home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 23:19:03 Lavilldrymn Pro Cyclin... 3, 5 dichloropyrido 3,...
29 Jun 2025, 22:17 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23593
  0 Brugere, 613 Gæster Online.

Nyeste Bruger: kmnejbrcAtogs
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Vitesse
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 Udprint
Forfatter Emne: Vitesse  (Læst 26529 gange)
blomvikings
Manager

Sv: Vitesse
« Svar #60: 17 Apr 2012, 14:02 »

I starten ville de have 170 millioner for ham! Så jeg er yderst tilfreds med at få ham til en pengesum på 95 millioner. Kan det være fordi det er den nyeste opdatering? Og Montpellier har gjort det godt i sæsonen, så prisen er steget på deres spillere?

Jeg var ved at hente Ait Fana på fri transfer, men synes ikke helt han havde talentet. Måske er det en brøler for min side af.

Det skal jeg ikke kunne sige. 170 mio. for Belhanda er ihf. hjernedødt Smiley Men hvis Montpellier har gjort det godt, så kan det sagtens have noget med det at gøre ja.
Jeg synes faktisk Ait Fana har gjort det bedst af de to, de gange jeg har købt dem, så ham burde du nok have taget, i det mindste som erstatning Smiley

Cesc
Landsholdsspiller

« Svar #61: 17 Apr 2012, 14:05 »

Ja, for nu søger jeg markedet ud og ind for at finde reserver for mine to fløje, da jeg ikke spillede med nogle i sidste sæson. Tror dog jeg henter Nacer Barazite og Biseswar til at kunne dække pladserne når Belhanda og Drenthe har brug for pauser.

Vandt i øvrigt kampen 1-3, Wilfried scorede et mål i anden halvleg på et fantastisk oplæg af Drenthe, der lige driblede tre mænd for han hamrede et fladt indlæg ind til Wilfried, der er sikkerheden selv!

blomvikings
Manager

« Svar #62: 17 Apr 2012, 14:07 »

Ja, for nu søger jeg markedet ud og ind for at finde reserver for mine to fløje, da jeg ikke spillede med nogle i sidste sæson. Tror dog jeg henter Nacer Barazite og Biseswar til at kunne dække pladserne når Belhanda og Drenthe har brug for pauser.

Vandt i øvrigt kampen 1-3, Wilfried scorede et mål i anden halvleg på et fantastisk oplæg af Drenthe, der lige driblede tre mænd for han hamrede et fladt indlæg ind til Wilfried, der er sikkerheden selv!

Hvordan er det gået med Wilfried og hans skader? Smiley

Cesc
Landsholdsspiller

« Svar #63: 17 Apr 2012, 14:09 »

Hvordan er det gået med Wilfried og hans skader? Smiley

Hvilke skader??

Han har overhovedet ikke være skadet, men bare bombet dem ind på stribe!

Cesc
Landsholdsspiller

« Svar #64: 17 Apr 2012, 14:11 »

Har dog fundet ud af at Barazite og Biseswar måske er for dårlige i teamwork til det jeg ønsker en fløj skal kunne. Nu er fokus rettet mod Luuk de Jong og Gaston Ramirez fra Bologna!

Efter rådet med at ens suger daddy fjerner underskudet, kan jeg jo lige så godt hente ind fra øverste hylde til den hollandske liga!

blomvikings
Manager

« Svar #65: 17 Apr 2012, 14:16 »

Hvilke skader??

Han har overhovedet ikke være skadet, men bare bombet dem ind på stribe!

Vildt !! Det plejer altid at være problemet med Wilfried, mener hans "injury proneness" er 16 ud af 20...

Har dog fundet ud af at Barazite og Biseswar måske er for dårlige i teamwork til det jeg ønsker en fløj skal kunne. Nu er fokus rettet mod Luuk de Jong og Gaston Ramirez fra Bologna!

Efter rådet med at ens suger daddy fjerner underskudet, kan jeg jo lige så godt hente ind fra øverste hylde til den hollandske liga!

Do it!  Peace

Gungner
Gæst

« Svar #66: 17 Apr 2012, 14:18 »

Barazite skal bruges på den offensive midtbane... Dér river han ligaen i stykker. 'Nuff said.

Cesc
Landsholdsspiller

« Svar #67: 17 Apr 2012, 14:22 »

Barazite skal bruges på den offensive midtbane... Dér river han ligaen i stykker. 'Nuff said.

Spiller bare uden offensivt midt, og Bressan lavede 22 assist i sidste sæson og blev kåret til årets spiller. Ham vil jeg nødigt skifte ud med Barazite.

TMP
Førsteholdsspiller

« Svar #68: 17 Apr 2012, 15:03 »

Så er jeg også startet med Vitesse. Indtil videre er Lucas Andersen og Quintero købt. Kara og Xulu valgte hhv. Besiktas og Siena over mig. Æv!  Bressan valgte også en anden klub, fremfor mig.

Cesc
Landsholdsspiller

« Svar #69: 17 Apr 2012, 15:27 »

Har hentet Leroy Fer i Twente for 135 millioner. Alt sammen over 24 måneder.

VIL have Luuk de Jong til klubben, men de vil have 270 millioner for ham. 30 millioner her og nu og resten på 48 måneder.... Er meget i tvivl. Mangler præcis en spiller som ham, og det vil svække modstanderen.. MEN det er utrolig mange penge!

blomvikings
Manager

« Svar #70: 17 Apr 2012, 15:34 »

Har hentet Leroy Fer i Twente for 135 millioner. Alt sammen over 24 måneder.

VIL have Luuk de Jong til klubben, men de vil have 270 millioner for ham. 30 millioner her og nu og resten på 48 måneder.... Er meget i tvivl. Mangler præcis en spiller som ham, og det vil svække modstanderen.. MEN det er utrolig mange penge!

Jeg synes det er en helt vanvittig pris...

Cesc
Landsholdsspiller

« Svar #71: 17 Apr 2012, 15:38 »

Helt enig, men det er jo også den direkte konkurrent..

Jeg regner dog ikke med at gøre det ;-)

MichaelHarlev
Gæst

« Svar #72: 18 Apr 2012, 20:53 »

Sluttede nummer fire i første sæson, og har lige vundet mesterskabet her i anden sæson, med 8 point ned til Ajax og en målscore på 84-34, så det er mere end godkendt. Kom derudover til semifinalen i EL.

Mit hold ser sådan her ud:

Velthuizen
Yasuda - Kara - Rolando/Boyata - El Kaoutari
Jonathan dos Santos - Lorenzo Davids - Mads Albæk
Bas Dost - Darwin Quintero - Bony Wilfried

Bas Dost har virkelig spillet godt i år, 22 mål i ligaen og 9 i EL. Mads Albæk står for de fleste af oplæggene, mens Quintero og Bony også scorer flittigt. Forsvaret har stået rigtigt godt i år, mens midtbanen har været lidt svingende hvor det for det meste kun er Albæk der shiner.

Har fået opgraderet trænings- og ungdomsfacilitetern e, og fik også medhold i, at klubben skulle købe stadion, men det blev desværre annulleret. Til næste sæson skal jeg ud og have fat i en ny højreback, og måske en ny centerforsvar.

jones-gf
Ynglingespiller

« Svar #73: 19 Apr 2012, 14:09 »

Er lige blevet færdig med første sæson, hvor jeg flot endte nr 1 med 16 point ned til Ajax på anden pladsen. Målscoren 73-23 og Bony Wilfried blev topscorer i Eresdivie med 32 mål ikke mindre end fantastisk af ham!!

Holdet ser sådan ud:

Velthuizen
Zuniga - Okore - Xulu - Van Aanholt
                   Kara
                   Jonathan Dos Santos
Riiwan Hassan - Bressan - Simon Poulsen
                        Bony Wilfried

Har fået opgraderet trænings og ungdomsfacilitetern e

Indkøb:
Zuniga 5,25 mil kr.
Okore 12 mil kr.
Xulu 2,2 mil kr.
Kara 21 mil kr.
Jonathan Dos Santos Fri
Riiwan Hassan 12 mil kr.
Bressan 8,25 mil kr
Simon Poulsen 3,75 mil kr.
Helenius 18 mil kr.
Moises Fri
Romario 19 mil kr.
Florian Trinks 20 mil kr.
Johann berg Guômundsson 2,1 mil kr.
Sega Keita fri.
Van Aanholt leje

Ud:
Frank Van der strjuik 2,1 mil kr.
Og en masse der er røget på fri
« Seneste Redigering: 19 Apr 2012, 14:15 af jones-gf » Logged

ReaLFCK
Førsteholdsspiller

« Svar #74: 19 Apr 2012, 20:17 »

Hey guys. Så er jeg efterhånden nået til Januar-Transfervinduet, og jeg føler at mit hold mangler en del forstærkninger hvis jeg skal opfylde klubbens, og min egen målsætning om at være med i guldkampen. Selvom det faktisk går okay for tiden. Jeg ligger pt nummer 4 i ligaen, og er stadig med i cuppen. Men det der bekymrer mig i ligaen er min målscorer, den er kun +8 lige atm, hvilket er betydligt dårligere end de andre "tophold"

I angrebet er det nærmest også kun Wilfried der scorer, men tilgengæld banker han dem ind, så det gør ikke det store de andre ikke får puttet den i kassen, plus at jeg til sommer både får Khouma Babacar, og Erick Torres, så det må være fint for nu. Men er der nogle der kender nogle realistiske mål for Vitesse, og her snakker vi mest centerforsvarere da det er her jeg er mest svækket, backs ville også være iorden.

Tak på forhånd!  Thumbs Up

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010