home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Jun 2025, 22:17 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23596
  0 Brugere, 655 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Macmal
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  FC Barcelona
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 14 Udprint
Forfatter Emne: FC Barcelona  (Læst 47783 gange)
whispers
Landsholdsspiller

Sv: FC Barcelona
« Svar #60: 10 Jan 2012, 14:31 »

Må jeg spørge hvordan det kan være i spiller med dette dejlige hold? Er det for "nemhedens" skyld eller kan i bare godt lide holdet/evt har nogle ting i til opnå med dem

Præsidenten
Landsholdsspiller

« Svar #61: 10 Jan 2012, 14:36 »

Nå, lige en opdatering herfra Smiley
Har selvfølgelig fået solgt alle spillere der ikke har været gennem La Masia, og kører udelukkende på ungdomsafdelingen. Er i min fjerde sæson, og har i mine første 3 sæsoner vundet La Liga og Copa del Rey 3 gange, CHL 2 gange og alle de der supercups et par gange.
Truppen er ret smal, da man ikke starter med særlig mange stortalenter på reserveholdende. Dog har Muniesa, Deulofeu, J. dos Santos og Rafinha formået at bide sig fast indtil videre.
Transfermæssigt valgte jeg at hente Reina inden min 3. sæson, da der skulle ske et storindkøb og han var den eneste mulighed, og det har været en super handel for min side Smiley Når alle spillere er fit, skulle ideal opstilling gerne være sådan:

Mål: Jose Reina
HB: Martin Montoya
CB: Gerard Pique
CB: Alberto Botia
VB: Jordi Alba
DCM: Sergio Busquets
CM: Cesc Fabregas
CM: Thiago
OMH: Pedro
OMV: Andres Iniesta
ANG: Lionel Messi

Haha det er da et sjovt eksperiment du har gang i her, helt klart noget jeg vil prøve at holde mig opdateret på.

Imponerende at du alligevel har vundet så mange titler når du har måttet sælge flere profiler uden at kunne købe nye tilsvarende ... Hvordan har du klaret dig i forhold til RM i ligaen? Smiley

FC Barcelona

jmd
Lilleputspiller
*

« Svar #62: 10 Jan 2012, 22:58 »

Haha det er da et sjovt eksperiment du har gang i her, helt klart noget jeg vil prøve at holde mig opdateret på.

Imponerende at du alligevel har vundet så mange titler når du har måttet sælge flere profiler uden at kunne købe nye tilsvarende ... Hvordan har du klaret dig i forhold til RM i ligaen? Smiley
Jeg har selvfølgelig lagt over dem, i og med jeg har vundet mesterskabet 3 år i træk Wink Mit forspring ned til dem har været sådan her:
1. sæson: 18 points forskel
2. sæson: 16 points forskel
3. sæson: 22 points forskel
Oveni det slog jeg dem Champions League finalen i 3. sæson med 2-1, så jeg vil mene jeg har et rimelig godt tag i dem Smiley De har ikke rigtig et modsvar til den spillestil jeg kører, hvilket mere eller mindre er efterlignet af den de har i virkeligheden.

jmd
Lilleputspiller
*

« Svar #63: 10 Jan 2012, 23:01 »

Må jeg spørge hvordan det kan være i spiller med dette dejlige hold? Er det for "nemhedens" skyld eller kan i bare godt lide holdet/evt har nogle ting i til opnå med dem
For mig var det den udfordring jeg gav mig selv, med kun at bruge spillere/talenter klubben selv har udviklet, og det er faktisk en større udfordring end man lige tror, i og med jeg kun henter spillere fra Spanien, Portugal og Sydamerika på højst 16 år til u19 holdet.

frandseen
Reserveholdsspiller

« Svar #64: 11 Jan 2012, 01:21 »

Jeg har selvfølgelig lagt over dem, i og med jeg har vundet mesterskabet 3 år i træk Wink Mit forspring ned til dem har været sådan her:
1. sæson: 18 points forskel
2. sæson: 16 points forskel
3. sæson: 22 points forskel
Oveni det slog jeg dem Champions League finalen i 3. sæson med 2-1, så jeg vil mene jeg har et rimelig godt tag i dem Smiley De har ikke rigtig et modsvar til den spillestil jeg kører, hvilket mere eller mindre er efterlignet af den de har i virkeligheden.

Hvordan ser dine hold- og spillerinstrukser ud?

jmd
Lilleputspiller
*

« Svar #65: 11 Jan 2012, 14:10 »

Hvordan ser dine hold- og spillerinstrukser ud?

Holdinstrukser:
http://imageshack.us/photo/my-images/408/holdinstrukser.jpg/

Jeg har valgt at vise to spillere, Xavi og Messi da det er dem jeg har gjort mest ud af.. Ellers har alle spillere afleveringer helt nede på kort, samt backerne og kanterne ikke laver indlæg.
Messi på toppen som trequartista:
http://imageshack.us/photo/my-images/140/instruksermessi.jpg/
Xavi:
http://imageshack.us/photo/my-images/819/instrukserxavi.jpg/

Kom endelig med input hvis du synes der skal tilføjes/ændres noget i den Smiley

frandseen
Reserveholdsspiller

« Svar #66: 11 Jan 2012, 22:07 »

Tak. Smiley

probst
Reserveholdsspiller

« Svar #67: 15 Jan 2012, 04:05 »

Hvornår vil i bruge Messi, venstrekant eller ang? Og rolle... for jeg har fået Neymar til klubben og vil stadig benytte david villa....?

slindj93
Reserveholdsspiller

« Svar #68: 16 Jan 2012, 19:44 »

Har også valgt at tage udfordringen op med Barcelona om at have et hold udelukkende bestående af egen avl spillere og vinde CL 2 år i træk. Det er målsætningen. Har haft en masse spil, som jeg har kørt død i, så nu skulle den her udfordring med yndlingsholdet prøves! Smiley

Det første jeg gjorde var at sælge nogle marginalspillere:

Keita
Adriano
Maxwell
Afellay

Af indkøb købte jeg i sommers:

J. Alba
Botia

Og vinterens transfervindue købte jeg:

M. Niang
L. Nangis

2 rigtig store franske angrebstalenter, som ryger på mit U-19 hold i starten, og gradvist bliver spillet ind på holdet.

En masse spillere er blevet rykket op på førsteholdet for at få erfaring. Dette drejer sig om:

Rafinha
Thiago
Kiko
R. Mino
Montoya
Bartra
Fontas
Deulofeu
Soriano

Nogle af dem var på førsteholdet til at starte med, men nævnte bare alle, så ingen er i tvivl.

I ligaen går det rigtig godt, hvor jeg fører med 7 point ned til Madrid efter 18 kampe. Vandt VM og er videre i både CL og pokal.

Der kommer en opdatering når sæsonen er spillet færdig Smiley

FM12 Barcelona (kun egen avl spillere) efter 5 sæsoner:

Vinder af ligaen: 4
Vinder af pokalen: 3 (5 finaler)
Vinder af CHL: 2
Balance (økonomi): 4,48 mia.
Anslået klubværdi: 12,06 mia.
Klubrangliste: Nr. 2
Stadionkapacitet: 102.980
Egen avl status/spillere i alt i 1. holdstruppen: 23/26

slindj93
Reserveholdsspiller

« Svar #69: 19 Jan 2012, 14:51 »

Nogle der ved, om hvis man sender en spiller til "FC Barcelona B-holdet" om det så tæller for egen avl? Det er jo en samarbejdsklub, men jeg er ikke 100% sikker på, om han så går ind for egen avl, hvis han kun spiller der. Tænker på Niang, som jeg har sendt på B-holdet, og håber lidt det går ind under egen avl, for det er det mit spil går ud på Smiley

FM12 Barcelona (kun egen avl spillere) efter 5 sæsoner:

Vinder af ligaen: 4
Vinder af pokalen: 3 (5 finaler)
Vinder af CHL: 2
Balance (økonomi): 4,48 mia.
Anslået klubværdi: 12,06 mia.
Klubrangliste: Nr. 2
Stadionkapacitet: 102.980
Egen avl status/spillere i alt i 1. holdstruppen: 23/26

owlsinthebag
Ynglingespiller

« Svar #70: 19 Jan 2012, 14:59 »

jeg er en halv sæson inde med Barca og har fundet en taktik som understøtter deres flotte offensive spil perfekt, det har bl.a. resulteret i en flot 5-1 ude over real, og er fortsat ubesjeret i ligaen.

Jeg orker dog ikke at skrive det hele i detaljer, men jeg vil meget gerne ligge et par screenshots op, hvis en kan fortælle mig hvordan man dog i alverden gør det Smiley ?

Més que un club

ulle94
Landsholdsspiller

« Svar #71: 19 Jan 2012, 15:08 »

jeg er en halv sæson inde med Barca og har fundet en taktik som understøtter deres flotte offensive spil perfekt, det har bl.a. resulteret i en flot 5-1 ude over real, og er fortsat ubesjeret i ligaen.

Jeg orker dog ikke at skrive det hele i detaljer, men jeg vil meget gerne ligge et par screenshots op, hvis en kan fortælle mig hvordan man dog i alverden gør det Smiley ?

Alt + F9 inde i fm, og så skal du uploade dit screenshot på fx www.imageshack.us  Smiley

owlsinthebag
Ynglingespiller

« Svar #72: 19 Jan 2012, 15:12 »

jeg skulle måske have nævnt jeg har en macbook?

Més que un club

ulle94
Landsholdsspiller

« Svar #73: 19 Jan 2012, 15:22 »

jeg skulle måske have nævnt jeg har en macbook?

Command + Shift + 3 Smiley

owlsinthebag
Ynglingespiller

« Svar #74: 19 Jan 2012, 15:24 »

så har jeg også lært det.. jeg takker Wink

http://imageshack.us/photo/my-images/525/skrmbillede20120119kl15.png/

Det var så opstillingen, med de fortrukne 11. jeg har en rent ud sagt skidt økonomi, så de helt store indkøb er det ikke blevet til.
Jeg ville gerne have en ny venstre back, men har ikke kunne få nogle der kan gå i start elleveren for de 120 mio jeg har fået skrabt sammen efter salg af Keita, Maxwell og Affelay. Jeg har derimod købt de to yngste Hazard brødre, som jeg håber kan blomstre op om et par år.

Er der nogen som har god erfaring med en ung talentfuld venstre back?

Jeg fokuserer også meget på spillere af egen avl( deri ligger jeg også spillere jeg selv har hentet som meget ung)
Derfor ansér jeg det ikke som vigtigt at hente de store stjerne spillere, også fordi jeg gerne vil holde lønudgifterne på et minimum, så Barca kan få styr på økonomien igen.

Jeg har dog lige endnu et spørgsmål! Er der nogen som ved hvordan ens u19 hold kvalificerer sig til European U19 Champions League??

Més que un club

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 14 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010