home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
11 Jul 2025, 22:24 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Jul 2025, 22:07 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23598
  0 Brugere, 613 Gæster Online.

Nyeste Bruger: maxwilliams
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  FC Barcelona
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 14 Udprint
Forfatter Emne: FC Barcelona  (Læst 47842 gange)
jmd
Lilleputspiller
*

Sv: FC Barcelona
« Svar #45: 02 Jan 2012, 16:01 »

Hej, det var for mit vedkommende alt for nemt at starte med Barca, så gav mig selv den udfordring at lave et rent Barcelona hold, og sælge alle de spillere der ikke har været gennem La Masia i løbet af to sæsoner. Samtidig skulle jeg gerne spille stort set ligesom de gør i virkeligheden, og prøvet at kopiere taktikken så godt som muligt, men små korte afleveringer, osv. Inden første sæson solgte jeg Abidal, Maxwell, Keita, Pinto og Soriano for sammenlagt 290,-, mens jeg hentede Alba for 80 og Botia for 18, og de har begge gjort en fremragende figur.
Jeg vandt alle turneringer, 20 point ned til Madrid, slog United i finalen, så en fin debutsæson Smiley

Jeg er lige begyndt på 2. sæson og her er pengene virkelig strømmet ind. Dani Alves, Mascherano, Alexis Sanchez og Afellay blev solgt og fik omkring 1.25 mia. for dem. Desværre er der ingen der gider hente Villa og Adriano, så de får lige en sæson mere Smiley Så hentede jeg Giovani dos Santos hjem for 44 da han vil være en fin backup, samt en masse unge talenter. Så har jeg rykket Kiko Femenia, Jonathan dos Santos og Rafinha op på førsteholdet, og sådan skulle det gerne køre, at de bedste unge kommer op for hver sæson.

Min startopstilling ser således ud:
Mål: Valdes
HB: Montoya
CB: Pique
CB: Puyol
VB: Alba
DMC: Busquets
MC: Xavi
MC: Fabregas
OMH: Messi
OMV: Iniesta
ANG: Villa

Spørg hvis i vil vide mere eller have nogle printscreens Smiley

frandseen
Reserveholdsspiller

« Svar #46: 02 Jan 2012, 18:27 »

Hej, det var for mit vedkommende alt for nemt at starte med Barca, så gav mig selv den udfordring at lave et rent Barcelona hold, og sælge alle de spillere der ikke har været gennem La Masia i løbet af to sæsoner. Samtidig skulle jeg gerne spille stort set ligesom de gør i virkeligheden, og prøvet at kopiere taktikken så godt som muligt, men små korte afleveringer, osv. Inden første sæson solgte jeg Abidal, Maxwell, Keita, Pinto og Soriano for sammenlagt 290,-, mens jeg hentede Alba for 80 og Botia for 18, og de har begge gjort en fremragende figur.
Jeg vandt alle turneringer, 20 point ned til Madrid, slog United i finalen, så en fin debutsæson Smiley

Jeg er lige begyndt på 2. sæson og her er pengene virkelig strømmet ind. Dani Alves, Mascherano, Alexis Sanchez og Afellay blev solgt og fik omkring 1.25 mia. for dem. Desværre er der ingen der gider hente Villa og Adriano, så de får lige en sæson mere Smiley Så hentede jeg Giovani dos Santos hjem for 44 da han vil være en fin backup, samt en masse unge talenter. Så har jeg rykket Kiko Femenia, Jonathan dos Santos og Rafinha op på førsteholdet, og sådan skulle det gerne køre, at de bedste unge kommer op for hver sæson.

Min startopstilling ser således ud:
Mål: Valdes
HB: Montoya
CB: Pique
CB: Puyol
VB: Alba
DMC: Busquets
MC: Xavi
MC: Fabregas
OMH: Messi
OMV: Iniesta
ANG: Villa

Spørg hvis i vil vide mere eller have nogle printscreens Smiley

Vil det sige, at når du har fået solgt Adriano og Villa, så vil du aldrig mere købe spillere? Du vil kun tage talenter op fra ungdomsholdet? Smiley

jmd
Lilleputspiller
*

« Svar #47: 02 Jan 2012, 18:58 »

Jeg vil kun hente spillere på højst 16 år, fra Spanien, Portugal og Sydamerika til ungdomsafdelingen. Så får de (hvis alt går efter planen) 2 år på u19 holdet, og 2 år på B-holdet, før de bliver rykket op.. Et langtidsprojekt og en stor udfordring, men jeg tror det bliver godt  Smiley

frandseen
Reserveholdsspiller

« Svar #48: 02 Jan 2012, 20:48 »

Jeg vil kun hente spillere på højst 16 år, fra Spanien, Portugal og Sydamerika til ungdomsafdelingen. Så får de (hvis alt går efter planen) 2 år på u19 holdet, og 2 år på B-holdet, før de bliver rykket op.. Et langtidsprojekt og en stor udfordring, men jeg tror det bliver godt  Smiley

Spændende!

jona633c
Ynglingespiller

« Svar #49: 02 Jan 2012, 23:06 »

Lyder virkelig spændende, håber du fortæller lidt om det her inde Smiley

Nhg93
Førsteholdsspiller

« Svar #50: 04 Jan 2012, 15:22 »

kiko femenia har ikke været igennem ungdomssystemet Smiley bare lige, hvis ikke du vidste det. Men det lyder spændende jeg overvejer selv det samme Smiley
« Seneste Redigering: 04 Jan 2012, 15:24 af Nhg93 » Logged

jmd
Lilleputspiller
*

« Svar #51: 04 Jan 2012, 15:27 »

Hov.. Nej det har du da ret i, det havde jeg fuldstændig glemt! Han bliver solgt til sommer Smiley

Vinter vinduet er veloverstået, og fik endelig solgt David Villa. 325 mio til Bayern München. Er gået videre til 8-dels finalen i CHL på en 1. plads (no surprise), semifinale i Copa del Rey (no surprise) og 1. plads i ligaen med 17 sejre og 2 uafgjorte i 19 kampe, så det går efter planen!
Salget af Villa har så gjort jeg rykker Messi op på toppen som trequartista, og så Iniesta op på kanten Smiley

frandseen
Reserveholdsspiller

« Svar #52: 04 Jan 2012, 16:46 »

Hov.. Nej det har du da ret i, det havde jeg fuldstændig glemt! Han bliver solgt til sommer Smiley

Vinter vinduet er veloverstået, og fik endelig solgt David Villa. 325 mio til Bayern München. Er gået videre til 8-dels finalen i CHL på en 1. plads (no surprise), semifinale i Copa del Rey (no surprise) og 1. plads i ligaen med 17 sejre og 2 uafgjorte i 19 kampe, så det går efter planen!
Salget af Villa har så gjort jeg rykker Messi op på toppen som trequartista, og så Iniesta op på kanten Smiley

Er selv lige startet med Barca. Spiller Messi godt på toppen som trequartista? Smiley

jmd
Lilleputspiller
*

« Svar #53: 04 Jan 2012, 16:58 »

Er selv lige startet med Barca. Spiller Messi godt på toppen som trequartista? Smiley

Ja det kan klart anbefales! Smiley

frandseen
Reserveholdsspiller

« Svar #54: 04 Jan 2012, 20:44 »

Fedt fedt fedt!

probst
Reserveholdsspiller

« Svar #55: 04 Jan 2012, 23:50 »

kunne messi ikke bruges som komplet angriber sammen med villa der er skapretter???

jmd
Lilleputspiller
*

« Svar #56: 08 Jan 2012, 16:24 »

kunne messi ikke bruges som komplet angriber sammen med villa der er skapretter???
Arh det vil jeg ikke mene. Enten skal han ligges på kanten som inderste angriber, eller på toppen som trequartista.

probst
Reserveholdsspiller

« Svar #57: 09 Jan 2012, 00:59 »

Arh det vil jeg ikke mene. Enten skal han ligges på kanten som inderste angriber, eller på toppen som trequartista.

Jeg har godt tænkt på det, men han er jo virkelig dårlige i styrke, springstyrke og hovedstøde
?

jmd
Lilleputspiller
*

« Svar #58: 09 Jan 2012, 23:10 »

Jeg har godt tænkt på det, men han er jo virkelig dårlige i styrke, springstyrke og hovedstøde
?
Også derfor han skal bruges sådan.. Det ville du få klart mest ud af. Han har f.eks. lavet 65 mål og 23 assist på en sæson hos mig som trequartista

jmd
Lilleputspiller
*

« Svar #59: 09 Jan 2012, 23:21 »

Nå, lige en opdatering herfra Smiley
Har selvfølgelig fået solgt alle spillere der ikke har været gennem La Masia, og kører udelukkende på ungdomsafdelingen. Er i min fjerde sæson, og har i mine første 3 sæsoner vundet La Liga og Copa del Rey 3 gange, CHL 2 gange og alle de der supercups et par gange.
Truppen er ret smal, da man ikke starter med særlig mange stortalenter på reserveholdende. Dog har Muniesa, Deulofeu, J. dos Santos og Rafinha formået at bide sig fast indtil videre.
Transfermæssigt valgte jeg at hente Reina inden min 3. sæson, da der skulle ske et storindkøb og han var den eneste mulighed, og det har været en super handel for min side Smiley Når alle spillere er fit, skulle ideal opstilling gerne være sådan:

Mål: Jose Reina
HB: Martin Montoya
CB: Gerard Pique
CB: Alberto Botia
VB: Jordi Alba
DCM: Sergio Busquets
CM: Cesc Fabregas
CM: Thiago
OMH: Pedro
OMV: Andres Iniesta
ANG: Lionel Messi

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 14 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010