi                                            D.Silva

                        Torres


Bænk: David De Gea, Vidic, Zlatan, Cesc, C.Ronaldo, J.Mata & Criscito

Sådan skulle det gøres :-)
I real life ville det give problemer med 2 så store primadonnaer på bænken som Zlatan og CR.
Spillerene er i sagens natur valgt ud fra hvilke spillere der ikke skuffer når man købe/har dem.. Untagelsen er så netop CR da jeg aldrig har købt ham, eller spillet med hold med ham på holdkortet. Men som et tidligere indlæg siger, så er han sindsygt målfalig, så derfor skal han da med..
Torres er valgt fordi jeg altid har syntes han var vildt god og han har aldrig skuffet i mine spil.. Han laver min 25mål hver sæson. Det er der sikkert mange andre angribere der gør, men her er jeg bare fan af Torres.
Logged

Love the Blues

Risom
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Dream Team-tråden FM12
« Svar #7: 27 Okt 2011, 20:01 »

Jeg lægger også lige mit ind Smiley

                    Neuer

Srna Thiago Silva-Pique Lahm

                     Vidal
           Gerrard     Pastore

Hulk                            Hazard

                  Messi

Garanteret ikke det bedste hold, men jeg kan lide alle spillerne Wink
Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Dream Team-tråden FM12
« Svar #8: 27 Okt 2011, 21:01 »

Mit DreamTeam vil se sådan her ud:

               Casillas
Ramos  Pique  Vidic  A.Cole
             Xabi Alonso
        Iniesta        Xavi
Ronaldo                  Villa
                 Messi

Når jeg skriver Vidic, mener jeg, når han er i topform.
Logged

Oli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Dream Team-tråden FM12
« Svar #9: 28 Okt 2011, 00:48 »

Fedt med en masse gode bud drenge! Det behøver jo selvfølgelig ikke være den absolut stærkeste opstilling i spillet, men mere hvem i godt kan lide/har gode erfaringer med på jeres hold Smiley
Det kunne være fedt hvis i med et eller andet tegn, markerede den spiller i anser for at være den vigtigste brik på holdet. Man kunne evt også give holdet navn? Find gerne på mere.
KIU Peace
Logged

warmon
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Dream Team-tråden FM12
« Svar #10: 28 Okt 2011, 02:01 »

Hej alle freaks, jeg ville stræbe efter følgende drømmehold:

Manuel Neuer


Lorenzo De Silvestri - Philippe Mexès (VK) - Giorgio Chiellini - Juan Manuel Vargas


Danielle De Rossi (K) - Cesc Fàbregas


Lionel Messi - Javier Pastore - Cristiano Ronaldo


Sergio Agüero


Bænk: Hugo Loris, Mamadou Sahko, Lee Cattermole, Alberto Aquilani, Rodrigo Taddei, Mirko Vucinic, Mario Balotelli


Målmand (forsvar)


Wingback(automatisk)-Central forsvarer(defensiv)-Boldspillede forsvarer(Defensiv)-Wingback(automatisk)


Ankermand/Boldvindende midtbanespiller (defensiv)-dybtliggende playmaker(support)


Inderste Angriber(Offensiv)-Avanceret Playmaker(Offensiv)-Inderste Angriber(Offensiv)


Dybtliggende Angriber(Support)


Holdinstillinger:
Generelt
Filosofi: Flydende
Startstrategi: Offensiv/Kontroller (Hjemme/ude)


Spillestil
Afleveringstil: Kortere
Kreativ frihed: Mere udfoldende
Skærme af: Pres mere på
Tackling: Standard
Markering: Standard

Indlæg: Standard
Bevægelsfrihed: Mere frihed

Instrukser ved kamp start:
Hold på bolden
Få bolden i feltet
Pres mere på/stå dybere (afhængigt af modstander)


Ville spille en 4-2-3-1, hvor man ville kunne placere de 2 centrale midtbane spillere både dybt og centralt, alt efter situationen og holdet man var oppe i mod. Der er fokus på et hold som er i stand til at spille bold, samt gøre det enkelt og brutalt for modstanderen når de nærmer sig mit mål. De 3 på den offensive midtbane ville starte bredt, men trække ind i banen, så mine wingbacks fik plads til overlap.

Målmanden behøver næppe nogen nærmere præsentation, Neuer er jo ganske enkelt en af top-3 målmændende i spillet.

Mit 4-mands forsvar er valgt ud fra de oplevelser som jeg har haft med spillere. Silvestri har aldrig svigtet, omend hans stats ikke altid er helt prangende... Mexès er en spiller som er stor beundrer af, men han er ikke min farvorit spiller Wink. Han er da valgt som VK, da han gerne går forrest i at stoppe modstanderen! Chiellini er ganske habil med bolden, og kan derfor få bolden flyttet op fra forsvaret til midtbanen, når vi skal bygge op eller er under pres. Vargas er en meget offensiv wing-back, men jeg har haft stor succes med omskole ham fra wing til wing-back.

På midten har vi kaptajnen, Kronspris og snartligt konge af AS Roma, De Rossi. En jernmand på midten til at rydde og sikre holdet at det kan spille frit. Han er en fantastisk spiller, omend han ikke altid er helt en fair spiller.. Ikke jeg bryder om det går ud over andre... Men synes alligevel det har sin charme... Ved siden af ham har vi en afleveringsmester, som samtidig kan støde med frem og være målfarlig, Fàbregas.

På mine 3 offensive pladser har vi 3 verdensstjerner. Messi og Ronaldo, vi kender dem og nogle elsker den ene og hader den anden, nogen hader begge, mens andre elsker begge..! De er begge vanvittige og målfarlige, og nu handler fodboldsunderholdni ngsværdi lang hen af vejen, om at lave mål! I mellem dem, ligger Pastore, stærk i pasningsspillet, fremrangende overblik og evner med bold.

I front har jeg valgt Agüero. Han er lige så god en fodboldspiller som nogen af de 3 andre, men har en fantastisk evne til bare at score de vitige mål!

Bænken: Jamen Hugo Loris er af de målmand jeg næsten altid følger igennem et spil fordi jeg bare gør det, og så skal han med her, ej han er jo en fremragende målmand.

Sahko er et ungt talent, men bliver ligeledes fremragende, og har kun fede oplevelser med ham. Smiley

Lee Cattermole er direkte for De Rossi, for De Rossi rager jo kort til sig, og så skal man have en spiller ind som kan overtage i samme stil Wink Taddei undrer måske en del hvorfor jeg har med... Han er simpelthen alt muligmanden hos mig, og dem skal der være i min optik, da de oftest er blandt de mest undervurdere i holdsammenhæng. Utalige gange har den mand reddet mig fra exits på uvante pladser. Aquilani kan erstatte både Fàbregas og Pastore og er desuden gammel Roma-knægt så det har jo også noget at sige Peace

Vucinic er en fantastisk spiller, men er lige et niveau under Messi og Ronaldo, men han har altid præsteret når det er jeg har haft brug for det, og så skal den slags belønnes... Hvorfor Balotelli? Jamen knægten er jo indehaver af et fantastisk talent på en fodboldbane, og man aldrig skuffet med ham i manager, eller jeg gør ikke Wink

Dette var så et af de længere indlæg om mit dreamteam Smiley Nok aldrig et hold jeg nogensinde når at få samlet i et spil, men drømmen vil altid være der! Peace Let's game
« Seneste Redigering: 28 Okt 2011, 17:07 af warmon » Logged

L'Imperatore di Roma er min første blog i årets fm22, følg med!

Oli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Dream Team-tråden FM12
« Svar #11: 28 Okt 2011, 16:49 »

Super at du har gidet give dig tid til et så beskrivende indlæg warmon Thumbs Up
Og til andre, så behøver indlægende selvfølgelig ikke være så lange/beskrivende (Skader selvfølgelig ikke Rullende Øjne ).


EDIT: Bare lige for at være rigtig flueknepper: (undskyld...)
På mine 3 offensive pladser har vi 3 verdensstjerner, alle fra sydamerika. Messi og Ronaldo, vi kender dem og nogle elsker den ene og hader den anden, nogen hader begge, mens andre elsker begge..! De er begge vanvittige og målfarlige, og nu handler fodboldsunderholdni ngsværdi lang hen af vejen, om at lave mål! I mellem dem, ligger Pastore, stærk i pasningsspillet, fremrangende overblik og evner med bold.
Cristiano sydamerikaner? Tunge
« Seneste Redigering: 28 Okt 2011, 16:54 af Oli » Logged

warmon
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Dream Team-tråden FM12
« Svar #12: 28 Okt 2011, 17:06 »

Super at du har gidet give dig tid til et så beskrivende indlæg warmon Thumbs Up
Og til andre, så behøver indlægende selvfølgelig ikke være så lange/beskrivende (Skader selvfølgelig ikke Rullende Øjne ).


EDIT: Bare lige for at være rigtig flueknepper: (undskyld...)Cristiano sydamerikaner? Tunge

Haha, den tager jeg Wink er rettet Wink
Logged

L'Imperatore di Roma er min første blog i årets fm22, følg med!

Oli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Dream Team-tråden FM12
« Svar #13: 08 Nov 2011, 19:50 »

En lille tråd-opper Cool
Logged

boie
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Dream Team-tråden FM12
« Svar #14: 21 Nov 2011, 14:34 »

God ide - og herunder er mit bud på mit personlige dreamteam. Det bærer nok en del præg af hvordan jeg godt kan lide at spille spillet. De valgte spillere er alle nogen jeg har super gode erfaringer med på lige netop de positioner i mit foretrukne system - en klassisk 442

Målmand - De Gea

Højre Back - Walker
Centerforsvar - Vidic
Centerforsvar - P. Jones
Venstre back - som wingback - Evra

Højre midtbane - som wing - Nani
Central midt - som ball winning midfielder - Hamsik
Central midt - som box to box . Ross Barkley
Venstre midtbane - som wing - Bale

Højre angriber - complete forward - Rooney
Venstre angriber - advanced forward - Tevez

Bænken: Adler, Chiellini, Marchisio, A. Young, Chicarito, Modric
Logged

Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010