home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 15:43:13 DichaelHiz Baren cykeltøj/cykelbutikker
I går kl. 17:46:45 EarnestGet Baren NBA
21 Jun 2026, 17:41 JG v25 Fodbold VM2026 - Holdet.dk
15 Jun 2026, 19:34 g00n Baren Spiller du på et instr...
10 Jun 2026, 15:20 Broen13 Blogs #74 Youth to Gold
10 Jun 2026, 10:11 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
26 Maj 2026, 18:10 szukizek Challenges The real Sir Alex Ferg...
Antal Registrerede Brugere: 23539
  0 Brugere, 1027 Gæster Online.

Indlæg: 1133930 over 31467 Emner
Nyeste Bruger: godrejcoimbatore
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Online/Netværk unden brug af Hamachi
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Online/Netværk unden brug af Hamachi  (Læst 2099 gange)
111097
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Online/Netværk unden brug af Hamachi
« : 23 Okt 2011, 13:29 »

Hej...

Vi sidder to kammerater og forsøger at spille netværk. Vi sidder i hver vores by og har forsøgt os med Hamachi, men det kører vanvittig langsom. Er der nogen mulighed for at vi kan spille sammen, uden brug af Hamachi? Eller ved i hvorfor det kører så langsomt med Hamachi?

Har før spillet meget netværk - men der har vi siddet sammen, og der giver det selvsagt ingen problemer.

Tak

/René
Logged

Regama Drengen
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Online/Netværk unden brug af Hamachi
« Svar #1: 29 Jul 2012, 21:54 »

Har det samme problem med 2012 :-( Det var slet ikke noget problem med FM11.

Tænker at det måske er steam der sløver???

Er der slet ikke nogen der har en brugbar løsning?
Logged

TMazz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Online/Netværk unden brug af Hamachi
« Svar #2: 29 Jul 2012, 22:13 »

Hamachi er slet ikke nødvendigt mere..

En af jer starter spillet og sætter hak i kør som server, og starter spillet.
Når han er i spillet går han ind i spilstatus og ser hvilken IP adresse der står og sender den til ham der skal joine...

Det har altid virket fint med mig uden hamachi.
Logged

Regama Drengen
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Online/Netværk unden brug af Hamachi
« Svar #3: 30 Jul 2012, 06:52 »

Ok - det vidste jeg ikke. Det vil jeg så prøve, tak.

Oplever du at det kører langsommere med FM12?
Logged

darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Online/Netværk unden brug af Hamachi
« Svar #4: 30 Jul 2012, 07:06 »

Ok - det vidste jeg ikke. Det vil jeg så prøve, tak.

Oplever du at det kører langsommere med FM12?
når mig og en ven gamer er jeg server og han skal så joine. Alt kører fint, indtil han skifter ud i kampe.. dernæst kan man gå og være væk i op til 5 minutter uden at kampen nødvendigvis er slut endnu.. det er fandme træls.
Logged


Regama Drengen
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Online/Netværk unden brug af Hamachi
« Svar #5: 01 Aug 2012, 22:01 »

når mig og en ven gamer er jeg server og han skal så joine. Alt kører fint, indtil han skifter ud i kampe.. dernæst kan man gå og være væk i op til 5 minutter uden at kampen nødvendigvis er slut endnu.. det er fandme træls.

Jeg har også oplevet at at min kammerat bliver smidt af hver gang han byder på en spiller... Har nu været inde i min firewall og accepteret trafik fra alle programmer relateret til FM, men har endnu ikke haft mulighed for at prøve det af - er der nogen der har?
Logged

Regama Drengen
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Online/Netværk unden brug af Hamachi
« Svar #6: 31 Aug 2012, 20:42 »

Har nu prøvet ovenstående - og spillet kører stadig super langsomt... Undrer mig at at nu er så stort et problem, når det aldrig med tidligere versioner har været et issue...
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010