home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Jun 2025, 22:17 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23596
  0 Brugere, 648 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Macmal
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  FC Barcelona
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 14 Udprint
Forfatter Emne: FC Barcelona  (Læst 47788 gange)
ronen
Førsteholdsspiller

Sv: FC Barcelona
« Svar #30: 11 Dec 2011, 17:23 »

Jeg startede også med at få 90 mill i første sæson, men efterhånden som månederne gik og vores overskud blev større, så fik jeg før vinter transfervinduet 500 et eller andet mill til at købe spillere for. Så bare rolig det skal nok komme Smiley

Her i starten af anden sæson har jeg fået 850 mill til at købe spillere for Smiley

Martin Barca
Juniorspiller
**

« Svar #31: 11 Dec 2011, 17:57 »

Når okay fedt nok Smiley Er der nogen af dine køb som du virkelig kan anbefale?

ronen
Førsteholdsspiller

« Svar #32: 11 Dec 2011, 18:03 »

Lahm har gjort det rigtig godt som venstre back så han kan absolut anbefales. Har ikke rigtig spillet nogen kampe i 2. sæson endnu, men skal nok rapportere tilbage om hvordan Bale gør det, selvom jeg ikke er i tvivl om at han nok skal blive en succes Opstemt

ptrN
Manager

« Svar #33: 13 Dec 2011, 19:21 »

Så er jeg startet med Barcelona. Mit fokus ligger på kun at bruge spillere med Barca-DNA. Dvs. jeg satser på spillere fra egen avl, samtidigt med at de eneste indkøb jeg må foretage mig, er spillere som Romeu Oriol, Jeffren, Nolito, etc. Eftersom jeg satser på talenter, vil de unge der er i klubben nu blive brugt flittigt, således at de hurtigst muligt kan blive gældende spillere for førsteholdet.

Min første ageren i klubben har været at hive Thiago, Gerard Deulofeu, Marc Muniesa og Rafinha og på førsteholdet. Dernæst har jeg tilføjet talenterne prominente vejledere som Xavi, Lionel Messi, Andres Iniesta, Francesc Fabregas, etc.

Når jeg har spillet indtil vinter, vender jeg tilbage.

welbz is dat guy

Martin Barca
Juniorspiller
**

« Svar #34: 13 Dec 2011, 23:47 »

Fedt at der er flere der er begyndt med konge klubben Smiley
Prøver selv at satse meget på talenterne Smiley

Nhg93
Førsteholdsspiller

« Svar #35: 15 Dec 2011, 20:50 »

Jeg kan varmt anbefale Neymar, Phil Jones og Bale, de har alle gjort det helt fantastisk for mig! Smiley derudover har jeg også hentet Niang, som er begyndt at slå til , jeg har også tænkt mig at hente Romeu hjem Smiley

jihniuz
Lilleputspiller
*

« Svar #36: 15 Dec 2011, 21:27 »

Hey Drenge, har spillet manager lige siden CM Manager, og mener selv jeg er rigtig god til det, og er god til at lave taktikker, du vinder mange kampe med. Jeg er kæmpe Barcelona fan i virkligheden, men jeg plejer at spille med hold som Arsenal,Dortmund,Milan, Napoli, City, Chelsea. Meget forskelligt, men plejer ikke tage de største favoritter. Nu tænkte jeg lige at jeg har spillet manager et par måneder, og det var for dårligt jeg ikke havde prøvet at spille med Barca, så har lige startet en med Barcelona. De forventer jo som i nok kan gætte, at man vinder ligaen. Jeg fik et transferbudget på 88 millioner ca. Jeg har lavet min egen taktik, som virker meget realistisk på den måde de spiller i virkligheden, med det høje pres, og de korte kombinationer, og har domineret de første 4 kampe fuldstændig. 2 af dem mod Real Madrid, i super Cuppen, og mod FC Porto i den Europæiske Super Cup, og den første liga kamp mod Villareal.
Nå  nok om det, her kommer lidt om de transfers der er sket, vinduet lukker om et par uger, og jeg har ikke behov for mere.

Ind: Thiago Silva, 315 Millioner (over 48 måneder)
Lenny Nangis, 20 millioner kontant.

Ud: Soriano, 22 millioner.
Maxwell, 65 millioner.
Mino Ruben, 7.5 millioner.
Andreau Fontas, 18 millioner.
Pol Calvet, 1.7 millioner.
Samlet købt for : 335 millioner.
Samlet solgt for: 115 millioner.

Nhg93
Førsteholdsspiller

« Svar #37: 15 Dec 2011, 22:55 »

Kan du prøve at smide din taktik op, så vi andre kan se den? Smiley kunne være spændende.
Hvad hedder din målscore ellers efter de første fire kampe? Smiley

jihniuz
Lilleputspiller
*

« Svar #38: 15 Dec 2011, 23:13 »

Kan du prøve at smide din taktik op, så vi andre kan se den? Smiley kunne være spændende.
Hvad hedder din målscore ellers efter de første fire kampe? Smiley

Kan du tro, jeg finder lige et par screen shots frem Smiley
Kampprogram:
http://imageshack.us/photo/my-images/36/kampprogram.jpg/
Ligaen:
http://imageshack.us/photo/my-images/856/ligaen.jpg/
Hjem(Overblik):
http://imageshack.us/photo/my-images/818/overblik.jpg/
Taktikken:
http://imageshack.us/photo/my-images/17/taktikken.jpg/

Værsgo, kunne være fedt med noget feedback, om den virker ligeså godt for jer. Og om den virker til andre hold end Barcelona, lige pt. virker den nemlig uovervindelig Smiley

Nhg93
Førsteholdsspiller

« Svar #39: 16 Dec 2011, 10:38 »

Den ser meget spædende ud, især med din målscorer Smiley jeg spiller noget lignende, dog med en mere flad midtbane, som også virker utroligt godt Smiley hvem er din topscorer?

jihniuz
Lilleputspiller
*

« Svar #40: 16 Dec 2011, 13:05 »

Den ser meget spædende ud, især med din målscorer Smiley jeg spiller noget lignende, dog med en mere flad midtbane, som også virker utroligt godt Smiley hvem er din topscorer?
Det er Messi med 45 mål i 31 kampe. Men jeg så blev han skadet i 3 måneder. Han er klar igen om 3-5 uger bliver alt for lækkert at få ham tilbage igen, har haltet en smule efter jeg mistede ham er blevet nød til at rotere mere end jeg plejer. inden han blev skadet havde jeg spillet 20 kampe i ligaen, med 19 sejre og 1 uafgjort. nu har jeg spillet 28 kampe, 22 sejre, og 5 uafgjorte og 1 nederlag. og en målscore på 78-14 men er 10 point foran real og i Kvartfinalen i CHL, finale i copa del rey, og vandt klub VM Smiley

N_E_J
Juniorspiller
**

« Svar #41: 23 Dec 2011, 20:53 »

Hvad har folk af erfaringer med Fàbregas? Ved ikke helt hvordan jeg skal få det optimale ud af ham, da han ikke præstere vanvittig godt.

BARCA FOREVER!

Risom
Manager

« Svar #42: 23 Dec 2011, 20:57 »

Hvad har folk af erfaringer med Fàbregas? Ved ikke helt hvordan jeg skal få det optimale ud af ham, da han ikke præstere vanvittig godt.
Har du prøvet ham som felt-til-felt? Der gjorde han det godt for mig, men det game er deværre væk nu  ticked off

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

N_E_J
Juniorspiller
**

« Svar #43: 23 Dec 2011, 21:01 »

Har du prøvet ham som felt-til-felt? Der gjorde han det godt for mig, men det game er deværre væk nu  ticked off

Har indtil videre kun prøvet ham som Fremskudt Playmaker til Offensiv på CM. Har også lidt overvejet felt-til-felt, så det kunne da være at jeg skulle prøve det. Men synes nu stadigvæk at han burde præstere optimalt som Fremskudt Playmaker.

BARCA FOREVER!

Thygesen
Lilleputspiller
*

« Svar #44: 24 Dec 2011, 12:32 »

Jeg er også startet med FC Barcelona, hvor jeg prøver mig med deres tiki-taka som lykkedes ret så godt.. Er i februar 2012, og har vundet Super cuppen og VM, er i finalen i Copa Del Rey, og I kvartfinalen i CL. Jeg ligger nr 2, med 1 point op til Real Madrid efter 21 kampe. Har en målscore i ligaen som lyder 56 - 3, hvilket jeg er meget tilfreds med rent defensivt, men håber stadig at få gjort, så jeg scorer endnu flere mål. Faktisk har jeg kun lukket 13 mål ind i 39 kampe i alt i sæsonen.

Af indkøb har jeg købt Mbaye Niang og Szczesny og Phil Jones, og jeg får Muniain efter sæsonen Smiley
Har solgt Adriano, Maxvell, Hleb, Keita, også har jeg solgt Afellay for 130 mio efter sæsonen til Arsenal.

Spiller 4-5-1.
Valdes

Alves
Pique
Jones
Abidal

Macherano
Iniesta
Xavi
Sanchez
Villa

Messi Smiley

Til Fabregas vil jeg anbefale dig at bruge ham som dybdeliggende playmaker support, her han scoret 5 mål i 24 kampe, og lavet 8 oplæg, med et snit på 7.16.

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 14 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010